Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
EDIT: Kun täällä nyt on moni kehoittanut eroamaan, niin ei se kuulkaas niin helppoa ole, että sanotaan vaan, et nyt mä lähden. Se on kai helppoa, jos ei rakasta, mutta jos rakastaa ja välittää toisesta vähänkin, niin se on pirun vaikeaa. Mä olen yrittänyt lähteä jo monasti, mutta aina olen epäonnistunut. Miksi lähteä, kun useimmiten menee kuitenkin hyvin? :rolleyes: Mulla tietysti eri tilanne siinä mielessä, että muhun ei ole avo koskaan (tai no kerran vähän) käynyt käsiksi. Kerran eräs toinen mies oli perkele aivan liian väkivaltainen ja alkoi olla raiskauksenainekset lähellä.. Vittu että tuntu pahalle.

Rakastaa ja rakastaa. Jos siitä rakastamisesta pitää maksaa viikottaisen selkäsaunan hinta, niin mielestäni rakastaminen tulee kalliiksi. Jokainen miettiköön itse minkä hinnan on valmis jakamastaan rakkaudesta maksamaan. Oli sitten helppoa tai ei.

Merzin kannattaa nyt miettiä tarkoin itsekseen sekä miehen kanssa, että miten jatkossa toimitaan. Ero ei varmasti ole helppo, jos mies on selvänä ihana.

Suuri itsepetos on tukeutua siihen, että " ku se on selvänä niin kauheen rakastava ja ihana ja plaaplaa...". Kyllähän se nyt jotain kusipäisestä ja arvaamattomasta luonteesta kertoo, että kännispäissään eukkoa täytyy kovistella. Niin kauan kuin mies juo, ongelma on läsnä. Ja luvattu raittius ei minun silmissäni poista sitä arvaamattomuutta, jos se käsi on kerran vastaan nostettu.

Edit: Vituttaa niiden ihmisten puolesta jotka kotonaan joutuvat kokemaan väkivaltaa. Vituttaa, että nämä ihmiset keksivät tekosyitä ja ottavat vuodesta toiseen ympäri korvia.

Sumu sanoi:
Edit: Vituttaa niiden ihmisten puolesta jotka kotonaan joutuvat kokemaan väkivaltaa.
Samaa mieltä.
Miehet, jotka pahoinpitelee naisia pitäisi tunkea perse pystyyn suohon Ruotsin puolelle.

Sain viikonloppuna seurata humalaisen kaveripariskunnan riitelyä ja kyllä voi jumalauta kun ihmiset voi olla idiootteja kännissä. Kaks tuntia itkua ja huutoa vaikka mitään syytä ei käytännössä ollut, siinä meni ilta pilalle aika totaalisesti. Aamulla pienen juttutuokion jälkeen kaikki oli taas hyvin ja rakkaus kukoisti. Kyseinen pariskunta päätti, ettei ne enää ryypiskele yhdessä kun siitä ei seuraa mitään hyvää. Selvin päin ei mitään ongelmia oo koskaan ollutkaan mutta tuo perkeleen alkoholi...

Rautaketju sanoi:
Isäntä ja emäntä päätti äsken että nyt on koira lopetettava.Ei voi sanoinkuvailla tätä surun ja vitutuksen sekaista mielentilaa....

Noi on aina tosi ikäviä juttuja :( Itellä olisi melkolailla suru puserossa mikäli porukoiden koiruus päätettäisiin loputtaa, ihana & vilpitön otus, toisin kuin niin monet ihmiset.

Osanotot.

mxm sanoi:
Sain viikonloppuna seurata humalaisen kaveripariskunnan riitelyä ja kyllä voi jumalauta kun ihmiset voi olla idiootteja kännissä. Kaks tuntia itkua ja huutoa vaikka mitään syytä ei käytännössä ollut, siinä meni ilta pilalle aika totaalisesti. Aamulla pienen juttutuokion jälkeen kaikki oli taas hyvin ja rakkaus kukoisti. Kyseinen pariskunta päätti, ettei ne enää ryypiskele yhdessä kun siitä ei seuraa mitään hyvää. Selvin päin ei mitään ongelmia oo koskaan ollutkaan mutta tuo perkeleen alkoholi...

Mä olen tullut siihen tulokseen (ei kait tarvii olla mikään einsteini että tämän hokaa) että alkoholi on aiheuttanut ja tulee aiheuttamaan helvetisti surua ja pahaa nimenomaan tässä maassa, lähinnä sen takia että aika moni ei osaa käyttää ko. nautintoainetta oikein tai se ei vain yksinkertaisesti sovi joillekin. Tää päätelmä on siis tehty ihan omien empiiristen havaintojen ohella vuosien varrella.

Esimerkkinä sanottakoon että satunnaiset horkankäyttäjät ovat paljon pienempi paha kuin lukemattomat alkoholistit jotka tuhoavat oman ja läheistensä elämän.

