Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ZweCCo sanoi:
Ensin kun menin niin rupesin siinä itse jalkaprässiä vääntämään. Siinä sitten samalla ajan kuluessa rupes mietityttämään kun yks ja ainut heebo oli kokoajan tekemässä penkkiä. Se teki valehtelematta noin 15 sarjaa sitä penkkiä. :lol2:

Ei millään pahalla, aika spedeiltähän noi sällit sun viestissä kuulosti, mutta olen itsekin joskus tehnyt n.12 sarjaa penaa yhdessä treenissä. Kaikki ei näes treenaa bodyä 4-jakosella ohjelmalla 4 liikettä 3*10. Lue vaikka jto:n bulgaarijutut tai Riku Kirin treenit tuolta Raw-nosto-threadistä niin huomaat että ei ainoastaan davidit treenaa 15 sarjaa penaa.

Saivarteluahan tämä on, kunhan vastasin. RHP:t on asia erikseen.

Larzan sanoi:
Onko kukaan muu jaksanut ihmetellä tätä yhtä kaveria Hipposhallilla, jolla on tapana treenata farkut jalassa tai sitten jossain muotipöksyissä, jotka on enemmän baarivaatteita kuin treenikamppeita? Kaverilla on lisäksi yleensä hiukset viimeisen päälle siististi värjätty ja tuntuu, että jokainen hiustupsu on aseteltu kohdalleen erikseen ennen salille tuloa.

Treeni on tietenkin yleensä penkkiä ja hauista, mutta olen joskus sen nähnyt kyykkäävänkin niissä muotifarkuissaan... :david:

Edit: Se täytyy sanoa, että kaveri on yllättävän hyvässä kunnossa tuosta erikoisesta treenivaatevalikoimasta huolimatta.

On...

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13420&page=11&pp=10

Kunnossa jannu on kyllä, mutta treenivaatetus on hiukan omalaatuinen.

Pyranha sanoi:
Tällaista kirjoitin viime viikolla iloisia asioita-ketjuun

Ja voi vittu kun meni kaikki ihan vituiksi. Siis ihan totaalisen vituiksi ettei osaa edes sanoiksi pukea :wall:
Toivottavasti tää vielä tästä... :itku:

:( !Ikävä kuulla!...Eiköhän asiat kuitenkin järjestyne?

Ja sitten itse asiaan: Etureidet jumissa edelleen lauantain treeneistä(2-jakosella. 1 on-1off-tyylillä mennään joten olis pitäny jo palautua!)..öh, miten mä kehtasinkin tulla valittamaan näin mitätöntä juttua muiden "hieman" isompien murheiden perään... :down:

ljp sanoi:
Me ollaan kaverin kanssa mietitty onko ne kylähulluja vai onko niissä treeneissä oikeasti joku tarkoitus. Pitänee kysyä joku kerta.

En tiedä sitten oisko tossa joku taika... Katokaa vaikka Timo Vilposen treenivideota. Siinä Timppa vetelee älyttömillä painoilla ja ei ne sarjat / tekniikka nyt niin puhtaita oo. Ja on mies kehonrakennussaralla tuloksiakin saanut aikaan, joten ainakin joillekin näyttää sopivan.

tekniikka on kivaa!!
työpaikalla siirretään kotihakemistot pienemmälle palvelimelle. muutos pienempään päin, 60 gigaa> 500MB.
Atk-tuki ilmoitti asiasta keskellä kesää- luin mutten toiminut.Ehkä pitäisi mennä luetun ymärtämisen kurssille, voi v*ttu :wall:
Tänään tuli vielä muistutus sitä, että siirto tapahtuu huomenna.
Nyt siis kesken syyslomaa töihin miettimään miten rutistan tämähetkisen 55 gigaa pienempään pakettiin.
Ja sitten vielä sanotaan, että tietotekniikkaa pitää käyttää opetuksessa. hei morjens. :curs:
ehkä mä zippaan sen koko paskan niin pieneksi rusinaksi, että se mahtuu yhdelle muistitikulle?? tai ehkä en. Tietenkään työpaikalla ei ole tarjota muuta tallennuspaikkaa: työkoneelle ei voi tallentaa,sillä kaunis ajatus on että verkossa oleva kotihakemisto ajaa kovon asian, polttavaa cd/dvd asemaa EI ole, puhumattakaan ulkoisesta kovosta.
prkl. menen tästä tekemään ihmeitä, kunnes otsaan kasvanut kyr*ä vähän pienenee ja mahdun ovesta ulos. :curs:

