Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
No jospa se mies olisi osannut olla selvinpäin siellä terassilla ja viihtyi niin hyvin, että venähti! :rolleyes: Okei, huono yritys, tiedän, ei lohduttais ainakaan mua yhtään. Mut eiköhän sulle nyt aamuun mennessä kuitenkin ole jo selvinnyt, et miten viime yönä kävi. Toivon, että olisi ollut tosiaan vain yhdellä, jonka juomiseen meni about 5 tuntia.

Joo ei todellakaan osannut olla. Neljään jälkeen tuli aamuyöstä kotiin ja sitten syttyikin sellainen sota että oksat pois. Sai taas kuulla vaikka sun mitä, ei oikein tiedä kuinka pitäisi olla ja mitä ajatella. Nukkunut en ole paljon paskaakaan, silmät itkemisestä turvonneena selaan pakkotoistoa jotta saisi edes jotain muuta ajateltavaa.. Onko tästä enää paluuta onneen, sitä en tiedä. Se riippuu niin paljon siitä toisesta ihmisestä eikä pelkästään minusta. Ja mitenkä monetta kertaa ryvenkään näissä samoissa paskoissa ongelmissa!

Merzi, en tiedä mikä tilanne tarkalleen teillä on, mutta onko tuota juttua syytä suurennella turhaan? Usein nuorilla miehillä terassin "yhet" venähtää jopa aamuyöhön, eikä kyseessä ole mikään suunnitelma tyttöystävien pään menoksi. Jos kavereiden kanssa viihtyy, niin sille ei voi mitään. Onko syytäkään?

Eri asia on, jos taustalla alkoholismia tai joku sopimus, ettei käydä baarissa.

Tomppa85 sanoi:
Merzi, en tiedä mikä tilanne tarkalleen teillä on, mutta onko tuota juttua syytä suurennella turhaan? Usein nuorilla miehillä terassin "yhet" venähtää jopa aamuyöhön, eikä kyseessä ole mikään suunnitelma tyttöystävien pään menoksi. Jos kavereiden kanssa viihtyy, niin sille ei voi mitään. Onko syytäkään?

Eri asia on, jos taustalla alkoholismia tai joku sopimus, ettei käydä baarissa.

Et todellakaan tiedä tilanteen taustoja. Sen verran voin valottaa että mies ei enää ole mikään pojankloppi eikä tämä ole mitään suurentelua.. Näistä asioista on oltu ongelmissa ennenkin koska miehellä valitettavasti on ongelmia alkoholin kanssa, silloin kun sitä ottaa. (Suvussa paljon a.holismia)

Niin kauan menee aina mainiosti kunnes sortuu juomaan. Kun ottaa yhden, ottaa kohta kolmannenkymmenennen ja käytös on sen mukaista. Se siitä, en jaksa. Mun tarvii varmaan nukkuakin välillä. Nyt onkin hyvää aikaa kun mies lähti kaupungille jonnekin terassitapahtumaan, ei varmaan tarvitse odotella kotiin ihan just näinä tunteina.

MerZi sanoi:
Et todellakaan tiedä tilanteen taustoja. Sen verran voin valottaa että mies ei enää ole mikään pojankloppi eikä tämä ole mitään suurentelua.. Näistä asioista on oltu ongelmissa ennenkin koska miehellä valitettavasti on ongelmia alkoholin kanssa, silloin kun sitä ottaa. (Suvussa paljon a.holismia)

Niin kauan menee aina mainiosti kunnes sortuu juomaan. Kun ottaa yhden, ottaa kohta kolmannenkymmenennen ja käytös on sen mukaista. Se siitä, en jaksa. Mun tarvii varmaan nukkuakin välillä. Nyt onkin hyvää aikaa kun mies lähti kaupungille jonnekin terassitapahtumaan, ei varmaan tarvitse odotella kotiin ihan just näinä tunteina.

