Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Opossumi sanoi:
Himputti, johdat kolmella vuodella. Enkä edes voi kiriä, ei oo reilua! :itku:

Ei varmaan lohduta sua mut ei 17v sinkku ole mikään harvinaisuus...Niin mäki olin, ja vielä 18v:kin ja sen jälkeen pelkkää sotkua ja taas ikisinkku ja vanhapiika ja kaikkee mahdollista. Itse asiassa mun kavereista juuri kukaan ei oo 17v seurustellu viel ollenkaan, joten ei paniikkia!

Töissä joku valvoja on antamas mulle potkuja koska ei näin nuori voi osaa vielä maanrakennus töitä :curs: Kolme viikkoa olen hommia tehny tällä työmaalla ja kaikki on sujunu niinkuin pitääkin. Ikinä en ole kyseistä valvojaa nähnyt eikäse mun työn jälkee. Soitti vaan mun pomolle ja sano että kuski pitäs vaihtaa. Ja kun pomo tiedusteli miksi niin ei tullut mitään syytä. Vittu kun ne ei uskalla sanoa päin naamaa. No huomen käyn kyl kysymässä että mitä vittua se meinaa. Vitun katkera vanha homo!

Muutin takaisin Tampereelle. Ostin Turun lähettyviltä sellaisen sellaisen mikälietolppalampun ja heitin muuttokuormaan messiin. Aloin kokoamaan lamppua uudessa kämpässä...OLI SAATANA VÄÄRÄÄ VÄRIÄ!! VOI VITTU!!

number_one sanoi:
Huomasin että oon ollu viimeset 20vuotta sinkkuna

<---- 24v, 2 kk and counting.
02gb-bubble-loser.gif

Viimeisen kahden vuoden aikana on kyynärpää yliojentunut,nivustyrä leikattu, krooninen välilevyn pullistuma, polven takaristiside revennyt ja penikkatauti vaivannut jatkuvasti.

Ensimmäiset NHB-treenit oli tänään pitkään aikaan mihin pääsin kun paikat oli kunnossa.
Puolentunnin kohdalla väänty sormi sivuttain semmoseen L-asentoon,
Nivelsiteet poikki ja murtuma.

Taas saikulla 3 viikkoa, VITTU! :wall:

Lähin hakemaan 5, mieluummin kuutta tehtävää oikein tekun matikan kokeesta ja oli vanhojen kokeiden puitteissa ihan realistinen tavoite, mutta kämmin sitten totaalisesti ja sain 2,5 tehtävää oikein ja vähän säälipisteitä päälle ni noin puolet pisteistä :D Jäin tasapisteillä papervalinnassa Tutalle 3 matikan YO:n pistettä, mutta nyt tekee varmaan huomiseen fysiikan kokeeseen tiukkoja päästä edes automaatio- ja systeemmiteknologiaan...

ToughGrip sanoi:
Vitutti äsken taas niin saatanasti, mut onneks tuo arsi pelasti päivän ja sai mut taas nauramaan.
Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Jos vaikka saisin itsenikin nauramaan :D

Sitä kyllä kaivattaisiin :curs:

tuhosin just tossa 5 päivää vanhat renkaani :) 800 e rengas sarja, känny soi, tippuu auton lattialle, kurotan kännyn lattialta ja TUM oikee eturengas kanttarissa kiinni...samalla meni vanne mitkä sain lauantaina autoon kiinni...ja ei ne ollukaan ku 17" ja meni melkee 3000 e koko pakettiin yhteensä...mut oma virhe, ei sille mitää voi, vituttaa :(

Viime viikko oli töistä lomaa...ja kuumeessa 5 päivää, parhaimmillaan 39.1 astetta :wall:

Kaiken lisäksi tulin kipeäksi juuri kun piti kokeilla joko se 230kg nousee kyykystä. No en edes päässyt salin ovesta sisään kun oli niin pöpperöinen olo. Nyt paino laski sairauden aikana 5 kiloa ja koko treenisysteemi meni pipariksi :itku:

Mun piti mennä tänään treffeille yhden naisen kanssa. Aattelin, että nytkö se hetki vihdoin koittaa, että kaikkien näiden tunteettomien VUOSIEN jälkeen oon tavannut naisen johon voisin aidosti ihastua. Olin siinä luulossa (enkä suinkaan aiheetta), että vastapuolella olis myös samankaltaisia tuntemuksia. Vähän aikaa sitten heräsin, vilkaisin puhelintani, ja kas, viesti saapunut:

"täytyy kyl rehellisyyden nimissä perua ne treffit. eilen illalla sattu vähän hassuja juttuja, enkä haluu säätää monen miehen kans samaan aikaan... sorry!"

