Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt tulee sellaista tilannekomiikan ja päiväunen sekoitusta että oikein nolottaa.

Tein tossa pari viikkoa sitten voimakauden kyykkysarjaa 5x5 110 kg hurjilla painoilla. Salilla olivat sitten samaan aikaan osa Joensuun körmyistä Jpm, Nippon, Luca ja Kipupo. Mä näin ilmeisesti samaan aikaan jotain hereillä olessani jotain päiväunta tai mietin jotain ääneen ja selitin sitten Nipponille: "joo tein tossa viime viikolla kyykyssä 5x5 120kg:n painoilla." Nippon sitten suht fiksuna jätkänä katsoi mua ja ilmeisesti mietti: "Mitä toi hippiäinen oikein selittää, tangossa on nyt 110kg painoa ja sekin menee just ja just. Nyt tiputetaan se taas maanpinnalle." ja totesi: "Otas nyt 120kg:lla kun se menee kerran."

Tässä vaiheessa mä jotenkin heräsin, että mitäs helvettiä mä olen selittänyt, tein suht räkäisen sarjan kyykkyä, joka meni just ja just läpi ja olin nolo lopputreenin ajan.

Te, jotka tunnette mut ja treenaatte salilla samaan aikaan, niin jos mä selitän jatkossa jotain ihan omituista niin ravistakaa pari kertaa, että herään päiväunestani :lol2:

Toi episodi on oikeasti nolottanut mua kohta kaksi viikkoa...

Tähtityttö sanoi:
Eipäs dissata muodostelmaluistelijoita. Suomi on kuitenkin maailman kärkimaa kaikissa sarjoissa! :)

Tiedän kyllä, mulla on aika paljon kavereita "muokkaripiireissä". :love: Mutta silti, väärään aikaan vaihtoi Hentunen lajia... :curs:

Dragon sanoi:
Nippon sitten suht fiksuna jätkänä katsoi mua ja ilmeisesti mietti: "Mitä toi hippiäinen oikein selittää, tangossa on nyt 110kg painoa ja sekin menee just ja just. Nyt tiputetaan se taas maanpinnalle." ja totesi: "Otas nyt 120kg:lla kun se menee kerran."

Ääh, Nipponin tuntien se tuollaisia ole miettinyt. Se on vaan kelaillut pitkillä piuhoillaan hetken että joku puhuu sille, pitää varmaan vastata jotain ja ainoa mikä Dragonin sanatulvasta jäi kaikumaan pääkoppaan oli tuo 120kg josta se hätäpäissään sitten selosti jotain. :D

farmiankka sanoi:
Lohhari; kummalle tossa oikein pitäis nauraa, sulle vai Nipponille?

Mulle :nolo:

- EDIT: Kato nyt noita mun typojakin tossa tekstissä, niin huomaat mitä tarkoitan :D

Orava sanoi:
Draakki on ollut taas hereillä :)
Todella hereillä, toivoo nimimerkki herra hajamielinen.

Koirat tappelee niin että veri lentää itse kullakin näin kevään kunniaksi. Toisella on korva täynnä verta ja reikiä ja toinen vaan "hymyilee" suu veressä. Pitäis varmaan panna koiratappeluareena pystyyn, pääsymaksu 5e..Huoh.

nevahood sanoi:
joku poika tuli farkut jalassa salille ja laittoi tankoon niin paljon painoja kun ikänään uskalti. siinä sitten suoraan teki pari maastavetoa. lämmittelythän on amatööreille. pari kertaa veti ilman vyötä ja sit lähti pois. meinas naurattaa. =)

toinen mainio on nämä pojat joilla on aina hurja penkkikilpailu. farkut jalassa tietenkin. x)

Meidän salilla on myös muutama tämmöinen tapaus..

Sinttu sanoi:
Koirat tappelee niin että veri lentää itse kullakin näin kevään kunniaksi. Toisella on korva täynnä verta ja reikiä ja toinen vaan "hymyilee" suu veressä. Pitäis varmaan panna koiratappeluareena pystyyn, pääsymaksu 5e..Huoh.

Meilläkin gerbiilit tappeli niin, että veri tirskui. Onneksi kumpikaan ei loukannut sen pahemmin.

Noh päivän varsinaiseen vitutukseen: taas on näin keväisin spurkuja liikkeellä ja ne haastavat tappelua jokaisen vastaantulevan kanssa oli sitten lapsi tai vanhus. Valtaavat kaikki kaupungin penkit ja pysäyttelevät ohikulkijoita yrittäen vähintään tappaa näitä pahalla hajullaan. :curs: Olen huolissani lähimmäisistäni ja toki muistakin ihmisistä (varsinkin lapsista) - suurinosa täällä pyörivistä juopoista on niin arvaamattomia ja väkivaltaisia. Yhtenä päivänä juoppo kulki rautakanki kädessä tämän pikkukaupungin kadulla ja yritti huitoa sillä ohikulkijoita ja autoja - siis vittu, keskellä kirkasta päivää. Mitä tekee kaupunki tai poliisi tämän asian hoitamiseksi? Ei mitään. :itku:

:( :( :(

Voikohan pelkkään vitutukseen kuolla..? Jos voi niin tän viikonlopun jälkeen oon kyllä vielä pitkään hengenvaarassa.