Ai että sille menee ihan monen päivän putki päälle?? :( enpä tiedä mitä tuohon kuuluu sanoa. Toivottavasti asia ratkeaa parhain päin

Tänäänkin vituttaa avokki. Kylläpäs nyt on putki päällä :rolleyes: Mutta saatans, kun vaan vituttaa. Välillä ihmettelen miks oon sen kans (no esim. tänään), tai pikemminkin, miks SE on MUN kanssa.. sellasta valitusta taas joka asiasta. Meillä se ei oo nainen joka nalkuttaa, vaan mies. Ja sit lähti frendien kaa menee, eikä muistanu mainita että tällanen meno ois. No, kyllä se sano takasinkin tulevansa. Sitä odotellessa sekottelen itelleni pari rinksua, jos se tästä helpottas. Lenkillekään en viiti, kun just tulin saunasta. Eli ootan sitä kännissä, ellen sit keksi lähtee menee itekin. Ei vaan huvita mikään.

Ja mitä hemmettiä mä täälläkään avaudun. Merzille vaan :thumbs: , siis yritä kestää. Täälläkin meno nyt tällanen :wall:

MerZi sanoi:
Joo ei todellakaan osannut olla. Neljään jälkeen tuli aamuyöstä kotiin ja sitten syttyikin sellainen sota että oksat pois. Sai taas kuulla vaikka sun mitä, ei oikein tiedä kuinka pitäisi olla ja mitä ajatella. Nukkunut en ole paljon paskaakaan, silmät itkemisestä turvonneena selaan pakkotoistoa jotta saisi edes jotain muuta ajateltavaa.. Onko tästä enää paluuta onneen, sitä en tiedä. Se riippuu niin paljon siitä toisesta ihmisestä eikä pelkästään minusta. Ja mitenkä monetta kertaa ryvenkään näissä samoissa paskoissa ongelmissa!

Niin tuttua, niin tuttua. Kannattaa miettiä, että jaksatko enää kovin pitkään noita itkuisia öitä. Mä sain niistä joskus tarpeekseni ja olin jättää avon. Se tuli sit onneksi järkiinsä ja lopetti juomisen. Ehkä teille käy samoin! :haart:
Mut aika huonolta kuulostaa, jos mies lähti tänään vielä jatkamaan. :( Ja sen vinkin annan, että sillon ei kannata asioita alkaa selvittämään, kun jompikumpi tai molemmat on humallassa. Siitä ei tulee muuta kuin entistä pahempi mieli. Tosin helpommin sanottu ku tehty. Mä ainakin repesin älyttömään huutoon aina, kun avo palas kotiin. Vaikka oli se sit joskus kyl toisinkin päin, et avo oli se joka huus mulle.. :rolleyes: Pitkä juttu..

itelle on kyllä käynyt aika koomisesti salilla. joskus n 17-vuotiaana salilla pistin penkkiin rautaa ja aloin nosteleen. tein kunnon pakkotoistoo loppuun asti ja lopulta rupes vasen käsi väsyyn ja tanko kallistuun sille puolelle. mietein että on sitä pahemmistakin paikoista ennenki nostettu painot ylös niin väkisin yritin punnata vaikka painot liikkuuivat tangon päätyä kohti. lopulta painot tippuivat toiselta puolen maahan ja tanko heilahti välittömästi toiselle puolen ja sieltäkin valuivat painot pois. sit mul oli lopuks kädessä enää tanko. kaverit kuten myös ite repesin aika totaalisesti siinä vaiheessa. :)

Syksyn yo kirjotukset lähestyy,pitäs kirjoittaa reaali,englanti,ruotsi ja matikka,mut lukemisesta ei tahdo tulla yhtään mitään ja kaikki asiat on ihan hukassa.Toki aikaa on vielä...
Lisäksi naisasiat menee päin persettä.Kyllä se syö miestä!

