Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään töissä tajusin, että alan olla todella väsynyt kaikkeen... Olen edelleen samassa työssä, mikä minun piti jättää jo ajat sitten jotta ehtisin pitää lomaa ja ottaa aikaa itselleni. Kaikkien näiden sotkujen jälkeen alan olla henkisestikin aika loppu, eikä tämä flunssakaan varmaan koskaan parane kun vain väsyn ja stressaannun lisää. Ja tämä kuukauden jatkunut sairastaminen vituttaa suunnattomasti kun treenitauko vain venyy ja venyy! Ja nään sen peilistä hyvin selvästi, että treenattu ei todellakaan ole..

Tänään sitten tein sen, nimittäin sanoin pomolle töistä lähtiessä etten tule enää ensi viikolla. Miksi hitossa täytyy olla näin vastuullinen ja tuntea huonoa omatuntoa siitä, että he nyt ikäänkuin "jäävät pulaan" takiani? No eiväthän he todellisuudessa edes jää, varamiespalvelu on toiminut ennenkin... Menneet kaksi työvuoroa ovat muutenkin olleet todella raskaita ja rasittavia, vähän väliä on pienen katastrofin tuntua ilmassa kun omat ajatukset jossakin muualla kuin töissä.

Jossakin vaiheessa alkaa rassaamaan itseäänkin olla se porukan positiivisin jäsen, se iloinen josta muut saa voimaa.. Nyt ne on tainneet viedä viimeisetkin sillä MerZi itse alkaa hyytymään. Ensi viikolla otan rennosti. Hah, niin varmaan.. Voisiko joku tulla vahtimaan, että edes päivän kestän siivoamatta ja sisustamatta, että otan vain rennosti, käyn korkeintaan lenkillä, salilla ja heräteostoksilla.. Luen hyvää kirjaa ja katson elokuvia.. Ja syön herkkuja! (Terveellisiä sellaisia, sillä tästä alkaa terveempi elämä. Kaiketi...)

MerZi sanoi:
...
Tänään sitten tein sen, nimittäin sanoin pomolle töistä lähtiessä etten tule enää ensi viikolla.
No oho! Onko uutta työpaikkaa tiedossa ? Oliko osa-aikatyö, eli kävitkö koulussa samaan aikaan?
Mikäli et koulussa ole, niin kannattaisi miettiä vakavasti sitä vaihtoehtoa! Uusia kavereita yms..

ace-oo- sanoi:
No oho! Onko uutta työpaikkaa tiedossa ? Oliko osa-aikatyö, eli kävitkö koulussa samaan aikaan?
Mikäli et koulussa ole, niin kannattaisi miettiä vakavasti sitä vaihtoehtoa! Uusia kavereita yms..

Osa-aikatyö joo... Tämä työ siis ollut kotipaikkakunnalla siitä saakka kun yo-kirjoitukset loppuivat. Nythän mä muutin sinne Kuopijjoon heinä-elokuun taitteessa ja siellä uutta työtä pukkaa.. Jos lykästää niin oikein mukavaa sellaista! :thumbs: Avoimen yliopiston liikuntalääketieteen opintoja suoritellaan jotta pääsis joskus yliopistolle oikeasti opiskelemaan ko. ainetta. Tämähän on siis sellainen juttu mihin ei voi hakea ennen noiden avoimen opintoviikkojen suorittamista. Kyllä mä syksyn yhteishaussa haen kouluun ja käyn pääsykokeissa, koitan nyt kovasti keksiä mikä muu voisi olla yhtä mieleinen opiskeluala kun tuo liikuntalääketiede.

MerZi sanoi:
Osa-aikatyö joo... Tämä työ siis ollut kotipaikkakunnalla siitä saakka kun yo-kirjoitukset loppuivat. Nythän mä muutin sinne Kuopijjoon heinä-elokuun taitteessa ja siellä uutta työtä pukkaa.. Jos lykästää niin oikein mukavaa sellaista! :thumbs: Avoimen yliopiston liikuntalääketieteen opintoja suoritellaan jotta pääsis joskus yliopistolle oikeasti opiskelemaan ko. ainetta. Tämähän on siis sellainen juttu mihin ei voi hakea ennen noiden avoimen opintoviikkojen suorittamista. Kyllä mä syksyn yhteishaussa haen kouluun ja käyn pääsykokeissa, koitan nyt kovasti keksiä mikä muu voisi olla yhtä mieleinen opiskeluala kun tuo liikuntalääketiede.
Ahas, joo. Tärkeintä on, että pääsee opiskelemaan sitä mieleistänsä alaa.
Mutta sen löytämisestä ei kannate ottaa ylimääräistä stressiä, jos se ei löydy heti, niin sitten se löytyy joskus myöhemmin :thumbs:

ace-oo- sanoi:
Ahas, joo. Tärkeintä on, että pääsee opiskelemaan sitä mieleistänsä alaa.
Mutta sen löytämisestä ei kannate ottaa ylimääräistä stressiä, jos se ei löydy heti, niin sitten se löytyy joskus myöhemmin :thumbs:

