Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pinnallinen mies. :wall: Jossain vaiheessa tuo lähtee vielä kiertoon. Kunhan ensin vastaan kävelisi se unelmien prinssi. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Pinnallinen mies. :wall: Jossain vaiheessa tuo lähtee vielä kiertoon. Kunhan ensin vastaan kävelisi se unelmien prinssi. :rolleyes:

Säälittävää! :david: "Olen tämän miehen kanssa niin kauan, kunnes löydän paremman". Etkö uskalla olla yksin????

Helga sanoi:
Säälittävää! :david: "Olen tämän miehen kanssa niin kauan, kunnes löydän paremman". Etkö uskalla olla yksin????

No ei sitä nyt noin vakavasti pitänyt ottaa. :rolleyes:
"Unelmien prinssi?" Onko niitä edes? Ja jos tässä nyt joku on säälittävä, niin tuo mies. Makaa itse sohvalla tai laittelee autojaan ja valittaa, kun mun treenien tulos ei näy missään. Kävis itsekin vähän useammin treenailemassa. Ja tyhmä ei ole tainnut vielä tajuta, että se treenaaminen ei edelleenkään kasvata mun tissejä. Vaikka se miten sitä toivois.
Toisaalta naurattaa ja toisaalta itkettää. "Se" aika kuusta.. :rolleyes:

Yleisvituttaa. Opiskelu rassaa hermoja, kavereiden jutut ("mennään baariin juomaan VIINAA!") ei kiinnosta vitun vertaa, ruoka ei maistu (syödä saa väkisin), motivaatio treenaamiseen on tipotiessään koska tuloksia ei kuitenkaan näy ikinä surkeasta muikun ruotoa muistuttavasta kropastani. Peilistä kattoo takas vähä-älyinen vittupää. Oikeastaan mikään ei huvita, olo on niinku kolmetoistavuotiaalla "ihan sama" -mulkeroipanalla. Helvetti, pakko keksiä jotain virikettä, mä lähden lukemaan LOTR -slashia. Jos ei Legolas/Aragorn jutut piristä niin sitten ei mikään. :whip:

Vituttaa hiukan. Alkaa työhommat kaatumaan päälle; aika ei yksinkertaisesti riitä kaikkien asioiden kunnolliseen tekemiseen. Saa nähdä joudunko jättäämään monet asiat vituralleen, kun työpaikkaa vaihdan. Ja sitä en missään nimessä haluaisi tehdä.

Noh, kyllä tämä tästä.

Vittu.

Tein tyylikkäät temput moottoripyörällä. Hojohojosta pois ja ilmeisesti veri ei riittänyt päähän asti, kun autohallissa kippasin pyörän käytännössä paikaltaan kyljelleen. Niin ja tietysti viereisen paikan porukkaa oli just paikalla varmistamassa täydellisen nöyryytyksen. :curs:

No, hopea reunana tässä pilvessä se, että pyörä ei kärsinyt käytännössä mitään vaurioita. Vilkku vääntyi, mutta vääntyi yhtä pian paikoilleen. Niin ja ei kuskikaan kärsinyt kuin henkisiä vammoja.

leikkiedit: reilu 200kg pyörä tuntuu melko kevyeltä nostaa pystyyn, kun hieman ottaa päähän.

Vittu.

Nälkä. Eikä jääkaapissa ole mitään mieleistä syötävää. :jahas:
Kauppa olis kyllä vielä puol tuntia auki.. Hmm.. Taidanpa tehdä vielä kolmannenkin lenkin tälle päivälle ja käydä kaupassa. Pitää ostaa jotain, mistä saa jotain hyvää ruokaa aikaiseksi. :kuola:

EDIT: TJJ, sattuu sitä paremmissakin piireissä. ;)

Kieltämättä alkaa vituttamaan kun kaveripiirissä jokainen panee ristiin. Ja sitten on kaikilla moraalinen krapula, jonka jälkeen tullaan minulle itkemään. Vituttaa olla niin monessa muiden ihmisten parisuhteissa se likaämpäri jonne kaikki paska laitetaan. "Ethän Eero kerro sille ja sille..." ja "Ethän Eero nähnyt mitään". Jos ei voi olla pettämättä, niin minkä vitun takia pitää olla siinä suhteessa? Perkelettäkö sitä joka baari-reissun jälkeen pitää tulla mulle tilittämään että "kun en vaan voinu pitää käsiäni siit erossa, ymmärräthän".
Mut tällästä tämä elämä kai on. Hitto kun pääsis äkkiä valmistumaan ja ulkomaille töihin!

tommih sanoi:
Nilkka vääntyy koriksessa aika mukavasti eikä huomisen vedoista taida tulla oikeen mitää.:mad: :mad2: :mad:
tähän on sulle pakko sanoa että henkilö joka panostaa rautaan kannattaa jättää kaikki muu urheilu mahdollisimman vähälle koska joka hommassa on loukkaantumisriski...tietty tarttee aerobista tehdä jotta jaksaa treenata ,mutta kävely,uinti,pyöräily ei kovin loukkaantumis alttiita juttuja ole ja niillä saa hapenottoa hyvin lisää jos tarvis.

