Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen matsissa tuli napit jalkaan ja jalka kipsissä =/ 4 viikkoa ilman mitään liikuntaa missä pitää jaloilla tehdä mitään. Vittu.

Nyt seuraa avautuminen.. :rolleyes: Vituttaa, että pitääkin olla niin tyhmä, että hakee kouluun jonne ei halua ja joka jo ajatuksenakin ahdistaa ja sitten on vielä kuvittelee, että se helpottaa siitä. No ei se helpota. Jos vittu ei jaksa kiinnostaa niin se ei jaksa kiinnostaa. Ja jos koko paikka kokonaisuudessan ahdistaa niin sit se kans ahdistaa. Ei tässä mitkään positiiviset ajattelut auta saatana. :curs: Kai se on pakko kärsiä ku pitää olla niin vitun idiootti, että tälläseen paska ratkasuun on päätyny... :wall:

Emppuli sanoi:
Nyt seuraa avautuminen.. :rolleyes: Vituttaa, että pitääkin olla niin tyhmä, että hakee kouluun jonne ei halua ja joka jo ajatuksenakin ahdistaa ja sitten on vielä kuvittelee, että se helpottaa siitä. No ei se helpota. Jos vittu ei jaksa kiinnostaa niin se ei jaksa kiinnostaa. Ja jos koko paikka kokonaisuudessan ahdistaa niin sit se kans ahdistaa. Ei tässä mitkään positiiviset ajattelut auta saatana. :curs: Kai se on pakko kärsiä ku pitää olla niin vitun idiootti, että tälläseen paska ratkasuun on päätyny... :wall:

Mitään ei ole pakko kestää. Sun elämä, sun valinnat. Älä tee sitä, mistä et nauti tai pidä. Jos koulu ei tunnu oikealta, lähde heti välittömästi lätkimään, äläkä tuhlaa aikaasi siellä. Hae vaikka ensi vuonna uudelleen paikkaan, johon todella todella haluat, ja loppuvuosi tässä joko teet töitä, seikkailet ja nautit elämästäsi tai opiskelet vaikka avoimessa yliopistossa opintoja, jotka koet omaksesi. Elämä on kuule ni lyhyt seikkailu, ettei hetkeäkään kannata käyttää toimintaan, jossa kärsii. Tsemppiä huisina ja rohkeutta poluillesi! :thumbs:

V***u kun on jo kuudetta viikkoa jotain kummaa sairautta (kurkkukipua, nuhaa, päänsärkyä..) eikä pääse treenaamaan.

Kauhee into ois mutta kun vaan ei jaksa...

:itku:

Annie Stark sanoi:
Mitään ei ole pakko kestää. Sun elämä, sun valinnat. Älä tee sitä, mistä et nauti tai pidä. Jos koulu ei tunnu oikealta, lähde heti välittömästi lätkimään, äläkä tuhlaa aikaasi siellä. Hae vaikka ensi vuonna uudelleen paikkaan, johon todella todella haluat, ja loppuvuosi tässä joko teet töitä, seikkailet ja nautit elämästäsi tai opiskelet vaikka avoimessa yliopistossa opintoja, jotka koet omaksesi. Elämä on kuule ni lyhyt seikkailu, ettei hetkeäkään kannata käyttää toimintaan, jossa kärsii. Tsemppiä huisina ja rohkeutta poluillesi! :thumbs:

Sun jutut on kyllä aina niin täyttä asiaa ku vaan voi olla. :worship: Oot kyl ihan oikeessa. Kyllä tässä johonkin parempaan ratkasuun on nyt päädyttävä. Kiitos hirveesti kannustuksesta, se tuli nimittäin tarpeeseen! :)

Tein tänään salikomediaa. Ollaan salilla naurettu paikan hierojan kanssa sille metalli bändille jossa ne luikut jätkät laulaa ilman paitaa falsetilla taisteluista ja orjattarista. No tänään olin treenaamassa ja huomasin kun hieroja tulee sisälle saliin, stereoista kuului just sillon "taivas lyö tulta.......".

