Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ungo sanoi:
Aamulla herään kohtuullisella tuulella. Kestää noin 2 minuuttia ja vituttaa. Vitutus jatkuu tasapaksuna iltaan asti, ja vasta unen päästä kiinni saatuani vitutus laantuu aamuun asti. Joka päivä. Saatana.

Tuohan alkaa kuulostaa jo vitutukselta,hyva etta edes valilla laantuu,mut luulis pidemman paalle alkavan VITUTTAA!

Eilen olin tekemässä soutuliikettä istuen Davidin laitteessa. Tapojeni mukaisesti treenasin aika isoilla painoilla naama punaisena. Viereeni tuli vanhempi herrasmies, joka katseli sarjojani ja ajatteli kai, kun tuo nainen tekee noilla painoilla, niin kyllä minäkin varmasti voin noilla tehdä. Kun sain toisen sarjan tehtyä ja nousin jaloittelemaan, niin tämä mies istui heti laitteeseen ja yritti kahdesti vetää kahvoista. Molemmilla yrityksillä mies sai kahvoja vedettyä itseensä päin ehkä 1-2 cm. Tämän jälkeen mies nousi laittesta ja kysyi, "paljonko tässä on painoja?" ;)

eiffel sanoi:
Tuohan alkaa kuulostaa jo vitutukselta,hyva etta edes valilla laantuu,mut luulis pidemman paalle alkavan VITUTTAA!

Ei jaksa käyttää sivistyssanoja. Ei luulisi kenenkään päivän menevän pilalle siitä että käytän vituttaa-sanaa 3 kertaa postissani, varsinkin kun se tuo pointin hyvin esille. Jos huvittaa esittää parempia sanavalintoja noiden kolmen tilalle, siitä vaan. Mutta mua silti vituttaa. :)

Karoliina100 sanoi:
Eilen olin tekemässä soutuliikettä istuen Davidin laitteessa. Tapojeni mukaisesti treenasin aika isoilla painoilla naama punaisena. Viereeni tuli vanhempi herrasmies, joka katseli sarjojani ja ajatteli kai, kun tuo nainen tekee noilla painoilla, niin kyllä minäkin varmasti voin noilla tehdä. Kun sain toisen sarjan tehtyä ja nousin jaloittelemaan, niin tämä mies istui heti laitteeseen ja yritti kahdesti vetää kahvoista. Molemmilla yrityksillä mies sai kahvoja vedettyä itseensä päin ehkä 1-2 cm. Tämän jälkeen mies nousi laittesta ja kysyi, "paljonko tässä on painoja?" ;)

Ja Karoliinan itsetunto kasvoi ? :whip:

Joona sanoi:
Voi kyllä! Mikään ei vituta enempää kuin kaikenlainen kiertely ja kaartelu malliin: "Vika ei oo sussa vaan mussa ja en tiedä mitä elämältäni haluan..." Jos minussa ei ole mitään vikaa ja mielestäni toisessa ei ole mitään vikaa, niin mikä siinä mättää :wall: Näitäkin tapauksia muutama tullut vastaan... Oikeastaan ei olekaan muunlaisia tapauksia tullut vastaan... :)
tota mä sain kuulla exältä ja kyllä kuule vitutti niin paljon ettei vitutuksella ole ollut silloin rajoilla :curs: :itku: . kyllä hajos mun elämä täysin, kun ite ihan fiiliksissä ja sit toinen alkaa puhua tollaista paskaa. mä tiedän niiiiiiiiiiin ton tunteen, että et ole yksin. mutta usko. kyllä se helpottaa. kehität vain uutta kehiin heti kun tuntuu siltä :haart: . jotenkin se piristää eikä ajattele exää enää, vaikka uusien tuttavuuksien kanssa olisikin kaveria. elämä jatkuu ja varmasti törmäämme sellaisiin ihaniin ihmisiin, jotka näkevät meissäkin hyvät puolet ja haluavat jakaa elämän kanssamme. :love:
ja se miksi olen näinkin hyvällä tuulella, kuuntelen semmareiden tainaa. siinä on sitä jotain ja mielessä yksikin ihminen :haart: :nolo: , mutta ei exä.

vittu kun vituttaa, kun tuntuu että mikään ei kehity korkeintaan rasvaprosentti.
ja kuvien ottaminen epäonnistuu kun valotus on vaikia asia, prkl

Vitun vittu. Tässä on nyt ketoiltu jo jonkun aikaa ja tänään katsoin ensimmäistä kertaa kunnolla peiliin otin samalla pari valokuvaa päiväkirjaa varten. Huomasin, että kylkiluut (ainakin valokuvissa) näkyy aivan saatanan hyvin. Suorastaan töröttää. :(

