Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Älkääkä sanoko että "ei sun oo niitä ohjelmia mikään pakko kattoa".
No mutta ku sitä tulee jo nykyään niin paljon että näkee ja kuulee väkisinkin!!!!!!

Stailivirhe sanoi:
J
Kiroan kaiken tosi-tv sonnan.

Kirotaan yhessä. Nelosen koko tarjonnan voisi puolestani polkea jänkään, samoin sub tv:n. Kolmoseltakin tulee skeidaa jo liikaa. Toisaalta pitäähän tulla dr Philiä, suurta seikkailua, sisustus spedeilyä ja remppareiskaa, niin kenenkään ei tarvitse vaivautua elämään itse...

Proteos sanoi:
Vaikein tapaamani nainen ja ehdottomasti vaikein tulkittava... Mieli vaituu kuin tuuliviiri ja siihen lisätään vielä asenne "mä en soittele kenenkään perään", niin koita siinä sitten pärjäillä.

Joo mä en todellakaan ymmärrä tollasen asenteen omaavia naisia, mitä sellaisella saavutetaan?? Itekin olen saanut oman osuuteni vaikeista naisista...

Stailivirhe sanoi:
Juuri melkein loppuun sain katottua jakson uudesta paskasta ohjelmasta nimeltä Pelimiesten pelimies.

Kuinka paljon ne tällästä samanlaista muka-tosi-tv-paskaa vielä jaksaa suoltaa?
Turhimmista ohjelmista turhimpia. Nää on pahinta kakkaa mitä telkkarista tulee, ei jumalauta.
Joku malliämmä taas jonka perään nää "pelimiehet" kisaa. Ideana vielä se että kisaajat luulee kuulemma olevansa pelimiehiä jotka pyörittelee naisia miten tahtoo, mutta oikeasti nämä mallibiatchit pyöritteleekin niitä.

Kiroan kaiken tosi-tv sonnan.

Ikävä kyllä erehdyin itsekin hetkisen katsomaan. Uskomatonta paskaa.

Meikäläinen on mennyt sitten rakastumaan erääseen itseni selkeähkösti (6,5v) vanhempaan naiseen (ei ensimmäinen kerta) joka on kaikin puolin äärimmäisen viehättävä ja mukava ihminen ja jonka seurassa viihdyn, bonuksena jumalainen seksi.

Ongelmana on lähinnä se että ko. nainen on hieman epäileväinen motiiveistani - luullen että ne perustuvat pitkälti seksiin - mikä ei todellakaan pidä paikkaansa (tämän olen kyllä hänelle ilmaissut), lisäksi hän on huolissaan ikäerostamme. Nyt pitäisi saada viikonloppuun asti (jolloin tapaamme ja asiaan tulee jotain selkoa) ajatukset siirtymään johonkin muualle tai muuten kuuppa hajoaa..

Apua...

:itku: :haart:

PS. olisi vissiiin hyvä aloittaa joku parisuhdethreadi, kun näitä vuodatuksia näyttää riittävän.

Ilecules sanoi:
PS. olisi vissiiin hyvä aloittaa joku parisuhdethreadi, kun näitä vuodatuksia näyttää riittävän.
Ihan tosi muuten... siihen voisi koota sekä hyvät että huonot kokemukset siltä saralta ja näin ollen ne keitä vituttaa meikäläisten vuodatukset yms. tässä threadissa voisivat jättää sen threadin lukematta.

Proteos sanoi:
Ihan tosi muuten... siihen voisi koota sekä hyvät että huonot kokemukset siltä saralta ja näin ollen ne keitä vituttaa meikäläisten vuodatukset yms. tässä threadissa voisivat jättää sen threadin lukematta.
niinpä. sitä mä kyl tässä vähän aikaa ehdotin, mutta sittenpä se threadi suljettiin, joten turha sitä on meitä, joilla nyt ei mene ihmissuhteissa hyvin syytellä, kun ei kelpaa aloittaa uutta parisuhdepalstaa, kun se suljetaan. :jahas: :rolleyes: kaikella kunnioituksella.

Perkeleen perkele... Pannukakku meni aivan munille kun töllötin telkkaria liian tiiviisti.... Voi kyynel...

