Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin tytsyn ja sen kavereiden kanssa eilen baareissa liikennöimässä. Alkuilllasta kun oltiin vielä vain kahdestaan liikkeellä niin baarissa tulee sen kaverin vanha mies (ne on eronnu) selittämään sille jotain (ulkomaan kielellä luonnollisesti). Tyttö käski sen lähteä menemään yms. monta kertaa, mutta kuupo ei vaan ymmärtänyt ja oli siinä tulppana ettei päästäisi lähtemään. Olin siinä hollilla (ja joku ulkopuolinen tarkkailija oli myös) siltä varalta jos se sälli olisi käynyt käsiksi tms. Se jätkä on kuulemma koittanut pidemmän aikaa tota tyttöä, mutta sille on aina sanottu suoraan ettei kiinnosta. Lopulta päästiin vittuun ja tämän jälkeen baari vaihtui luonnollisesti, mutta keila koitti vielä soittaa monta kertaa tytölle. Vitutti tommonen touhu koko illan ja sitten kun oltiin nukkumassa niin tämä suviuuno tulee hakkaamaan ovea aamulla niin perkeleesti (kävi ton tyttökaverin tykönäkin hakkaamassa/ kyselemässä ja sitten tuli takas takomaan hetkeksi). Torspo taisi olla aineissa + on muutenkin agressiivinen ja iso sälli, joten muija käski olla avaamatta ovea. Vittu että vitutti toi koko touhu. Saatana! Tarttee tehdä joku ilmoitus virkavallalle (tai laittaa hitmanit perään). Yhden kaverin kautta saan taustat selville, että on sekin edes jotain. Hauskaa sikäli, että se sälli on ollut samassa koulussa mun kanssa yläasteella. En kaveerannu sen kummemmin silloin hänen kanssaan, mutta tiedän tapauksen nyt. Baarissa en tunnistanut sitä eikä se mua.

Aylah sanoi:
toi on totta kyllä. maistuu aivan sairaan pahalle suukotella juuri tupakoinutta poikaystävää :urjo: . vois jo vähitellen opetella olemaan poikaystävä ilman tupakkaa, mut eipä nyt oikein ota onnistuakseen. harmi sinänsä, koska mähän siitä omalla tavallani kärsin :( . ja sit muka sokerin käyttö kahvissa on aivan hirveää. :jahas:

Sanot sille että, "joka mä tai tupakka" :jahas:

mxm sanoi:
Ellei äijä oo joku tuttu, niin mitäs vittua sitä turpaan vetämään. Muijan vikahan se on jos on mennyt pettämään, se äijä ei välttämättä ees tiedä, että muija on varattu. Näin kävi yhelle kaverille keväällä kun baarista pokas naisen ja sit sen kihlattu tuli siihen aukomaan päätään, oli sit kaveri hieman hämillään, että miten tää tilanne nyt oikein menikään.

Silloin juuri olisin vetänyt turpaan, jos äijä olisi ollut tuttu... Vieraaseen en jaksanut tehdä huonoa vaikutusta vaan poistuin vähän äänin paikalta.
Ja mitä tuollaisella hutsulla sitten teen? Aivan, en mitään. Saan huomenna uuden.. :piis:
Mutta täytyy myöntää, että sattuu

Dippi sanoi:
Pah. Ei vituta ankarasti, mutta vituttaa kuitenkin jonkin verran: TTY:n salille ei päässyt rakennuksen korjaustöiden vuoksi. Kulkukortti toimi kyllä salirappukäytävän oveen mutta ystävälliset rakennusmiehet ovat teljenneet sen kiinni. Pääovi oli tietenkin lukossa näin sunnuntaisin. :curs:
Kyllä pääsee, mutta pitää kiertää sieltä päärakennuksen takaa. Siellä on lukijaovi, josta pääsee kulkukortilla sisälle siihen käytävään, joka tulee siitä TTY-painon ja kopiokoneiden ohi siihen kuntosalin käytävälle. Itsekin kävin eilen siellä harhailemassa vähän ennenkuin löysin oikean oven, josta mennä sisälle, mutta sinne siis tosiaan pääsee treenaamaan. Haavissa oli muistaakseni joskus jotain juttua asiasta.

*ittu kun pitää olla niin tumpelo näitten vehkeiden kanssa. :curs: Tarkoittaen lähinnä tietokoneita... Miten voi olla niin äärettömän vaikeeta saada jostain kuvasta sopivan kokoinen tms!!!! Yritän siis turata tuon avattaren kanssa ja se vaihtuu ties miljoonatta kertaa kun aina sössin nuo kuvat entisiks. Tiedän, ei se voi olla niin vaikeeta, mutta ohjeet tuhat kertaa saaneena en vieläkään osaa!

