Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mxm sanoi:
Ellei äijä oo joku tuttu, niin mitäs vittua sitä turpaan vetämään. Muijan vikahan se on jos on mennyt pettämään, se äijä ei välttämättä ees tiedä, että muija on varattu. Näin kävi yhelle kaverille keväällä kun baarista pokas naisen ja sit sen kihlattu tuli siihen aukomaan päätään, oli sit kaveri hieman hämillään, että miten tää tilanne nyt oikein menikään.

Noin just. Toi mun kommentti oli tarkotettu sarkasmiksi, siksi se " :rolleyes: " oli siä lopussa :piis:

Muijan syyhän se yksinomaan on.

Vituttaa tämä eläminen. Mulla on vissiin menossa joku kahdenkympin kriisi, ei tiedä mitä haluaa ja miten ja missä jne. Kuun lopussa olisi muutto ja ihana asunto odottamassa, mutta siitäkään ei enää osaa olla iloinen. Kaksi päivää töitä jäljellä jonka jälkeen 11 vapaata. Vituttaa se kun ei voi olla töissä. hohhoi. Minä kun viimeisenä olen henkilö joka valittaisi turhasta. Viime viikot ovat tuntuneet piinaavan pitkiltä ja tylsiltä. Monta kertaa olen aikonut tänne vuodattaa sotkujani mutta joka kerta olen kuitenkin päättänyt säästää teidät siltä. Kurjinta on se, kun en itsekään tiedä, mikä on ja kuinka tästä selviäisin. Miehellä alkaa kohta mennä hermo kun MerZi vaan kiukkuilee kunhan ensin löytää tiensä kotiin iltaisin. Olen tehnyt vaikka mitä parantaakseni oloani mutta ei. En ole syönyt päiväkausiin kunnolla ja olo on todella huono ja voimaton.

MerZi, käykää ostamassa miehenne kanssa seksileluja ja muutama video (ei Spidermaneja). Kaipaat uutta jännitystä elämään, ja mikä olisikaan parempaa kuin arvuutella tuleeko Jellyä vai oikeaa. :joulu5:

Allah sanoi:
MerZi, käykää ostamassa miehenne kanssa seksileluja ja muutama video (ei Spidermaneja). Kaipaat uutta jännitystä elämään, ja mikä olisikaan parempaa kuin arvuutella tuleeko Jellyä vai oikeaa. :joulu5:

Kylläpäs pahan pistit. Jos suoraan sanotaan niin MerZiltä kyllä löytyy jellyt poikineen, näillä nikseillä ei meikäläisen murheet kaikkoa.

:david:

Kliffaa: mä en kykene puhumaan :hyper:. Siitä kähinästä, mitä musta lähtee, on jokseenkin mahdotonta saada selvää. No, näin voi käydä.

MerZi sanoi:
Kylläpäs pahan pistit. Jos suoraan sanotaan niin MerZiltä kyllä löytyy jellyt poikineen, näillä nikseillä ei meikäläisen murheet kaikkoa.

:david:

Jokaisella naisella kuuluu olla vähintään yksi jelly! :rock:
Ehkä MerZiä vain hieman jännittää tuleva muutto ja uudet kuviot ja siitä johtuu kiukkuisuus ja ahdistus.. :rolleyes: Mutta asioilla on tapana järjestyä!

Nyt on tällainen pikkuasia ottanut päähän jo aika pitkään.
Lopetin tupakoinnin yli kolme vuotta sitten ja menin sitten lupaamaan ylppäreissä faijalle ja yhelle tutulle papparaiselle, etten ikinä polttais. Nyt sitten kun on vuosia kulunut, niin tupakanhimo on koko ajan vaan kasvanut. En oo kertaakaan polttanut sen jälkeen mutta nuuskaa on tullut käytettyä aina silloin tällöin. Biitti ei kuitenkaan korvaa röökiä ja oikeestaan mua vituttaa koko biitin käyttö kun siitä ei saa mitään kicksejä.
Oon nyt ruvennut miettimään, että pitäiskö se rööki nyt kuitenkin sytyttää. Mikään jokapäiväinen polttaminen ei innosta mutta silloin tällöin kun tekis mieli, niin vois sen tupakan sitten ottaa. Oli ihan hemmetin typerä veto tehdä mitään lupauksia, ei oo järkeä rajoittaa omaa elämää kun tässä nyt kuitenkin kerran eletään. Tuskin kuitenkaan pystyisin olemaan polttamatta seuraavat 40v.