Ilecules sanoi:
.........
Niin mikäs sua vituttikaan, olet rakastunut itseäsi vanhempaan naiseen, jonka kanssa viihdyt ja olet iloinen ja seksi on mahtavaa? Ainoa pieni latistus tuossa oli naisen ei-100%-sitoutuminen aivan vielä, mutta se nyt on sama juttu joka ikisessä suhteessa.... Lähinnä vituttaa mua, kun jollakin menee noinkin hyvin ja ite ei saa niskasta kiinni et lähtis edes kaupungille kattelee tarjontaa.

Avokin kanssa on tänään vuosipäivä. Aloimme seurustella 7 vuotta sitten ihanan aurinkoisena toukokuun päivänä ja nyt kumpikin oli unohtanut koko päivän, eikä MITÄÄN erikoista ole tiedossa. Itse siis unohdin ihan kokonaan, mies oli vielä aamulla muistanut, mutta ei ilmeisesti viitsinyt mitään kummempaa järjestää tai suunnitella. Nyt on ihan järkyttävä olo. Voiko tää nyt näin mennä, saunaan ja nukkumaan niinku minä tahansa ke iltana!

Ahdistaa. En AINA halua olla se joka keksii jotain kivaa, ku toinen ei ikinä viitsi yllättää tai panostaa. Ja nyt vituttaa ja oon päättäny et se en oo ainakaan minä, joka nyt tulee vastaan tässä. Vaikka mullehan se näköjään on tärkeämpi juttu... ja seki vituttaa ku toinen on tosiaan niin välinpitämätön. Ja minusta tuntuu et mitä kauemmin ollaan oltu yhdessä, sitä enemmän tarvisin huomiota ja sitä vähemmän sitä saan. Eikä se näköjään puhumalla parane. Vikaahan se on tietenki itsessäki, ja seki ahdistaa. Voi paska, ois vaan unohtanu ihan totaalisesti koko päivän niin eipähän ois tarvinnu masennella ollenkaan.

Vähän ihmissuhdedraamaa teillekki illan ratoksi :itku:

Pitääpä itsekkin avautua välillä...

Muija on raskaana, ei suunniteltu mutta pääsi vain tapahtumaan ja abortti hylättiin mahdollisuutena harkinnan jälkeen. Ongelma on kuitenkin se että neiti on nykyään aivan helvetin äkäinen ja suututtelee kokoajan...Milloin mistäkin ja ihan pienistä asioista. Ei siinä sinänsä mitään mutta kun naiseni raivokohtaukset ovat aika pahoja, viimeksi paiskasi oven paskaksi ja heitti kaikki tavarat kämpästä lattialle jne.

Asutaan yhdessä mutta hän on töissä Helsingissä ja käy täällä viikonloppusin...Olen yrittänyt kyllä olla mukava ja ymmärtäväinen, järjestänyt romanttisia illallisia kun hän tulee kotiin jne. MUTTA kun se suututtelu ei ota loppuakseen, haistattelee, lyö luuria korvaan yleensä siihen pisteeseen aina jankkaa että itse totaalisesti sitten raivostun. :curs: Sitten taas pyytelee anteeksi...Ei siinä mitään mutta kun samaa kaava vaan jatkuu ja jatkuu.

Lisäksi tietenkin epäilee että petän häntä vaikka syytä ei ole nyt, ja epäilee tunteitani häntä kohtaan ainakin n.kerran viikossa. Nykyään kyllä ehkä aiheesta sillä kyllähän tuo nyt väkisinkin vaikuttaa tuo käytös nyt väkisinkin vaikuttaa tunteisiin.

Syitä suututteluun oli viimeksi mm.Kun kuulostin niin pirteältä vaikka hän oli lähtenyt pois...Vaikka rakastankin ihmistä tai ainakin rakastin niin alkaa pikku hiljaa riittämään kun toinen on AINA pahalla päällä. Ongelmalliseksi tilanteen kuitenkin tekee että tyttö sattuu odottamaan lasta minulle niin ei tässä nyt viitsi kyllä jättääkkään...Mutta ei tätä paskaa kyllä loputtomiinkaan jaksa...Tässäpä tätä ongelmaa on sitten tarpeeksi.

Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? mitä teitte?

Naiset vituttaa kuten aina....

