Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mconen sanoi:
Mitä erikoista käsien pyörittelyssä ja seinään nojaamisessa on?

Ihmettelin samaa....ehkä se oikee villiks heittäyty ja venytti vähän rintaa enne hommia :D

Kyllä tulee itsekin pyöriteltyä käsiä ennen reeniä mutta tuskin kukaan mua on vielä helikopteriksi luullut ja sillon kun venyttelen pohkeita niin se näyttää lähinnä vain ikkunasta ulos katselulta.

Mua ainaki nauratti ku yks jäppis tuli salille naisten pukuhuoneesta.. :D Kyllä kaikki vähän kahto että wtf.. :D

Kaveri oli kerran oikein "äijä". Miesten vessasta oli palanut lamppu eli siellä oli ihan pimeää, kaverille ylätti kuitenkin kova hätä eikä voinut mennä pimeään vessaan, joten hän meni naisten vessaan paskalle. Ei tässä muuten mitään pahaa ollut, mutta se naisten vessa sijaitsi naisten pukukopissa.

Vituttaa nää Suomen uutisetkin: Listataan TOP vaarallisimmat paikat Helsingissä jne.

Todellisuudessa, kaikki mestat on ihan yhtä turvallisia, mutta kun luodaan mielikuva jostain mestasta vaarallisena->porukka alkaa välttämään sitä->siellä ei enää ole ketään->paikasta tulee oikeasti vaarallinen. Esimerkiksi Kaisaniemen puisto. Hui, hirmu pelottava... not.

Naisen kanssa meni poikki. Hieno vuosi kerettiin olla yhdessä. Joitakin asioita jos olisin tehnyt toisin, voisi tilanne olla toisin. Tosin turhaa arvuuttelua. :( Ei niinkään vituta, mutta kyllä vituttaa silti. Ja saatanan surullinen olo. Vielä kun työtkin loppui. Kaikki paska kerralla niskaan. Joku testi, kuinka paljon ihminen kestää. Onneksi on punttaus, saa ajatuksia edes vähän pois. Siitä en luovu. Niin alas en sorru, vaikka olo on kuin olisi kaivon pohjalla, eikä valoa näy. :( Ehkä tästä vielä tsempataan. Aivan kauhea olo. Voi saatana... :itku:

Hippinakki sanoi:
naisten vessa sijaitsi naisten pukukopissa.

Kuinka yllättävää :D

Joskus kyllä on tullut mieleen, että kun istuskelee työpaikalla vessakopperossa paskalla, niin mitähän sitä tekisi jos valot menisi. Löytäiskö paperia ym. ollenkaan? Ja sitten kun vessasta lähtee, niin roikkuisiko jossain paperijämiä tai jotain vielä pahempaa...Tai jos joku tulee ovelle kurkkimaan (siis meillä on ensin ovi vessaan, ja vessassa vielä lukittava särmiovi...toim.huom.) niin pitäisikö sitä huikkailla että täällä ollaan, pimeässä kopissa.

Jos tuon tekisi salilla, niin voisi olla komediaakin.

Jason sanoi:
Naisen kanssa meni poikki. Hieno vuosi kerettiin olla yhdessä. Joitakin asioita jos olisin tehnyt toisin, voisi tilanne olla toisin. Tosin turhaa arvuuttelua. :( Ei niinkään vituta, mutta kyllä vituttaa silti. Ja saatanan surullinen olo. Vielä kun työtkin loppui. Kaikki paska kerralla niskaan. Joku testi, kuinka paljon ihminen kestää. Onneksi on punttaus, saa ajatuksia edes vähän pois. Siitä en luovu. Niin alas en sorru, vaikka olo on kuin olisi kaivon pohjalla, eikä valoa näy. :( Ehkä tästä vielä tsempataan. Aivan kauhea olo. Voi saatana... :itku:

Mulla vähä samantapainen tilanne. Onneksi oon taistelijaluonne, oo säki :thumbs:

Kahden viisurin poisto ensi viikolla. Mikäli menee samoin kuin edellisten kohdalla, niin poissa pelistä monta päivää. Just aloin taas treenaan vähän kovempaa, niin sitten joutuu kärvisteleen jollain vitun nestepaastolla ainakin kolme päivää.