Sain älynväläyksen ja vedin paidan pois kesken sarjan ja yhdyin ylvääseen kertosäkeeseen täysin rinnoin. Hieroja repes täysin mutta samaa ei voi sanoa muista treenaajista jotka jäi monttu auki tuijottamaan, silmissä katse "kutsutaanko poliisi vai valkotakkiset". Hieroja heitti vielä vettä kiukaalle ja sanoi parille naiselle "ei se ole vaarallinen, sillä ei vaan ole lääkitys kohdallaan".

Emppuli sanoi:
Emppulii... Kohtalotoveri. :) Pitää olla niin tyhmä, kokemusta on, että hakee kouluun joka ei kiinnosta. Tai kiinnosti hetken, muttei loppujen lopuksi olekaan mun ala. No sitten on tyytyväinen, kun ei pääsekään tähän kouluun, voi "pian" hakea uudelleen sille oikealle alalle. Sitten hakee töitä ja tuurinsa mukaan saa paikan jonne on laittanut hakemuksen "tämä nyt viimeisenä vaihtoehtona mutta pakko kai sitä on tehdä jos ei muuta saa"-asenteella. Perkele. Kyllä tämäkin hetken tuntui hyvältä, mutta tällä hetkellä ajateltuna jopa edellinen paskaduuni oli mukavempaa. Mitään ei ole pakko kestää, ja huomenna mä otan käyttöön varasuunnitelman. Aamulla soi puhelin paikassa x, joka periaatteessa voisi olla mun pelastus ja helpotus. Ehkä, mutta tuskin. Toivotaan parasta. Sitten en kyllä tiedä mitä teen, jos ei tuokaan juttu onnistu. Jos olen kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta valitellut, niin nyt on semmonen olo ettei ole tottakaan. Ahdistaa ja vituttaa suunnattomasti. Ja sekin vielä, että mä olen helvetin yksinäinen. Miehen kanssa yhdessä muutettiin entiseltä kotipaikkakunnalta tänne nykyiselle, mutta nyt hän taas ei töiden takia pysty täällä olemaan juuri ollenkaan. Yhden yön viikonlopusta ehkä... Voi :itku:, mut kyllä tää tästä. Tsemppiä Emppuli, toivon että teet oikeita ratkaisuja. Uskalla! Niin minäkin yritän.

Hahah, ei helvetti :hyper: Miks mun salil ei koskaan tapahdu mitään tollasta :jahas:

jtt1983 sanoi:
Työ haastattelua odotetaan täälläkin. Siirtyny jo 4 päivänä peräkkäin haastattelu :curs:

No sulla edes siirtyy, mulle ei edes soiteta...kai mä olen niin paska, etten pääse IKINÄ tuolta pois - niin ja VITTU :curs:

Pistin tässä aikani kuluksi illalla pari uutta hakemusta matkaan ja kas perkelettä, ensimmäiseen unohtu muokkauksen jälkeen yks sana edellisestä hakemuksesta...ja olipa sitten sen paikan "titteli", eikä muuten ollu edes sama :nolo:

Joo joo, tiedän kyllä, että pitäis tehdä omat hakemukset joka paikkaan - olis persoonallisempaa...mutta ei jaksa niin paljoa panostaa...ainakaan vielä... :jahas: Kyllä mä sit vuoden hakemisen jälkeen alan tekemään niin, kun homehdun vielä nykyisessä paskaduunissani :lol2:

Olin työreissulla ulkomailla ja kävin illalla kuntoilemassa hotellin kuntosalilla. Siellä oli eräs ohkasilla raajoilla varustettu kaveri, joka välillä kävi vääntämässä hauiskääntöä ja sarjojen välissä pullisteli narujaan peilin edessä. Välillä nosti paidan helmaa ja ihaili sekä hieroi vatsaansa. Toisinaan taas villiintyi vatkaamaan lanteita peilin edessä kädet ylös nostettuina. Salilla oli seinän vieressä pitkä rivi taljalaitteita, ja peilit olivat hankalasti niiden takana siten että laitteissa istuttiin selkä peileihin päin. Ärsytystä nosti se, että sälli saattoi tulla siihen naaman eteen pullistelemaan samalla kun kurkki näkymää peilistä mitä laitteen takaa nyt näkyi. Salikomedian kruunasi homopari jotka tuijottivat mitään häpeämättä minua ja tirskuivat kuin pikkutytöt. Oli vissiin poitsuille vaaleta eksotiikkaa nähtävillä ensimmäistä kertaa :love:

