Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

MerZi sanoi:
Nyt kuulostaa pahalta.. Miten mulla on sellainen aavistus että tämä liittyy jollakin lailla siihen herra X:ään? Tai sitten olen väärässä.. Älä välitä, sama vika Rahikaisella aika ajoin. ;)

Joo, kyllä liittyy.. Mut ei hätää, ehkä mä joudun yllättäin paniikkiin tän miehen seurassa ja mistään ei tule mtn. :lol2: No ei vaine. Vakavia asioita, joista en ota millään selvää. Tai siis en ota itsestäni mtn selvää. Herra X:stä kyllä. Ja avostakin. Saapahan nähdä mitä tästä vielä tulee tai tuleeko mitään. :rolleyes: Merzilläkin ilmaisesti on joku tietty kiikarissa? ;)

Eleonoora sanoi:
Merzilläkin ilmaisesti on joku tietty kiikarissa? ;)

Ei kai sentään.. ;) Mut yleisestikin.. Täytyy tässä ensin yrittää selvitellä kuviot tuon yhdenkin miehen kanssa. Siinähän alkaa näkemään tuleeko tästä mitään. Toivotaan niin. :) Jotenkin vain arvasin kirjoituksestasi että kyseessä on tämmöinen kuvio. ;)

MerZi sanoi:
Täytyy tässä ensin yrittää selvitellä kuviot tuon yhdenkin miehen kanssa. Siinähän alkaa näkemään tuleeko tästä mitään. Toivotaan niin. :)

Toivottavasti mies tulee järkiinsä ja tajuaa mitä voi menettää, jos juo!

Mua alkaa pikkuhiljaa vituttaa toi ''Murphyn laki'', aina kun luulen että, asiat eivät voi enää olla huonommin niin eiköhän uutta paskaa sada niskaan roppakaupalla.
Vielä enempi meinaa vituttaa se etten juo, enkä polta saatikka käytä muitakaan huumaavia aineita, niillä ainakin vois hetkellisesti hukuttaa murheensa!
Ainoa positiivinen asia viikon sisällä on ollut se, etten ole saanut potkuja töistä, VIELÄ!
Sekin on enää vain ajan kysymys, mutta sitten ei ainakaan enää ole mitään mikä vois mennä pahemmin päin v****a.

Eleonoora sanoi:
Toivottavasti mies tulee järkiinsä ja tajuaa mitä voi menettää, jos juo!

Toivotaan.. Ja myös sitä, että kaikki muutkin taustalla olevat sotkut sais selvitettyä. Jos tästä nyt vaikka ei enää tuliskaan mitään pidemmän päälle, niin eipähän olis ainakaan mitään kaivelemassa. On se vaan toinen niin tärkeä kun on vuosia yhdessä ollut, että ei viitsisi ihan 15v-meiningillä "ei olla enää yhes..." :D

Yksi asia mikä miehestä on hankala kitkeä, on mustasukkaisuus... Saan melkoisen paljon huomiota vierailta miehiltä ja se selvästi painaa häntä.. Nämä "oot kuin jennifer lopez nuorena"-kommentit kadulla vastaantulijoilta vaivaavat häntä vaikkei sitä suoraan myönnäkään. Samoin kuin miespuoliset kaverit, jotka todellakin ovat vain "hyvän päivän tuttuja" eivätkä mitään uhkia. Mutta no, aika näyttää. :)

Ja sulle Eleonoora tsemppiä kanssa, ei ihan helpoin tilanne sielläkään?

MerZi sanoi:
Yksi asia mikä miehestä on hankala kitkeä, on mustasukkaisuus... Saan melkoisen paljon huomiota vierailta miehiltä ja se selvästi painaa häntä.. Nämä "oot kuin jennifer lopez nuorena"-kommentit kadulla vastaantulijoilta vaivaavat häntä vaikkei sitä suoraan myönnäkään. Samoin kuin miespuoliset kaverit, jotka todellakin ovat vain "hyvän päivän tuttuja" eivätkä mitään uhkia. Mutta no, aika näyttää. :)