Minua jaksaa aina naurattaa salilla ristikkäistalja-laitteessa oleva ohjeteksti, joka menee suurin piirtein näin: "Please take the medical exam before making exercise program by this machine". Jaa, että lääkäriksikin tässä pitäisi vielä lukea, että saisi käydä salilla? ;)

Tuli tossa pari päivää sitten aiheutettua ihan omaa salikomediaa kun tein vipareita 3 ja 4 kilon käsipainoilla. Muuten hyvä mutta 4 kiloa oli vasemmassa kädessä ja 3 oikeassa. Nooh, pari sarjaa pinnisteltyäni huomasin ettei kaikki nyt mee ihan niinkuin pitäis. Eipä siinä muuta ku painojen vaihto, eli 3 vasempaan ja 4 oikeaan. Ihan vaan tasapainon vuoksi...

Vituttaa kannettavaan tullut virus/spyware/whatever-ware, joka tuntuu istuvan tiukemmin koneessa kuin minä sohvalla.

Kyrsii myös suussa oleva afta.. Muuten harmiton, mutta sijainti sen verran herkku, että ei voi oikein tehdä mitään, ettei se hinkkautuisi..

Jason sanoi:

Oli jotenkin ennakoitavissa, kun luki tuota sun aloittamaa trediä inttipojista.. :evil:

Jason sanoi:
Naisen kanssa meni poikki. Hieno vuosi kerettiin olla yhdessä. Joitakin asioita jos olisin tehnyt toisin, voisi tilanne olla toisin.
Tollaset uutiset vituttaa niin perusteellisesti. Tästä on loppujen lopuksi aika pirun helppo laskea 1+1 sen laivareissun suhteen vaikkei mitään tunnustaiskaan. Mikä vittu siinä rehellisyydessä on niin vaikeeta?

Perkele, käytännössä saman kesällä kokeneena mä nään näistä hommista tosi punasta. Ja nyt vituttaa senkin tajuaminen, etten ole päässyt siitä kokemuksesta yli pätkääkään. :wall:

Tupla-J sanoi:
Tollaset uutiset vituttaa niin perusteellisesti. Tästä on loppujen lopuksi aika pirun helppo laskea 1+1 sen laivareissun suhteen vaikkei mitään tunnustaiskaan. Mikä vittu siinä rehellisyydessä on niin vaikeeta?

Perkele, käytännössä saman kesällä kokeneena mä nään näistä hommista tosi punasta. Ja nyt vituttaa senkin tajuaminen, etten ole päässyt siitä kokemuksesta yli pätkääkään. :wall:

:offtopic:
Täällä tuntuu niin moni kundi hakevansa naisikseen lähestulkoon neitsyitä, joten ehkäpä ne neitsyet haluaa välillä vähän liekaa löysemmälle. En todellakaan kannata pettämistä ja ajatus jossa risteilylle lähtevä nainen leimataan automaattisesti petturiksi on kyllä :david:

HabaMih sanoi:
Täällä tuntuu niin moni kundi hakevansa naisikseen lähestulkoon neitsyitä, joten ehkäpä ne neitsyet haluaa välillä vähän liekaa löysemmälle. En todellakaan kannata pettämistä ja ajatus jossa risteilylle lähtevä nainen leimataan automaattisesti petturiksi on kyllä :david:
Mä tiedän oman asenteeni seksiin olevan jostain väärältä vuosituhannelta kun ei huvita sinkkunakaan panna kaikkea mitä voi. Minkäs teen.

Ja en mä risteilylle lähöstä mitään ajatellut. Sen sijaan se, että tietää risteilyllä olleet heput ja yhdistää sen välittömästi tämän jälkeen tapahtuneeseen eroon niin ei tarvi olla supergenius yhdistääkseen johtolankoja.

Tupla-J sanoi:
Mä tiedän oman asenteeni seksiin olevan jostain väärältä vuosituhannelta kun ei huvita sinkkunakaan panna kaikkea mitä voi. Minkäs teen.

Ja en mä risteilylle lähöstä mitään ajatellut. Sen sijaan se, että tietää risteilyllä olleet heput ja yhdistää sen välittömästi tämän jälkeen tapahtuneeseen eroon niin ei tarvi olla supergenius yhdistääkseen johtolankoja.

Ja se suhdeko ei muka ollut jo saattovaiheessa ennen mimmin risteilyä? Kyllä tais ainakin mimmin mielestä olla, jos halus sekstailla inttipojujen kans laivalla. Ja risteilyn jälkeenhän ei voi olla mahdollista, että esim. ukko ois hätäpäissään käynyt "varmuuden vuoksi " vieraissa?

Back
Ylös Bottom