Ungo sanoi:
Ei jaksa käyttää sivistyssanoja. Ei luulisi kenenkään päivän menevän pilalle siitä että käytän vituttaa-sanaa 3 kertaa postissani, varsinkin kun se tuo pointin hyvin esille. Jos huvittaa esittää parempia sanavalintoja noiden kolmen tilalle, siitä vaan. Mutta mua silti vituttaa. :)

No voi VITTU!
Ymmarsit pointin ihan vaarin.
Otin vaan osaa vitutuksellesi,kuinka paha se voi ollakkaan. :lol2:
Ei kai tassa nyt kenenkaan paiva oo menny pilalle,no joo sun paivat oli jo valmiiks pilalla ku vituttaa aina?(paitsi aamuisin pari minuuttia) :itku:

Joona sanoi:
Voi kyllä! Mikään ei vituta enempää kuin kaikenlainen kiertely ja kaartelu malliin: "Vika ei oo sussa vaan mussa ja en tiedä mitä elämältäni haluan..." Jos minussa ei ole mitään vikaa ja mielestäni toisessa ei ole mitään vikaa, niin mikä siinä mättää :wall: Näitäkin tapauksia muutama tullut vastaan... Oikeastaan ei olekaan muunlaisia tapauksia tullut vastaan... :)

ps. Tytöt, ootte niin ihania, ku ette halua loukata tunteita :haart:
Joo, noi tarinat on tuttuja. Hienotunteista ehkä jos uskoo ton paskan sellaisenaan ja ajattelee että "...no voi harmi. ei voi mitään kun vika oli kerran hänessä..."

Todellinen sanoma saattoikin olla melkein mitä tahansa, esimerkiksi:
"Sun kulli on hiukan liian pieni ja noi sun korvatkin voisi olla hiukan virtaviivaisemmat. Lisäksi haen alitajuisesti miestä joka on isäni kaltainen ja valitettavasti sinä et ole naisiahakkaava alkoholisti." ...Tai jotain sinnepäin... :)

Ja threadiin liittyen voin sanoa että muakin vituttaa, muttei kuitenkaan mun mittakaavalla paljon... mut kuitenkin.

Kostaja X sanoi:
Vähän on vielä kurkku kipeä. Eli 8 viikkoa sairastelua.

Kanttis mennä jonnekin lekurille kattoo vaiks jos sulla on joku ihmetauti. En mä 8 viikkoa kestäis, päiväkin on mulle liikaa ettei ole ihan on top of the game.
Tsemppiä & vitamiineja :P

Nyt vituttaa kyllä... Älyttömät bileet on kaupungilla, kaikki ryyppää naapurit mölisee musa pauhaa koko ajan joku häiritsemässä tarjoamassa viinaksia "lähde nyt..." ja jääkaapista jopa löytyisi olutta ja kivaa olisi, tosi kivaa olisi lähteä... en vaan osaa kieltäytyä bileistä mutta nyt on sitten PAKKO olla kotona kiltisti. Eipä tässä ole enää kun joku 2600 sivua luettavaa tenttiin joka on tasan 24.15 tunnin päästä. Pitäisi lukea nyt viimeistään tuo loppualue mutta eiijei kun koko aika häiritään ja muutenkin pakkotoistolla on paljon kivempaa.
Pitääkö ne tentit aina olla näin. Jouluaattonakin oli tentti!! Sairas yliopisto kun rääkkää aina väärinä päivinä :itku:

Mites nyt saisi itseään niskasta kiinni.. lukemaan jotain ihmisoikeuksia en mä edes usko niihin, ei toimi... PLÄH!!

Taitaa tulla koko yön yli lukua nyt. Onneksi ehti käydä edes puntilla pari tuntia sitten jos nyt saisi vaan itsensä tuonne lukupöydän ääreen... kun muut juhlii... :itku:

Niin ja kaiken lisäksi vielä suullinen tentti, pari proffaa huoneessa ja minä, yksin! Pitäisi varmaan osata vastaukset laukoa automaattisesti. Ei tästä tule nyt yhtään mitään.. pitäisi sulkea kone vaan ja pakottaa muttei nyt mieli toimi.

Ei auta valitus kai se on vaan ryhdyttävä tuumasta toimeen.

Arsi sanoi:
Asettaisin panokseni Oikikselle.

oikein arvattu. pakkopullaa.

ja edittiä tuohon edelliseen ei tenttiin ole 24.15 tuntia, heh, aivot mössönä. Vaan 12 tuntia. nyt vain 11.45 :hyper: kyllä sitä kohta on alettava töihin...

Naene sanoi:
oikein arvattu. pakkopullaa.

ja edittiä tuohon edelliseen ei tenttiin ole 24.15 tuntia, heh, aivot mössönä. Vaan 12 tuntia. nyt vain 11.45 :hyper: kyllä sitä kohta on alettava töihin...

:offtopic:
Mä suosittelisin lämpimästi kokeeseen valmistautumismetodiksi kunnon yöunia. Toimii ihan pirullisen hyvin, ainakin mulla.

Back
Ylös Bottom