Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Integrandi sanoi:
Oli varmaan joo. Ethän sentään uskonut. Joillekin ihmisille toi selitys menee vieläkin läpi vaikka kotimaisista tekstareista saapuu 99.999% perille.

Yhdellä tytöllä oli liittymän (vai luurin?) asetuksissa, että omaa numeroa ei lähetetä. Ts. puhelut tulee tuntemattomasta numerosta, viestit kuitenkin lähtee numeron kans. Kun näihin viesteihin vastas viesteillä, niin ei mennyt perille. Viestit sai menemään perille kirjoittamalla viestin ja hakemalla ko. numeron luettelosta.

...mutta ihan kaikkea ei siis pidä uskoa.

Mika79 sanoi:
No,salarakassuhteeni päättyi sitten....ehkä parempi näin mutta vituttaahan se koska nainen vei sydämeni jä särki sen.Itse kyllä tiesin että se on varattu mutta minkä rakastumiselle voi. :itku:

Ystävinä koitetaan kuitenkin pysyä kun ystäviä oltiin ennen tätä episodiakin.

Tervetuloa kerhoon. Jollain hyvin perverssillä tavalla tragikoomista on kyllä se, että kun vihdoinkin menee rakastumaan, niin olosuhteet ovat mahdottomat vaikka tunteet molemminpuolisia ovatkin. Onnellisia loppuja on vaan elokuvissa ja elävissä kuvissa pääsee helpommalla kun ei välitä paskaakaan kenestäkään :evil:

Mieti siinä sitten, että pysytkö ystävinä vai etkö. Mitä tahansa teet niin paskalta tuntuu. Jokainen hetki yhdessä muistuttaa menetyksestä ja siitä mitä olisi voinut olla ja kokonaan kadottamalla ei jää jäljelle muuta kuin helvetillinen ikävä ja vitutus, joka tuskin tällaisessa tilanteessa laantuu ihan heti. Joka tapauksessa ikuisuus tai pahimmillaan loppuelämä menee arpoessa eikä voi oikeasti antaa mitään kehittyä kenenkään muunkaan kanssa. Vittu paskin loma ikinä...

Joku saatanan kumipää oli heittänyt meikäläisen auton konepellille JA katolle purkan. Senhän tietää kuinka "mukavasti" sellainen näillä keleillä sulaa ja jämähtää kiinni... tänään onkin sitten edessä auton pesu ja vahaus.

Jotenkin tuntuu, että se auton keulalla oleva tähti on jossain määrin provosoinut siihen temppuun, mutta silti aika älytöntä touhua. Olisinpa nähnyt, että kuka sen teki...

Kostaja X sanoi:
Yhdellä tytöllä oli liittymän (vai luurin?) asetuksissa, että omaa numeroa ei lähetetä. Ts. puhelut tulee tuntemattomasta numerosta, viestit kuitenkin lähtee numeron kans. Kun näihin viesteihin vastas viesteillä, niin ei mennyt perille. Viestit sai menemään perille kirjoittamalla viestin ja hakemalla ko. numeron luettelosta.

...mutta ihan kaikkea ei siis pidä uskoa.

Mulla taisi itsellä olla joskus sama juttu, mutta tuossa tilanteessa luki luurissa, että "viestin lähetys ei onnistunut". Tuo edellinen viestini toimii silloin kun tekstari on lähtenyt liikkeelle ilman virheilmoitusta.

kunnon riitaa taas porukoiden tai lähinnä faijan kanssa. siitä mitä on sanonut juhannuksena mun poikaystävästä. ei voi ymmärtää, miksei oma isä haluan lapsensa olevan onnellinen, että on oikein pakko lietsoa pahaa mieltä ympärilleen. vitun kipeää. kiva nyt mun omana syntymäpäivänä sit laittaa välit poikki kun anteeksipyytäminen on vaikeaa omalta lapselta, kun oikeasti on sanonut rumasti, eikä kukaan vanhempi sanois noin ääneen omalle lapselleen. vituttaa. kivat partyt joo :( :jahas: onneksi on kesä, paistaa aurinko ja vkl:na näen kultani. jotain pelastusta sentään tiedossa :)