Eleonoora sanoi:
Jokaisella naisella kuuluu olla vähintään yksi jelly! :rock:
Ehkä MerZiä vain hieman jännittää tuleva muutto ja uudet kuviot ja siitä johtuu kiukkuisuus ja ahdistus.. :rolleyes: Mutta asioilla on tapana järjestyä!

Ehkä.. Samansuuntaista diagnoosia olen tässä itsekin itselleni antanut ja toivon kovasti että asiat muuttuisivat pian. Miehessä ei sinänsä ole mitään vikaa, hän on nykyisellään varsin ihana ja kultainen mutta sitoo minua liikaa. Roolit ovat kääntyneet päälaelleen: ennen hän halusi mennä kavereiden kanssa ja pitää hauskaa, minä puolestani halusin olla kotona. Nyt kuvio on juuri toisinpäin. Minä tahtoisin katsella ympärilleni, enkä koe tarvitsevani vahtivaa silmäparia joka paikkaan. Kyllä tässä on sotkua kerrakseen, en haluaisi olla hänelle ikävä, mutta jokin pitää minua etäisenä ja vaatii omaa aikaa. En itsekään oikein käsitä koko tilannetta.

mxm sanoi:
Nyt on tällainen pikkuasia ottanut päähän jo aika pitkään.
Lopetin tupakoinnin yli kolme vuotta sitten ja menin sitten lupaamaan ylppäreissä faijalle ja yhelle tutulle papparaiselle, etten ikinä polttais. Nyt sitten kun on vuosia kulunut, niin tupakanhimo on koko ajan vaan kasvanut. En oo kertaakaan polttanut sen jälkeen mutta nuuskaa on tullut käytettyä aina silloin tällöin. Biitti ei kuitenkaan korvaa röökiä ja oikeestaan mua vituttaa koko biitin käyttö kun siitä ei saa mitään kicksejä.
Oon nyt ruvennut miettimään, että pitäiskö se rööki nyt kuitenkin sytyttää. Mikään jokapäiväinen polttaminen ei innosta mutta silloin tällöin kun tekis mieli, niin vois sen tupakan sitten ottaa. Oli ihan hemmetin typerä veto tehdä mitään lupauksia, ei oo järkeä rajoittaa omaa elämää kun tässä nyt kuitenkin kerran eletään. Tuskin kuitenkaan pystyisin olemaan polttamatta seuraavat 40v.

No pysyskö se polttaminen sitten siinä että polttaisit vaan silloin tällöin pari, vai riistäytyisikö käsistä? Tuota kannattaakin miettiä. Joillakin kyllä pysyy röökailut kurissa mutta suurimmalla osalla kessuttelijoista ei.

Missukka sanoi:
No pysyskö se polttaminen sitten siinä että polttaisit vaan silloin tällöin pari, vai riistäytyisikö käsistä? Tuota kannattaakin miettiä. Joillakin kyllä pysyy röökailut kurissa mutta suurimmalla osalla kessuttelijoista ei.

Siinäpä se. Toisaalta mä tiedän, etten voi polttaa hirveesti, koska mun hapenottokyky heikkenee aika paljon -> vaikuttaa reeniin. Mutta joskus se tunne on ihan sanoinkuvaamaton kun pyörii yöllä sängyssä ja tekee mieli röökiä.
Tuntuu ikävältä rikkoa lupaus mutta kun se nyt ei kenenkään elämää kaada jos minä tupakan sytytän.

Ehkä ois parempi hankkiutua eroon siitä nikotiinista kokonaan. Jos nuuskaa olet kuitenkin vedellyt, niin oot kuitenkin vielä riippuvainen. Jos et nuuskasta saa mitään "kicksejä", niin mikset lopeta koko hommaa?