Hmm.. tuo mustasukkaisuus.. ai jumankekkuli mä tahtoisin jututtaa sitä, joka keksi kyseisen jutun! :evil: On nimittäin tuo avo täälläkin aika mustis. Mä en yleensä enää edes kerro sille, jos joku on tullut kehumaan. Aiheuttaa lopulta vaan turhaa riitaa. Ja minusta ei ole parisuhteen kannalta välttämättä kovinkaan tärkeää tietää, jos joku on sattunut kehumaan.. Ja luulisi, että mies olisi vain onnellinen ja ylpeä, jos naistaan kehutaan. Mut nuo miehen kaverit onkin sit aina eri juttu. Ainakin kun ovat kännissä. :jahas: Selvänä ihan ok tyyppejä, mut humalassa sellaisia perseessä roikkujia. Kerran avon kaveri tuli baarissa jututtamaan ja alko sit lähestyä mua jutellessaan. Aina, kun se otti askeleen eteen, otin mä askeleen taakse. Mutta, lopulta tuli seinä vastaan enkä enää päässy karkuun. :jahas: Siinä vaiheessa mulla palo käämi, kun lääppiminen ei pyynnöistäni huolimatta loppunut ja sitten.. Noh.. tuota.. yritin lyödä miestä. :nolo: Aiemmin mainittu herra X tuli kuitenkin juuri sopivasti väliin ja otti kiinni nyrkistäni. Jos olisin ehtinyt lyödä, olisin varmastikin saanut samalla mitalla takaisin.. :rolleyes: Mut humalassa ei aina aivot näköjään toimi.. Että mä inhoan noita "kavereita". :curs:

MerZi sanoi:
Ja sulle Eleonoora tsemppiä kanssa, ei ihan helpoin tilanne sielläkään?

Kiitos, kyllä mä pärjään. Ei maailma näihin juttuihin kaadu. Miehiä kai vaan tulee ja menee.. Jotkut kai jäävätkin..

Perkele oon tässä kahdeksatta päivää flunssassa, alkaa pikkuhiljaa jo vituttaa jossain määrin. Ei kuumetta, eikä mitään kurkkukipua tms., mutta helvetinmoinen räkätauti ja tukkoinen ja vetku olo. Mitään ei jaksais tehdä, eikä tietenkään treenaamaan pääse vielä aikoihin. Parin viikon treenitauko taitaa tulla.

Teille juopoista/muuten vaan epäkelvoista miehistä valittaville tytsyille sanoisin sellaisen neuvon, että älkää olko liian pelkureita niiden ratkaisujenne kanssa. Kuulostaa varmaan tylyltä, mutta sellainen ihminen joka aina vaan antaa kaiken anteeksi ja katselee jotain huonosti käyttäytyvää urpoa vuodesta toiseen on ITSE täysin :david:

Kannattaa miettiä, että onko se rakkaus mitään oikeaa rakkautta vai sitä että ei vaan USKALLA lähteä vaikka mieli tekis. "no ku mitä sitte jossen löydä ketään enää koskaan, blaablaa..." Sitä saattaa tottua toiseen ihmiseen ja tämän läsnäoloon niin kovasti että takertuu sellaiseenkin tyyppiin josta olisi parempi olla erossa.

Tämä nyt ei koske ketään henkilökohtaisesti, mutta noin niinkun yleisesti ottaen suorastaan vituttaa sellaiset naiset jotka ottavat turpaansa tai katselevat jotain alkoholistia eivätkä osaa tehdä yhtään mitään päätöksiä oman elämänsä suhteen. Tuntuu niinkun joku tietty osa naisista olisi sellaisia helvetin alistuvia lampaita joilla ei ole omaa tahtoa lainkaan. Vitun vittu. Sitten selitellään juuri että "no ku mä kuiteski rakastan..." Ei kai se nyt mitään rakkautta ole jos oma elämä menee vituiksi jonkun toisen toilailujen takia. Kunnollisiakin miehiä kuitenkin on vaikka kuinka paljon, niin luulis että olis mukavampi olla sellaisen kanssa niin ei tarvis stressata itseään hengiltä niiden ongelmien kanssa.

