Olin tytsyn ja sen kavereiden kanssa eilen baareissa liikennöimässä. Alkuilllasta kun oltiin vielä vain kahdestaan liikkeellä niin baarissa tulee sen kaverin vanha mies (ne on eronnu) selittämään sille jotain (ulkomaan kielellä luonnollisesti). Tyttö käski sen lähteä menemään yms. monta kertaa, mutta kuupo ei vaan ymmärtänyt ja oli siinä tulppana ettei päästäisi lähtemään. Olin siinä hollilla (ja joku ulkopuolinen tarkkailija oli myös) siltä varalta jos se sälli olisi käynyt käsiksi tms. Se jätkä on kuulemma koittanut pidemmän aikaa tota tyttöä, mutta sille on aina sanottu suoraan ettei kiinnosta. Lopulta päästiin vittuun ja tämän jälkeen baari vaihtui luonnollisesti, mutta keila koitti vielä soittaa monta kertaa tytölle. Vitutti tommonen touhu koko illan ja sitten kun oltiin nukkumassa niin tämä suviuuno tulee hakkaamaan ovea aamulla niin perkeleesti (kävi ton tyttökaverin tykönäkin hakkaamassa/ kyselemässä ja sitten tuli takas takomaan hetkeksi). Torspo taisi olla aineissa + on muutenkin agressiivinen ja iso sälli, joten muija käski olla avaamatta ovea. Vittu että vitutti toi koko touhu. Saatana! Tarttee tehdä joku ilmoitus virkavallalle (tai laittaa hitmanit perään). Yhden kaverin kautta saan taustat selville, että on sekin edes jotain. Hauskaa sikäli, että se sälli on ollut samassa koulussa mun kanssa yläasteella. En kaveerannu sen kummemmin silloin hänen kanssaan, mutta tiedän tapauksen nyt. Baarissa en tunnistanut sitä eikä se mua.

, mutta sillä hetkellä. Mitä ite tuntisit 20minsan aikana tuollaisessa tilanteessa :D