Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hmm.

Eilinen meni vastoin suunnitelmia ryypiskelyksi ja vaihteeksi naapurien hermojen koetteluksi. Puolustukseksi voi tietty sanoa, että en se ollut minä siinä volyymia säätelemässä, mutta anyway saatiin vitunmoista meteliä aikaan. Kiva kiva. Vittu kun olis kavereita, joiden kanssa tekis viikonloppusin jotain ryyppäämistä kehittävämpääkin. Kyrpii yli kaiken tuhlata hävyttömät määrät rahaa, terveyttä ja aikaa siihen, että vihaa itseään ja maailmaa seuraavana päivänä. Muttajoo, mistäs sitä tervehenkisiä ja selväpäisiä kavereita löytyy kun ei tunne kuin hevipäitä?

Kämppäkin näyttää räjäytetyltä. Tarmoa on siivoamiseen pikkuisen turhan vähän - oikeastaan kaikki mitä tässä jaksaa tehdä on valittaa netissä.

Meitsi tahtoo uuden, iloisemman elämän, jossa on enemmän punttia ja auringonpaistetta ja vähemmän viinaa ja morkkiksia. Ja sitten siinä elämässä sais olla kans kannustavia kavereita ja joku eri kiva nainen.

Ei varmaankaan kyllä pitäs kököttää tässä venailemassa, että sellainen elämä tästä vaan napskeikkaa kohalle sattuu, pitänee ruveta ite tekemään töitä sen eteen. Kyllä, näin se käy. Nyt suihkuun keräämään tarmoa ja sitten siivoamaan.

kopsis sanoi:
Vitun kusipäät naapurit huudattaa sterkkojaan täysillä...yritä tässä nyt sit saada jossain vaiheessa skidejä nukkumaan, jos toi meno jatkuu - vitun runkkarit :curs:

Tupla-J sanoi:
Eilinen meni vastoin suunnitelmia ryypiskelyksi ja vaihteeksi naapurien hermojen koetteluksi. Puolustukseksi voi tietty sanoa, että en se ollut minä siinä volyymia säätelemässä, mutta anyway saatiin vitunmoista meteliä aikaan.

:love:

betoni sanoi:
Voehan vittujen vittu nyt ketuttaa kyllä pahemman kerran.
Muija jätti mut tossa kuukaus sitte, oltii 5vuotta yhdessä, ja tänään näin sen baaris yhen toisen jätkän sylis, PRKL. Eihän se tietenkään minulle kuulu mutta ai vittu kun se vaan sattu, sattuu vieläkin. Vittu noiden eukkojen kaa, helvetti...
:curs: :itku:

No, se ei ollut sun arvoisesi :love: Kyllä se siitä... :wanha:

Noh. mua vituttaa tänään se, että kouluhommia ois rästissä ihan tolkuttomasti ja hyvä olen keksimään itselleni kaikkea muuta tekemistä :david: En vaan jaksaisi alottaa sitä revohkata... :zzzz:

Hullu naapuri vituttaa ankarasti. Kun se olisikin pelkästään viina mutta asiassa on muutakin. Ei tarvii katsoa reality-televisiota kun asuu näillä kulmilla! :wall:

Integrandi sanoi:

Ei taida J asua meitin naapurissa...lopetti ne sen huudattamisen "jo" 00.10... :curs: Huvittavinta asiassa tavallaan on, että asutaan rivarissa päätykämpässä ja ainoina naapureina joku ~35v. pariskunta, joilla on joka toinen vkl lauma kakaroita - jonkin sortin uusioperhe ? Ei siinä mitään, eivät onneks mitään teknoa huudata...mutta vihdoin ja viimein saa nassikat nukkumaan ja olis hetken rauhallista, niin jotkut vitun kusipää-äpärät pilaa senkin hetken :down:

Pitää jatkaa lottoamista, että sais sen tontin ja kivitalon vitun paksuilla seinillä, ni loppuis tuokin... :lol2:

Täytyy Tupla-J:lle sanoa että minulla on TÄYSIN samanlainen fiilis, tai sanotaanko että oli. Päätin sitten lopettaa röökinpolton, dokaus väheni 90%:lla. Kävin vielä eilen ostamassa kassillisen rahkaa ja prodee, huomenna alkaa HST-reeni.
Oujee...

No niin. Vasen polvi alkoi sitten tänään reistaamaan taas jo harvinaisen pitkän tauon jälkeen. Perjantaina treeneissä tuntui jo "oudolta", nyt sattuu jo käveleminenkin. Kytkimen painaminen ajaessakin on yhtä tuskaa. :( :( :itku: Mä vihaan mun polvia! Kunpa ne tajuis miten paljon tuskaa ne on mulle elämässäni tuottaneet.. :curs:

Sisältä särkee, käy kipeää, sattuu ni perkeleesti, tekee tuskaa, pirun paha mieli, itkettää, äärimmäisen paha olla, järisyttävä ikävä, musertava kaipuu,särkynyt unelma,rikkoutunut haave,tuhoutunut pilvilinna,pieksetty sydän ja ennenkaikkea täysin totaalisen äärimmäisen hajonnut ihminen.

Annie Stark sanoi:
Sisältä särkee, käy kipeää, sattuu ni perkeleesti, tekee tuskaa, pirun paha mieli, itkettää, äärimmäisen paha olla, järisyttävä ikävä, musertava kaipuu,särkynyt unelma,rikkoutunut haave,tuhoutunut pilvilinna,pieksetty sydän ja ennenkaikkea täysin totaalisen äärimmäisen hajonnut ihminen.

