Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Menin sopimaan ja lupaamaan jotain sellaista, mitä joskus vielä ehkä kadun. Mtn ei ole vielä tapahtunut ja voin perua kaiken, mut.. Vittu kun ihmisen on aina saatava kokeilla kaikkea ja kaikkia. :evil: Toinen puoli minusta hyppii riemusta ja toinen puoli on peloissaan. Vittu, kun ihminen (tai siis minä) on niin tyhmä, ettei osaa päättää. :wall:

Vituttaa aika ankarasti yhden 3 kk kestäneen isomman luokan projektin päättäminen. Ison projektista tehny lähinnä se, että joutunu itse tekemään käytännössä 4 henkilön duunit. Yks ryhmän jäsenistä feidas heti alkuunsa, ja muilta ei saa mitään valmiin näköistä, vaan joutuu käytännössä vääntämään toistenkin duunit omien lisäksi. Nimim. elämäni työläimmät 4 opintoviikkoa :wall:

shape sanoi:
Vituttaa aika ankarasti yhden 3 kk kestäneen isomman luokan projektin päättäminen. Ison projektista tehny lähinnä se, että joutunu itse tekemään käytännössä 4 henkilön duunit. Yks ryhmän jäsenistä feidas heti alkuunsa, ja muilta ei saa mitään valmiin näköistä, vaan joutuu käytännössä vääntämään toistenkin duunit omien lisäksi. Nimim. elämäni työläimmät 4 opintoviikkoa :wall:

Tuttua.. :jahas:

Dragon sanoi:
Eilen tuli todistettua aika mielenkiintoista tapaa tehdä vipareita.

Kaveri otti painot
kääntyi peilin eteen painot kyljissä
ja teki vipareita kyynärpäät kyljissä...

En halua kuulostaa hitaalta tai tyhmältä (vaikka ehkä olenkin, mutta en siltikkään halua..), mutta häh? Mitä? Kuinka? :kuvia:

Eleonoora sanoi:
Menin sopimaan ja lupaamaan jotain sellaista, mitä joskus vielä ehkä kadun. Mtn ei ole vielä tapahtunut ja voin perua kaiken, mut.. Vittu kun ihmisen on aina saatava kokeilla kaikkea ja kaikkia. :evil: Toinen puoli minusta hyppii riemusta ja toinen puoli on peloissaan. Vittu, kun ihminen (tai siis minä) on niin tyhmä, ettei osaa päättää. :wall:
Mitä mitä, kerro lisää?

Vituttaa kun ei ole tarpeeksi vapaa-aikaa, koko ajan pitää olla tekemässä jotakin. :curs:

yonder sanoi:
Tilasin eräästä verkkokaupasta 2.8 Sony Ericsson k750i:n. Arvioitu toimistusaika oli kolme päivää. Nyt on mennyt jo kolme viikkoa eikä luuria ole vielä näkynyt. Tavara loppunut tukusta... Kyllä vituttaa ankarasti
Perseestä, että noin kauan muka kestää, mutta kokemuksesta voin sanoa, että tuo K750i on erittäin hyvä puhelin. Ace-oo ei tiedä mistä puhuu :)

Dragon sanoi:

Kaveri otti painot

Jospas se tekikin hammerkääntöä? ;)

Dragon sanoi:

Kaveri otti painot

Ettei vaan olis tehny jotain muuta, esim olkavarren lateraalirotaatiota?

Flunssa edelleen vaivaa siten että mitään salitreeniä ei uskalla ottaa eikä muutakaan hirmu raskasta. No kuitenkin kävin tänään sitten testaamassa metsästyskiväärit ja haulikot. No jostain syystä sitten ei ollut keskityminen aivan kohdallaan ja muutaman kerran oli aseen perä hieman huonosti ampumisen aikana ja nyt sitten on olkapää hieman kipee, ja ilmeisesti huomenna hieman mustelmilla. Joten jos vaikka olisi tuo flunssa parempaan päin niin olkapää sitten on kyllä kipee muutaman päivän ihan varmasti.