Offtopiccina kiinnostais tietää, kuinka paljon miehen pitää juoda esim. kuukauden sisällä, että sen takia pitää viettää yöt itkien ja valvoen? Onkohan tuo "alkoholismi suvussa" nyt todellakin tarttuvaa? Isä on alkoholisti (nyt 6 vuotta selvänä) ja kummastakaan pojasta ei ainakaan tähän päivään mennessä ole tullut alkkista vaikka avopuoliso tunnollisesti ryyppyillan jälkeen muistuttaakin suvussa piilevästä alkoholismista. Meillä tilanne on oikeastaan päinvastoin tällä hetkellä. Itse olen ollut suihkukaljoja (saunaa ei ole) lukuunottamatta kesän selvänä helsingissä töissä, tyttökaverilla sen sijaan ei toisella paikkakunnalla ole vapun jälkeen kovin montaa selvää viikonloppua ollut. Auttaiskohan asiaa, jos olisin vetänyt 10 x itkuraivarit :rolleyes: "Et rakasta enää, kaikki on nyt ohi, mikään ei palaa enää koskaan ikinä ennalleen... :itku:" Suhteellisuudentajuun huomiota kiinnittäen sanoin vaan, että en halua kuulla talven aikana yhtään poikkipuoleista sanaa omasta juomisestani niin kauan kuin kyse on kohtuukäytöstä (esim. 0-2 kertaa kuussa).

m80 sanoi:
Offtopiccina kiinnostais tietää, kuinka paljon miehen pitää juoda esim. kuukauden sisällä, että sen takia pitää viettää yöt itkien ja valvoen? Onkohan tuo "alkoholismi suvussa" nyt todellakin tarttuvaa?

Jos ja kun viittaat Merzin tapaukseen, en tiedä. Mutta eiköhän tossa ollut muutakin kun vaan se alkoholi, miks tuli itkuraivarit.

Auttaiskohan asiaa, jos olisin vetänyt 10 x itkuraivarit :rolleyes: "Et rakasta enää, kaikki on nyt ohi, mikään ei palaa enää koskaan ikinä ennalleen... :itku:" Suhteellisuudentajuun huomiota kiinnittäen sanoin vaan, että en halua kuulla talven aikana yhtään poikkipuoleista sanaa omasta juomisestani niin kauan kuin kyse on kohtuukäytöstä (esim. 0-2 kertaa kuussa).

:hyper: Joo, sen oon ite huomannu, että huomautella ei pidä, enkä oo huomatellutkaan. Se käyttää sitä alkoholia just sillon kun se haluaa, eikä siinä mitkään huomauttelut muuta kun pahenna. Sitä paitsi saanhan itsekin käyttää koska tahdon. Tosin en joka viikonloppu tahdokaan, eikä onneksi avokkikaan (?) (tähän lisättäköön kysymysmerkki, koska aina välillä avokki yllättää negatiivisesti "ryyppyputkellaan").

Todella vittumaista on se, että jos mä suostun olemaan kuskina tms., kiitosta ei tule IKINÄ. Sen sijaan valitetaan, miks näytän happamalta tjtn, kun alkaa puolenyön jälkeen vituttamaan se "hyvä läppä". JA AUTA ARMIAS, JOS ITSE HALUIS AVOKIN JOSKUS KUSKIKS! Vittu että näytetään hapanta naamaa ja kuittaillaan vielä kuukausien päästä siitäkin kerrasta, kun herra kuskasi neitiä/haki jostain tms tms. :curs:

Okei, menee ihan ohi aiheen. Vittu että vituttaa taas. Ei täs ees juominen auta. Prkl.

Edit: En tiiä juoko Merzi ite, mut voisin kuvitella, että jos ite en jois ja äijä olis vähintään sen kerta viikko persiit olalla, niin suhteesta ei tulis mitään. On nää vaan sellasia asioita kyllä.

Eleonoora sanoi:
Niin tuttua, niin tuttua. Kannattaa miettiä, että jaksatko enää kovin pitkään noita itkuisia öitä. Mä sain niistä joskus tarpeekseni ja olin jättää avon. Se tuli sit onneksi järkiinsä ja lopetti juomisen. Ehkä teille käy samoin! :haart:
Mut aika huonolta kuulostaa, jos mies lähti tänään vielä jatkamaan. :( Ja sen vinkin annan, että sillon ei kannata asioita alkaa selvittämään, kun jompikumpi tai molemmat on humallassa. Siitä ei tulee muuta kuin entistä pahempi mieli.