kerra oli nyrkkeilys aika vittumaine/nolo tilanne itellä :D Taisin just ensimmäistä kertaa mennä sinne ja otettii sit reenin jälkee painia ja valmentaja halus ottaa mua vastaa ku olin kuulemma niin vahvan olone :D no siinä sit väännettii toisia vastaa ja yhtäkkiä multa pääsee pieru ja kaikki nauraa ympäril :hyper: sitte painin jälkee viel venyteltii ja mulla ratkeaa housut haarojen välistä :lol2: Aaargh why always meee!! :nolo:

Dynamite88 sanoi:
kerra oli nyrkkeilys aika vittumaine/nolo tilanne itellä :D Taisin just ensimmäistä kertaa mennä sinne ja otettii sit reenin jälkee painia ja valmentaja halus ottaa mua vastaa ku olin kuulemma niin vahvan olone :D no siinä sit väännettii toisia vastaa ja yhtäkkiä multa pääsee pieru ja kaikki nauraa ympäril :hyper: sitte painin jälkee viel venyteltii ja mulla ratkeaa housut haarojen välistä :lol2: Aaargh why always meee!! :nolo:

:lol2: !!! Miten tollasta on mahollista sattua kerral :D

perkeleen perkele, veli teki vähä kusiset ja meni hommaan uuden auton vaikka oli tämmöne yhteinen rojekti. sen piti maksaa vakuutus maksut ja ny ne tulee mun maksettaviks. Jos ne maksan ni sit ei jää muuhun rahaa ja pitäis vie etelään lähtee lomalle avokinkaa ni taitaa seki jäädä taas petetyks lupaukseksi. ny pitäis myydä toi auto mut ku ei raaskis ku on sen verran hyvässä kunnossa ikäsekseen ja just huolsin kaikki paikat kuntoon. katsastinki vie tänää ni sit ilmotetaa et sorry uus auto tilalla. stana kele :(

MerZi sanoi:
Samoin kuin miespuoliset kaverit, jotka todellakin ovat vain "hyvän päivän tuttuja" eivätkä mitään uhkia. Mutta no, aika näyttää. :)

When you're in love with a beautiful woman / You'd better watch your friends! babababbabaa... :)

TJJ sanoi:
En halua kuulostaa hitaalta tai tyhmältä (vaikka ehkä olenkin, mutta en siltikkään halua..), mutta häh? Mitä? Kuinka? :kuvia:
No se tapahtui just noin kuin kerroin.

Inteqrandi sanoi:
Jospas se tekikin hammerkääntöä?
No sitä mäkin aluksi kattelin, että mitenkäs se käsi menee noin ihmeellisesti sivuun hauiskäännössä mutta jos kädet ovat 45 asteen kulmassa vartaloon nähden, kyynärpäät kyljissä ja kämmenpuoli alaspäin niin väittäisin edelleen, että ne oli jotain ihmeellisiä vipareita.

mira82 sanoi:
Ettei vaan olis tehny jotain muuta, esim olkavarren lateraalirotaatiota?
Kyynärpäät kyljissä melkein kiinni?

Tällä hetkellä vituttaa olla yövuorossa ja laittaa yhtä skitsofreenistä eukkoa takaisin huoneeseen 2 min. välein ja tätä on jatkunut toista tuntia..ah tätä psykiatrian uravalintaa. Vittu, nyt se taas tulee..mä vien sen ulos!

MerZi sanoi:
Älä välitä, sama vika Rahikaisella aika ajoin. ;)
Voisin kyllä pitää tilannetta sellaisena, että sikäli kun nämä Rahikaiset vilkuilevat jatkuvalla syötöllä aidan yli eivät he missään oikeassa suhteessa eläkään. Huomauttaisin myös siitä, että sä kitiset ukkos mustasukkasuutta, vaikka näistä teksteistä päättelee tosi suoraan, että sillä on siihen aihettakin.

"Paremman puutteessa" suhteessa roikkuminen on IMO epäreilu ratkasu.

editti: Onhan se mustasukkasuuskin huono ratkasu, koska jos kerran aihetta siihen on niin väärät kumppanithan sillon on molemmilla.

Back
Ylös Bottom