Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa kerhoon. Mulla on ollut tuo olotila päällä noin viisi vuotta. Sillä erotuksella tosin, etten ole tuona aikana tavannut ketään, josta olisin kiinnostunut.S0874 sanoi:Mutta ne vitun naiset. Vituttaa kun käytännössä juuri koskaan en törmää naiseen josta oikeasti kiinnostuisin. Sitten jos törmään, niin omaa saamattomuuttani en saa mitään aikaiseksi. No, tämä nyt ei varmaan ole kenellekään mikään tuntematon olotila, mutta vitutus johtuukin siitä että samaa on jatkunut viimeiset kolme vuotta.
Mä oon jättänyt noi säädötkin pois. Ei sitä viitsi tuhlata toisen aikaa, eikä omaakaan säätöön, joka ei koskaan johda mihinkään.S0874 sanoi:Jotenkin omituinen pattitilanne: On mulla kaikenmaailman säätöjä ja tilapäissuhteita sellaisten ihmisten kanssa joihin en ole lainkaan ihastunut, mutta sellaiseen ihmiseen mulla ei ole koskaan suhdetta josta voisin oikeasti kiinnostua henkisesti tai fyysisesti.
Ja kaikki mukaan :itku:MerZi sanoi:Yksinäisyys ja ikävä. :itku:
"Mitä minusta jäljellä lieneekään
sen sun ovelles taas kerran tuon
Ei se elämä helppoo lie kellekään
minun sadassa solmussa on."
Ei me voida olla noin pahoja! Allekirjoittanut ainakin varsin harmiton yksilö.Mika1979 sanoi:niin ja naiset.. :wall:

Mika1979 sanoi:Mä kans :itku: niin ja naiset.. :wall:
Elämää tämä vain on, oikeassa olet.Mika1979 sanoi:Voipi olla jännityspäänsärkyä, ehkä hieman samaa ilmiötä kuin siinä kun sairastuu aina kun jää lomalle. Elimistö antaa luvan hellittää ja sillon on alttiimpi sairastumiselle. Yritä vähentää asioista stressaamista, elämää tämä vain on :thumbs:
Mut jospa se nyt tästä alkaisi helpottamaan, tilanne ja sen myötä tämä hedari.Originally Posted by MerZi
Ei me voida olla noin pahoja! Allekirjoittanut ainakin varsin harmiton yksilö.
Mulla on ihan outo olo. Vaikka pitäis olla iloinen ja innoissaan yhdestä tänään tapahtuneesta jutusta, olen jotenkin varuillani ja jännittynyt. Illalla sitten alkoi päänsärky vaivata, ei helpota edes parin särkylääkkeen jälkeen.. Jännityspäänsärkyä tai jtn? Migreenin poikasta tuppaa tekemään aina silloin tällöin jos stressaantuu tms.
Mika1979 sanoi:Hmm..onkohan Eleonoora oikea nimesi.. vai ..ei kai.. oletko se..? ;)
Originally Posted by Eleonoora
Mä kans. :itku:
Ja miehetpäs. :wall: tai noh.. okei, molemmat :wall: .
Mika1979 sanoi:Yritä vähentää asioista stressaamista, elämää tämä vain on :thumbs:
ace-oo- sanoi:Stressaamattomat ihmiset polttelee maria ja kuuntelevat gunnareiden Welcome to the Jungle biisiä pimeässä huoneessa 24/7.
Mielummin stressaan.
Olette vielä pahempia. :lol2:MerZi sanoi:Ei me voida olla noin pahoja!
:haart:Mika1979 sanoi:No perhana.. Ilmankos se (siis sinä) aina lähtee kaverinsa luo muka koulujuttuja tekemään..Nyt mä voinkin avautua sulle kunnolla.. :jahas:![]()
Stressaamattomat ihmiset polttelee maria ja kuuntelevat gunnareiden Welcome to the Jungle biisiä pimeässä huoneessa 24/7.Tähtityttö sanoi:Kah, tässäpä hyvä mietelause! Vielä kun joku kertoisi, kuinka olla stressaamatta, niin johan helpottaisi kovin.. ;)
Originally Posted by Eleonoora
En paljasta. :D
Mutta oikeastihan mä olen se nainen, josta sä täällä koko ajan valitat. Vahdin täällä salaa (tai nythän paljastan itseni :D ) sun tekemisiäs. :evil:
EDIT: Vituttaa, kun postit tulee taas ihan väärään järjestykseen! :curs:
ace-oo- sanoi:Onko Eleonoora Mika1979:n :wall: hakkaamisen syy?
Tämähän foorumi saa jatkuvasti uusia käänteitä, meno on kuin Tunteita Ja Tuoksussa -sarjassa![]()
:arvi:
ace-oo- sanoi:Onko Eleonoora Mika1979:n :wall: hakkaamisen syy?
Tämähän foorumi saa jatkuvasti uusia käänteitä, meno on kuin Tunteita Ja Tuoksussa -sarjassa![]()