Tunnen ihanan tytön ja kumpikin tykkäämme toisistamme ja viihdymme yhdessä.
Ainoa vaan että neiti seurustelee kaukosuhteessa 800km päässä asuvan jätkän kanssa.Viikko sitten meillä oli jonkinasteista säpinää ja neiti sanoi tykkäävänsä musta kovasti.Seuraavana päivänä tulikin kaukorakas kylään enkä ole voinut edes puhua asiaa selväksi.Ja kaikki tämä tapahtui juuri kun olin oppinut pitämään ko.naista vaan kaverina.... :itku: :wall:

Kaptah sanoi:

Muija on raskaana, ei suunniteltu mutta pääsi vain tapahtumaan ja abortti hylättiin mahdollisuutena harkinnan jälkeen. Ongelma on kuitenkin se että neiti on nykyään aivan helvetin äkäinen ja suututtelee kokoajan...Milloin mistäkin ja ihan pienistä asioista. Ei siinä sinänsä mitään mutta kun naiseni raivokohtaukset ovat aika pahoja, viimeksi paiskasi oven paskaksi ja heitti kaikki tavarat kämpästä lattialle jne.

Asutaan yhdessä mutta hän on töissä Helsingissä ja käy täällä viikonloppusin...Olen yrittänyt kyllä olla mukava ja ymmärtäväinen, järjestänyt romanttisia illallisia kun hän tulee kotiin jne. MUTTA kun se suututtelu ei ota loppuakseen, haistattelee, lyö luuria korvaan yleensä siihen pisteeseen aina jankkaa että itse totaalisesti sitten raivostun. :curs: Sitten taas pyytelee anteeksi...Ei siinä mitään mutta kun samaa kaava vaan jatkuu ja jatkuu.

Lisäksi tietenkin epäilee että petän häntä vaikka syytä ei ole nyt, ja epäilee tunteitani häntä kohtaan ainakin n.kerran viikossa. Nykyään kyllä ehkä aiheesta sillä kyllähän tuo nyt väkisinkin vaikuttaa tuo käytös nyt väkisinkin vaikuttaa tunteisiin.

Syitä suututteluun oli viimeksi mm.Kun kuulostin niin pirteältä vaikka hän oli lähtenyt pois...Vaikka rakastankin ihmistä tai ainakin rakastin niin alkaa pikku hiljaa riittämään kun toinen on AINA pahalla päällä. Ongelmalliseksi tilanteen kuitenkin tekee että tyttö sattuu odottamaan lasta minulle niin ei tässä nyt viitsi kyllä jättääkkään...Mutta ei tätä paskaa kyllä loputtomiinkaan jaksa...Tässäpä tätä ongelmaa on sitten tarpeeksi.

Onko hän aina ollut samanlainen vai onko raskaushormonit tms jotenkin tehnyt hänestä äkkipikaisen?

Vituttaa sana "ahdistaa" naisten suusta kuultuna. Ekan kerran se alkoi vituttamaan kun kuulin joskus puoli vuotta sitten että exää alkoi ahdistamaan yhtäkkiä yms. Nyt juttelin samaisen exän kanssa pari päivää sitten ihan mukavia ja yhdessä vaiheessa se sano ohimennen kun lätkä pyöri kaffelassa, et "ei oikeen ole lätkää tykännyt seurata kun se on niin ahdistava ja tylsä peli..." Mulla nousi samantien verenpaine, mutta nielin kiukkuni ja tarinoitiin jostain muusta. Ahdistaa... ei hitto... pitäisi poistaa sanakirjasta kokonaan. Pelkkä sanakin vituttaa niin ettei veri kierrä. Seuraavan kerran kun joku muija sanoo mulle että joku asia ahdistaa niin mä sanon et perkele!

Vituttaa myös kun duuni-jutuissa yksi homma meni eri tavalla kuin oli jo aiemmin lupailtu...

Kaptah sanoi:

no vois luulla, että raskaus muuttaa naista aika paljon. kylhän se kun keho muuttuu radikaalisti, hormonit hyrräävät. varsinkin jos raskaus hieman yllätys, asioita pyörii mielessä. tietty naises varmaan miettii, että oletko tukena vai livistätkö "vastuusta". niin moni kun on jäänyt raskausvaiheessa yksin ja joutunut käymään synnytykset ym. yksin läpi, koska mies on ollut syystä tai toisesta vastuuntunnoton. näitä tarinoita kuulee valitettavasti liian usein. varmasti veettää kun toinen riehuu ilman syytä, tuskin mitään kivaa on. ehkä kannattaisi yrittää puhua naisesi kanssa. keksiä jotain tekemistä. käydä vaikka katteleen lastenvaunuja jne :love: . mutta kuten eräs ystäväni oli kuullut synnyttävän naisen sanovan miehelleen kun tämä oli yrittänyt auttaa jotenkin, että "tule sitten sanomaan kuinka autat, kun synnytät kalustasi vesimelonin." sopii kokeilla. :thumbs:

