Tupla-J sanoi:...joten? Olikko ihastunu eikä herunu ja nyt ottaa pannuun?
En ollu ihastunut enkä ole vieläkään... Oltiin vaan humalassa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupla-J sanoi:...joten? Olikko ihastunu eikä herunu ja nyt ottaa pannuun?
Eläpä siitä itteäs ruoski. Eipä ollu sun suhde ja omastapa tahdostaan lähti völjyyn. Elämä on laiffii ja sillei, sellasta sattuu.jussi` sanoi:En ollu ihastunut enkä ole vieläkään... Oltiin vaan humalassa..
Jii82 sanoi:pissis.."alaksä olee mun kans" :D
..jos nyt aletaan oikeen hempeeks ni ruusua mä ajattelin kans..siis lisänä mut ei taida postimiehet tykätä pistävistä kirjeistä, jotain vastaavia ideoita ?

ace-oo- sanoi:Naiset :wall:
Hei, älkää missään nimessä menkö kolmansille treffeille, jos olette kahtena yönä nukkunut yhteensä 10h, ja ollut koko työpäivän vesisateessa ja vitutuksessa. Ei nimittäin juttu enää luista niinkuin Eddie Murphyn leffoissa.
Harmittaa vain, että ei tämäkään sitten napannut.
Noh, tää nyt on tämmöistä, ei tälle mitään voi.
:piis:Niin no, sama kait se on käydä treffeillä kun ei aina parempaakaan tekemistä ole :DMissEvilEve sanoi:Nyt ace-oo- olis aika sun pitää pienenpieni breikki treffailussa
ace-oo- sanoi:Niin no, sama kait se on käydä treffeillä kun ei aina parempaakaan tekemistä ole :D
Kyllä minä tiedän mitä haen, se ei ole vain tullut vielä vastaan. Jotain kaunista, älykästä, sporttista ja ennenkaikkea sellaista, jonka kanssa on helppo olla.
ace-oo- sanoi:Harmittaa vain, että ei tämäkään sitten napannut.
Noh, tää nyt on tämmöistä, ei tälle mitään voi.
En juokse piparin perässä. Jos tyttö on jakamassa piparia heti ensi treffeillä, niin ei kiitos.Mik99 sanoi:Tulee vaan näistä sun viesteistä mieleen, että pelkästään p****n perässäkö sä oikein juokset?
Puhut paljon, mutta asiaa.MissEvilEve sanoi:....
ace-oo- sanoi:En juokse piparin perässä. Jos tyttö on jakamassa piparia heti ensi treffeillä, niin ei kiitos.
Kohta joku hermostuu jälleen tälle dialogille.

Mikäs sen threadin nimeks laitettais?WhiteExorcist sanoi:Olkaa ennemmin ilman muijaa ku vaellatte Prisman ja Siwan väliä. Ja tehkää oma threadi paskoista naisista ja miehistä
When you walk in the valley of the shadow of death right there between Shiwa and Prisma just about to go medieval on a WhiteExorcist's ass?Originally Posted by reino
Mää näkisin tän näin, että jos keskustelun otsikko on "Vituttaa niin ankarasti", niin paskoista naista ja miehistä puhuminen on aivan asian ytimessä. Yleisesti ottaen ihmisiä vituttaa parisuhteiden laatu/puuttuminen/päättyminen ankarammin kuin se, että Toyota ei lähteny tänä aamuna käyntiin ja talvirenkaatkin on vielä vaihtamatta.
Vittu pitäs huomenna lähtee ajaan Turkuun mutta en o vielä vaihtanu talvirenkaita. Turussa sataa sunnuntaina lunta. Prismat on kiinni sunnuntaina. Ei voi ostaa talvirenkaita.Mika1979 sanoi:... niin sovitaan että mua vituttaa nyt vaikka se kun en ole vielä vaihtanut autoon niitä talvirenkaita..