Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kattelin äsken Olet mitä syöt @ MTV3 :wall:

Toi ohjelma ei voi olla todellinen! En ole itse mikään ravintoterapeuttiexpertti mut menee ihan yli koko homma. Saman tien aletaan tarjoamaan linssejä ja ituja kun pitäis syödä terveellisesti. Vetihän tyypit ihan asenteella ryynäriä ym. aamiaiseksi, mut jos kaik liha pitäis jollain tofulla ja kalkkunaleikkeellä korvata ni huh! Jos joku yli-innokas ämmä tulis mulle tuputtamaan, että tollasilla pitäis elää ni lentäis hyvin nopeasti suohon. Toi ohjelma saa mun sapen kiehumaan.

Hanna Partanen, nimi jonka manaan ravitsemuksen paadella syvimpään rasvahelvettiin!

hankmo sanoi:

Toi ohjelma ei voi olla todellinen! En ole itse mikään ravintoterapeuttiexpertti mut menee ihan yli koko homma. Saman tien aletaan tarjoamaan linssejä ja ituja kun pitäis syödä terveellisesti. Vetihän tyypit ihan asenteella ryynäriä ym. aamiaiseksi, mut jos kaik liha pitäis jollain tofulla ja kalkkunaleikkeellä korvata ni huh! Jos joku yli-innokas ämmä tulis mulle tuputtamaan, että tollasilla pitäis elää ni lentäis hyvin nopeasti suohon. Toi ohjelma saa mun sapen kiehumaan.Hanna Partanen, nimi jonka manaan ravitsemuksen paadella syvimpään rasvahelvettiin!
katoin minäkin tota ohjelmaa äsken, ja mua alkoi vähän mietityttämään, että miten jotkut voi antaa ittensä lihota noin paljon! :urjo: kun on sitä ja tätä ja kolmatta.. seli seli.. kylhän sitä itekin vetää suklaata joskus enemmänkin :nolo: , mutta että tuolla tavalla vetää ruokaa. hyi helvetti! sit naureskellaan niin että läskit hytkyy, että onhan tää tosi kivaa kun on mistä ottaa kiinni. jooh, ei ihme että verisuoni poksahtaa päässä. noh, oma moka. kuolkaa omaan ihraanne :jahas: .

vähän sen partasen tyyli kyl on syvältä, en mäkään alkaisi mitään sen ruokavalioita noudattamaan, jos tuolleen neuvoisi.

hankmo sanoi:

Toi ohjelma ei voi olla todellinen! En ole itse mikään ravintoterapeuttiexpertti mut menee ihan yli koko homma. Saman tien aletaan tarjoamaan linssejä ja ituja kun pitäis syödä terveellisesti. Vetihän tyypit ihan asenteella ryynäriä ym. aamiaiseksi, mut jos kaik liha pitäis jollain tofulla ja kalkkunaleikkeellä korvata ni huh! Jos joku yli-innokas ämmä tulis mulle tuputtamaan, että tollasilla pitäis elää ni lentäis hyvin nopeasti suohon. Toi ohjelma saa mun sapen kiehumaan.

Hanna Partanen, nimi jonka manaan ravitsemuksen paadella syvimpään rasvahelvettiin!

Tolla juontaja-eukolla on sellanen ihmeellinen tapa sanoa kaikki asiat syyllistävästi. Ihan sama mitä sanoo, niin kuulostaa kuin ne paksukaiset olisivat syyllisiä holocaustiin. "No!? Porkkanoita olet syöny!? Ihan hyvä!?

Ahdistaa myös tapa jolla toi on toteutettu. Todella kannustavaa meininkiä. Paksukaiset seisoo asennossa ku se myyrä tonkii niiden pakastimia ja haukkuu läskiksi.

No, tai vittuako tässä mehkaan. Itsehän tuonne ovat ilmoittautuneet.

Edit. Sen tätin tissit höllyy aina kun se saapuu paikalle. En tiedä mitä sillä on tekemistä minkään kanssa, panimpahan vain merkille.

En tiedä onko tämä nyt taas oikea paikka, mutta pakko johonkin vuodattaa. Nimittäin tällä hetkellä vituttaa jonkin verran se, että olen nainen, joka tyypillisesti(?) tahtoo tuhlata rahojaan. Tuli tuossa mietittyä vähän uutta sisustusta jne. Rahaa palais ihan mukavasti.. Yritä siinä sitten säästää tulevia opiskeluvuosia varten, kun kakkostöiden rahat tekee heti tilipäivänä mieli tuhlata. :wall: Kovasti yritän kuitenkin taistella halujani vastaan.