Mun mielestä tosta ryyppäämisestä tekee turhan selityksen se, että selvänä se päätös juoda aina tehdään vaikka tietää seuraukset. Eli ei mun mielestä eroa mitenkään, että lyökä suoraan selvänä nyrkillä vai kahden tunnin päästä.

Sumu sanoi:
Suuri itsepetos on tukeutua siihen, että " ku se on selvänä niin kauheen rakastava ja ihana ja plaaplaa...". Kyllähän se nyt jotain kusipäisestä ja arvaamattomasta luonteesta kertoo, että kännispäissään eukkoa täytyy kovistella. Niin kauan kuin mies juo, ongelma on läsnä. Ja luvattu raittius ei minun silmissäni poista sitä arvaamattomuutta, jos se käsi on kerran vastaan nostettu.
Jos ukko on kerran kännissä väkivaltainen kusipää ja tietää sen varmasti itsekin, niin onko sitten pakko juoda. Minusta tuollainen ihminen tekee tietoisen valinnan olla kusipää alkaessaan ryypätä. Ja kun kerran miestäsi ei kiinnosta pätkän vertaa sinun hyvinvointisi, eli hän on valmis vaarantamaan sinun terveytesi ja hyvinvointisi joka kerran tarttuessaan pulloon, niin ei sinunkaan tarvitse pohtia pätkääkään mitä hän itselleen tekee, jos jätät hänet.

Minun mielestäni sinun kannattaa lähteä tuosta suhteesta vielä kun pääset lähtemään. Eikä kannata murehtia sitäkään, etteikö muka löytäisi parempaa miestä. Meistä fiksuista, vapaista ja treenaavista jätkistähän on suorastaan ylitarjontaa verrattuna vastaavien mimmien määrään, joten eikun vain valikoit joukosta mieleisesi... ;)

Ykköseltä tulee parhaillaan asiaan liittyvä ruotsalaiselokuva (kertoo siis perheestä jossa mies hakkaa vaimoaan ja poikaansa).

Realistinen & koskettava leffa, :5:

Ei varsinaisesti salikomediaa mutta ehkä tähän jonkinlaisen aasinsillan saa.. Polveni leikattiin n. kuukausi sitten ja käyn fysioterapiassa kuntouttamassa sitä. Kuntoutukseen tuli tässä välillä viikon tauko kun edellinen fysioterapeutti jäi äitiyslomalle. No viime kerralla mulla oli ensimmäinen käynti tällä uudella. Se tietysti alkajaisiksi kysyi että "mites se jalka on toiminu?" Minä tietysti siihen sitten selittämään (olin tohkeissani, kun mielestäni polvi on kuntoutunu hyvin) että "oikein hyvin muuten mutta eilen olin baarissa ja siellä kun seisoi koko ajan niin se alkoi puutumaan ja sitten oli vähän aikaa vaikea kävelläkin kun se oli niin jäykkä.." Sillä hetkellä kun sain lopetettua lauseeni ja vilkaisin terapeuttia näin sen ilmeestä että kerrankin jollakin muulla kuin mulla karkas ajatukset. Vähänkö oli :david: olo. Pitäis joskus miettiä ennen kuin sanoo.. On muuten alle 30-kymppinen, ihan sievä neitokainen tämä fysioterapeuttini mikä ei todellakaan vähentänyt :david: :david: määrää. No onpahan ainakin jää murrettu..

Missukka sanoi:
Haa, kukas sä sitten olet? Eikä ole sitä viheltelijääkään näkynyt pitkiin aikoihin. Onneksi, omat reenit häiriintyy tuollaisista....

muah, tuo viheltelijä on ihan loistotyyppi! :) Täysin harmiton kaveri, meinaa vaan pokka aina pettää kun se vislaa ja tekee haukkaria vuorotahtiin :lol2:

ace-oo- sanoi:
Yksi tyyppi antaa salilla minulle komediaa.
Tyyppi reenaa aina vain yläkroppaa, ja sitten sarjojen välillä hän kävelee kaljamaha pystyssä lievässä etukenossa, jalkoja laahaten, ja samalla hän ihailee itseään peilistä :D

:hyper: Ihan ku mä!

Paitsi että reenaan jalkojaki.

Pari viikkoa sitten tulin salille ja huomasin, että nyt on joku ladannut hyvät raudat kyykkypaikalle, nopeasti laskien 280 kg oli tangossa.

Aloin etsimään katseellani kyykkääjää, kunnes löysin hänet. Kyykkääjä oli paikallisen AMK:n opettaja, DI-miehiä, opettanut muakin joitain vuosia sitten. Olin kuullut, että kaverilla on omanlaatuiset treenimetodit ja tiesin, että käy puntilla. Mutta en arvannut sitä noin kovaksi kyykkääjäksi..

