Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä vituttaa saatana. Viikon pakannu ja kantanu ja raatanu muuton takia. Ja sit vittu yks vitun pesukone alkaa vittuilee ihan kympillä. Vettä vuotaa jostain vitun kohtaa eikä tässä tiedä mitenpäin olla. Tekis mieli heivata kone parvekkeelta saatana et voi ottaa pannuu! Ostettu uus letku, liittimiä ja ties mitä vittu ihan turhaan. Tilaappa tohon korjaaja ni seki saatana mulkku ottaa siitä miljardin tunti. Ja totee et rikki on osta uus. Haistakoon seki paska näin etukäteen!

EDIT: nii nii vittu pestää sukat lavuaarissa perkele.

EDIT2 Hah, ehdin.. Muutossa hajos muuten vitun hieno taulu ja sängyn kangas repes levälleen ku Olgan perse. Muistin just! :curs:

Tajusin vasta viime kesäloman alkupuolella, että bodauksessa pitää olla isot painot ja vähän toistoja ja sitten pitää osata syödäkin oikein. Semmoset kolme vuotta olin nostellut tosi pieniä painoja ja monta toistoa koska vanhemmat sano että niin pitää tehdä.

Baariin tekisi mieli lähteä, mutta Turusta en vielä tunne kuin työkaverit+1 tyypin, eikä yksinkään viitsisi lähteä pistämään jalalla koreasti :D

Noh, kyllä se tästä lähtee :whip:

Meikäläisen pyykkikone piippaailee aika äänekkäästi kun se saa ohjelman vedettyä loppuun ja sitä piipausta kestää pari minuuttia. Kohtuullisen perseestä kun on just nukahtamassa tai muuten vaan koomailee sängyllä ja se hemmetin rakkine rupee huutamaan:wall:

ace-oo- sanoi:
Noh, mikä on?

Parisuhdeongelmat, ja siihen kun yhdistää vittumaiset duuniajat, niin soppa on sekasin. :itku:
Vittu kun tulis ees itku, niin vois hajota täysin. Mut ei. PItää vaan padota kaikki sisälle. Ja kukaan ei suostu edes lähtemään kaljalle. Paitsi avo, mutta ei mun kanssa tietenkään. Ja vituttaa kun sen pitää olla joka_helvetin_viikonloppu humalassa. Mitä vittua?

Niin ja edittinä tietysti vielä että en voinut lähteä Expoon käytännön syiden takia (en ala listaamaan) ja frendi otti itteensä. Mun kun piti mennä kannustamaan sitä leuanvetokisassa, mutta eipä oo kuulunu. Se nyt tosin on pieni murhe näiden "avio-ongelmien" kanssa.

ace-oo- sanoi:
Baariin tekisi mieli lähteä, mutta Turusta en vielä tunne kuin työkaverit+1 tyypin, eikä yksinkään viitsisi lähteä pistämään jalalla koreasti :D

Noh, kyllä se tästä lähtee :whip:

Turun pakkislaisten pitää organisoitua..

mxm sanoi:
Meikäläisen pyykkikone piippaailee aika äänekkäästi kun se saa ohjelman vedettyä loppuun ja sitä piipausta kestää pari minuuttia. Kohtuullisen perseestä kun on just nukahtamassa tai muuten vaan koomailee sängyllä ja se hemmetin rakkine rupee huutamaan:wall:

Jos se on samanlainen kun mun kone sen piippauksen saa pois jollain näppäinyhdistelmällä. en kyllä nyt tähän hätään muista koneeni merkkiä.

Mula on penkki takkuillu aina ja perseestähän se mul onki ja tänää olin tekemässä taas penkkiä ja eka kova sarja meni iha perseellee ja hermostuksissani paiskasin tankon telineisiin ja aloin nouseen vauhilla ylös mielessäni kiroten ni enköhän ylösnoustessani lyöny päänki siihen tankoon ja ei ollu paljosta kiini et se tanko ois pompannu syliin. :wall:

hafanafa sanoi:
Mula on penkki takkuillu aina ja perseestähän se mul onki ja tänää olin tekemässä taas penkkiä ja eka kova sarja meni iha perseellee ja hermostuksissani paiskasin tankon telineisiin ja aloin nouseen vauhilla ylös mielessäni kiroten ni enköhän ylösnoustessani lyöny päänki siihen tankoon ja ei ollu paljosta kiini et se tanko ois pompannu syliin. :wall:
:D tuo on kyllä parasta kun menee hermot ja sitten vaan sattuu enemmän nuita kömmähdyksiä juuri niinkuin sulle on sattunut. silloin vitutus käyrä nousee suhteellisen korkealle :thumbs:. tuttu tunne.

