Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mconen sanoi:Mitä erikoista käsien pyörittelyssä ja seinään nojaamisessa on?
Hippinakki sanoi:naisten vessa sijaitsi naisten pukukopissa.
En kyllä sillei ihmettele, kun kulkusiahan testikkelit meinaa. ;)huumor sanoi:ei vittu luin vielä ton testiclenki kiveksiksi :lol2:
Jason sanoi:Naisen kanssa meni poikki. Hieno vuosi kerettiin olla yhdessä. Joitakin asioita jos olisin tehnyt toisin, voisi tilanne olla toisin. Tosin turhaa arvuuttelua. :( Ei niinkään vituta, mutta kyllä vituttaa silti. Ja saatanan surullinen olo. Vielä kun työtkin loppui. Kaikki paska kerralla niskaan. Joku testi, kuinka paljon ihminen kestää. Onneksi on punttaus, saa ajatuksia edes vähän pois. Siitä en luovu. Niin alas en sorru, vaikka olo on kuin olisi kaivon pohjalla, eikä valoa näy. :( Ehkä tästä vielä tsempataan. Aivan kauhea olo. Voi saatana... :itku:
Jason sanoi:Naisen kanssa meni poikki. Hieno vuosi kerettiin olla yhdessä. Joitakin asioita jos olisin tehnyt toisin, voisi tilanne olla toisin. Tosin turhaa arvuuttelua. :( Ei niinkään vituta, mutta kyllä vituttaa silti. Ja saatanan surullinen olo. Vielä kun työtkin loppui. Kaikki paska kerralla niskaan. Joku testi, kuinka paljon ihminen kestää. Onneksi on punttaus, saa ajatuksia edes vähän pois. Siitä en luovu. Niin alas en sorru, vaikka olo on kuin olisi kaivon pohjalla, eikä valoa näy. :( Ehkä tästä vielä tsempataan. Aivan kauhea olo. Voi saatana... :itku:
Tollaset uutiset vituttaa niin perusteellisesti. Tästä on loppujen lopuksi aika pirun helppo laskea 1+1 sen laivareissun suhteen vaikkei mitään tunnustaiskaan. Mikä vittu siinä rehellisyydessä on niin vaikeeta?Jason sanoi:Naisen kanssa meni poikki. Hieno vuosi kerettiin olla yhdessä. Joitakin asioita jos olisin tehnyt toisin, voisi tilanne olla toisin.
Tupla-J sanoi:Tollaset uutiset vituttaa niin perusteellisesti. Tästä on loppujen lopuksi aika pirun helppo laskea 1+1 sen laivareissun suhteen vaikkei mitään tunnustaiskaan. Mikä vittu siinä rehellisyydessä on niin vaikeeta?
Perkele, käytännössä saman kesällä kokeneena mä nään näistä hommista tosi punasta. Ja nyt vituttaa senkin tajuaminen, etten ole päässyt siitä kokemuksesta yli pätkääkään. :wall:

Mä tiedän oman asenteeni seksiin olevan jostain väärältä vuosituhannelta kun ei huvita sinkkunakaan panna kaikkea mitä voi. Minkäs teen.HabaMih sanoi:Täällä tuntuu niin moni kundi hakevansa naisikseen lähestulkoon neitsyitä, joten ehkäpä ne neitsyet haluaa välillä vähän liekaa löysemmälle. En todellakaan kannata pettämistä ja ajatus jossa risteilylle lähtevä nainen leimataan automaattisesti petturiksi on kyllä![]()
Tupla-J sanoi:Mä tiedän oman asenteeni seksiin olevan jostain väärältä vuosituhannelta kun ei huvita sinkkunakaan panna kaikkea mitä voi. Minkäs teen.
Ja en mä risteilylle lähöstä mitään ajatellut. Sen sijaan se, että tietää risteilyllä olleet heput ja yhdistää sen välittömästi tämän jälkeen tapahtuneeseen eroon niin ei tarvi olla supergenius yhdistääkseen johtolankoja.