Oliskohan tuossa nyt sitä kielletyn hedelmän makua? Luuletko oikeasti, että polttaminen on sitten varmasti niin mahtavaa kun muistelet? Joka tapauksessa kunnioitettavaa, että pidät antamaasi lupausta niin suuressa arvossa, että mietit asiaa ihan tosissasi.

naksu: aloitin nuuskan käytön kun olin ollut polttamatta vajaat 2v, koska teki ihan sairaasti mieli röökiä. Samahan tuon on toisaalta lopettaa mutta eilenkin hain biittipurkin kun piti jotain saada. Riippuvainen en itse nuuskasta sinänsä ole, oon ollut välillä yli kuukaudenkin ilman ja sitten vaan ostanut muutaman purkin kaverilta. Sen turpeen huulessa pyörittäminen nyt ei kuitenkaan mitään kummoista hommaa oo.

Tiukkis: Mä muista erittäin hyvin tupakan maun ja hajun. Ei oo parempaa nikotiininautintoa kun vetää mentholröökiä talvipakkasella:D Tulihan sitä aikoinaan vedettyä aika reippaasti. Ennen kaikkea tupakka tepsii siihen nikotiinihimoon paremmin kuin nuuska. Sä meet ulos, sytytät tupakan, katselet luontoa ja ihmisiä, ajattelet jotain ihan muuta ja sitten voit palata takas esim. tenttikirjan kimppuun.

ps. niin, en mä sitä kiellä, etteikö ois typerää vetää savua keuhkoihin pienestä paperikääröstä.

No jos yhtään helpottaa, niin useimmat naiset eivät halua pussailla röökiltä maistuvaa äijää. Kumpi siis on suurempi nautinto, rööki vai tyytyväinen nainen? ;)

Tiukkis sanoi:
No jos yhtään helpottaa, niin useimmat naiset eivät halua pussailla röökiltä maistuvaa äijää. Kumpi siis on suurempi nautinto, rööki vai tyytyväinen nainen? ;)

Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa eli +/- 0 :D
Eli ihan rauhassa voi pössytellä

joo... on tylsää

Tiukkis sanoi:

Nyt mä sen sitten tein, kävin ostamassa röökiaskin ja poltin ekan tupakan kolmeen vuoteen. Ei se kyl ihmeelliseltä maistunut, toisaalta tulipahan tehtyä niin ei tarvi enää miettiä tätäkään asiaa. Se mua vähän ihmetyttää kun yli puolet naispuolisista kavereistani polttaa ja jätkistä polttaa vain harva, mennyt vähän päälaelleen nää hommat.

Pah. Ei vituta ankarasti, mutta vituttaa kuitenkin jonkin verran: TTY:n salille ei päässyt rakennuksen korjaustöiden vuoksi. Kulkukortti toimi kyllä salirappukäytävän oveen mutta ystävälliset rakennusmiehet ovat teljenneet sen kiinni. Pääovi oli tietenkin lukossa näin sunnuntaisin. :curs:

Tiukkis sanoi:
toi on totta kyllä. maistuu aivan sairaan pahalle suukotella juuri tupakoinutta poikaystävää :urjo: . vois jo vähitellen opetella olemaan poikaystävä ilman tupakkaa, mut eipä nyt oikein ota onnistuakseen. harmi sinänsä, koska mähän siitä omalla tavallani kärsin :( . ja sit muka sokerin käyttö kahvissa on aivan hirveää. :jahas:

Aylah sanoi:
toi on totta kyllä. maistuu aivan sairaan pahalle suukotella juuri tupakoinutta poikaystävää :urjo: . vois jo vähitellen opetella olemaan poikaystävä ilman tupakkaa, mut eipä nyt oikein ota onnistuakseen. harmi sinänsä, koska mähän siitä omalla tavallani kärsin :( . ja sit muka sokerin käyttö kahvissa on aivan hirveää. :jahas:

Aivan totta. Mun exä veteli kans röökin poikineen päivittäin, mutta kun muistin avautua aiheesta :D niin se jäi sitten lopulta vaan kännipoltteluihin.
Ja mainittakoon vielä, että mä jätin exäni, eli se ei oo ex mun avautumisien takia.. ;)

Back
Ylös Bottom