Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi saatana et voikin vituttaa nää jotkut kusipää-ääliöt jotka ei ymmärrä sanaa EI merkitystä! Jos näille hattivatti-ugha-bugha-vittupäille ei anna, ne ottaa sitten vaikka väkisin!

Maskotti sanoi:
Voi saatana et voikin vituttaa nää jotkut kusipää-ääliöt jotka ei ymmärrä sanaa EI merkitystä! Jos näille hattivatti-ugha-bugha-vittupäille ei anna, ne ottaa sitten vaikka väkisin!
Siis täh, Raiskasko sinut joku?

ace-oo- sanoi:
Siis täh, Raiskasko sinut joku?

Mua nyt tuskin tulee kukaan raiskaamaan, mutta tää tapaus nyt haki selkeästi tilaisuutta muutaman epämiellyttävän tilanteen jälkeen (itse en ollut paikalla). Ei siitä sen enempää.

Noni, Varasin lennot Suomeen lomalle. Tänään tuli liput ja voi helvetin helvetti, olin sitten ottanut lennot ihan väärältä lentokentältä. nyt saa sitte matkustaa kaiken paskan päälle vielä ylimääräisen kolme tuntia. Vittu ku pitää aina häslätä näitten kanssa. Eilen vielä olis voinut peruuttaa lennot, mutta ei enää tänään kun lentoon on enää viikko. Tuleepa nähtyä skotlantia bussin ikkunasta :jahas:. Eka moka oli se, että uudella näppiksellä näpyttelin sähköpostiosoitteen väärin eli en saanut sen suurempaa vahvistusta, jos toi olis mennyt oikein olisin saanut vahvistuksen varauksesta, huomannut virheen ja sitten peruuttanut varauksen. Vittu. Kerran kun hommat rupeaa kusemaan niin sitten ne näköjään pissii suoraan silmille.

Jakob sanoi:
Voi vittu ku toi kämppis käy hermoille, saatanan italialainen lutka. Joka vitun aamu se varaa vessan klo 5.00-6.15, mitä se siellä oikein puuhaa. kiva heräillä kuudelta ja pidättää jalat ristissä kusta, jotta yksi ääliö saa laitettua meikit päin vittua naamalle. EI saatana. Nyt tekis mieli mennä laittamaan sapuskaa, mutta tämä sirkuksen parrakas nainen on valuttanut tuolla neliön kokoisessa keittiössä yli 30min vettä, en taaskaan tiedä mitä se siellä oikein puuhaa. voi saatanan saatana. Onneksi tuo ämmä muuttaa helvettiin täältä kuukauden päästä. saatana.

Kuulostaa oudolta viipyä noin kauan vessassa mutta silti tulee mieleen että saisitko viritettyä jotain eroottista suhdetta italiattaren kanssa?

Jakob sanoi:
Eka moka oli se, että uudella näppiksellä näpyttelin sähköpostiosoitteen väärin eli en saanut sen suurempaa vahvistusta, jos toi olis mennyt oikein olisin saanut vahvistuksen varauksesta, huomannut virheen ja sitten peruuttanut varauksen.

Kuulostaa oudolta näpytellä sähköpostiosoitetta väärin mutta silti tulee mieleen että saisitko viritettyä jotain eroottista suhdetta italiattaren kanssa?

Dean Kuntz sanoi:
Kuulostaa oudolta viipyä noin kauan vessassa mutta silti tulee mieleen että saisitko viritettyä jotain eroottista suhdetta italiattaren kanssa?

Taitaa mennä rinkun hommiksi ku tolla akalla on tukevampi parta ku mulla.

Mikäs tässä vituttas..... no lähinnä kaikki. Töllö jysähti eilen, joku naarmu jalkapöydässä on tulehtunut ja mätii, erään reissun suunnittelu menee aivan vituilleen kun osa porukasta on niin itsekkäitä.
Kun kävin tänään ostamassa uuden töllön niin kerkesin jo maksaa kun sain tietää että vasta huomenna niitä on saatavilla kun ovat loppuneet....

Kävin tuossa R-kioskilla, mutta se meneekin sitten ennen kymmentä kiinni. Seuraavaksi tein "pitkää" triidin aloituspostia ja munasin jotain hiirellä ja sitten katosi bittiavaruuteen. Vittu pitäköön tunkkinsa.

Meen nyt suihkuun rauhoittuun.

Eilen myöhästyin töistä, kun se perinteinen "Mä nukun vielä vähän...". Tänään sama homma! Herran olemuksesta päätellen veikkaisin, että on manannut jonkun alimpaan helvettiin. Enkä koskaan aikaisemmin ole myöhästynyt, enkä myöhästy! Töitten jälkeen kävin lainaamassa pari leffaa. "Mihin ne auton avaimet on tippuneet?" Auton virtalukossa tietenkin. Vajaan tunnin kävely suuntaansa. Hirveä morkkis! Nyyh...