MerZi sanoi:
Emppulii... Kohtalotoveri. :) Pitää olla niin tyhmä, kokemusta on, että hakee kouluun joka ei kiinnosta. Tai kiinnosti hetken, muttei loppujen lopuksi olekaan mun ala. No sitten on tyytyväinen, kun ei pääsekään tähän kouluun, voi "pian" hakea uudelleen sille oikealle alalle. Sitten hakee töitä ja tuurinsa mukaan saa paikan jonne on laittanut hakemuksen "tämä nyt viimeisenä vaihtoehtona mutta pakko kai sitä on tehdä jos ei muuta saa"-asenteella. Perkele. Kyllä tämäkin hetken tuntui hyvältä, mutta tällä hetkellä ajateltuna jopa edellinen paskaduuni oli mukavempaa. Mitään ei ole pakko kestää, ja huomenna mä otan käyttöön varasuunnitelman. Aamulla soi puhelin paikassa x, joka periaatteessa voisi olla mun pelastus ja helpotus. Ehkä, mutta tuskin. Toivotaan parasta. Sitten en kyllä tiedä mitä teen, jos ei tuokaan juttu onnistu. Jos olen kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta valitellut, niin nyt on semmonen olo ettei ole tottakaan. Ahdistaa ja vituttaa suunnattomasti. Ja sekin vielä, että mä olen helvetin yksinäinen. Miehen kanssa yhdessä muutettiin entiseltä kotipaikkakunnalta tänne nykyiselle, mutta nyt hän taas ei töiden takia pysty täällä olemaan juuri ollenkaan. Yhden yön viikonlopusta ehkä... Voi :itku:, mut kyllä tää tästä. Tsemppiä Emppuli, toivon että teet oikeita ratkaisuja. Uskalla! Niin minäkin yritän.

Jollakin muullakin on siis samantyyppisiä ongelmia. Tosin oon kyllä koko ajan tienny että mikä mua kiinnostaa, mutta tämä koulutusala sattuu vaatimaan pakostakin maiseman vaihdosta. Ja en sitte halunnu sitä, koska täällä Kuopiossa olin just saanu kaikki kuviot tän fitness-harrastuksen kannalta kuntoon. Mut nyt oon sitte tilanteessa, että ois hyvät treenimahollisuudet, mutta on muuten niin paska ja ahistunu olo etteihän tästä mitään tule. :rolleyes: Treenit menee päin hel**ttiä ja muutenkin vituttaa koko ajan niin paljon ettei mitään järkeä. :itku:

Mut toivottavasti sulla Merzi järjestyy kaikki asia niin ku oot halunnukin. :) Ei se auta muu ku munkin vaan yrittää uskaltaa tehä niitä ratkasuja tästä johonkin suuntaan. Jospa se tästä...

Kävin tänään selänniksauttajalla. Tällä hetkellä alaselkä hellänä, kun niksauttaja avasi alaselän lukot. Ukko myös niksautti niskasta, jonka johdosta sain kiitettävän päänsäryn ja melkein migreenin. No, onpahan ainakin selkä nyt auki.

Emppuli sanoi:
Mut toivottavasti sulla Merzi järjestyy kaikki asia niin ku oot halunnukin. :) Ei se auta muu ku munkin vaan yrittää uskaltaa tehä niitä ratkasuja tästä johonkin suuntaan. Jospa se tästä...
Kyl se siitä! :thumbs: Viime yö meni valvoessa, stressatessa ja itkeä tihrustaessa... Puoli kuudelta nukkumaan ja kahden tunnin päästä ylös. Päänsärky on ollut ihan jumalaton koko päivän, mut enköhän mä jo tänä yönä saa nukuttuakin. Kummallista, miten tilanne vielä aamulla tuntui ylitsepääsemättömän vaikealta. Nyt taas tuntuu siltä, että kyllä kaikki järjestyy, ajallaan. Nyt mä vaan mietin, kannattaisko mun hakea kouluun, taas alalle, joka ei ole "juuri se oikea", mutta vähän sinne päin? On vaikeeta... Entä jos tälle alalle pääsisinkin hyvällä tuurilla jo nyt sisään, koulutuspaikkojan huomattavasti enemmän kun siinä "ykkösjutussa".. Haluamalleni voin hakea taas vasta ensi keväänä, eikä pääsy ole todellakaan varmaa. En tiedä, on tää helvetti vaikeeta. :curs:

