Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen muo vitutti, olin meinaan syöny edellis päivänä ihan perkeleellisen tulista ruokaa... noh eilen ulostin sen ruuan vähintään yhtä tulisena ku olin sen syäny, oli tuskallista kävellä :itku:

S0874 sanoi:
Mun piti mennä tänään treffeille yhden naisen kanssa. Aattelin, että nytkö se hetki vihdoin koittaa, että kaikkien näiden tunteettomien VUOSIEN jälkeen oon tavannut naisen johon voisin aidosti ihastua. Olin siinä luulossa (enkä suinkaan aiheetta), että vastapuolella olis myös samankaltaisia tuntemuksia. Vähän aikaa sitten heräsin, vilkaisin puhelintani, ja kas, viesti saapunut:

"täytyy kyl rehellisyyden nimissä perua ne treffit. eilen illalla sattu vähän hassuja juttuja, enkä haluu säätää monen miehen kans samaan aikaan... sorry!"

5 x :wall:

Taas tällasta mikä ei kyl hirveesti varmaan lohduta, mutta ole onnellinen, että tyttö kertoi kuitenkin jo nyt, mikä on tilanne, eikä sit tosiaan pyöritelly yhtäaikaa montaa... Ikävämpää se olis huomata sit kun on ehtiny jo kunnolla rakastua tai jotain. Mut nykyään tuntuu olevan kyl tosi yleistä toi, että pidetään sata naista/miestä varalla jos ei yks onnistukaan. Ja loppujen lopuks ei enää itekään tiedetä kuka halutaan...

Angelica-82 sanoi:
Taas tällasta mikä ei kyl hirveesti varmaan lohduta, mutta ole onnellinen, että tyttö kertoi kuitenkin jo nyt, mikä on tilanne, eikä sit tosiaan pyöritelly yhtäaikaa montaa... Ikävämpää se olis huomata sit kun on ehtiny jo kunnolla rakastua tai jotain. Mut nykyään tuntuu olevan kyl tosi yleistä toi, että pidetään sata naista/miestä varalla jos ei yks onnistukaan. Ja loppujen lopuks ei enää itekään tiedetä kuka halutaan...

AAAH!

Toinen juttu mikä mua vituttaa.

Se, että ihmisen "TÄYTYYYYYY" olla suhteessa, täytyy nojautua toiseen ihmiseen. Sitten pidetään "varalla" näitä ihmisiä, vaikka olisivat yli puolet matti nykäsiä fysiikaltaan ja olemukseltaan. Mitä helvettiä, MIKSI?!?!?!

Jos tyttö kutsuu "juhliin", se oikeasti tarkoittaa "voisitko tulla parinvaihtoon". Täytyy vain sanoa ei kiinnosta =l

...kele. Ei oo kesätöitä.. ja pitäs vuokrakii saaha maksettua. ...tana :curs: :wall:

Ei tullut huuhdeltua sheikkereitä aamulla tarpeeksi niin nyt on duunissa eväänä 3 proteiinijuomaa, jotka maistuu Fairyltä! :curs: Aina kun röyhtäsee niin kuplia lentelee suusta...

Vituttaa noi älyttömän isot ihmiset... :curs:
Kattoko kukaan Conan O'Brienia eilen...?
Siin oli se iso heppu Adam Sandler "turvamiehenä"... :hyper:
Vituttaa tollaset isot ihmiset...
T:175lyhyt ja kateellinen sintti...

Oli ihan sairaan iso äijää Conanin vieraana tosiaan.

Mua vituttaa mun paska gradu, jota ei kiinnosta tehdä paskan vertaa. Paska aihe, paska materiaali, mutta ennen kaikkea vituttaa, kun ei vaan kiinnosta. Olis pitäny lopettaa koulu jo aikonaan 2,5 vuotta sitten, kun ekan kerran alkoi vituttamaan ja tuntumaan, että ei kiinnosta. Nyt niin pienestä kiinni, että vituttais luovuttaakin.

Eilen posahti telkka ja aamulla kaadoin töissä kuumat kahvit rinnalle. Sit mun pomoksi siirtynyt hyvä työkaveri tais ottaa pari juttua henkilökohtasesti ja pahottaa mielensä. Hauva on haukkunu pari päivää kevättäpinöissään kokoajan ja mun pitäis lukea kokeisiin. Eka kunnon vapaapäivä on vasta maanantaina ja väsyttää pirusti.

kaiveli82 sanoi:
Vituttaa noi älyttömän isot ihmiset... :curs:
Kattoko kukaan Conan O'Brienia eilen...?
Siin oli se iso heppu Adam Sandler "turvamiehenä"... :hyper:
Vituttaa tollaset isot ihmiset...
T:175lyhyt ja kateellinen sintti...

samma vamma!! Mahoton ukko oli kyllä se..

Tietäskö kukaan kuka se oli??

Edit: Tais mainita pituudeksi 7 jalkaa 2 tuumaa :rock:

Gdane sanoi:
samma vamma!! Mahoton ukko oli kyllä se..

Tietäskö kukaan kuka se oli??