Niinpä. Ja jos tässä nyt töitäkin on niin mulle käy ihan hyvin näin että opiskelen siinä sivussa nuo avoimen opinnot, jos oikein tehokas olen ja suoritan kaikki ajallaan sekä kohtuuhyvin arvosanoin niin on mahdollista tulla jopa valituksi suoraan yliopiston opiskelijaksi ilman erillisiä hakuja. Mutta sen näkee sitten, ei nyt.. :)

Vituttaa alkaa siivoamaan.Kämppä on kuin lentoon lähössä, menee vähintään tunti ennen kuin näyttää edes ihmisen asuttamalta

Tätä tää kouluu palaaminen taas on, kaiken mailman kuumeet, lunssat ja hyppykupat iskee samantien... :wall: :(

Perkeleen muka-kesäsää, näyttää aurinkoiselta vaan ei tuolla niin lämmin olekaan. Nyt on kurkku kipiänä, pitää vetää teetä ja hunajaa naamaan, jospa se ei tuosta pahenisi.

Voi kyrpä. Duunissa meni ihan päin vittua kun yksi työkaveri oli kipeänä ja jouduin tekemään senkin hommia ja niissä on ollut aiemminkin ongelmia... muuten olisi ollut tosi rento päivä. Sitten menin tekemään lopputyötä koppiini ja kuinkas ollakaan, blue screen loistaa ruudulla. Buutin jälkeen kone tarjoaa ilmoitusta "a disk error occured, press ctrl + alt +del"... ja luonnollisesti tosta ei ole mitään apua kun kovossa on vissiin jotain mörköä. Tässä vaiheessa pääsi suusta ruma sana kaikumaan osaston käytäville. Soitin sitten helpdeskiin että tekevät keikan siitä, mutta saa nähdä koska se saadaan kuntoon. Kotiin tultuani laitoin koneen päälle ja vittu ihme, mun siirtokovalevy ei tunnistu. Siellä luonnollisesti on kaikki mitä käytän eli musiikit, leffat, yms. Tuli kiroiltua koko päivän aikana kuin mustalainen, että hyviä hommia vaan.
:wall:
Nyt ollaan niin sopivassa putkessa, että näillä näkymin illalla ei edes seiso.

Vituttaa jostain syystä kaikki. Töissä oli aivan uskomattoman tylsää, joka lähinnä alkoi vituttamaan ja masentamaan. Sitten kun olin tulossa kotia, niin alkoi janottamaan aivan saatanasti, ja suussa alkoi maistumaan paska. Sitten tuntui, että varpaat on tulessa ja oli muutenkin aivan liian kuuma. Kotia kun pääsin, join 0.5litraa kylmää mehua, ja vedin kaikki vaatteet pois: nyt olenkin boxerit jalassa :D

mulla meni polvi huonoon kuntoon ni ei voi oikeen kyykätä, pelata fudista eikä oikein mitään :curs: lääkäri sano että 2 kk tauko, joku siellä oli rikki :jahas:

Ei avauduta,siirtopapereita saa toimistosta...

Vituttaa.Kaikki.Tai melkein kaikki. treeni,syöminen ja nukkuminen ei vituta.niin ja musiikki,sekään ei vituta.kaikki muu vituttaa.diettaaminen vituttaa.kaverit vituttaa.naiset ne vasta vituttaakin.tai no,viime aikoina olen syystä tai toisesta menettänyt niihin kiinnostuksen lähes kokonaan(ja ei,en ole myöskään kiinnostunut miehistä,tai eläimistä,toim.huom.).ei vaan jaksa kiinnostaa.koulun alkaminen maanantaina vituttaa.tällä motivaatiotasolla kouluvuodesta tulee painajainen, kun ei edes kiinnosta käytävällä kyyläillä perseitä,mikä on menneinä vuosina piristänyt sitä harmaata arkea.

monta vittu-sanaa voi yhteen postiin saada mahtumaan?aika monta.

mutta vittuakos tässä,syödään rahka loppuun ja mennään nukkumaan.

Yx työkaveri laiskotteli tänään koko päivän. :curs: Piti esim. puolen tunnin ruokkiksen sijaan puolentoista tunnin ruokkikse. :curs: Kilttinä tyttönä ja vähän pakon allakin hoidin sitten tän toisenkin töitä. Ai piru, että ottaa päähän. Onneksi tän tyypin työsopimus päättyy syyskuun puolessa välissä eikä sitä enää missään tapauksessa tulla jatkamaan!

Eleonoora sanoi:
Yx työkaveri laiskotteli tänään koko päivän. :curs: Piti esim. puolen tunnin ruokkiksen sijaan puolentoista tunnin ruokkikse. :curs: Kilttinä tyttönä ja vähän pakon allakin hoidin sitten tän toisenkin töitä. Ai piru, että ottaa päähän. Onneksi tän tyypin työsopimus päättyy syyskuun puolessa välissä eikä sitä enää missään tapauksessa tulla jatkamaan!
Mitä mitä! Valtion hommissa minä olen tottunut 1.5 tunnin ruokataukoihin, ja kahteen 40minsan kahvitaukoon :lol2:

Tänään vitutuksen aihe on hieman neitimäinen: ostin torstaina sadan euron farkut, pidin niitä viikonlopun ja nyt lahkeen alaosassa on reikä - lahje on siis jäänyt kengän alle kun oon tepastellut ihan miten sattuu kaupungilla:wall:

Back
Ylös Bottom