Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ace-oo- sanoi:
Mitä mitä! Valtion hommissa minä olen tottunut 1.5 tunnin ruokataukoihin, ja kahteen 40minsan kahvitaukoon :lol2:
:thumbs:
Kunnalla kesätöissä, 15min lyhyt kahvi + 2 x 45 min kahvitauko + 1,5h ruokis :D

Art Vandalay sanoi:
Been there, done that.
Ainut huono puoli kunnan hommissa oli se kun palkkaa katottiin.

pomo: "valmistunut saa kunnan hommissa tuon verta (aivan liian vähän), se kun kerrotaan puolella saadaan sinun palkka" :curs:
Olin aivan WTF! Mistä leipä!

ace-oo- sanoi:
Ainut huono puoli kunnan hommissa oli se kun palkkaa katottiin.
Totta. Mutta kyllähän yhen kesän vähän huonommalla palkalla tekee, kun ei ole mahiksia parempaakaan.

Ja aiheeseen, vituttaa olla koulussa, loppuis jo! :curs:

rafael30 sanoi:
Älä sie Pexi84 vittuile sille jopomiehelle, jos se kerta kykenee leukoja vetämään yhdellä kädellä. Toi yhden käden penkki kyllä vähän hämää, käsipainollako se sitä veivaa?

eiku ihan tangolla,jollain 40kg:lla,mutta ei siitä paljon mitään tule,pari toistoa:) Pääasia on kaik se että hän haluaa näyttää muille,että yhellä kädellä voi treenata kaikkea..
Ja noi leuat se tekee niin että auttaa toisellä kädellä puolapuista kiinniottaen,ku se on siinä leukatangon vieressä..lol

Taha sanoi:
Tää kundi tekee yleensä vaan penkkiä ja valittaa vammoja tms., kun ei nouse enempää?
Joo just se.

ps. quote pari kk myöhässä.

Pöytälätkäkausi alkaa viikonloppuna ja selkä on valmiiksikin jo aivan finaalissa. Perkele. :curs:

Vituttaa kun ei nukuta ja tietää, että tänään pitäis tehdä vaikka mitä...

Art Vandalay sanoi:

Duunareilla ehkä. Tuuppa tänne päälystölle niin johan riemu repee. Kahvitauko 6 min ja ruokatauko 30 min. Kukahan vittu noikin on oikein kellottanut?

jambo sanoi:
Duunareilla ehkä. Tuuppa tänne päälystölle niin johan riemu repee. Kahvitauko 6 min ja ruokatauko 30 min. Kukahan vittu noikin on oikein kellottanut?
meillä on 10min kahvitauko ja ruokatauko mikäli työt antaa periksi :rolleyes: . minua vituttaa eilinen äksidentti toisen pyöräilijän kanssa. seurauksena sain aivotärähdyksen ja oikea alaselkä on täynnä asfaltti-ihottumaa ja muutaman muunki haavan. luojan kiitos en lyönyt päätäni maahan, kun ilmalento oli aivan mahtava ja pyörin maassa sellaiset viisi metriä ainakin. tai siltä se tuntui. ilmat lähti. kiitokset tosin vastapuolelle, että auttoi pystyyn ja hengittämään nopeasti :worship: . muuten olo on aivan kuin joku olis pesismailalla vedellyt yli ja ympäri :itku: .rintalastaan sattuu, hengenahdistusta ja päänsärkyä. tietenkin pahoinvointia siihen päälle ja oikea lonkka perkeleen kipeä, ettei uskalla varata painoa kamalasti jalan päälle. kaulaan on sattunut yöstä lähtien ja pään kääntäminen on vähän normaalia heikompaa. mitään kuvia ei otettu, että tilannetta seurataan. että hyvin mä taas vedin. :jahas: :david:

Kyllä nämä päättymättömät kahvitunnitkin ahdistavat. Sesonkityöstä saa kärsiä - kun on kiire niin todellakin on, muulloin sitten saakin miettiä mitä keksisi.

:offtopic:
Mars heti hankkimaan pyöräilykypärä. Jos se pää kalahtaa kunnon vauhdista asfalttiin ilman kypärää niin voipi olla ettei sitten ikinä enää tarvitse asiaa ajatella. Tai mitään muutakaan asiaa.