Vituttaa tämä päivä. Ei oikein saanut mitään aikaiseksi. Ulkona oli helvetin kaunis ilma, muttei vain jostain syystä jaksanut lähteä kävelemään/hölkkäämään/rullaluistelemaan. Jotenkin joskus hävettää lähteä yksin ulos. Kokeeko joku muukin näin?

Ilmeisesti tämä yhteiskunta painostaa aivan älyttömästi pariutumaan, kun sitä tuntee olevansa äärettömän huono ihminen sinkkuna.

Tämän hetkinen elämäntilanne on taas niin perseestä, että mietityttää edes alkaa ettimään sitä naista, kun ei tiedä, että mihin sitä joutuu muuttamaan 2-3 kuukauden sisällä. Noh, jospa se tästä.

ace-oo- sanoi:
Vituttaa tämä päivä. Ei oikein saanut mitään aikaiseksi. Ulkona oli helvetin kaunis ilma, muttei vain jostain syystä jaksanut lähteä kävelemään/hölkkäämään/rullaluistelemaan. Jotenkin joskus hävettää lähteä yksin ulos. Kokeeko joku muukin näin?

Ilmeisesti tämä yhteiskunta painostaa aivan älyttömästi pariutumaan, kun sitä tuntee olevansa äärettömän huono ihminen sinkkuna.

Onpas muuten todella tuttu tilanne. Lenkille nyt voi lähteä aina yksin tai jos pitää käydä kaupungilla jotain hakemassa mutta esim. biitsillä hengailu yksin on jotenkin dorkan tuntuista. Päivällä joutuu olemaan aika paljon yksin kun kaverit on töissä ja toi pariutumishomma on kans aika totta. Pitää kyl ehkä hiukkasen tsempata tässä pariutumisasiassa...

Kivaa kivaa..

Perjantaina tehtiin uusi eturistiside ja nyt on suhteellisen avuton olo..Eikä oo kierukkakaan ihan entisessä kunnossa..Syö miestä

mxm sanoi:
Onpas muuten todella tuttu tilanne. Lenkille nyt voi lähteä aina yksin tai jos pitää käydä kaupungilla jotain hakemassa mutta esim. biitsillä hengailu yksin on jotenkin dorkan tuntuista. Päivällä joutuu olemaan aika paljon yksin kun kaverit on töissä ja toi pariutumishomma on kans aika totta. Pitää kyl ehkä hiukkasen tsempata tässä pariutumisasiassa...
Täysin samoissa fiiliksissä täällä.

Niin uskomattomalta kuin saattaa kuulostaa, vituttaa kun ei duunissa ole mitään tekemistä, ei sitä nyt kehtais koko helvetin päivää surffata netissä tai vastaavaa. Nojaa, saapahan helpolla rahaa :jahas:

tiny_tinman sanoi:
Niin uskomattomalta kuin saattaa kuulostaa, vituttaa kun ei duunissa ole mitään tekemistä, ei sitä nyt kehtais koko helvetin päivää surffata netissä tai vastaavaa. Nojaa, saapahan helpolla rahaa :jahas:

Mulla on usein sama ongelma. :D Parhaimmillaan meni viikko etten tehnyt mitään työhön liittyvää kun yksinkertaisesti ei ollut mitään töitä mitä olisi voinut tehdä. Kyllähän se työpäivä menee mukavammin kun on sopivasti jotain pientä tekemistä. Onneksi täällä hieman hommat lisääntyneet kesäkuun hiljaisen jakson jälkeen.

tänään onkin taas sarjassamme "päiviä jolloin vituttaa lähes kaikki".
syystä tai toisesta näitä päiviä on viime aikoina osunu mun kohdalle melkosen paljon

Vituttaa: Bensan hinta, rahan puute(ei ollu töitä), huono yöuni, vitun kaverin serkun mopo minkä me luvattiin korjata (tosin saadaan rahaa). Eli, ei mitään vakavaa kuitenkaa...

tiny_tinman sanoi:

No eipähän ole meilläkään töissä mitään tekemistä s*****a. En voi edes surffailla netissä kun sitten menettäisin tunnukset :jahas: Teenpä sitten ihan v*n fiksuja hommia, eli tyhjentelen jotain fakin arkistoa! Joo, ens kuussa sitten on duunia tiedossa tän kuunki puolesta.