ace-oo- sanoi:
No nih! 17 tuntia taas duunia takana, ja kaiken hyvän lisäksi pitäisi vaihtaa autoon talvikumit alle. Aah tätä yksityisensektorin elämänmenoa,
hyviä puolia tässä työssä on:
-Laihtuu, ei kerkeä syödä
-Ei tarvi miettiä mitä tekee vapaa-aikana, kun sitä ei ole.
-oppii nöyräksi, kiitosta ei varmasti tule.
-oppii nöyräksi tilipäivänä: tässä-ko-kö & KO-KÖ se taas oli?
-oppii deadlinen sananmukaisen merkityksen.
No niin, unta baluunaan, ja virkeänä taas silmät auki klo 05.30.
Tavoite, böön-out (oikein lausuttuna) kaksvitosena.

Mulla sama tilanne, mutta vuoden tuota kestettyäni vaihdoin julkisille töihin. Elämä helpottui.

R.Reipas sanoi:
Nyt ei tarvii hakee jännitystä elämään äärimmäisistä tilanteista niinku se ukko niissä
telkkarin rengas mainoksissa. Lunta sataa täysillä ja autossa alla "slicksit". Talvirenkaat porukoitten luona melkein 50km:n päässä. Pitää yrittää jotenkin kikkailla...

Katos vaan, sinäkin uskaltaudut kirjottamaan :D
Kyllä tuo matka menee aika helposti, itellä oli viime syksynä aivan sama tilanne, vasta kotipihaan kääntyessä meinasin joutua ojan pohjalle..
Niin, sen verran off tobicia, että ei silloinkaan vituttanut, jännitystä elämään sai kyllä.

MissEvilEve sanoi:
Aikooko eksä alkaa tieten tahtoen yksinhuoltajaksi ja synnyttää siis av(i)oliiton ulkopuolisen lapsen...?

Ilmeisesti kyllä.. Aika monta päivää on mennyt yrittäessä puhua ympäri, mut aika laihoin tuloksin.. Väleissä ollaan muttei niin hyvissä et vois alkaa seurustelemaan taas. (Suhde päättyi ex-muijan 6kk jatneeseenpettämiseen)

incubus sanoi:
Vituttaa.. Ex-eukko ilmoitti olevansa paksuna. Ja olen kuulemma ainoa joka sitä on pannu 2kk sisällä..Mulla oli pannessa 6vko ryssä&winsu kuurissa menossa joten en käyttänyt kumia.. No saapahan tuleva skidi hyvät testoarvot..

incubus sanoi:
Ilmeisesti kyllä.. Aika monta päivää on mennyt yrittäessä puhua ympäri, mut aika laihoin tuloksin.. Väleissä ollaan muttei niin hyvissä et vois alkaa seurustelemaan taas. (Suhde päättyi ex-muijan 6kk jatneeseenpettämiseen)

Jos suhdekin alunperin päättyi pettämiseen, niin kannattaako testaamatta uskoa exäsi sanaa siitä, että olit ainoa mahdollinen isäkandidaatti?

edit: alkuperäinen viesti quotattu myös

incubus sanoi:

Jahas. No isyystestiä ilman en mihinkään nimeäni kirjottaisi, tälläisenä pienenä vinkkinä.

En tahdo olla julma enkä ilkeä tällä kommentilla: Mielestäni on idiotismia, ääliömäisyyttä, raivostuttavan tyhmää, ajattelematonta jne jne negatiivisia adjektiiveja, että nainen tahallaan tiedostaen synnyttäisi lapsen entiselle kumppanilleen jos mahdollisuus on asia perua. Eri asia jos entinen tyttöystäväsi olisi jonkin sortin uskovainen ja uskonto kieltäisi abortin mutta tuosta pettämiskommentista päätellen uskonnollisuuteen sisältyvät asiat kuten yksiavioisuus ja uskollisuus eivät häntä suuremmin hetkauta.