Sitten huomasin, että varmistusraudat oli asennettu n. 30cm telineiden alapuolelle, tanko oli "kyykkyhäkin" sisäpuolella. Tilanne alkoi valjeta.

Mies oli tsempannut jo kymmenkunta minuuttia ja ranteet ja polvet sidottuna meni kyykkäämään. Tanko hädintuskin telineistä ylös ja epätasapainossa rautoihin pampam ja pompusta ylös, uudestaan pampam ja ylös. kolmannenkerran PAM ja tanko jäi rautoihin ja mies putosi alas. Otti siteet pois polvista, nousi ylös, näytti hauista ittelleen peilistä ja sanoi yeah!

seuraava liike olikin dippiä 75kg lisäpainolla 10cm nykytystä. Siinä teille opettaja :thumbs:

Baldrick sanoi:
Pari viikkoa sitten tulin salille ja huomasin, että nyt on joku ladannut hyvät raudat kyykkypaikalle, nopeasti laskien 280 kg oli tangossa.

Aloin etsimään katseellani kyykkääjää, kunnes löysin hänet. Kyykkääjä oli paikallisen AMK:n opettaja, DI-miehiä, opettanut muakin joitain vuosia sitten. Olin kuullut, että kaverilla on omanlaatuiset treenimetodit ja tiesin, että käy puntilla. Mutta en arvannut sitä noin kovaksi kyykkääjäksi..

Sitten huomasin, että varmistusraudat oli asennettu n. 30cm telineiden alapuolelle, tanko oli "kyykkyhäkin" sisäpuolella. Tilanne alkoi valjeta.

Mies oli tsempannut jo kymmenkunta minuuttia ja ranteet ja polvet sidottuna meni kyykkäämään. Tanko hädintuskin telineistä ylös ja epätasapainossa rautoihin pampam ja pompusta ylös, uudestaan pampam ja ylös. kolmannenkerran PAM ja tanko jäi rautoihin ja mies putosi alas. Otti siteet pois polvista, nousi ylös, näytti hauista ittelleen peilistä ja sanoi yeah!

seuraava liike olikin dippiä 75kg lisäpainolla 10cm nykytystä. Siinä teille opettaja :thumbs:

Opiskeletko Hamkissa rixussa?

Tilasin eräästä verkkokaupasta 2.8 Sony Ericsson k750i:n. Arvioitu toimistusaika oli kolme päivää. Nyt on mennyt jo kolme viikkoa eikä luuria ole vielä näkynyt. Tavara loppunut tukusta... Kyllä vituttaa ankarasti

Tohon alkoholijuttuun liittyen tuli mieleeni henkilöt, jotka laittavat kaikille hölmöilyilleen tekosyyksi sen, että olivat kännissä. "Mä en vaan hallinnu itteeni ku olin niin kännissä". Kuten varmaankin sanottu, ei tuo ole mikään selitys. Omaa tymyyttään ovat juoneet itsensä sellaiseen kuntoon. Jokainen vastaa teoistaan, olivatpa ne sitten tehty selvinpäin tai humalassa.

Nuorna miesnä, (18v) olin Oulun legendaarisella 38:lla reenaamassa,
ja siellä muudan rinnakkaisluokkalainen kundi teki prässiä,
ja pyysi minut varmistamaan. Prässissä rautaa 250 kiloa,
mikä sellaselle laihalle lukiolaispojalle ihan hyvin.
No, eka toistossa autoin häntä,
toka toistossa autoin kovasti, ja kolmatta en meinannut millään
jaksaa työntää ylös. Kun siihen sillä itellä tuskin voimia riitti.
Eli hän ei ensimmäistäkään niistä 20 sentin toistoista tehnyt itse.
Onneks lopetti kolmanteen.
Jälkeenpäin kuulin kuinka se kehui eräälle hemmolle kuinka lykkäsi
prässissä 250:llä kolmosen.
No, se silmät kiinni työnsi hirvee irvistys naamalla,
ei kai nähnyt että minä jouduin auttaan kaikin voimin.

yonder sanoi:
Tilasin eräästä verkkokaupasta 2.8 Sony Ericsson k750i:n. Arvioitu toimistusaika oli kolme päivää. Nyt on mennyt jo kolme viikkoa eikä luuria ole vielä näkynyt. Tavara loppunut tukusta... Kyllä vituttaa ankarasti
Ja vituttaa vielä enemmän, kun pääset sitä ericssonia käyttämään :lol2:

Duuni vituttaa jälleen kerran ja raskaasti. "Kuluja pitää vähentää ens vuonna 170 000 euroa". Vittu tulkaa ite vähentään ja näyttään mistä se otetaan. Kiva fiilis ajaa toimintoja alas ja pistää pari henkilöä pihalle.

Vittu saatana!!!!!

Back
Ylös Bottom