Tämä on oikeastaan toinen kerta kun tilanne on näin pahana. Aiempi oli joskus menneenä talvena ja silloin kirjoittelinkin tänne. Miestä ei todellakaan kuulu ei näy kotiin, otin äsken liki kolmen tunnin unet, onpahan pää vähän selvempi. Sain sentään puhelimella yhteyden (yleensä ei vastaa) ja humalassahan se oli kuin ankka. Voi *ittu...

Tuosta asioiden selvittelystä kun toinen on humalassa.. Viime yönä se tuli taas todistettua ettei se onnistu ja niinhän siinä kävi että MerZi goes päin seiniä. Muistona isoja mustelmia käsivarsissa kun yritin rimpuilla otteesta irti.

MerZi sanoi:
Tämä on oikeastaan toinen kerta kun tilanne on näin pahana. Aiempi oli joskus menneenä talvena ja silloin kirjoittelinkin tänne. Miestä ei todellakaan kuulu ei näy kotiin, otin äsken liki kolmen tunnin unet, onpahan pää vähän selvempi. Sain sentään puhelimella yhteyden (yleensä ei vastaa) ja humalassahan se oli kuin ankka. Voi *ittu...

Tuosta asioiden selvittelystä kun toinen on humalassa.. Viime yönä se tuli taas todistettua ettei se onnistu ja niinhän siinä kävi että MerZi goes päin seiniä. Muistona isoja mustelmia käsivarsissa kun yritin rimpuilla otteesta irti.

MerZi onko tuossa mitään järkeä? Ahdistaa ihan sinun puolesta lukea noita juttuja. Miten olisi uusi elämä?

Tiedän, että rakastat. Se on vaikeaa. Mies voisi pysähtyä miettimään, jos ottaisit ja lähtisit. Inhottava tilanne, kun olette juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle. Välität hänestä todella paljon, koska suostuit muuttamaan. Mitä mies tekee sinun hyväksesi? Toivottavasti edes jotain.

Tähtityttö sanoi:
Todella vittumaista on se, että jos mä suostun olemaan kuskina tms., kiitosta ei tule IKINÄ. Sen sijaan valitetaan, miks näytän happamalta tjtn, kun alkaa puolenyön jälkeen vituttamaan se "hyvä läppä". JA AUTA ARMIAS, JOS ITSE HALUIS AVOKIN JOSKUS KUSKIKS! Vittu että näytetään hapanta naamaa ja kuittaillaan vielä kuukausien päästä siitäkin kerrasta, kun herra kuskasi neitiä/haki jostain tms tms. :curs:

Mitä sitä turhaan kiittelemään... Tässä jo vastaan seuraavaan kohtaan mutta koska itse en käytä alkoholia juuri nimeksikään (keskimäärin kolmisen kertaa vuodessa) niin on tullut oltua paljon kuskina. Silloin kun mies vannoi alkottomuuttaan keväällä niin pyysin KERRAN kuskiksi minulle ja ystävälleni, arvatenkaan ei lähtenyt. Enkä lähtenyt minäkään minnekään.

Tähtityttö sanoi:
Edit: En tiiä juoko Merzi ite, mut voisin kuvitella, että jos ite en jois ja äijä olis vähintään sen kerta viikko persiit olalla, niin suhteesta ei tulis mitään. On nää vaan sellasia asioita kyllä.

Vastasin jo, että alkoholin käyttöni on todella minimaalista. Kyllä minun puolesta sitä viinaa saisi ottaa, en toki vaadi että jos en itse juo, eivät muutkaan saa, mutta jos seuraukset ovat joka kerta tämänlaiset, niin kannattaako tuo. Mies selvinpäin on tosi fikusun oloinen, välittävä, mukava ja kiltti. Humalassa tuo kaikki katoaa ja muuttuu aivan päinvastaiseen. Miehen persoona vaihtuu pelottavaksi, kovakouraiseksi ja häikäilemättömäksi. En kestä niitä loukkauksia mitä kuulen näissä tilanteissa!