Ja lisäksi suruttaa (ei vituta, mutta suruttaa, masentaa ja ahdistaa), kun eräs mulle läheinen ja tärkeä ihminen on joutunut sairaalaan eikä ole tietoa selviääkö hän hengissä. :itku:

inflames sanoi:
Edit. Sen tätin tissit höllyy aina kun se saapuu paikalle. En tiedä mitä sillä on tekemistä minkään kanssa, panimpahan vain merkille.
sun sanomana se kuulostaa että se ois jotenkin huono asia...

;)

Tolla juontaja-eukolla on sellanen ihmeellinen tapa sanoa kaikki asiat syyllistävästi. Ihan sama mitä sanoo, niin kuulostaa kuin ne paksukaiset olisivat syyllisiä holocaustiin. "No!? Porkkanoita olet syöny!? Ihan hyvä!?

Ahdistaa myös tapa jolla toi on toteutettu. Todella kannustavaa meininkiä. Paksukaiset seisoo asennossa ku se myyrä tonkii niiden pakastimia ja haukkuu läskiksi.

No, tai vittuako tässä mehkaan. Itsehän tuonne ovat ilmoittautuneet.

Ei ne sen sanomiset oon kiinni sen omasta tyylistä. Se vaan tekee sitä hommaa tiukasti sen formaatin mukaan. Britti-versio oli ihan samanlainen, paitsi että siinä niille läskeiile tehtiin kanssa suolihuuhtelu. :kuola:

RonManager sanoi:
Ei ne sen sanomiset oon kiinni sen omasta tyylistä. Se vaan tekee sitä hommaa tiukasti sen formaatin mukaan. Britti-versio oli ihan samanlainen, paitsi että siinä niille läskeiile tehtiin kanssa suolihuuhtelu. :kuola:

Njoo. Hyvin ovat valinneet juontajan sitten.

inflames sanoi:

Mua kanssa ahdistaa tommonen nalkutus. Käy ihan sääliksi niitä paksukaisia, voi reppanat :( Huono formaatti, tuollaisen voisi toteuttaa paljon asiallisemminkin. Ihan varmasti kaikki palaavat vanhoihin elämäntapoihinsa 8 vkon jälkeen. Liian lyhyt aika ja elämäntapamuutokset aivan liian totaalisia... Antaa terveellisestä syömisestä sellaisen kuvan, että se on vähintään itsensä rääkkäämistä ja vaatii hirveä itsekuria, mikä ei tod. pidä paikkaansa!

Vittu. Mistä noita kusipäisiä asiakkaita riittää!! Mä olen todellakin jo uuden työpaikan tarpeessa. Vituttaa olla sylkykuppina sekä asiakkaille että omille työkavereilla ja päälliköille. :curs: :curs:

harvoin voi sanoa, että mikään vituttaisi. harmittaa kyllä voi monikin asia, mutta kun on tarpeeksi erinäisiä ongelmia kärsinyt, niin sitä jotenkin osaa suhtautua elämään niin, ettei ihan pieniin asioihin viitsi edes korvaansa lotkauttaa, ja sellaiset asiat, jotka joitakin vituttaa - ohittaa itse yleensä olan kohautuksella, ja hymyilee päälle.

sitten tulee tällaisia päiviä. viimeisen kaksi tuntia olen maannut lattialla, koettaen etsiä asentoa, jossa ei sattuisi selkään. ne, joilla ei ole ollut hermostoperäisiä kipuja, tuskin tunteeseen voivat samaistua. tilannetta voisi kuvailla ehkä pahimman mahdollisen kuviteltavissa olevan pääkivun yhdistäminen saatanalliseen vatsakipuun - ja potentoimalla sen jokusen kerran. se on sellaista vittumaista jäytävää kipua, joka säteilee koko ajan alaraajoihin, ja joka vie kaiken keskittymiskyvyn. ihan sama vaikka ainoastaan koettaisi keskittyä kirjoittamaan nimeään paperille, niin ei tule kyllä kunnollista lasta.

