Eleonoora sanoi:EDIT: Kun täällä nyt on moni kehoittanut eroamaan, niin ei se kuulkaas niin helppoa ole, että sanotaan vaan, et nyt mä lähden. Se on kai helppoa, jos ei rakasta, mutta jos rakastaa ja välittää toisesta vähänkin, niin se on pirun vaikeaa. Mä olen yrittänyt lähteä jo monasti, mutta aina olen epäonnistunut. Miksi lähteä, kun useimmiten menee kuitenkin hyvin?Mulla tietysti eri tilanne siinä mielessä, että muhun ei ole avo koskaan (tai no kerran vähän) käynyt käsiksi. Kerran eräs toinen mies oli perkele aivan liian väkivaltainen ja alkoi olla raiskauksenainekset lähellä.. Vittu että tuntu pahalle.
Rakastaa ja rakastaa. Jos siitä rakastamisesta pitää maksaa viikottaisen selkäsaunan hinta, niin mielestäni rakastaminen tulee kalliiksi. Jokainen miettiköön itse minkä hinnan on valmis jakamastaan rakkaudesta maksamaan. Oli sitten helppoa tai ei.
Merzin kannattaa nyt miettiä tarkoin itsekseen sekä miehen kanssa, että miten jatkossa toimitaan. Ero ei varmasti ole helppo, jos mies on selvänä ihana.
Suuri itsepetos on tukeutua siihen, että " ku se on selvänä niin kauheen rakastava ja ihana ja plaaplaa...". Kyllähän se nyt jotain kusipäisestä ja arvaamattomasta luonteesta kertoo, että kännispäissään eukkoa täytyy kovistella. Niin kauan kuin mies juo, ongelma on läsnä. Ja luvattu raittius ei minun silmissäni poista sitä arvaamattomuutta, jos se käsi on kerran vastaan nostettu.
Edit: Vituttaa niiden ihmisten puolesta jotka kotonaan joutuvat kokemaan väkivaltaa. Vituttaa, että nämä ihmiset keksivät tekosyitä ja ottavat vuodesta toiseen ympäri korvia.
Mulla tietysti eri tilanne siinä mielessä, että muhun ei ole avo koskaan (tai no kerran vähän) käynyt käsiksi. Kerran eräs toinen mies oli perkele aivan liian väkivaltainen ja alkoi olla raiskauksenainekset lähellä.. Vittu että tuntu pahalle.
olo. Pitäis joskus miettiä ennen kuin sanoo.. On muuten alle 30-kymppinen, ihan sievä neitokainen tämä fysioterapeuttini mikä ei todellakaan vähentänyt
Täysin harmiton kaveri, meinaa vaan pokka aina pettää kun se vislaa ja tekee haukkaria vuorotahtiin :lol2:
Ihan ku mä!