Harvemmin tulee valitettua ja varsinkaan työasioista.. :jahas:

Oon ollut jo 8 yötä putkeen töissä ja vielä olis 6 yötä jäljellä. Vituttaa kun tämä työtahti yhdistettynä johonkin ihmeen kesäflunssaan imee kaikki mehut äijästä. Treenit ei suju ollenkaan ja ruokailutkin on vähän heikolla hapella.. :( Noh vielä kun jaksais pari viikkoa, niin on viikon loma ja pakkisristeily edessä. Vähän valoa tunnelin päässä näkyvillä..

Tää ei nyt hirveen vakava oo mutta eilen siinä tilanteessa vitutti ihan äärettömästi.
Päätettiin kavereiden kans käydä hakemassa Mäkkäristä iltapalaa kun oltiin terassilta palaamassa. Meitä ennen oli jonossa neljä ihmistä. Se, että sai purilaiset käteen kesti yli 10 min, töissä oli tasan kolme tyttöä. Mitä vittua? Miks ne ei voi hommata enemmän väkeä kun kerta asiakkaita riittää ja kyllä ne on ihan uskomattoman hitaita muutenkin, vaikka ois yksin koko lafkassa tilaamassa. Käsite pikaruokala ei pidä Suomen Heseissä ja Mäkkäreissä ihan paikkaansa kun ei ne työntekijät hirveesti syki.

mxm sanoi:
Tää ei nyt hirveen vakava oo mutta eilen siinä tilanteessa vitutti ihan äärettömästi.
Päätettiin kavereiden kans käydä hakemassa Mäkkäristä iltapalaa kun oltiin terassilta palaamassa. Meitä ennen oli jonossa neljä ihmistä. Se, että sai purilaiset käteen kesti yli 10 min, töissä oli tasan kolme tyttöä. Mitä vittua? Miks ne ei voi hommata enemmän väkeä kun kerta asiakkaita riittää ja kyllä ne on ihan uskomattoman hitaita muutenkin, vaikka ois yksin koko lafkassa tilaamassa. Käsite pikaruokala ei pidä Suomen Heseissä ja Mäkkäreissä ihan paikkaansa kun ei ne työntekijät hirveesti syki.

Kyllä ne Suomessa suhteellisen nopeita on... ainakin jos vertaa etelä-eurooppaan. Esim. Kreikassa ja Espanjassa sen ruoan saaminen saattaa kestä aivan uskomattoman kauan.

Itsekin näin eilen erikoisia dippejä. Alaslaskeutuessa kaveri veti jalat koukkuun ja ylösmennessä potki ne suoraksi aivan kuin olisi ponnistanut näkymättömästä lattiasta...ovela tapa keventää, mutta aika huvittavan näköistä.....

MEV sanoi:
Olin kerran lataamassa penkin tankoon painoa, ja sitten tein 15 toiston lämppärin. sitten nousen ylös, pistän vähän lisää painoa, sitten yksi hemmo siinä kysyy; "Että rinta päivä tänään vai?". Voi vittu, miltä oikein vaikuttaa :rolleyes: . Noh, rauhoitin itseni päässäni, ja vastasin kysymykseen; "Ei kun tänään mä treenaan jalat". Sitten sen silmät meni ihan kuin manatulla ja se hymähti; "HÖÖH!!! :eek: ja treenaat Penkkiä vai?!!! MIKSI?!". Sitten mä sanoin; "Koska mä treenaan jalkapäivänä rinnan". SItten se alkoi sanoo; "ei kantsi treenaa jalkapäivänä rintaa" ja katsoi mua kun jatkoin lämppäriä, päätin olla sanomatta mitään enää.
Se otti mut tosissaan ja piti mua tyhmänä.

