Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Inska sanoi:Harvinaisen tapahtumarikas 24 h tänään. Tästä päivästä lähtien ollaan kaiken tänään tapahtuneen lisäksi taas sitten poikamiehiä. Tämä viikkoa on enteillytkin vähän jotain, koska tällä viikolla on niin monta asiaa hajonnut, mennyt rikki tai tapahtunut muita vaurioita.
No, taidan silti jättää sen oluen juomatta tänään ja lähteä nukkumaan ennekuin tapahtuu vielä jotain muuta.
mxm sanoi:Vitun McLaren, saatana kun ei tuo romukoppa kestä edes kisan loppuun.
Taas Räikkönen keskeytti johtoasemasta.
EmJay sanoi:Sulla on tosiaan ollut hieman huono päivä.![]()
Tuollaisia päiviä on aina välillä, mutta kyllä se elämä kohta taas hymyilee! :thumbs:
Juuri näin, oon ihan samaa mieltä. V*tun terroristit. :curs:mxm sanoi:Vituttaa tää maailman nykyinen tilanne, terrorismimeininki ja muu.
Lontoossa poliisi ampui väärän miehen, poliisipäällikkö pahoittelee syyttömän miehen ampumista. Varmaan ihan perkeleesti auttaa tuon miehen perhetttä: "Sori kun ammuttiin teidän isä."
Ristus kun ihmiset ei voi elää rauhassa ilman mitään itsemurhaiskuja ja muuta paskaa.
Nyt pitää ruveta jo miettimään minne voi lähteä reissuun, ettei saa vahingossa luotia niskaansa.
Away sanoi:Oltiin sovittu kaverin kanssa, että vuokrataan kaksio Tampereen keskustasta. Mä asun tässä lähistöllä ja kaveri (entinen kaveri?) n. 300 km päässä, joten mä luonnollisesti hoidin hommat. Tarkoitus oli siis hoitaa tälle kauempaa tulevalle asunto kuin manulle illallinen.
Keskiviikkona näin sopivan kaksion, joka vielä oli edullinenkin. Loistavalla paikalla, aivan ydinkeskustan tuntumassa. Menin katsomaan ja kun kerta asunto oli passeli. Otin sen, tein omat paperini ja tälle toiselle tyypille lähetettiin ne kotiin. Soitin vielä tälle tyyppille (huom. puhun jo tyypistä, en kaverista) heti silloin, kun olin tehny vuokrasopimuksen yms. Molemmat olivat enemmän kuin tyytyväisiä. Olimme puhuneet siitä mitä tulemme tekemään syksyllä koko viimeiset puoli vuotta - lähes tulkoon. Kävisimme juomassa, salilla ym. Kaikki näytti siis hyvältä.
Torstaina lähetin tekstarin, että muista sitten maksaa se takuuvuokra ajoissa. OK? Ei tullut mitään vastausta. Perjantaina lähetin uudestaan ja takaisin tuli vastaukseksi välinpitämättömyyttä uhkuvia viestejä, joissa jo melkeen suoraan sanottiin, että en maksa takuuvuokraa. Noh, päästiin kuitenkin sellaiseen molempia tyydyttävään tilanteeseen perjantaina. Tänään sitten kyselin uudestaa ja sanoin, että huomenna se on maksettava. Alkuun ei tullut suoraan mitään vastausta, vain kiertelyä ja kaartelua. Kohta sävy alkoi muuttumaan vittumaisemmaksi ja pientä vittuilun poikastakin havaitsin ilmassa olevan. Sitten siinä vähitellen alkoi paljastua se, että tämä tyyppi ei sitä sitten haluakaan vuokrata mun kanssa puoliksi.
Miettikää itsellänne tämä sama tilanne? Ensimmäisenä tietenkin tekisi mieli repiä tästä tyypistä suolet pihalle. Vittu mikä mulkku. En oo ennen vastaavaa nähnyt. Luottaminen kyllä viimeistään nyt meni ihmisiin. Nyt mulla on päivä aikaa löytää uus kämppis ja muutenkin kauhee sotku päällä. Takuuvuokrat pitäisi olla vuokranantajan tilille 27.7 Toivottavasti löytää jonkun ajoissa, ettei tarvitse koko vuokraa maksaa itse elokuulta.
Kai tämä tästä. Vitutus vähän laantunut, mutta kyllä jäi aika vihat päälle tähän tyyppiin. Ikävä kyllä.
No varmasti. Älä vaan pidä tohon muijaan enää mitään yhteyttä. Nimimerkillä: "Kaverin ja hänen muijansa taukoa seurannut" Ei ole ollut kaunista katsottavaa. :(Delmonte sanoi:Naiset tai oikeastaan vain yksi yksilö vituttaa. Ensin halutaan taukoa(=käytännössä ero ainakin mulle) sitten soitellaan tai laitetaan tekstaria itku silmässä kuinka on niin ikävä ja kun on niin vaikeaa. Miettiköön nyt vaan itsekseen niitä tehtyjä tekoja ja sanottuja sanoja...
Moinen vaan pilaa kohtuullisen tehokkaasti useammankin päivän.
Energia sanoi:Kimin pitäisi vaihtaa sitä saatanan tallia ennen kuin kyllästyy koko lajiin.
Naiset tai oikeastaan vain yksi yksilö vituttaa. Ensin halutaan taukoa(=käytännössä ero ainakin mulle) sitten soitellaan tai laitetaan tekstaria itku silmässä kuinka on niin ikävä ja kun on niin vaikeaa. Miettiköön nyt vaan itsekseen niitä tehtyjä tekoja ja sanottuja sanoja...
Moinen vaan pilaa kohtuullisen tehokkaasti useammankin päivän.