M80:lle voin sanoa sen, että alkoholismi VOI periytyä geeneihin. Ei se kuitenkaan sitä sanele, että jos on alkoholistin lapsi, olet itsekin alkoholisti, että geenit vaativat juomaan, ei näin. Omalla miehellä ongelmaa ei ole muutaman siiderin kanssa, mutta auta armias jos viinapaukkuja juo. Pää sekaisin alta aika yksikön. Emme kovin paljon liiku yhdessä ryyppyreissujen merkeissä ja täytyy sanoa, etten oikein kehtaakaan. Se sekoilu, sönkötys ja huutelu - hän ei osaa lainkaan käyttäytyä alkoholin vaikutuksen alaisena!

Miksi näiden asioiden kanssa rimpuilen vieläkin, en tiedä. Haluaisin elää tämän miehen kanssa mutta ei tämä näin onnistu. Mies kun ei edes suostu myöntämään virheitään eikä keskustelemaan, syyttää minua kaikesta, en enää tiedä miten toimisin. MerZin sosiaalihuolto vaan pelaa.

Edit: f-pimu, ei tässä olekaan enää mitään järkeä. En vain tiedä kuinka toimisin, yrittääkö miestä kunnostaa vai vaihtaa osoitetta.. Myönnettäköön, että lähtemisen pelon taustalla on myös se, että tiedän miehen vain ratkeavan ryyppäämään entistä pahemmin kun ei ole ketään joka välittäisi. Saa nähdä mihin tässä joudutaan. Mutta niinhän tuo itsekin sanoi ettei halua enää olla yhdessä (takana kolme yhteistä vuotta) vaan ryypätä ja jos seksiä joskus joltain muijalta saa niin se riittää hänelle. Minusta tuo on aika ala-arvoista puhetta. Sen verran itseäni kunnioitan, etten enää ala tähän touhuun mukaan. Joko asiat ja pää selviks tai sitten kuviot rikki poikki pinoon.

Tähtityttö sanoi:
En tiiä juoko Merzi ite, mut voisin kuvitella, että jos ite en jois ja äijä olis vähintään sen kerta viikko persiit olalla, niin suhteesta ei tulis mitään. On nää vaan sellasia asioita kyllä.

Tottahan se on. Selvät pelisäännöt on suorastaan pakko olla vaikka kyseessä onkin hieno harrastus. Sitä paitsi siitä baarissa notkumisestakin saattaa muodostua vaan paha tapa, josta on vaikea päästä irti vaikka mitään varsinaista alkoholiongelmaa ei olisikaan. Sitten kun on esim. kuukauden selvinpäin niin sen huomaakin et ei saatana tämähän on nähty jo sata kertaa eikä siinä välttämättä menetä mitään jos jättää yhden lauantain välistä...

naruranne sanoi:
lopulta painot tippuivat toiselta puolen maahan ja tanko heilahti välittömästi toiselle puolen ja sieltäkin valuivat painot pois. sit mul oli lopuks kädessä enää tanko. kaverit kuten myös ite repesin aika totaalisesti siinä vaiheessa. :)

Kunnon Homer Simpson -toisto. :D

Parisuhteessa kun ollaan, niin alkoholista HARVOIN seuraa mtn hyvää! :curs: Meinaa tippa tulla silmään, kun lukee MerZin juttuja ja muistelee omaa elämää muutama vuosi taakse päin. Satuttaa. :( Voimia Merzille edelleen! :)

edit: Siinä vaiheessa,kun mies on väkivaltainen (ihan sama onko humalassa vai ei), niin suosittelen, että harkitset suhteen jatkamista - vakavasti!
Mulla oli muuten aina pelko, et mies pettää mua humalassa.. :rolleyes: Toivottavasti ei sulla!