5 x :wall:

Vittu ku oliski kyse jostai vitun omista ihmissuhteista, jotka vois vittu hoitaa ite kuntoon mutta kun vittu ei. VITTU! Vitun sattuman kautta kaiken lisäks vittu kaikkee paskaa tietoon, VITTU!!!
Ja nyt pitäs kaiken paskan lisäks olla vitun ilonen ku saa lakin, JES VITTU KU OON ONNELLINEN!!!

HOHOHOHO! :lol2:
Repesin tässä ihan täysin, kun mietin omia vitutuksia ja sitä ihanan tukahduttavaa tunnetta, kun ei saa edes sanaa suusta ulos.
Ukot täällä ihan tuskissa :thumbs: se on oikein!

~D~ sanoi:
tuhosin just tossa 5 päivää vanhat renkaani :) 800 e rengas sarja, känny soi, tippuu auton lattialle, kurotan kännyn lattialta ja TUM oikee eturengas kanttarissa kiinni...samalla meni vanne mitkä sain lauantaina autoon kiinni...ja ei ne ollukaan ku 17" ja meni melkee 3000 e koko pakettiin yhteensä...mut oma virhe, ei sille mitää voi, vituttaa :(

Eikö sitä voi oikoa vaan sitä yhtä vannetta? Kyl sekin tosin maksaa...

KukiHilli sanoi:
Viimeisen kahden vuoden aikana on kyynärpää yliojentunut,nivustyrä leikattu, krooninen välilevyn pullistuma, polven takaristiside revennyt ja penikkatauti vaivannut jatkuvasti.

Kuinka nopeasti tuo kyynärpään yliojentuminen parantui? Itsellä meni myös
1,5 kk sitten NHB-treeneissä käsilukossa tuo käsi "yli" kyynärpäästä ja vieläkin on vihlomista ja ajoittain ei käsi mene suoraksi ilman kipua.

Ja kyllä - vituttaa niin ettei veri kierrä kun ei pääse treenaamaan täysipainoisesti myöskään :curs:

Itis sanoi:
Kuinka nopeasti tuo kyynärpään yliojentuminen parantui? Itsellä meni myös
1,5 kk sitten NHB-treeneissä käsilukossa tuo käsi "yli" kyynärpäästä ja vieläkin on vihlomista ja ajoittain ei käsi mene suoraksi ilman kipua.

Ja kyllä - vituttaa niin ettei veri kierrä kun ei pääse treenaamaan täysipainoisesti myöskään :curs:

JES!!! Onneks en oo ainut :D

No ei sentäs, koita sietää turhamaisuuden tunnetta.

Mulla taas tää murha flunssa on hakannut mua jo 5 päivää, tää on kuudes (keskiviikko). Eilen meni korva lukkoon ja sitäkin alko vihlomaan, nenästä tulee koko ajan vihreetä mössöä, samoin kurkusta. Kurkussa on se hyvä puoli, että jos otan sen yskän lääkkeen tai juon kuumaa, niin vähän ajan päästä räkä lähtee tosi hyvin jos haluaa vaan yskii kunnolla, eikä se yskiminen enää satu.
Mutta nenä on tukossa koko ajan, ja niistäminen sattuu toiseen korvaan. Niveliäkin vähän "arastaa" tän flunssan takia.

En ole venytellyt en ole tehnyt mitään kuuteen päivään, tuhlannu vaan aikaa vähän koulussa ja tällä kotona PRKL :curs: .

Back
Ylös Bottom