Pitääpä itsekkin avautua välillä...
Muija on raskaana, ei suunniteltu mutta pääsi vain tapahtumaan ja abortti hylättiin mahdollisuutena harkinnan jälkeen. Ongelma on kuitenkin se että neiti on nykyään aivan helvetin äkäinen ja suututtelee kokoajan...Milloin mistäkin ja ihan pienistä asioista. Ei siinä sinänsä mitään mutta kun naiseni raivokohtaukset ovat aika pahoja, viimeksi paiskasi oven paskaksi ja heitti kaikki tavarat kämpästä lattialle jne.
Asutaan yhdessä mutta hän on töissä Helsingissä ja käy täällä viikonloppusin...Olen yrittänyt kyllä olla mukava ja ymmärtäväinen, järjestänyt romanttisia illallisia kun hän tulee kotiin jne. MUTTA kun se suututtelu ei ota loppuakseen, haistattelee, lyö luuria korvaan yleensä siihen pisteeseen aina jankkaa että itse totaalisesti sitten raivostun. :curs: Sitten taas pyytelee anteeksi...Ei siinä mitään mutta kun samaa kaava vaan jatkuu ja jatkuu.
Lisäksi tietenkin epäilee että petän häntä vaikka syytä ei ole nyt, ja epäilee tunteitani häntä kohtaan ainakin n.kerran viikossa. Nykyään kyllä ehkä aiheesta sillä kyllähän tuo nyt väkisinkin vaikuttaa tuo käytös nyt väkisinkin vaikuttaa tunteisiin.
Syitä suututteluun oli viimeksi mm.Kun kuulostin niin pirteältä vaikka hän oli lähtenyt pois...Vaikka rakastankin ihmistä tai ainakin rakastin niin alkaa pikku hiljaa riittämään kun toinen on AINA pahalla päällä. Ongelmalliseksi tilanteen kuitenkin tekee että tyttö sattuu odottamaan lasta minulle niin ei tässä nyt viitsi kyllä jättääkkään...Mutta ei tätä paskaa kyllä loputtomiinkaan jaksa...Tässäpä tätä ongelmaa on sitten tarpeeksi.
Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? mitä teitte?