Ja itse aihe: Minua vituttaa juuri tuollaiset ämmät ketkä vasten toisten ihmisten tahtoa pukaavat vahinkolapsia maailmaan näinollen pakottaen jostain 'isän' ja samalla kenties huonontaen oman lapsensa elämää jos/kun biologista isää ei voisi vittujakaan vähempää kiinnostaa. Itse en koskaan ikinä milloinkaan tieten tahtoen synnyttäisi tähän maailmaan lasta jolla ei ole ehjää perhettä ja biologinen isä paikalla haluamassa sitä lasta yhtä paljon kuin itsekin. [Mahdolliset leskeksi jäämiset tai myöhemmässä vaiheessa eroaminen ei nyt kuulu tähän, tosin eroakin vastaan taistelisin kynsin ja hampain, kuolemaa en tosin voi voittaa...]

Edittiä: Helvetin paljon kiitoksia että olen NAINEN... Kukaan ei koskaan voi pakosti tehdä minulle jälkeläisiä pitkin maailmaa, itse pääsen päättämään raskaana olemisista ja synnyttämisistä. :worship: Tässä asiassa säälin miehiä helvetisti...

MissEvilEve sanoi:
Jahas. No isyystestiä ilman en mihinkään nimeäni kirjottaisi, tälläisenä pienenä vinkkinä.

Meinasin melkein sanasta sanaan saman postin kirjoittaa!
Muutenkin vituttaa ja surettaa naiset, jotka pelehtii niin monen äijän kans "yhtäaikaa", ettei lapsen isästä ehkä ole mitään hajua enää jälkikäteen. Itelle olis varmaan maailman noloin juttu, jos en edes itse tietäisi lapseni isää :( + hirveää lapselle!

Hiukan kevyempää asiaa: Eli tässä maailmassa ei sitten juuri mikään vituta yhtä paljon kuin lehtipuhaltimella pihaa siivoavat huoltomiehet oman ikkunan alla klo 6.54. Voi jumalauta sitä huminan ja surinan määrää. En tiedä mistä johtuu mutta epäilen, että siinä surinassa jotain sellaisia taajuuksia joka herättää meikäläisen pääkopan sisällä asustavan ja miehen DNA:han sisäänrakennetun neandertaali-luolamiehen.

Sillä kun mä herään aamulla siihen surinaan, niin ei tee edes mieli mennä asiasta huomauttamaan vaan suoraan, välittomästi eli heti eli kyselemättä, suoraan ei siis epäsuorasti vaan täysin huomauttamatta seppo saurio warrior potkulla sivaltaa huoltomieheltä polvilumpiot paikoiltaan, nyppiä välilevyt yksi kerrallaan irti ja Brock Lesnar B52-pommikone mäjäytyksellä hapettaa se huoltomies siihen tonttiin. Lopuksi vielä pwnata se uliseva puhallin sen hanuriin!

Voi jumalauta, että kyllä sitten laittaa tsattana vituttamaan! :kurs:

Tämän päivän vitutuksia:
- Aamulla pommiin nukkuminen.
- Bussista myöhästyminen
- Uusintakoe päin.. :david:
- Pyörän renkaasta ilmat pihalla >>lasinsiruja tjsp.
- Jääkappi tyhjä ja rahat loppu.
- Päätä särkee.
- Flunssa.
- En päässyt salille sattuneista syistä.
:wall:

Matematiikan tentti TÄYSIN käteen,ja kiittää saa vaan omaa laiskuutta :wall:

EDIT

MerZi sanoi:
Treenit ennen kaikkea ;)

niinpä :D

Alec sanoi:
Matematiikan tentti TÄYSIN käteen,ja kiittää saa vaan omaa laiskuutta :wall:
Mullakin meni tentti vähän käsille. :curs: Oli niitä kuuluisia "kiireitä" - no oli niitäkin mutta laiskuudesta sakotetaan, asioilla ollut viime aikoina vähän käänteinen tärkeysjärjestys.. Treenit ennen kaikkea ;)

Sepi80 sanoi:
Katos vaan, sinäkin uskaltaudut kirjottamaan :D
Kyllä tuo matka menee aika helposti, itellä oli viime syksynä aivan sama tilanne, vasta kotipihaan kääntyessä meinasin joutua ojan pohjalle..
Niin, sen verran off tobicia, että ei silloinkaan vituttanut, jännitystä elämään sai kyllä.