MerZi sanoi:
Miehen persoona vaihtuu pelottavaksi, kovakouraiseksi ja häikäilemättömäksi. En kestä niitä loukkauksia mitä kuulen näissä tilanteissa!

Ei sinun tarvitsekaan. Voimia sinulle! :thumbs: Ihan oikeasti, katso nyt tuota tilannetta ja mieti tarkkaan. Minäpä sanon sinulle, odotat jotain prinssiä joka vie jalat altasi. Se on sitten menoa, et muistakaan tätä mietäsi. Been there, done that!

fitnesspimu sanoi:
Minäpä sanon sinulle, odotat jotain prinssiä joka vie jalat altasi. Se on sitten menoa, et muistakaan tätä mietäsi. Been there, done that!

Toivotaan näin.. Sitten sanon sille, että "on sinua jo odotettukin!" :D Taidan käydä vähän vielä iltakävelyllä ja samalla filmtownista jonkun leffan (onko se edes auki enää ? ) ja sitten levahtaa sohvalle mussuttamaan pähkinöitä.

Asiasta viidenteen, nyt vituttaa tämä keskustassa asuminen kun tuossa torilla on joku tapahtuma ollut, koko päivän kuulunut helvetillinen möly! :curs:

Nyt syö miestä, kävin just äsken sokkotreffeillä. Tai no ei nyt ihan sokkotreffit, oli kumpikin nähny valokuvat toisistaan. Aivan uskomattoman kaunis nainen ja oli tosi hauskaa :D . Nyt sitten tekstailtiin ja se sano et kaikki on aivan kohdillaan, MUTTA olen sille hieman liian lyhyt :itku: .Olen 180cm sukkasillaan ja se ehkä jotain 176-177cm. Totta kai se on korkkarit jalassa jo sit mua pitempi ja hakee ehkä vähän pitempää. Harmittaa todella mutta hyvä että oli rehellinen, jos kerran etsii elämänkumppaniaan niin ei kai tinkiä vaatimuksistaan. Harmittaa kun tuolla salilla ei oikein pituussuuntaan saa kasvua. :wall:

Omat murheet tuntuu tässä aika pieneltä kun lukee MerZin vastoinkäymisiä. Vaikea antaa mitään neuvoja mut tee niinkun oikealta ja parhaalta tuntuu. Koita jaksaa!

ajattelin ensin etten kommentoisi näihin, mutta nyt on jo pakko avata sanainen arkku.

MerZi sanoi:
Mies selvinpäin on tosi fikusun oloinen, välittävä, mukava ja kiltti. Humalassa tuo kaikki katoaa ja muuttuu aivan päinvastaiseen. Miehen persoona vaihtuu pelottavaksi, kovakouraiseksi ja häikäilemättömäksi. En kestä niitä loukkauksia mitä kuulen näissä tilanteissa!

jos kaveri muuttuu humalassa väkivaltaiseksi - niin liukkaasti helvettiin suhteesta. oletko koskaan kuullut lausetta: humala tuo ihmisen syvimmät piirteet esiin? sukulaiseni (äärettömän viisas mies muuten) sanoi minulle jokunen vuosi takaperin, että uuden naisen tavatessaan hänellä on tapana juottaa (toki juo itsekin siinä samalla) nainen suht hyvään humalaan, ja seurailla mitä tapahtuu. jokainen kuitenkin tietää, että kännissä sitä tulee availtua sanaista arkkuaan herkemmin, sekä käyttäytyy muutenkin vapaammin. eli tällöin tulee ´ naisella se todellinen´ puoli esiin. itselläni tämä korostuu niin, että mitä enemmän viinaa, sitä suurempi hymy naamalla. jossakin vaiheessa olen varmaan aika idiootin näköinen, kun puhetta ei oikein enää synny, nojailee vaan johonkin pöytään ´huolettomasti :rolleyes: ´, ja hymyilee niinkuin olisi voittanut lotossa. ikinä en siis ole sellaista ärrinmurrin -viinaa onnistunut löytämään.