Mitä tapahtunut?

Heräsinpä aamusella huoneestani, joka oli itsestäni riippumattomista tekijöistä johtuen ~10 astetta kylmempi kuin koko muu kämppä. Olo on heikko ja hutera, ja lisäksi kurkku siinä kunnossa, että puhuminen tuntuu lähes yhtä kivalta kuin partaterien nieleminen (ei sillä, että jälkimmäisestä olisi kokemusta).

jee nukuin viime yönä melkein kolme tuntia :wall:
lisäksi talvikauden ensimmäinen ikkunoiden raappaus aamulla vituttaa aina
ja sitten mulla on sellanen fiilis että puolen tunnin päästä alkava tentti menee ihan käteen

Alec sanoi:
jee nukuin viime yönä melkein kolme tuntia :wall:
lisäksi talvikauden ensimmäinen ikkunoiden raappaus aamulla vituttaa aina
ja sitten mulla on sellanen fiilis että puolen tunnin päästä alkava tentti menee ihan käteen

joo no se tentti meni lopulta ihan vitun hyvin
ehkä tää tästä

tuli tikit oikeaan käteen ja ensviikon maanantaina tikkien poisto,lekuri sanoi että treenit väliin tällä viikolla koska haava sellasessa paikassa että repeää ihan varmasti treenatessa yläkroppaa.eli tuli vähäks aikaa jalkojen treenaamista,juuri kun sitä pääsi taas vauhtiin flunssan kourista.välillä tuntuu että tää elämää on niin"ihanaa".

Nyt ei tarvii hakee jännitystä elämään äärimmäisistä tilanteista niinku se ukko niissä
telkkarin rengas mainoksissa. Lunta sataa täysillä ja autossa alla "slicksit". Talvirenkaat porukoitten luona melkein 50km:n päässä. Pitää yrittää jotenkin kikkailla...

Sain viime viikolla vatsataudin ja kuumeen, pääsin niistä juuri eroon, niin tänään iski perusflunssa. Laihduin varmaan järkyttävästi pelkästään jo sen vatsataudin takia. Treenit on jäissä, eikä edes uskalla ajatella sitä rapakuntoa, kun seuraavan kerran salille pääsee. Back to square one. Lisäksi päälle painavat koko ajan koulukiireet.

Ei vituta, mutta ahistaa. Nyt todellakin loppuu vuorokaudesta tunnit kesken! Huomenna tentti - en yllätys yllätys ole ehtinyt valmistautua tarpeeksi hyvin kun on pitänyt töissä painaa yötä päivää rahatilanteen parantamiseksi. Ei siinä vielä mitä, mut huomiseksi täytyisi saada kasaan myös kuntotestausraportti liikunta- ja ravitsemusohjelmineen. No se on melkein kuosissa mutta jo ennalta aavistelen että tulee narinaa proffalta, olis luultavasti pitänyt tehdä se vaikka jostain mummosta eikä mistään fitnessharrastajasta. Eikö se nyt oo vaan hyvä jos joku opiskelijoista tekee suunnitelman hieman erilaisemmasta tapauksesta kuin perinteiset "päätetyöskentelijälle sauvakävelyä kahdesti viikossa ja kuntosalia kerran viikossa niska-hartiaseudun kunnossapitoon"? En tiedä, mut ainakin mä oon jo tähän mennessä käyttänyt työn tekemiseen pirusti aikaa. No huomisen jälkeen helpottaa vähän, voi vaikka alkaa ennalta valmistautua ton huomisen kokeen uusintaan ja biomekaniikan tenttiin. Jes.

No nih! 17 tuntia taas duunia takana, ja kaiken hyvän lisäksi pitäisi vaihtaa autoon talvikumit alle. Aah tätä yksityisensektorin elämänmenoa,

hyviä puolia tässä työssä on:
-Laihtuu, ei kerkeä syödä
-Ei tarvi miettiä mitä tekee vapaa-aikana, kun sitä ei ole.
-oppii nöyräksi, kiitosta ei varmasti tule.
-oppii nöyräksi tilipäivänä: tässä-ko-kö & KO-KÖ se taas oli?
-oppii deadlinen sananmukaisen merkityksen.

No niin, unta baluunaan, ja virkeänä taas silmät auki klo 05.30.

Tavoite, böön-out (oikein lausuttuna) kaksvitosena.

Korismatsi meni omalta osaltani perseelleen, vaikka voitto tulikin. Normaali juokseminen aiheutti kipua oikean kantapään seudulla, joten siirryin juoksemaan päkiällä. Vastustajan sarjajyrä tönäisi mua levypallotilanteessa ja tulin alas oikean jalan nilkan päälle. Mukavasti on turvonnut. Onneksi kipua on vain jalalla astuessa.

Tällaista kirjoitin viime viikolla iloisia asioita-ketjuun

Pyranha sanoi:
Viikonloppuna luvassa todellista laatuaikaa tyttöystävän kanssa. Lauantaina alkajaisiksi "alan" liikkeeseen. :hyper:

Kun parisuhde voi hyvin niin kaikki muukin sujuu, ja toisinpäin. Näin se vaan menee. :kippis1:

Ja voi vittu kun meni kaikki ihan vituiksi. Siis ihan totaalisen vituiksi ettei osaa edes sanoiksi pukea :wall:
Toivottavasti tää vielä tästä... :itku:

Back
Ylös Bottom