Muistuu mieleen kun ajoin vanhalla romuautollani jossa oli talvirenkaat vanhemmat kuin minä olen ja renkaiden leveys mitättömän pieni. Oli kivaa luistella ja kieppua ympäri sen auton kanssa kaupungilla joka mäessä ja risteyksessä ympäri ja ympäri. Vietin paljon aikaa kinoksissa tien poskessa. Kaikkein kivinta oli kun renkaat meni kerran jääuraan moottoritiellä reippahasti yli satasen vauhdissa ja auto alkoi heittelehtiä kaistoilta toisille. Meinas alkaa jännittämään. Monia mukavia jännittäviä muistoja jäi siitä autosta.

Hirveää oli taas pitkästä aikaa treenata Myllyllä. Pikku-G-inkarnaatioita sali täynnä, hassu maahanmuuttaja joka teki himmeällä heilurilla ylätaljaa sekä ihme spede, jonka tyttökaveri kiipeili se mahan päällä samalla kun jannu väänsi penkkiä.

Kompensaatiota sen verran, että bongasin Kahliksen reenailemassa tossa joku päivä, käy siellä sittenkin yksi astetta isompi ukko.

RRKalle sanoi:
Ei millään pahalla, aika spedeiltähän noi sällit sun viestissä kuulosti, mutta olen itsekin joskus tehnyt n.12 sarjaa penaa yhdessä treenissä. Kaikki ei näes treenaa bodyä 4-jakosella ohjelmalla 4 liikettä 3*10. Lue vaikka jto:n bulgaarijutut tai Riku Kirin treenit tuolta Raw-nosto-threadistä niin huomaat että ei ainoastaan davidit treenaa 15 sarjaa penaa.

Saivarteluahan tämä on, kunhan vastasin. RHP:t on asia erikseen.

Riku Kirillä on jalkojakin. Asian ydinhän oli se että kun tyyppi oli täydellinen penkki haba mies. Ei se 15 sarjan penkkitreeni spedeksi tee jos sen tekee oikein ja tulee tulosta. Sekin vielä että hän treenasi selvästi body tyylillä eikä ollut esimerkiksi penkkipunnerruskisaaja joka selittäisi jotain.

EDIT: Kirjotushärö. PS: En sit vetäny herneitä nenään tai muuta. Perustelin asiaa lisää vaan. :) :piis:

Ei varmaan uskalla enää treenata kuin pakkispaita & puman verkkarit jalassa, ettei joku fiksu pakkislainen tule ilmiantamaan oudohkoa treenivaatetusta. Miettikää nyt hetki, ennen kuin postaatte jonkun treenivaatetuksesta. Farkut ei ehkä parhaimmat, mutta meneehän ne esim. rintapäivänä.

edit:
Se täytyy sanoa, että kaveri on yllättävän hyvässä kunnossa tuosta erikoisesta treenivaatevalikoimasta huolimatta.

totaali repeeminen. :lol2: :lol2: :lol2:
Mitenköhän se fyysinenkunto liittyy paskan vertaa treenivaatetukseen. Älähän oo naurettava :david:

raipat sanoi:
Ei varmaan uskalla enää treenata kuin pakkispaita & puman verkkarit jalassa, ettei joku fiksu pakkislainen tule ilmiantamaan oudohkoa treenivaatetusta. Miettikää nyt hetki, ennen kuin postaatte jonkun treenivaatetuksesta. Farkut ei ehkä parhaimmat, mutta meneehän ne esim. rintapäivänä.

Farkut eivät kuulu salille, eivätkä kireät baaripaidat. Myös puuhelmet ja muut killuttimet sietäisi poistaa harjoittelun ajaksi. Kyseiset varusteet tai niiden yhdistelmä aiheuttaa aiheestakin hilpeyttä kanssaihmisten keskuudessa. :D Ethän sinä mene baariinkaan verkkapuvussa (ethän?).

Back
Ylös Bottom