Pukkarissa yks äijä alkoi puhumaan yhtäkkiä "ai lähtemässä vai? Mä just tulin, ollu 3 viikon tauko tässä, mut eeeeei kai se nyt NIIIN haittaa ,kun mä tapaan reenaa aina niin, että.....:".
Tuollaista paskaa se väänsi siinä about 20 minuuttia, sitten se sano; "Sori mut mun täytyy nyt lähtee treenaamaan".
Voi ei, älä lähde, that is so very interesting :jahas:

Olin jo pukeissa, ready to go home, mut PRKL tollanen punttisalin pilaaja tuli.

Normaalisti mä sanoisin meganokkelasti oikeassa kohtaan "No mut hei, katellaan, mä lähen himaan syömään", mutta tämä hra.puhunPaljon ei antanut tilaisuutta, v**** se puhu kuin joku... emmä tiä... se oli ihan sairasta.

:david:

MEV sanoi:
Pukkarissa yks äijä alkoi puhumaan yhtäkkiä "ai lähtemässä vai? Mä just tulin, ollu 3 viikon tauko tässä, mut eeeeei kai se nyt NIIIN haittaa ,kun mä tapaan reenaa aina niin, että.....:".
Tuollaista paskaa se väänsi siinä about 20 minuuttia, sitten se sano; "Sori mut mun täytyy nyt lähtee treenaamaan".
Voi ei, älä lähde, that is so very interesting :jahas:

Olin jo pukeissa, ready to go home, mut PRKL tollanen punttisalin pilaaja tuli.

Normaalisti mä sanoisin meganokkelasti oikeassa kohtaan "No mut hei, katellaan, mä lähen himaan syömään", mutta tämä hra.puhunPaljon ei antanut tilaisuutta, v**** se puhu kuin joku... emmä tiä... se oli ihan sairasta.

:david:
Enpä sitten tiedä kannattaako tuollaisen takia itselleen kauheeta vitutusta aiheuttaa? Turhaan itseäsi stressaat tollasella...

Olisit vaan ilmoittanut, että "nyt on hiukka kiire, terve!".

nigster sanoi:
Enpä sitten tiedä kannattaako tuollaisen takia itselleen kauheeta vitutusta aiheuttaa? Turhaan itseäsi stressaat tollasella...

Olisit vaan ilmoittanut, että "nyt on hiukka kiire, terve!".

No ei enää tietty :hyper: , mutta sillä hetkellä. Mitä ite tuntisit 20minsan aikana tuollaisessa tilanteessa :D
.............................................................................................

Mutta anyway, on mulla vitutuksen aihettakin:

Miksi ihminen murhaa elämänperuselementit?

homo = ei naimisiin = EI JUMALAUTA ADOPOIDA LAPSIA

UUUUUUUUUH, niin, nyt eletään tasaarvon ajassa, helvetti, jotain rajaa. Naimisiin menon mä diilasin putistamalla päätä ja näin, mutta adoptio? :itku: :urjo:
Lapsi ei tarvitse kuin rakkautta? Lapsi tarvitsee Isän ja **ÄIDIN** rakkautta, jotkut asiat eivät ikinä muutu.

Huh Huh... tämä maailma menee rumemmaksi ja rumemmaksi. Toivotaan, että suomessa ei mene asiat noin hulluksi.

Missä sitten on tätä adoptiota? Noh se oli jossain muutamassa euroopan maassa, en nyt muista missä :david: , mutta siitä oli hesarissa jokunen aika sitten. Mutta amerikassa ainakin joissain osavaltiooissa sai homot adoptoida lapsia :itku: :urjo:

MEV sanoi:
.....Lapsi tarvitsee Isän ja **ÄIDIN** rakkautta, jotkut asiat eivät ikinä muutu.
Tuossa olen samaa mieltä, että kyllä ne lapset isän ja äidin (naispuolisen) tarvitsee ehdottomasti!

Kyllä ne homoliitotkin mielestäni vähän "naurettavaa" on, mutta se on jo liian paksua, että ne lapsiakin saisi adoptoida. Ei näin!

MEV puhuu pitkästä aikaa järkeviä. Itelle on ihan sama kenen kanssa ihminen asuu ja ketä se nai mutta lapsia pitäis olla ainoastaan heteropareilla. Lapsi tarvii luonnolliset samaistumiskohteet eikä mitään Pekka-isää ja Simo-äitiä.

Back
Ylös Bottom