Noh. Kävin taas työhaastattelussa, palvelukeskuksen johtajan paikkaan tällä kertaa. Otin vapaata duunista, maksoin matkat ja päivän ruokailut. Väänsin 8.00-16.00 kaikkee paskaa soveltuvuustestiä.

Ja miten kävi?

Kuulin organisaatiossa jo työskentelevältä tuttavaltani että paikka on jo etukäteen pedattu eräälle lääkärille joka on varakaupunginjohtajan suosikki. Haku oli siis pelkkä muodollisuus.

Haistakaa vittu Tapereen kaupunki!

Lasku matkoista ja ruokailuista on jo postissa. Mulkerot!!

jambo sanoi:
Noh. Kävin taas työhaastattelussa, palvelukeskuksen johtajan paikkaan tällä kertaa. Otin vapaata duunista, maksoin matkat ja päivän ruokailut. Väänsin 8.00-16.00 kaikkee paskaa soveltuvuustestiä.

Kuulin organisaatiossa jo työskentelevältä tuttavaltani että paikka on jo etukäteen pedattu eräälle lääkärille joka on varakaupunginjohtajan suosikki. Haku oli siis pelkkä muodollisuus.

Juu tiedän tunteen. Itsellä meni tsykolokiset yms. helvetin hyvin ja niissä oli vielä tiivistelmänä, että he ehdottomasti suosittelevat meikäläistä kyseiseen paikkaan. En sitten kuitenkaan päässyt. Samaa kanavaa pitkin kuulin, että pomon tuttu siihen sitten positioon pääsi. Kiva reissata bussilla Helsinkiin Porista kahteen otteeseen, sekä ottaa vapaata duunista. Syö miestä. Eniten tuossa vituttaa se, että olisi edes ensimmäisen haastattelun jälkeen sanottu, että 'sorry no can do'. Ilmeisesti haluttiin, että psykologisissa kaksi kandidaattia.

Jakob sanoi:
Juu tiedän tunteen. Itsellä meni tsykolokiset yms. helvetin hyvin ja niissä oli vielä tiivistelmänä, että he ehdottomasti suosittelevat meikäläistä kyseiseen paikkaan. En sitten kuitenkaan päässyt. Samaa kanavaa pitkin kuulin, että pomon tuttu siihen sitten positioon pääsi. Kiva reissata bussilla Helsinkiin Porista kahteen otteeseen, sekä ottaa vapaata duunista. Syö miestä. Eniten tuossa vituttaa se, että olisi edes ensimmäisen haastattelun jälkeen sanottu, että 'sorry no can do'. Ilmeisesti haluttiin, että psykologisissa kaksi kandidaattia.

eikös yleinen käytäntö ole, että haastatteluun kutsuja maksaa matkat jne? Ainakin julkisella puolella olen monesti törmännyt tällaiseen käytäntöön..

Voi vittu! Joku saatanan tuhkamuna on pöllinyt mun treenikassin koulun naulakosta. Eihän siellä ollutkaan kuin kaikki mahdolliset treenivehkeet kengistä vyöhön. Onneksi kaikista löytyy tuntomerkit. Jos näen jonkun käyttävän niitä salilla niin varmasti syötän sille käsipainon :curs: :curs: :curs:

Vittu että vituttaa duuniasiat. Niitä ei pysty olemaan ajattelematta näin lomallakaan, ja ai että ressaa mukavasti. Firman johdosta luvattiin mulle lisätöitä mutta niistä ei oo kuulunu mitään, ilmeisesti lomilla ollaan sielläkin. No ihan sama. Vituttaa vaan kun ei osaa relata, ellei oo kännissä tai treenaamassa. :curs:

metalman sanoi:
eikös yleinen käytäntö ole, että haastatteluun kutsuja maksaa matkat jne? Ainakin julkisella puolella olen monesti törmännyt tällaiseen käytäntöön..
Eipä se taida näin olla. Itelläkin mietityttää, että kehtaisko pyytää matkakorvauksia, edes 50%:a, kun käyn 900km(edestakaisin 1800km) päässä työhaastattelusta ja otan vapaapäivän sitä varten.

Tähtityttö sanoi:
Vittu että vituttaa duuniasiat. Niitä ei pysty olemaan ajattelematta näin lomallakaan, ja ai että ressaa mukavasti. Firman johdosta luvattiin mulle lisätöitä mutta niistä ei oo kuulunu mitään, ilmeisesti lomilla ollaan sielläkin. No ihan sama. Vituttaa vaan kun ei osaa relata, ellei oo kännissä tai treenaamassa. :curs:
Pistä Bob Marley soimaan, niin tulee sitä kesäfiilistä :thumbs:

Back
Ylös Bottom