Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Örkki sanoi:
VIT-TU, mä en ymmärrä naisia. Vaihtuuko naisilla mielipide sään mukaan vai mikä helvetti sitä oikein säätelee, aivoilla ei tunnu olevan mitään tekemistä tämän ilmiön kanssa!

Kaikki tuntuu menevän putkeen ja yhtäkkiä tulee kylmää vettä niskaan... Ei siis saatana voi ymmärtää.

Lohdutuksen sana; ei tarviikkaan ymmärtää ->

"Maailma on täynnä prinsessoja, mutta minua on vain yksi." :rock: :wanha:
--
Aiheeseen: vituttaaihanvitustikunoonniinsaamatontaasvaihteeksjatuntuisettäflunssapukkaispäälle.

Örkki sanoi:
VIT-TU, mä en ymmärrä naisia. Vaihtuuko naisilla mielipide sään mukaan vai mikä helvetti sitä oikein säätelee, aivoilla ei tunnu olevan mitään tekemistä tämän ilmiön kanssa!

Kaikki tuntuu menevän putkeen ja yhtäkkiä tulee kylmää vettä niskaan... Ei siis saatana voi ymmärtää.
Mä olen huomannut, että on parasta olla hiukan skeptinen aina kun on naisten kanssa tekemisissä. Eipähän tartte ainakaan hajoittaa itteään jos prinsessa muuttaakin mieltään tuuliviirin lailla. ;)

Eli vakavasti ottaen kannattaa pieni tolkku pitää mukana vaikka olisi kuinka in lööv.

Eläkeläiset ja iskelmä FM. WITTU! Eikö ne p****le osaa muuta kanavaa kuunnella? Menee sarjat aikalailla wituix kun joku katrihelena tms iskelmätähti määkyy jenkkakoneessa... Sitte ku käy laittamassa vaivihkaa radion kiinni eläkeläisten poistuttua nii kohta tulee uus tyky-kuntoutuksessa oleva ämmälauma ja laittaa tuon iskelmä kanavan päälle. WITTU sama homma alkaa uudelleen!!

En minäkään pakota niitä kuuntelemaan mitään Panteran pomppuheviä...

ps. on muute meikämandolinon eka postaus

Hyper-HAES sanoi:
Eläkeläiset ja iskelmä FM. WITTU! Eikö ne p****le osaa muuta kanavaa kuunnella? Menee sarjat aikalailla wituix kun joku katrihelena tms iskelmätähti määkyy jenkkakoneessa... Sitte ku käy laittamassa vaivihkaa radion kiinni eläkeläisten poistuttua nii kohta tulee uus tyky-kuntoutuksessa oleva ämmälauma ja laittaa tuon iskelmä kanavan päälle. WITTU sama homma alkaa uudelleen!!

En minäkään pakota niitä kuuntelemaan mitään Panteran pomppuheviä...

ps. on muute meikämandolinon eka postaus

Tuo ongelma ratkee kun sijoitat muutaman kympin ja ostat mp3-soittimen.

Hyper-HAES sanoi:
Eläkeläiset ja iskelmä FM. WITTU! Eikö ne p****le osaa muuta kanavaa kuunnella?.......
Meikäkin on joskus työpäivän jälkeen henkisesti aivan atomeina johtuen Lapin Radiosta. Mp3 soitin on ollut mielessä, mutta on eriasia kehtaako sitä kuunnella työpaikalla..

Flex tuli tilattua helmikuussa lehtiapaja.fi:stä. Varoittelivat kyllä että ensimmäisen numeron postiluukusta kilahtamiseen voi vierähtää muutama kuukausi. Noh..kesäkuussa tämä ihme sitten tapahtui ja ensimmäinen numero tuli.
Sen jälkeen on ollu aika hiljasta. Eräänä päivänä sitten päätin soittaa ja tiedustella missä vika. Mies puhelimessa lupasi tehdä jonkun ilmoituksen jenkkeihin Flexille, joskaan sieltä ei kuulemma aina edes saa vastausta.
Tänään sitten kyselin uudelleen miten asia edistyy. Ei kuulemma vastausta. Samalla myös tein ilmoituksen osoitteenmuutoksesta. Nainen totesi että siihen että Flex saa tämän tiedon(osoitteenmuutoksen) menee noin 8 viikkoa. Siis mitä vittua?! :curs: Pitäisiköhän pyytää suosiolla rahat takaisin?

WTF, eli mitä hiivattia! Onks nyt keskellä kesää joku fakin flunssa liikkeellä? Tiistai-illasta asti oon ollu todella heikossa hapessa - kuume, kurkunpää kuin raastinraudalla vedetty, nokka niin täys limaa kuin voi olla, niin voimaton olo ettei meinaa jaksaa p*ppeliä nostaa pisulla käydessä! Tää on kohtuullisen syvältä eikä jaksa kyllä naurattaa sitten pätkääkään.

Fakin fakin fakin matöfakin flunssa (vaimikätääon) :curs: !

SARSeedit: toivottavasti tää on se lintuilnfluenssa niin tulee immuuniks sitte sillekki STN! :jahas:

Otso sanoi:
Pitäisiköhän pyytää suosiolla rahat takaisin?

Eiköhän toi nyt oo järkevin ratkaisu. Siinä ei oo mitään järkeä jos joutuu odottamaan aikakauslehteä kuukausia. Rahat takas tilille ja käyt sitten ostamassa kaupasta Flexis.

No voihan ulosteherkku sentään.... Pari kuukautta vanha auto, about 3000km mittarissa ja mitä mä tein? Naarmutin sen! Yritin parkkeerata ahtaaseen ruutuun ja komeasti rusautin toisen auton kylkeen, siihen toiseen tuli vielä paljon pahempi jälki. :wall: Laitoin sen toisen auton pyyhkijöiden alle viestin "sori kävi onnettomuus, soita tähän numeroon...", vaan eipä ole hän soitellut..

ARGH!

Otso sanoi:
Nainen totesi että siihen että Flex saa tämän tiedon(osoitteenmuutoksen) menee noin 8 viikkoa. Siis mitä vittua?!
No johan on perkele, käyttääkö ne kirjekyyhkyjä kommunikointiin jenkkeihin vai mikä siinä on niin vaikeaa :rolleyes:

tokkopaisto sanoi:
WTF, eli mitä hiivattia! Onks nyt keskellä kesää joku fakin flunssa liikkeellä? Tiistai-illasta asti oon ollu todella heikossa hapessa - kuume, kurkunpää kuin raastinraudalla vedetty, nokka niin täys limaa kuin voi olla, niin voimaton olo ettei meinaa jaksaa p*ppeliä nostaa pisulla käydessä! Tää on kohtuullisen syvältä eikä jaksa kyllä naurattaa sitten pätkääkään.

On todellakin flunssaa liikenteessä. Itsehän olen heinäkuun lopusta saakka valitellut olevani sairaana. :( Enää ei oikeastaan muuta mutta kurkku edelleen helvetin kipeä ja todella sitkeä yskä! Varmaan henki lähtee ennemmin kuin tästä paranee.

vai onkohan tämä sitä lintuinfluenssaa, köh köh, tsirk tsirk:evil:

mxm sanoi:
vai onkohan tämä sitä lintuinfluenssaa, köh köh, tsirk tsirk:evil:
Mulle se flunssa ei vain tule :kop:kop
Mutta jos täälläpäin alkaa näkymään lintuinfluenssaa, niin kaivan kyllä haulikon esiin :evil:

Back
Ylös Bottom