Edit: Tais mainita pituudeksi 7 jalkaa 2 tuumaa :rock:

Vähän menee homma :offtopic: mut...
Siis 218cm pitkä ja 180kg ja "tiukka kunto"...
Mietein kanssa et mistäs löytyis lisää tietoo nimi oli Dalip Singh...

Pieni asia mutta nyt vituttaa! Kaupungissa on urheilukentän laidalla parakki joka kuuluu mun alaisuuteen. No eikös ympäristölautakunta keksi että nyt se pitää vittu hoitaa pois. Vituttaa tää kaupungin tyyli. Ensin ei ketään kiinnosta mikään kunnossapito kymmeneen vuoteen ja sit pitää äkkiä tehdä jotain hirveellä kiireellä.

Vittu saunan taakse kaikki virkamiehet ja poliitikot, paitsi minä!

Kaikkien lautakuntien jäsenet! Haistakaa vittu! Mä vedän teitä ukemilla dojoon! :curs:

S0874 sanoi:
Mun piti mennä tänään treffeille yhden naisen kanssa. Aattelin, että nytkö se hetki vihdoin koittaa, että kaikkien näiden tunteettomien VUOSIEN jälkeen oon tavannut naisen johon voisin aidosti ihastua. Olin siinä luulossa (enkä suinkaan aiheetta), että vastapuolella olis myös samankaltaisia tuntemuksia. Vähän aikaa sitten heräsin, vilkaisin puhelintani, ja kas, viesti saapunut:

"täytyy kyl rehellisyyden nimissä perua ne treffit. eilen illalla sattu vähän hassuja juttuja, enkä haluu säätää monen miehen kans samaan aikaan... sorry!"

5 x :wall:

Samat fiilikset muutama kuukausi takaperin. Syy oli toinen, muuten täysin sama. Vitutti, mutta vitutus on normaali olotila ja se tasoittui nopeesti.

Töistä tullessa sattui tekemään virheen ja ajatteli että menipä päivä hienosti. Kotiovella naapuri odotti ja valitti siitä että koira on haukkunut monta tuntia pitkin päivää , on kuulemma haukkunut jo useampia kertoja ei vain viitsinyt täsmentää että milloin saati montako kertaa.

No mikässiinä kaappaan koiran äkkiä ulko-ovelta ja menen lenkille. Lenkiltä palattuani huomaan olohuoneessa pistävän paskan hajun:

- koira syönyt kämppiksen huoneeseen johtavan verkkokaapelin poikki saanut siitä varmaan tällin(?) ja pureskellut vielä aimo metrin sitä johtoa sisuksiinsa. Lisäksi tämä turbokoira söi sandaalini

- Varmaan pelästynyt sähköiskua ja siitä syystä vetänyt hätäpaskat olohuoneen pienelle matolle, sitten johdot aiheuttaneet pahan olon ja koira oksentanut vaivaiset 6 kertaa yrittäen joka kerralla sihdata eri matolle.

mikäs tässä siivoillessa

[edit] oliskohan tämä sittenkin kuulunut siihen iki-ihanat lemmikkieläimet threadiin :D

Ced G sanoi:
Eräällä Espoolaisella salilla treenaavat tietänevät kaksi ulkomaalaista identtistä kaksosta, jotka käyttävät aina samanlaisia vaatteita (usein mustat shortsit ja punainen t-paita), treenaavat aina samat liikkeet eivätkä koskaan treenaa ilman toista. Käyttävät siviilissäkin aivan identtisiä vaatteita. On tullut monta kertaa mieleen että ovatkohan joitakin sirkusharrastelijjoita tms., on sen verran hämmästyttävä näky

hei mäpä tiiänki nää kaks ulkomaalasta :kippis1:
taidat puhua tosta lepuskin salikävijöistä jotka on aina kahestaa.. iha kivasti se kaljumpi otti penkiltä 170kg :rolleyes:
mut enpä oo ikinä epäpuhtaampaa nostoa nähnyt.. :kuola:

näemmä säkin käyt danassa ;)

Tää ei ollu varsinaisesti puntilla, mutta sparraustiloissa siinä vieressä: kaks jamppaa oli treenaamassa kickboxingia tms. Toinen niistä oli sellanen 190 senttinen yön timo ja toinen selkeesti lyhyempi vaaleahipiäinen suomalainen. Olin pukkarissa (onneks lähdössä jo pois...) ja ne oli kävelemässä suihkuun peräkkäin, kun siltä edessä kävelleeltä vaaleeihoselta oli putoomassa saippua ja se joutu kumartuun että sai kopin, samalla yön timo sano sille edessä menneelle että "don't drop the soap..." vähä joutu pidätteleen naurua.

Tänään tapahtu itelle melkonen kömmähdys salilla. Salilla jossa käyn, painotelineet eivät ole kiinni lattiassa mitenkään; toisella puolella telinettä oli rautaa n. 120kg, toisella puolella 15kg kiekko, jonka menin sitten ottamaan pois. No, se koko helvetin teline keikkais, painot rymähti maahan ja se teline teki semmosen puolivoltin näkösen kaaren parin metrin päähän. Onneksi ei ollut porukkaa alla, ois ollu nolo selitellä miksi nakkelen niitä telineellä. :hyper:
Meikä on kunnon :david:

Back
Ylös Bottom