:david:

Tuota...

Olikko monta sutturaa ottanu ennen tätä tapahtumaa? :eek:

Hehe, kylläpäs saleilla tapahtuu :D

Itse menin pari vuotta sitten pelokkaana morttina tutustumaan armeijan salille, kun muut tuvasta haihtuivat sotkuun. Ei ollut hajuakaan mistään vehkeistä tai sarjoista. Sali oli täynnä äijiä, jotka mulkoili, että mitäs toi akka täällä tekee... Ekana tuli vastaan ylätalja ja hyppäsin sitten siihen.

No ylätaljassa oli edellisen jälkeen liikaa painoa ja päätin sitten ottaa sen tapin pois ja jäin siinä aprikoimaan, että paljonkohan tähän voin laittaa. Ei paljon raksuttanut tällä likalla, sieltä se tanko pamahti päähän ja äijillä oli sellaset NONI! -ilmeet :nolo:

No sen jälkeen alkoi kyllä tulemaan mortille ohjeita, mikä oli ihan kaivattua! :hyper:

Näin muijani toisen kanssa kaupungilla käsikädessä...

Accord sanoi:

Olisit käynyt vetämässä sitä äijää nekkuun (mikäli miespuolisen kanssa romantisoi) ja haistattanut vitut sille ämmälle :rolleyes:

Accord sanoi:

Ohhoh! Kohtalaisen vittumainen tilanne :curs:

Tuommosta kauhuskenaariota on tullu joskus kavereitten kans mietittyä ja tultu siihen johtopäätökseen, että jos pokkaa olis, niin ei muuta ku saman tien muijan kanssa jutteleen kun se on vielä sen sokean talutettavan kanssa liikkeellä.

Usein tulee vastaan tilanteita, joissa vaadittais vain pokkaa, että vois toimia. Sepä tässä parhaillaan minuaki vituttaa ja huvittaa yhtä aikaa. :jahas:

training_day sanoi:
Joku saatanan kumipää oli heittänyt meikäläisen auton konepellille JA katolle purkan. Senhän tietää kuinka "mukavasti" sellainen näillä keleillä sulaa ja jämähtää kiinni... tänään onkin sitten edessä auton pesu ja vahaus.

Jotenkin tuntuu, että se auton keulalla oleva tähti on jossain määrin provosoinut siihen temppuun, mutta silti aika älytöntä touhua. Olisinpa nähnyt, että kuka sen teki...

Joku mulkku oli tässä taannoin rikkonut muutaman kananmunan mutsin bemun konepellille. Kateellisia kusipäitä tässä maassa riittää :down:

Vittu. Eilen menin kännis hukkaan puhelimen. Taas meni 70 euroa että sai uuden luurin ja liittymän auki. Saatanan saatana. Rapsakin on melkoinen. Nyt loppu dokaaminen, nyt aletaan bodaan ja lopetetaan viinan kanssa läträys. Rahaa siihen vaan menee. Perkele.

niinpä.täällä kans luuri on jossain.vitun vittu ei ollu ku 4 tälle kesälle. rahat menny ja naisista ei tietoakaan. ei taas kehtaa näyttää naamaansa vähään aikaan taas. sen verran tuli taas mokailtua.

Ilc81 sanoi:
Olisit käynyt vetämässä sitä äijää nekkuun (mikäli miespuolisen kanssa romantisoi) ja haistattanut vitut sille ämmälle :rolleyes:

Ellei äijä oo joku tuttu, niin mitäs vittua sitä turpaan vetämään. Muijan vikahan se on jos on mennyt pettämään, se äijä ei välttämättä ees tiedä, että muija on varattu. Näin kävi yhelle kaverille keväällä kun baarista pokas naisen ja sit sen kihlattu tuli siihen aukomaan päätään, oli sit kaveri hieman hämillään, että miten tää tilanne nyt oikein menikään.

Back
Ylös Bottom