VITUTTAA.
1. Mun elämässä ei ole sitä mitä tahtoisin just nyt pitkän ajan jälkeen. Miestä.
2. Vielä enemmän vituttaa se, että kaikki kaverit jakavat mulle elämänsä paskan, ts. saan kuunnella kaikki niiden ongelmat, mutta kukapa kuuntelis mun juttuja - ei kukaan. (Kun ei ole sitä miestäkään.)
3. Työ vituttaa tottakai, tai oikeastaan muutaman tyypin suhtatuminen näihin yhteisiin hommiin. Ja, koska mulla ei ole edelleenkään ihmisiä joille valittaa (kaverit puhuvat omista ongelmistaan, eikä sitä miestäkään ole), niin olen yksin tässä koko vitun paskassa. :rock:
4. Niin ja kättäkin särkee, en tajua edes että miksi.

Helvetti että on siistiä.
No, näihin asioihin voi vaikuttaa. Vaihdan töitä ja kaverinpiirin, alan seurustella ja hehkutan kaikille 24/7 kuinka onnnellinen olen. Kiusa se on pienikin kiusa, jos muita alkais vuorostaan vituttaa. Hah. :curs:

Kolmas viikko flunssaa kasassa ja antibiootit eivät lekurin mukaan auta tällaiseen virusperäiseen. Jepjep.

PikkuEero sanoi:
:whip: Oikeesti vois lakata pitämästä sitä rimaa niin korkeella. Tähän asti olen mennyt periaatteella että "omasta kuormasta ei syödä". Mutta jos ne kaikki muutkin syö, niin miksen minäkin..

Oon iteki seurannu vierestä tota omasta kuormasta syömistä ja se ei kyl useimmiten toimi...Seuraa vaan harmia ja mielipahaa :( Mulla on pari kaveria, joilla joskus oli vuorotellen peliä saman jätkän kans ja liikkui samassa piirissä... Jokaisten kekkereiden jälkeen sai aina jännätä et kumpi sitä nyt on nussinu (ja perään aina ethän kerro x:lle...) Ei oo kiva salailla toisten tekemisiä ja valehdella mut mitäs vittua tossa tilanteessa pitäs ees tehdä. Sulkee korvat ja silmät.

Eero, älä syö omasta kuormasta. Älä ainakaa niitä joita kaveris on jo maistanu :D Eti joku muu ja anna toisten kärvistellä moraalikrapuloissaan ;)

Joo, tiedän, toi "jonkun muun" ettiminen ei aina oo niin helppoo...

flunssaa pukkaa...ei hyvä

Naiset.

Nyt on kaikki muu hyvin: On opiskelupaikka ns. kutsumusammatissa, on kiva asunto, on kavereita, on harrastuksia, oon pysynyt terveenä, raha-asiatkin on joten kuten hyvin.

Mutta ne vitun naiset. Vituttaa kun käytännössä juuri koskaan en törmää naiseen josta oikeasti kiinnostuisin. Sitten jos törmään, niin omaa saamattomuuttani en saa mitään aikaiseksi. No, tämä nyt ei varmaan ole kenellekään mikään tuntematon olotila, mutta vitutus johtuukin siitä että samaa on jatkunut viimeiset kolme vuotta. Sitä ennen oli pari vuotta sellanen epätoivoinen "miksei mulla ole ketään" -angsti, mikä ilmeisesti johtui pitkäaikaisen seurustelun päättymisen jälkimainingeista.

Jotenkin omituinen pattitilanne: On mulla kaikenmaailman säätöjä ja tilapäissuhteita sellaisten ihmisten kanssa joihin en ole lainkaan ihastunut, mutta sellaiseen ihmiseen mulla ei ole koskaan suhdetta josta voisin oikeasti kiinnostua henkisesti tai fyysisesti.

PikkuEero sanoi:
Kieltämättä alkaa vituttamaan kun kaveripiirissä jokainen panee ristiin. Ja sitten on kaikilla moraalinen krapula, jonka jälkeen tullaan minulle itkemään. Vituttaa olla niin monessa muiden ihmisten parisuhteissa se likaämpäri jonne kaikki paska laitetaan. "Ethän Eero kerro sille ja sille..." ja "Ethän Eero nähnyt mitään". Jos ei voi olla pettämättä, niin minkä vitun takia pitää olla siinä suhteessa? Perkelettäkö sitä joka baari-reissun jälkeen pitää tulla mulle tilittämään että "kun en vaan voinu pitää käsiäni siit erossa, ymmärräthän".
Mut tällästä tämä elämä kai on. Hitto kun pääsis äkkiä valmistumaan ja ulkomaille töihin!
lipsauta vahingossa muutama salaisuus julki :evil: oho :lol2: loppuu avautumiset takuulla ;) . tai sit voit ihan suoraan sanoa että ei v***u vois vähempää kiinnostaa teidän ristiin panemiset :david:

mua vituttaa vastatuuli pyöräillessä ja sade. kiva, syksy on tullut :( ja on vaikea päättää mitä vaatteita laittaisi päälle juhliin :wall: "kun ei löydy mitään kivaa jne" :jahas:

Back
Ylös Bottom