Minkä takia naisten pitää olla niin vaikeita?
Oon kiinnostunut yhteen tyttöön ja se antaa vähän sellasii vinkkei et jotain vois tapahtuu....vois, tai sit se vaan on ystävällinen mulle. ei saa selvää. Ja eniten mua ottaa päähän se, et miks mun pitää olla niin nössö et en kehtaa tehä ees aloitetta.
Sen lisäks koulu otaa kaaliin ihan täysillä, aikaa ei muka oo ees treenaamiseen. Tosin eipä tota motivaatiotakaan juuri treenaamiseen ole... :curs:

sit tulee saatana syksy ja pimeetä ja kylmä ja pimeetä ja märkää ja pimeetä ja kaikki menee ihan vituiks!!

Vituttaa hiukan eukon kakara välillä kun se on niin omapäinen. Eukko lepsuilee joskus hiukan ollessaan väsynyt kun esim.kakara haluaa jotain ja alkaa kitisemään. vittu että meinaa pää hajota kun ei voi oikein ite vielä näyttää kakaralle mitä saa tehdä ja mitä ei. Kakaran isäkin on semmonen vässykkä ettei siitä mitään miehen mallia saa... vaikka eipä se paljoa kakaran kanssa aikaa vietäkkään.

Proteos sanoi:
Vituttaa hiukan eukon kakara välillä kun se on niin omapäinen. Eukko lepsuilee joskus hiukan ollessaan väsynyt kun esim.kakara haluaa jotain ja alkaa kitisemään. vittu että meinaa pää hajota kun ei voi oikein ite vielä näyttää kakaralle mitä saa tehdä ja mitä ei. Kakaran isäkin on semmonen vässykkä ettei siitä mitään miehen mallia saa... vaikka eipä se paljoa kakaran kanssa aikaa vietäkkään.
Aloit seurustelemaan YH-äidin kanssa (?) Oliko alussa vaikeaa tottua siihen, että se ei ole oma lapsi yms. ?

ace-oo- sanoi:
Aloit seurustelemaan YH-äidin kanssa (?) Oliko alussa vaikeaa tottua siihen, että se ei ole oma lapsi yms. ?
Joo, aloin seurustelemaan hänen kanssaan vajaa puoli vuotta sitten. Onhan se alkuun hiukan outo tilanne ja vieläkin (edellä mainitun kaltaisissa tilanteissa) pyörii välillä ristiriitaisia ajatuksia päässä. Lapsi menee viikonloppuisin hoitoon ja sen isovanhemmat hakee ja tuo sen. Muksun isällä ei ole menneisyydessä sattuneiden seikkojen takia mitään asiaa naiseni asunnolle, joten sikäli ihan ok tilanne.

Syy miksi seurustelen on, että kyseinen nainen sattuu olemaan todella kaunis, fiksu ja huomaavainen, joten sikäli sitä on aika paljon valmis sietämään kakaran osalta. Aiemmilla tyttöystävillä on yleensä joku osa-alue ollut hakusessa. Hyvin mä muksun kanssa toimeen tulen, ei siitä ole kyse, mutta välillä vituttaa just edellä mainitun kaltaiset tilanteet. Kun aikaa hiukan kuluu niin mä alan näyttämään sille miehen mallia.

Proteos sanoi:
Lapsi menee viikonloppuisin hoitoon ja sen isovanhemmat hakee ja tuo sen.

WTF? Tässä välissä on kyllä pakko kysyä, että joka viikonloppuko se lapsi on isovanhemmilla hoidossa? Voi tsiisus. :jahas:

Eleonoora sanoi:
WTF? Tässä välissä on kyllä pakko kysyä, että joka viikonloppuko se lapsi on isovanhemmilla hoidossa? Voi tsiisus. :jahas:
Eipäs kiroilla kun on lapsesta kysymys. ;)

No ei nyt joka viikonloppu, tässä muutama viikonloppu on nyt noin menny kun on ollut reissua yms, siksi tuli hiukan epäselvä ilmaisu. Eli ei tässä jeesuksia vielä tartteta. Homma toimii siten, että viikonloppuisin jos on menoa esim. lauantaina niin muksu on isovanhempien tykönä ja lapsen isä touhuaa silloin myös sen kanssa kun jaksaa ja jos jaksaa. Tarpeen mukaan hoitopaikka järjestyy sieltä suunnalta viikollakin ja jos ei sovi niin on muitakin sukulaisia auttamassa. Muksu viettää tietty päivät tarhassa. Tämä on siis se malli millä ollaan ennen muakin eletty kun lapsen äiti on opiskelija ja tekee töitä siinä sivussa. Tarkoitus on siis pitää lapsella hyvöt välit toiseenkin vanhempaan. Lapsen isä ei ole siis kovin aktiivisesti hoitamassa muksua.

Kaikille ei lapsen hoito ole aina mitään ruusuilla tanssimista, varsinkaan yh:ille olosuhteiden pakosta, eikä asiat aina suju siten kuten jossain omassa perusperheessä on saattanut hommat hoitua. Täytyy vaan mukautua tilanteeseen ja pelata mahdollisimman hyvin niillä mitä on jaettu.

Kerro toki ihmeessä parempi menettely kun tunnut omaavasi kokemusta asiasta.

Back
Ylös Bottom