Teekkarit laulaa parvekkeen alapuolella uusien fuksien kanssa mehuissaan jotain vitun väsyneitä ja naurettavia teekkarilauluja. Voi saatana kun vituttaa :curs:

Integrandi sanoi:
Teekkarit laulaa parvekkeen alapuolella uusien fuksien kanssa mehuissaan jotain vitun väsyneitä ja naurettavia teekkarilauluja. Voi saatana kun vituttaa :curs:

Ämpärillä vettä päälle, niin ei vituta enää yhtään. Todistettavasti toimii! :)

Aamulla vielä minulla oli pitkät kynnet, sellaiset vajaa senttii tota irtonaista. Sitten salilla kolautin peukalon kynnen "johonkin", se taittui ympäri (en voi ymmärtää, normaalisti on niin vaikeaa ees leikata näitä...) ja lohkesi tuosta puolesta välistä sitä kohtaa missa se on sormessa kiinni. Koski aivan saa*anasti. Nyt sitten oli pakko leikata KAIKKI kynnet lyhyeksi kun muuten näyttää tyhmältä. :(

Missukka sanoi:
Aamulla vielä minulla oli pitkät kynnet, sellaiset vajaa senttii tota irtonaista. Sitten salilla kolautin peukalon kynnen "johonkin", se taittui ympäri (en voi ymmärtää, normaalisti on niin vaikeaa ees leikata näitä...) ja lohkesi tuosta puolesta välistä sitä kohtaa missa se on sormessa kiinni. Koski aivan saa*anasti. Nyt sitten oli pakko leikata KAIKKI kynnet lyhyeksi kun muuten näyttää tyhmältä. :(

Auts! Mulle kävi samoin kerran...omistan myös melko pitkät (omat kynnet) ja korjasin vahingon käyttämällä jonkin aikaa siinä yhdessä sormessa tekokynttä... :D niitä muuten löytyy yllättävän monenlaisia!

Integrandi sanoi:

Ei lopu sitten millään...Eikö noita idiootteja hävetä tollanen touhu. Luulevat varmaan olevansa niin vitun cooleja kun rääkyvät noita juoppolaulujansa.

Lähtiskö joku seuraksi antamaan selkään noille pässeille? Tarjoan vaikka palkkarit vaivannäöksi :evil:

Integrandi sanoi:
Ei lopu sitten millään...Eikö noita idiootteja hävetä tollanen touhu. Luulevat varmaan olevansa niin vitun cooleja kun rääkyvät noita juoppolaulujansa.

Lähtiskö joku seuraksi antamaan selkään noille pässeille? Tarjoan vaikka palkkarit vaivannäöksi :evil:

Lues nyt vitutuksen keskeltä mun aiempi neuvo tuosta 15 cm ylempää...

metalman sanoi:
muah, tuo viheltelijä on ihan loistotyyppi! :) Täysin harmiton kaveri, meinaa vaan pokka aina pettää kun se vislaa ja tekee haukkaria vuorotahtiin :lol2:
Hui, tänään se taas oli siellä. Ilmeisesti manasin sen esiin :rolleyes: Kyllä nous niskakarvat pystyyn, kun se käveli ja vihelteli siinä selän takana (joo joo, olen vainoharhainen). Ja sit kun sitä erehtyy kattoo, se rupee tuijottaa. HUI.

Eleonoora sanoi:

Nyt kuulostaa pahalta.. Miten mulla on sellainen aavistus että tämä liittyy jollakin lailla siihen herra X:ään? Tai sitten olen väärässä.. Älä välitä, sama vika Rahikaisella aika ajoin. ;)

Integrandi sanoi:

Älä muuta viserrä! Ekan opiskeluvuoden jälkeen kiersin kaikki opiskelijabileet kaukaa. Ikään kuin akateeminen juopottelu olisi jotenkin normaali juopottelua hienompaa, hoh hoh :david:

Back
Ylös Bottom