burdock sanoi:
Kävin tänään selänniksauttajalla. Tällä hetkellä alaselkä hellänä, kun niksauttaja avasi alaselän lukot. Ukko myös niksautti niskasta, jonka johdosta sain kiitettävän päänsäryn ja melkein migreenin. No, onpahan ainakin selkä nyt auki.

Mä olen menossa huomenna naprapaatille naksauteltavaksi. Tuo alaselkä on ollut vitutuksen aihe jo kuukauden verran. Aina kun tulee rasitusta alaselälle niin vihloo. Reenitauko auttoi asiaa mutta vihlonta tuli takasin heti kun otti jotain vähänkin alaselkää rasittavaa, jopa pienillä painoilla. Saatana kun vituttaa huolella. Yleensä mihin tahansa vitutukseen auttaa kova kyykky tai veto, mutta nyt se ei onnistu vitutuksen kohteesta johtuen, joten vitutuksen kierre on valmis. No, toivottavasti naksauttaja huomenna naksauttaa oikein kunnolla että se selkä taas toimisi...

Edit. Laitetaan nyt jotain hyvääkin. Dieetiltä vaihto bulkille pari päivää sitten ja (siitä johtuen?) tänään reenissä tajuton pumppi ja polte reisissä ja haboissa! Ja ennätyspainot liikkui kolmessa liikkeessä! Harmi vaan kun ei päässyt kyykkäämään. :jahas:

MerZi sanoi:
Kyl se siitä! :thumbs: Viime yö meni valvoessa, stressatessa ja itkeä tihrustaessa... Puoli kuudelta nukkumaan ja kahden tunnin päästä ylös. Päänsärky on ollut ihan jumalaton koko päivän, mut enköhän mä jo tänä yönä saa nukuttuakin. Kummallista, miten tilanne vielä aamulla tuntui ylitsepääsemättömän vaikealta. Nyt taas tuntuu siltä, että kyllä kaikki järjestyy, ajallaan. Nyt mä vaan mietin, kannattaisko mun hakea kouluun, taas alalle, joka ei ole "juuri se oikea", mutta vähän sinne päin? On vaikeeta... Entä jos tälle alalle pääsisinkin hyvällä tuurilla jo nyt sisään, koulutuspaikkojan huomattavasti enemmän kun siinä "ykkösjutussa".. Haluamalleni voin hakea taas vasta ensi keväänä, eikä pääsy ole todellakaan varmaa. En tiedä, on tää helvetti vaikeeta. :curs:

Kyllähän niillä asioilla on tapana järjestyä. ;) Nyt vaan pitäisi yrittää päättää, että mitä haluaa. Älä hae kouluun, mihin et oikeasti halua. Motivaatio olisi sit kuitenkin nollassa ja koko koulu ei kiinnostaisi. Kokeile nyt ensin päästä sinne ykköspaikkaan. Ja haet keväällä sit vaikka myös sinne, mihin nyt saattaisit hakea. Et ensi syksynä sit olis edes toiseen kouluun paikka.
Ja tulipa nyt sellainenkin asia mieleen, että kun kerta olet yksinäinen ja on ikävä perhettä jnejne, niin miksi et muuttaisi takaisin sinne, missä avokin on? Muuttaisit sitten vaikka takaisin sinne Kuopioon, jos sieltä löytyy koulupaikka. Saattoi olla huono idea, sori. :nolo: Ja tuskin noita muuttoja noin vaan paikkakunnalta toiselle järjestellään..
Mut voimia joka tapauksessa! :)

Back
Ylös Bottom