Ellei sitten ajattele että näyttää urpolta kypärä päässä, sehän on se paras ja varmaan yksi yleisimmistä syistä olla käyttämättä :david:

Väsyttää aivan uskomattoman paljon.
Syy: You are fired, by Donald ( the king of hiusTupee) Trump. Miksi pitää kattoa jotain paskaa ohjelmaa töllöstä, kun tietää, että seuraavana päivänä väsyttää aivan simona.

Itse tein eilen salikomediaa. Reeni meni muuten hyvin, mutta lopuksi tein vielä alaselkää. Nyt on aivoissa katkos, en muista laitteen nimeä, joka tapauksessa sellainen mihin asetetaan jalat kiinni ja nostetaan ylävartaloa alhaalta ylös. Uskomaton muistitulppa!!! Joka tapauksessa tein ensimmäisen setin ilman painoja, ja toisen kympin kiekko niskan takana. Toisen sarjan jälkeen kiipesin ylös laitteesta ja huomasin että kiekko oli vielä niskan takana. Tietenkin pidin siitä kiinni käsillä... Koska olin juuri tehnyt hauikset sitä ennen ja olin erittäin hikinen (kädet myös hikiset), ottaessani kiekkoa niskan takaa pois kiekko tippui koko pituudeltani alas hirveän jymähdyksen kera parkettiin. Käsillä ei vaan saanut mitään otetta. Oli kohtuu nolo temppu, lattiaan taisi tulla kohtuullinen kolokin siitä... :david:

ace-oo- sanoi:
Väsyttää aivan uskomattoman paljon.
Syy: You are fired, by Donald ( the king of hiusTupee) Trump. Miksi pitää kattoa jotain paskaa ohjelmaa töllöstä, kun tietää, että seuraavana päivänä väsyttää aivan simona.

:offtopic: kuka sai fudut tällä kertaa?

Tulipahan oltua eilen kännissä. :david:
Kävelin siellä sitten kohti bussipysäkkiä kun vastaan tuli joku 18v hehkee blondi joka sano mulle iloisesti päivää. :kuola: Menin siihen pysäkille sitten odottelemaan noin 10 sekunniksi kunnes bussini tuli. En kuitenkaan mennyt siihen bussiin vaikka se oli viimenen koko illan aikana, sillä tämä "päivää" jäi vaivaamaan. :david: Lähdin sitten kävelemään siihen suuntaan mihin tämä blondikin meni ja kattelin ympärilleni että jos näkisin sen jossain. Ja siellähän se istuskeli. Menin istumaan sen viereen, rupesin halailemaan ja silittelemään sitä eikä se pistänyt vastaan ollenkaan. :love:
Vähän ajan päästä se sitten ilmoitti menevänsä paikalliseen baariin jonne oli ikäraja 18 joten en päässyt mukaan. :(
Se mikä tässä eniten vituttaa on se että olen melko varma että olisin saanut puristella sitä enemmänkin ja intiimimmistäkin paikoista mutta kun olin niin kännissä etten tajunnut sitä tehdä kun meinasin melkein nukahtaa siihen kun nojasin sen kylkeen. :zzzz:
Miten joku voi olla näin saatanan tyhmä. :wall: Keksittäispä aikakoneet jo niin että vois matkustaa ajassa taaksepäin.........

inter sanoi:
:offtopic:
Mars heti hankkimaan pyöräilykypärä. Jos se pää kalahtaa kunnon vauhdista asfalttiin ilman kypärää niin voipi olla ettei sitten ikinä enää tarvitse asiaa ajatella. Tai mitään muutakaan asiaa.