Huomisesta alkaen hankkimaan uusi kännykkä, lompakko, pankkikortit, ajokortti, opiskelijakortti, kirjastokortit, KELA-kortti ja kaikki muut tärkeät paperit jotka hankittavissa on. Jotain semmostakin taisin viikonlopun aikana menettää jota en enää pysty takasin hankkimaan... (enkä puhu nyt lompakon sisällöstä)

Noin siinä oli se tilitys. Ei tästä aiheesta enempää...

Vittu kun vituttaa!

Artemis sanoi:
Yhtenä päivänä juoppo kulki rautakanki kädessä tämän pikkukaupungin kadulla ja yritti huitoa sillä ohikulkijoita ja autoja - siis vittu, keskellä kirkasta päivää. Mitä tekee kaupunki tai poliisi tämän asian hoitamiseksi? Ei mitään. :itku:
Olisit pistänyt pakettiin ja soittanut poliisit.

vituttaa niin vitust olin jossai mökkipippalois.Sitten hieman liikaa miestäväkevämpää nautittuna viskoin porukan huone kalusteet järvee,potkin rakkaan ajokkini suzuki pv n solmuu,lähin 2,9 promillen humalassa himaan ja perillä mutsi tunki ensinmäiseksi promille mittarii suuhun ja huomas et poika on ajanut ajokkinsa humalassa kotiin´. ja sitten mua vietiin......selvisin sänkyyni kuin jumalantahdosta ja sain nukuttua pääni selväks.Aamulla heräsin ja mökiltä soiteltii huonekalujen perään ja seuraavaks menin juomaa vettä keittiöstä niin äiteehän se siellä niin vitun pahana alko pitää moraalisaarnaa....sitten hirveet morkkiset päällä salille koittamaan jos siitä jotain tulis...tallin ovi auki ja mopohan se siellä ihan paskana ...tähän vois sanoo että:VOI VITTU ET VITUTTAA

Ju551 sanoi:
vituttaa niin vitust olin jossai mökkipippalois.Sitten hieman liikaa miestäväkevämpää nautittuna viskoin porukan huone kalusteet järvee,potkin rakkaan ajokkini suzuki pv n solmuu,lähin 2,9 promillen humalassa himaan ja perillä mutsi tunki ensinmäiseksi promille mittarii suuhun ja huomas et poika on ajanut ajokkinsa humalassa kotiin´. ja sitten mua vietiin......selvisin sänkyyni kuin jumalantahdosta ja sain nukuttua pääni selväks.Aamulla heräsin ja mökiltä soiteltii huonekalujen perään ja seuraavaks menin juomaa vettä keittiöstä niin äiteehän se siellä niin vitun pahana alko pitää moraalisaarnaa....sitten hirveet morkkiset päällä salille koittamaan jos siitä jotain tulis...tallin ovi auki ja mopohan se siellä ihan paskana ...tähän vois sanoo että:VOI VITTU ET VITUTTAA

Mitä tähän voi todeta, muuta kun että viina ei sovi kellekään, ei ainakaan sulle! :) Sorry mutta kännisekoilut ei saa multa koskaan sympatiaa, vaikka sitäpä tässä ei haettukaan. :offtopic: kai?!?

JES!!

Tällasta tarvitsenkin. Nyt on niin paskaa että... jumalauta voisin iskeä joltain nyt hampaat kurkkuun. Voi saaaatana. Toivottavasti kiroamisesta ei saa sanktiota täällä kun nyt lentää ärräpäitä. Vittu soikoon...

Tää päivä on sitten suolesta. Eilen illalla päätin mennä ulos juhlistamaan joidenkin NATO joukkojen seurana kaupungilla. noo, kello lähestyi jo aamukuutta, pitäisi varmaan lähteä tutimaan mutta eijei, en raaskinut himaan mennä vaan kaverille. Jonne tuli myöskin tämä kaverin kämppis ja joku täyspaska huijari. Jumalaton kusimulkku. Äh. Conman, valehteli tiensä sinne kaverille, sanoi olevansa Sveitsiläinen solttu Ranskalaisessa armeijassa joka nyt sattumoisin on täällä tässä maassa nyt lomilla. Juuust.. en tiedä miksi siihen uskoimme, mutta menimme itse nukkumaan jätimme tämän paskan sohvalle goisaa. Mutta eipä se goisannutkaan ei.. löysi kaverin pilvistashit, kääri itselleen jointin ja rupesi katselemaan mitä muuta se voisi varastaa. No nopeastihan se sai kasaan itselleen hyvät määrät kamaa; varasti läppärin, digikameran, dvd soittimen & leffat, kuteita, mun kaksi kännykkää, kotiavaimet.... pisteeksi i:n päälle pölli vielä kaverin HAMMASHARJAN!!!!!!!