Janetti sanoi:
Avokin kanssa on tänään vuosipäivä. Aloimme seurustella 7 vuotta sitten ihanan aurinkoisena toukokuun päivänä ja nyt kumpikin oli unohtanut koko päivän, eikä MITÄÄN erikoista ole tiedossa. Itse siis unohdin ihan kokonaan, mies oli vielä aamulla muistanut, mutta ei ilmeisesti viitsinyt mitään kummempaa järjestää tai suunnitella. Nyt on ihan järkyttävä olo. Voiko tää nyt näin mennä, saunaan ja nukkumaan niinku minä tahansa ke iltana!

Äh nyt alko kyllä keittämään itsellänikin kun luin tän viestin... Ei muuten mutta tuli vaan mieleen ex-tyttöystävät. Miten joillekkin naisille nuo vuosi ja kuukausipäivät voivat olla noin tärkeitä? Muistan kun exä oli kerran tosi hapan koko päivän ja sit yöllä sängyssä alkoi itkemään, no mä sit ihmettelin että mikäs sulla on "no sä et muistanut että meillä oli tänään 5-kuukautispäivä, sä et näköjään välitä musta yhy yhy yyyy"

Naiset huoh... Mä en oikeasti muista nimipäiviä, kuukausipäiviä, vuosipäiviä, synttärit koitan muistaa, ja joulua ei voi olla huomaamatta :evil:

Antakaa meille junteille anteeksi, kyllä me silti teistä tykätään :haart:

Se typerä idiootti joka kavalsi Töölön matkatoimiston rahat, onnistui pilaamaan 10-vuotiaiden futisjunnujen pelimatkan saksaan. Toivottavasti Salonoja lukee iltiksen tänään ja lahjoittaa pojille puuttuvat 12 000 euroa. Pojat varmaan pistäis innolla sponssipaidat päälle siitä hyvästä.

HabaMih sanoi:
Se typerä idiootti joka kavalsi Töölön matkatoimiston rahat, onnistui pilaamaan 10-vuotiaiden futisjunnujen pelimatkan saksaan. Toivottavasti Salonoja lukee iltiksen tänään ja lahjoittaa pojille puuttuvat 12 000 euroa. Pojat varmaan pistäis innolla sponssipaidat päälle siitä hyvästä.

:(
Kai tuo nyt korvataan kuitenkin??

Tänään ei enää vituta niin paljon kun eilen illalla. Kyllä taas tässä huushollissa seinät tärähteli kun avauduin miehelle erinäisestä asiasta... :curs:

Ylinopeussakkoja, paljastinrikkomus + ylinopeussakot, taas ylinopeussakot + kortti pois.. Voi helkatin helkatti, miks ei jumaliste voi uskoa vähemmällä että kun ei saa ajella kahtasataa niin sitä ei pitäis sit ajella! Maanantaina kun vasta sanoin hänelle, että minua pelottaa milloin hänelle sattuu jotakin liikenteessä, saati sitten että joku muu joutuisi uhriksi. En millään lailla epäile tai vähättele miehen ajotaitoja, mutta sitä minä en voi käsittää ollenkaan, miksi se vauhti ei kestä kurissa..! Minnekään ei oo niin kiire että pitää kuukauden välein sakot saada. Moottoripyörä kai se pahin vekotin oli, mutta kun sekin on nyt hävitetty niin riittäähän se autokin näköjään vallan mainiosti.

Suututtaa sekin, kun niille rahoilleen olis varmaan parempaakin käyttöä. Eipä auta mulle tulla narisemaan yhtään... Kummastuttaa tuommonen välinpitämättömyys, kaahailu oman ja muidenkin hengen uhalla. :wall:

Eilen olis ollut liikennevalistusta tarjolla muillekin, ukko sanoi jo pariin kertaan että ei täällä jumalauta voi asua kun nalkutus ei laannu, mutta kylläpä me sitten asiasta neuvoteltiinkin... Monestihan se vaan on niin, että sitä hurjastelua ei lopeta ennenkun jotain sattuu, moni suorastaan nauttii vauhdin hurmasta. Miehellä kyllä tuntuukin olevan jotakin haudattuja unelmia ralliautoilusta, pitää varmaan sille joku Fiat ostaa jolla voi jossakin soramontun pohjalla käydä kurvailemassa... :D

Back
Ylös Bottom