Eilen muo vitutti, olin meinaan syöny edellis päivänä ihan perkeleellisen tulista ruokaa... noh eilen ulostin sen ruuan vähintään yhtä tulisena ku olin sen syäny, oli tuskallista kävellä :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S0874 sanoi:Mun piti mennä tänään treffeille yhden naisen kanssa. Aattelin, että nytkö se hetki vihdoin koittaa, että kaikkien näiden tunteettomien VUOSIEN jälkeen oon tavannut naisen johon voisin aidosti ihastua. Olin siinä luulossa (enkä suinkaan aiheetta), että vastapuolella olis myös samankaltaisia tuntemuksia. Vähän aikaa sitten heräsin, vilkaisin puhelintani, ja kas, viesti saapunut:
"täytyy kyl rehellisyyden nimissä perua ne treffit. eilen illalla sattu vähän hassuja juttuja, enkä haluu säätää monen miehen kans samaan aikaan... sorry!"
5 x :wall:
Angelica-82 sanoi:Taas tällasta mikä ei kyl hirveesti varmaan lohduta, mutta ole onnellinen, että tyttö kertoi kuitenkin jo nyt, mikä on tilanne, eikä sit tosiaan pyöritelly yhtäaikaa montaa... Ikävämpää se olis huomata sit kun on ehtiny jo kunnolla rakastua tai jotain. Mut nykyään tuntuu olevan kyl tosi yleistä toi, että pidetään sata naista/miestä varalla jos ei yks onnistukaan. Ja loppujen lopuks ei enää itekään tiedetä kuka halutaan...
kaiveli82 sanoi:Vituttaa noi älyttömän isot ihmiset... :curs:
Kattoko kukaan Conan O'Brienia eilen...?
Siin oli se iso heppu Adam Sandler "turvamiehenä"...![]()
Vituttaa tollaset isot ihmiset...
T:175lyhyt ja kateellinen sintti...

Gdane sanoi:samma vamma!! Mahoton ukko oli kyllä se..
Tietäskö kukaan kuka se oli??
Edit: Tais mainita pituudeksi 7 jalkaa 2 tuumaa![]()
mut...kaiveli82 sanoi:Vähän menee hommamut...
Siis 218cm pitkä ja 180kg ja "tiukka kunto"...
Mietein kanssa et mistäs löytyis lisää tietoo nimi oli Dalip Singh...
tuon ukon kunniaksi!! Onkos kellään mitään tiettoo??S0874 sanoi:Mun piti mennä tänään treffeille yhden naisen kanssa. Aattelin, että nytkö se hetki vihdoin koittaa, että kaikkien näiden tunteettomien VUOSIEN jälkeen oon tavannut naisen johon voisin aidosti ihastua. Olin siinä luulossa (enkä suinkaan aiheetta), että vastapuolella olis myös samankaltaisia tuntemuksia. Vähän aikaa sitten heräsin, vilkaisin puhelintani, ja kas, viesti saapunut:
"täytyy kyl rehellisyyden nimissä perua ne treffit. eilen illalla sattu vähän hassuja juttuja, enkä haluu säätää monen miehen kans samaan aikaan... sorry!"
5 x :wall:
Ced G sanoi:Eräällä Espoolaisella salilla treenaavat tietänevät kaksi ulkomaalaista identtistä kaksosta, jotka käyttävät aina samanlaisia vaatteita (usein mustat shortsit ja punainen t-paita), treenaavat aina samat liikkeet eivätkä koskaan treenaa ilman toista. Käyttävät siviilissäkin aivan identtisiä vaatteita. On tullut monta kertaa mieleen että ovatkohan joitakin sirkusharrastelijjoita tms., on sen verran hämmästyttävä näky