eli siis - se humala ei ole (perimmäisenä) syynä mahdollisiin väkivaltaisuuksiin. mikä takaa, että esim. kymmenen vuoden päästä hän ei käyttäytyisi samalla tavalla selvinpäin, kuin nyt kännissä - jos kerran tuollaisia taipumuksia on? ehkä hän pystyy nyt vaan vielä peittämään ne tuntemukset selvinpäin, mutta tulevaisuudessa ei ehkä enää onnistukaan? tai voi toki olla että hän onnistuu siinä hamaan loppuun astikin, mutta - miksi ottaa riski?

minun mielestäni kerta on liikaa käsiksi käymiseen. sitäkään ei pitäisi ikinä tapahtua.

MerZi sanoi:
Omalla miehellä ongelmaa ei ole muutaman siiderin kanssa, mutta auta armias jos viinapaukkuja juo. Pää sekaisin alta aika yksikön. Se sekoilu, sönkötys ja huutelu - hän ei osaa lainkaan käyttäytyä alkoholin vaikutuksen alaisena.

toinen syy lisää lähtöön. edelleen viittaan siihen, mitä aiemmin sanoin - eli humala tuo sen perimmäisen olemuksen esille. ainakaan minun kaveripiirissäni ei ole ensimmäistäkään ihmistä, joka alkaisi huutelemaan kännissä kenellekään - eli en osaa pitää tuollaista millään tavalla normaalina. en yhtään ihmettelekään, ettet kehtaa kulkea hänen kanssaan tällöin.

MerZi sanoi:
Myönnettäköön, että lähtemisen pelon taustalla on myös se, että tiedän miehen vain ratkeavan ryyppäämään entistä pahemmin kun ei ole ketään joka välittäisi.

kuulostaa tutulta. ihmiset, joiden puoliso on väkivaltainen, perustelevat lähtemättömyyttään usein, koska: ´ei sitä voi jättää, kun se sanoo että se tekisi itselleen jotain, jos mä sen jättäisin´... huoh. aikuinen ihminen on vastuussa itsestään, ja omista tekemisistään. ei niitä voi toisen niskoille vierittää, eikä sen toisen todellakaan pidä ottaa siitä itselleen mitään syyllisyydentuntoja.

MerZi sanoi:
Saa nähdä mihin tässä joudutaan. Mutta niinhän tuo itsekin sanoi ettei halua enää olla yhdessä (takana kolme yhteistä vuotta) vaan ryypätä ja jos seksiä joskus joltain muijalta saa niin se riittää hänelle. Minusta tuo on aika ala-arvoista puhetta. Sen verran itseäni kunnioitan, etten enää ala tähän touhuun mukaan. Joko asiat ja pää selviks tai sitten kuviot rikki poikki pinoon.

tässäpä taisi tulla se kolmas - ja erittäin painava syy eroon. merzi hei oikeasti - mitä olen katsellut sun kirjoituksiasi ja ajatuksiasi, niin olet laadukas ja fiksu nuori nainen, etkä todellakaan ansaitse kuunnella tällaista arvonalentamista. jos kaveri latelee tuollaista paskaa suustaan, niin... mitäpä tuohon enää on lisättävää. laatunaiset kuuluu laatumiehille, eikä urpoille. mä olen helvetin usein miettinytkin, että mikä helvetti naisen saa kulkemaan aivan idiootti käsipuolessaan? niitä näkee aivan liian usein. vielä kerran - laatunaiset kuuluu laatumiehille, jotka heistä osaa sitten huolta pitääkin.

tarkoitus ei ole neuvoa sinua, mitä tehdä - sun elämähän se on. tarkoitus on antaa omia ajatuksia (kärkeviä tosin, mutta ihan tieten tahtoen), jotka saattaisivat selkiyttää sun ajatuksiasi. monesti sitä katselee liian läheltä noita juttuja, eikä osaa olla objektiivinen.

´nuff said.

Back
Ylös Bottom