lääkärille on aika tosiaan parin viikon päästä, kun ei aiemmin saanut. tai olisi saanut, mutta ei sellaiselle, joka selän ongelmista enemmän ymmärtäisi. uuden mersun (tässä tapauksessa tosin vanhan ja raihnaisen ladan) ongelmia kun on turha mennä nyrkkipajalle kertoilemaan. tämä siis mitenkään väheksymättä nyrkkipajalaisia - työnne on tärkeää - ja samalla anteeksipyyntö tk-lääkäreille; siltikään en jaksa lähteä arvauksia ongelmastani kuuntelemaan.

kipua turrutetaan vähän saatanan vahvalla lääkkeellä parasta aikaa. jos se tästä helpottaa, niin että voi kävelemään lähteä, niin koetan sitten edes hieman liikuttaa sitä, vaikka sitten pajalla. totaalilepo ei tee sille hyvää, sen huomasi taas aamulla herättyään - hyvä että pääsi sängystä ylös.

jos tässä jotenkin jaksaisi kaksi viikkoa, niin saisi asiaa eteenpäin. luulenpa että leikkuri kutsuu, tällaista kipua ei enää kovin pitkään jaksa katsella. sittenhän se ranka olisi leikelty jo ylhäältä ja alhaalta. aivan sama, kunhan vaan kivuista pääsee eroon - ja elelemään normaalisti, treenailusta puhumattakaan. asiaa ei kyllä yhtään helpota sekään, että omassa työssäni sen selän olisi vähän syytä kunnossa kyllä olla. siihen ei oikein tällainen puolikuntoisuus riitä.

noniin. jospa sitä odottaisi sitä kivun - ja ajatusten - turtumista lääkkeen myötä, ja koettaisi etsiä taas jotain syytä hymyilemiseenkin. ei tässä vielä kuitenkaan raajat halvaantuneet ole, lähdetään vaikka siitä liikkeelle.

Taas iski perskele flunssat ja kurkkukivut ym. herkut :itku: Just ku viel reeni kulki enemmä ku hyvin :curs:

Tänä aamuna eväitä tehdessä Protein XL -pussi räjähti lattialle. Eikun imuri laulamaan. Töihin (myöhässä) päästyäni avasin jääkaapin laittaakseni evääni sinne, niin, kun jonkun virittiämä eväsansa (sis. mm. jukurttia) räjähti lattialle. Sitten iltapäivällä totean, että joku imbesilli on syönyt mun välipalan jääkaapista... Mitä vielä? :)Oikeastaan ei vituta, huvittaa...

taicaviitta sanoi:
noniin. jospa sitä odottaisi sitä kivun - ja ajatusten - turtumista lääkkeen myötä, ja koettaisi etsiä taas jotain syytä hymyilemiseenkin. ei tässä vielä kuitenkaan raajat halvaantuneet ole, lähdetään vaikka siitä liikkeelle.
Voimia sulle, tuommonen hermoperäinen kipuilu on varmasti raastavaa ja varsinkin kun tilanne tuntuu olevan vaikea nyt avun löytämisen suhteen. Hymyilemiseen antaa ehkä aihetta se, että toi tilanne voisi olla korjattavissa ja ehkäpä se apu vielä löytyy, toivotaan! :)

Mun -88 vuoden auto on mätä paska... Aloin katsomaan kun kylki ovenalta kukki niin pahasti, raaputin vähän autonavaimella ja läpihän se meni... Rukarilla kaavin sit pahimpia pois ja sain nyrkin mentävän reijän. Hitsailin sitä sit vähän, mutta vaikeeta se on kun ei oo tervettä peltiä enään paljoo, koko ajan tulee reikiä...

Pitäis mennä katsastamaan se huomenna, muuten toi menis viel vuosia mutta toi kori on ihan finaalissa...

Nyt hajoo pää, taas flunssassa. Korvat lukossa, nenä tukossa, kurkku kipee ja koulua ois ihan vitusti :curs:

mxm sanoi:
Nyt hajoo pää, taas flunssassa. Korvat lukossa, nenä tukossa, kurkku kipee ja koulua ois ihan vitusti :curs:

Flunssa jatkuu täälläkin. Tuli tuossa vielä yksi siideri hörpättyä ja nyt tuntuu siltä, että olisin kunnon humalassa, vaikka en olekaan. Pää sekaisin jo pelkän flunssan takia. Tais olla tuo siideri tänään vähän liikaa. Mut helpot ja halvat "humalat" mulla. :D

Hah,joku finninaama teki jotain ihme liikkeitä ennen treeniä.Pyöritteli käsiään ja nojaili seinää päin.Meinasi mennä haba1 treeni väliin,kun nauratti niin paljon.

Back
Ylös Bottom