Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittusataajumalautasaatana!

S0874 sanoi:
Mutta ne vitun naiset. Vituttaa kun käytännössä juuri koskaan en törmää naiseen josta oikeasti kiinnostuisin. Sitten jos törmään, niin omaa saamattomuuttani en saa mitään aikaiseksi. No, tämä nyt ei varmaan ole kenellekään mikään tuntematon olotila, mutta vitutus johtuukin siitä että samaa on jatkunut viimeiset kolme vuotta.
Tervetuloa kerhoon. Mulla on ollut tuo olotila päällä noin viisi vuotta. Sillä erotuksella tosin, etten ole tuona aikana tavannut ketään, josta olisin kiinnostunut.

S0874 sanoi:
Jotenkin omituinen pattitilanne: On mulla kaikenmaailman säätöjä ja tilapäissuhteita sellaisten ihmisten kanssa joihin en ole lainkaan ihastunut, mutta sellaiseen ihmiseen mulla ei ole koskaan suhdetta josta voisin oikeasti kiinnostua henkisesti tai fyysisesti.
Mä oon jättänyt noi säädötkin pois. Ei sitä viitsi tuhlata toisen aikaa, eikä omaakaan säätöön, joka ei koskaan johda mihinkään.

Oikea polvi, josta oon valitellu yhtenään treenipäiväkirjassakin, otti ja kipeytyi oikein kunnolla tänään shooton harkoissa :curs: :wall: Kovat kyykkytreenit saakin nyt vissiin unohtaa melkosen pitkäks aikaa. Mahtavaa :rolleyes:

Yksinäisyys ja ikävä. :itku:

"Mitä minusta jäljellä lieneekään
sen sun ovelles taas kerran tuon
Ei se elämä helppoo lie kellekään
minun sadassa solmussa on."

MerZi sanoi:
Yksinäisyys ja ikävä. :itku:

"Mitä minusta jäljellä lieneekään
sen sun ovelles taas kerran tuon
Ei se elämä helppoo lie kellekään
minun sadassa solmussa on."
Ja kaikki mukaan :itku:

Ei jaksa enää pakata!

Mika1979 sanoi:
niin ja naiset.. :wall:
Ei me voida olla noin pahoja! Allekirjoittanut ainakin varsin harmiton yksilö. :)

Mulla on ihan outo olo. Vaikka pitäis olla iloinen ja innoissaan yhdestä tänään tapahtuneesta jutusta, olen jotenkin varuillani ja jännittynyt. Illalla sitten alkoi päänsärky vaivata, ei helpota edes parin särkylääkkeen jälkeen.. Jännityspäänsärkyä tai jtn? Migreenin poikasta tuppaa tekemään aina silloin tällöin jos stressaantuu tms.

Mika1979 sanoi:
Voipi olla jännityspäänsärkyä, ehkä hieman samaa ilmiötä kuin siinä kun sairastuu aina kun jää lomalle. Elimistö antaa luvan hellittää ja sillon on alttiimpi sairastumiselle. Yritä vähentää asioista stressaamista, elämää tämä vain on :thumbs:
Elämää tämä vain on, oikeassa olet. :) Mut jospa se nyt tästä alkaisi helpottamaan, tilanne ja sen myötä tämä hedari.

Originally Posted by MerZi
Ei me voida olla noin pahoja! Allekirjoittanut ainakin varsin harmiton yksilö.

Mulla on ihan outo olo. Vaikka pitäis olla iloinen ja innoissaan yhdestä tänään tapahtuneesta jutusta, olen jotenkin varuillani ja jännittynyt. Illalla sitten alkoi päänsärky vaivata, ei helpota edes parin särkylääkkeen jälkeen.. Jännityspäänsärkyä tai jtn? Migreenin poikasta tuppaa tekemään aina silloin tällöin jos stressaantuu tms.