Voiii jumalauta. on jo neljäs kerta kun vuoden sisällä oon joutunut poliisien kanssa tekemisiin. Eikä ne tee mitään!!! Ensiksi multa pöllittiin kännykkä -> poliisille. en mä sitä takas saisi sehän myydään huumeita varten.. mutta vakuutusta varten tarttee paperit. No sitten olin ulkona jälleen NATOjen kanssa (niiden vika alan kohta uskomaan heh... ne on kirottua porukkaa) jolloin joku stnan Turkkilainen onnistu heittää mun juomaan jotain huumaavia, enkä huomannut. Joku kolmisen päivää ihan pihalla sen jälkeen kun olin menettänyt tajuntani, ja Turkkilaiset raahannut jonnekin sivummalle ja kappas kun ei ollut vaatteet kauaa enää mun päällä. Kiitti vitusti. Ja kytät ei tehny mitään, todisteita olisi mutta en saanut tuomioistuimelta lupaa käyttää niitä.
Voi saatana. Toivottavasti Turkkilaiset siirtyy muihin maihin tekemään vastaavia. Saatanan paskiaiset.
Sitten oli joku rivierapelle joka seuraili skandinaavia ympäriinsä, kiva, kun sekin kävi sitten päälle ja joutui sen kanssa tappelemaan kunnes tuli jannu väliin jolta murtui nenä. Poliisille taas.
Ja nyt, tämä. Mun pitäs palkata joku poliisi olemaan vahdilla 24/7 jos mulla sattuu olemaan taas jotain asiaa sinne.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

ja nyt mua vähän vituttaa kun haluisin avatarin tänne itselleni muttei se näköjään tuolta profiilista onnistu. :itku:

en yleensä edes huomaa että olis PMS mutta kai sekin vielä tähän päälle kun tekis mieli tappaa joka stnan kusipää joka kehtaisi tänä loppupäivänä mulle turpansa aukaista. Alkaa pikkuhiljaa riittää tää kun satelee paskaa niskaan joka suunnalta.

olisinkohan kohta tarpeeks paasannut. Vittu. tarvitsen kännykät. tosi pahasti. :wall:

Naene sanoi:
ja nyt mua vähän vituttaa kun haluisin avatarin tänne itselleni muttei se näköjään tuolta profiilista onnistu.

Btw, missä maassa sä oikein asustat, kun kerta on Natojoukkoja yms? Afganistanissako?

Tampio sanoi:

Btw, missä maassa sä oikein asustat, kun kerta on Natojoukkoja yms? Afganistanissako?

Aijaha! pitää siis harkita olemista very important :D

Hollannissa ollaan. Belgiassa ja täällä on ainakin helvatasti noita naton joukkoja. kaikkialle minne kääntyy. Varsinkin nyt ne on liikkeellä kun presidentti Bush on vierailulla. pitäs heittää sitä jollai kananmunalla. tai pommilla. muhahah :D

Nyt kyllä vituttaa!! Vittu kun tuo akka on niin mustasukkainen että se pitäis viedä johonkin hoitoon! Kun juttelin joidenkin kaverini tuntemien Jyväskyläläisten muijien kanssa puhelimessa n. minuutin ajan, niin tämä ottaa ja vetää niin helvetisti herneet nokkaan että huhhuh. Ja itse se jossain ircissä vai missä lie aina juttelee muiden jätkien kanssa, ja jos siitä jotain sanon niin siitäkin se kitisee... Ja nyt se on niin kiukkunen mulle että prkl!!! :wall:
Ei saisi muiden ihmisten kanssa näköjään jutella ollenkaan, mutta kyllä hän vaan saa näköjään :curs:
Tämmöstä tää on, perkele :jahas:

Joku saatanan (saksalainen/kiinalainen/indonesialainen/ghanalainen ei tiedä)
idiootti on pöllinyt jääkaapista mun suomesta tuodun ruisleivän ja äidin leipomat pullat. Mä jo riemuitsin siitä, miten pari päivää voi nauttia taas hyvästä leivästä. Mutta ei niin ei. Onneksi soluasumista on jäljellä enää muutama kuukausi...

Delmonte sanoi:
Joku saatanan (saksalainen/kiinalainen/indonesialainen/ghanalainen ei tiedä)
idiootti on pöllinyt jääkaapista mun suomesta tuodun ruisleivän ja äidin leipomat pullat. Mä jo riemuitsin siitä, miten pari päivää voi nauttia taas hyvästä leivästä. Mutta ei niin ei. Onneksi soluasumista on jäljellä enää muutama kuukausi...

Oi, tiedän tunteen... mulla 1 kuukausi ja pääsen mässyttämään äidin pullia ja ruisleipää mielinmäärin!!! :)
Tsemppiä sinne.. syökäämme paskan makuista leipää paskan makuisilla päällysteillä. Kyllä sekin oluen kera menee alas toisinaan.

Back
Ylös Bottom