Ellei sitten ajattele että näyttää urpolta kypärä päässä, sehän on se paras ja varmaan yksi yleisimmistä syistä olla käyttämättä :david:
mua nyt ei saa nähän aikaan minkään pyörän päälle:( just otettiin vasemmasta olkapäästä ja kaularangasta röntgenkuvat, jos vaikka huonolla tuurilla olis murtumakin. kävi kyllä onni onnettomuudessa, ettei pahemmin käynyt. jos olisin lyönyt pään siinä vauhdissa, niin varmaan en istuis nyt tässä avautumassa, kun veettää oma tyhmyys niin pahasti :david: . kypärä siirtyy päähän heti seuraavalla ajokerralla. heti kun saa sen pyörän kondikseen, että sillä vois ajellakin. sain kuulla sitten, että mun on turha kuvitella, että saisin ostaa moottoripyörää kun en tavallisellakaan pyörällä osaa ajaa :jahas: :lol2: :jahas:

Vittu oon flunssassa, maanantaina piti jo jättää treenit väliin kun kurkku oli kipeänä ja eilen lähden kesken päivän duunista veke. Saatanan saatana. No on tässä edes yksi hyväkin puoli, tai oikeastaan kaksi. Ehtii lukeen rauhassa pakkista ja ei tartte kattoa niitä vitun nysväreitä siellä duunissa. Se vaan vituttaa, että niille ei edes tule kiire kun meidän osastolla on hiljaista nyt porukkamäärään nähden.

ilmielävä sanoi:
Itse tein eilen salikomediaa. Reeni meni muuten hyvin, mutta lopuksi tein vielä alaselkää. Nyt on aivoissa katkos, en muista laitteen nimeä, joka tapauksessa sellainen mihin asetetaan jalat kiinni ja nostetaan ylävartaloa alhaalta ylös. Uskomaton muistitulppa!!! Joka tapauksessa tein ensimmäisen setin ilman painoja, ja toisen kympin kiekko niskan takana. Toisen sarjan jälkeen kiipesin ylös laitteesta ja huomasin että kiekko oli vielä niskan takana. Tietenkin pidin siitä kiinni käsillä... Koska olin juuri tehnyt hauikset sitä ennen ja olin erittäin hikinen (kädet myös hikiset), ottaessani kiekkoa niskan takaa pois kiekko tippui koko pituudeltani alas hirveän jymähdyksen kera parkettiin. Käsillä ei vaan saanut mitään otetta. Oli kohtuu nolo temppu, lattiaan taisi tulla kohtuullinen kolokin siitä... :david:
OMG!! Siis jätkä on pudottanu kiekon salilla?!?! Aika hurjaa toimintaa... :hyper:

"XXX XXXXXX Elisalta hei. Olisiko Teillä hetki aikaa?"

Kiitos ja hei. Jos haluan ostaa maitoa, menen ostamaan. Jos haluan mennä salille, menen salille. Jos haluan vaihtaa liittymän/tilata lehden yms. niin otan kyllä itse yhteyttä.

Työtäänhän nuokin vaan tekevät mutta silti vituttaa vastailla tuollaiseen puheluun kesken kiireisen työpäivän (älkääkä nyt tarttuko tuohon edelliseen viestiini, mistäs ne ihmisten työkiireistä tietävät)! Enkä kyllä kaipaa moisia puheluita sitten työpäivän jälkeenkään.

Eleonoora sanoi:
Yx työkaveri laiskotteli tänään koko päivän. :curs: Piti esim. puolen tunnin ruokkiksen sijaan puolentoista tunnin ruokkikse. :curs: Kilttinä tyttönä ja vähän pakon allakin hoidin sitten tän toisenkin töitä. Ai piru, että ottaa päähän. Onneksi tän tyypin työsopimus päättyy syyskuun puolessa välissä eikä sitä enää missään tapauksessa tulla jatkamaan!

Ehkäpä juurin sen takia, että hänellä päättyy työsopimus. Ei kaveri ota turhaa stressiä kun hommatki loppuu! :lol2:

Yksi hirveä kynis-egopelle teki tässä yksi päivä salilla sivutaivutuksia (en tiedä onko oikea sana suomeksi, side bendsiä tarkotan, eli siis kylkiä) 22,5 kg käsipainot MOLEMMISSA käsissä. Voi lollo, joku on nukkunut fysiikan tunneilla. Kaippa tuollain grippiä/epäkkäitä voi treenata mutta ei tossa kyljet paljoo rasitu.

Back
Ylös Bottom