No ei pidä ottaa yleistyksenä, yhdessä naisessa on tarpeeksi vaikeutta jotta lyön päätäni seinään harva se päivä.. :wall: Uskon että olet enkeli siihen verrattuna :)

Voipi olla jännityspäänsärkyä, ehkä hieman samaa ilmiötä kuin siinä kun sairastuu aina kun jää lomalle. Elimistö antaa luvan hellittää ja sillon on alttiimpi sairastumiselle. Yritä vähentää asioista stressaamista, elämää tämä vain on :thumbs:

Mika1979 sanoi:
Hmm..onkohan Eleonoora oikea nimesi.. vai ..ei kai.. oletko se..? ;)

En paljasta. :D
Mutta oikeastihan mä olen se nainen, josta sä täällä koko ajan valitat. Vahdin täällä salaa (tai nythän paljastan itseni :D ) sun tekemisiäs. :evil:

EDIT: Vituttaa, kun postit tulee taas ihan väärään järjestykseen! :curs:

ace-oo- sanoi:
Stressaamattomat ihmiset polttelee maria ja kuuntelevat gunnareiden Welcome to the Jungle biisiä pimeässä huoneessa 24/7.

Mielummin stressaan.

Samoin.

EDIT: Mikä perkele tässä nyt on, kun just mun viestit menee vääriin paikkoihin. :curs: x 10

MerZi sanoi:
Ei me voida olla noin pahoja!
Olette vielä pahempia. :lol2:

20% naisista esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja vaikeasti saatavaa

80% naisista esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaikeasti saatavaa, vaikeasti ymmärrettävää ja siten myös ovat vaikeasti haluttavia.

Yritä siinä sitten :wall:

Ei, kyllä teistä osa on :haart: :love: :haart:

Mika1979 sanoi:
No perhana.. Ilmankos se (siis sinä) aina lähtee kaverinsa luo muka koulujuttuja tekemään..Nyt mä voinkin avautua sulle kunnolla.. :jahas: :)

Avaudu pois vaan, mutta luuletko, ettei mulla ole mtn mistä avautua sulle. :evil: :lol2:

Tähtityttö sanoi:
Kah, tässäpä hyvä mietelause! Vielä kun joku kertoisi, kuinka olla stressaamatta, niin johan helpottaisi kovin.. ;)
Stressaamattomat ihmiset polttelee maria ja kuuntelevat gunnareiden Welcome to the Jungle biisiä pimeässä huoneessa 24/7.

Mielummin stressaan.

Originally Posted by Eleonoora
En paljasta. :D
Mutta oikeastihan mä olen se nainen, josta sä täällä koko ajan valitat. Vahdin täällä salaa (tai nythän paljastan itseni :D ) sun tekemisiäs. :evil:

EDIT: Vituttaa, kun postit tulee taas ihan väärään järjestykseen! :curs:

No perhana.. Ilmankos se (siis sinä) aina lähtee kaverinsa luo muka koulujuttuja tekemään..Nyt mä voinkin avautua sulle kunnolla.. :jahas: :)

Joo niin vituttaa, kohta nää postit menee tonne threadin alkuun..

ace-oo- sanoi:
Onko Eleonoora Mika1979:n :wall: hakkaamisen syy?
Tämähän foorumi saa jatkuvasti uusia käänteitä, meno on kuin Tunteita Ja Tuoksussa -sarjassa :eek:

:arvi:

:lol2: Siinäpä teille miettimistä. :lol2:
Mihinköhän tämä posti tällä kertaa pompsahtaa. :jahas: Yrittää kaverit kestää mun viestien perässä.

ace-oo- sanoi:
Onko Eleonoora Mika1979:n :wall: hakkaamisen syy?
Tämähän foorumi saa jatkuvasti uusia käänteitä, meno on kuin Tunteita Ja Tuoksussa -sarjassa :eek:

Täällähän on kunnon saippuasarjameininki! :lol2:

Back
Ylös Bottom