Dragon
VIP
Ruhli sanoi:Olin varmaan itsekkin aika näky kun maanantaina olin sairaana salilla ja pyörryin kun menin mavesarjan jälkeen juomaan. :D
Fiksua treenata kipeänä. :down:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ruhli sanoi:Olin varmaan itsekkin aika näky kun maanantaina olin sairaana salilla ja pyörryin kun menin mavesarjan jälkeen juomaan. :D
Sportman81 sanoi:Hmm..Ittellä on ainakin joskus niin, että aika ei yksinkertaisesti riitä tekemään täyspainoista treeniä. Parempi silloin tehdä tuo 6 sarjaa vaikka sitten hauista, (mikä ei sinänsä oo yhtään huono homma), kuin ei mitään.
SniffDaddy sanoi:Nämä pyhäpäivät kyllä vituttaa. Salikin perkele kiinni.
Aika pitkälti juu... jotain kipsoja ja huoltiksia on auki tietty.Kostaja X sanoi:Voi vittu! -Onks kaupat kiinni tänään?
Ensinnäkin tässähän oli kyse siitä, että kyseinen henkilö teki 6 liikettä, kutakin 3 sarjaa. 3*6=18 sarjaa. Ja tämän jutun pointti oli siis varmaankin se, että hauista hinkattiin ~18 sarjaa ja selkää huomattavasti vähemmän. Am I right?Sportman81 sanoi:Hmm..Ittellä on ainakin joskus niin, että aika ei yksinkertaisesti riitä tekemään täyspainoista treeniä. Parempi silloin tehdä tuo 6 sarjaa vaikka sitten hauista, (mikä ei sinänsä oo yhtään huono homma), kuin ei mitään.
PekkaSS sanoi:Hyvä tietysti, että tiedät paremmin ja päteminenkin on ihan hauskaa. Onhan sulla tuo VIP-statuskin.
Noniin.Meikäläinen on taas pihalla kun lumiukko ja pää sulaa kovaa vauhtia. Nyt oon ollu kipiänä 44 päivää ja päivät menee keskenään sekaisin ja nukkumisrytmi on ihan mitä sattuu.Proteos sanoi:Aika pitkälti juu... jotain kipsoja ja huoltiksia on auki tietty.
RoMuLuu sanoi:Ensinnäkin tässähän oli kyse siitä, että kyseinen henkilö teki 6 liikettä, kutakin 3 sarjaa. 3*6=18 sarjaa. Ja tämän jutun pointti oli siis varmaankin se, että hauista hinkattiin ~18 sarjaa ja selkää huomattavasti vähemmän. Am I right?
Sportman81 sanoi:Ehkä tää koko juttu ei olekkaan niin tärkeä loppujen lopuksi..Sama se mulle vaikka kyseinen heebo hinkkais 12 sarjaa hauiksia.
Eihän tuossa nyt ole mitään hauskaa/erikoista. Kyllä se tekisi kaikille vähänkin treenaaville hyvä pitää kunnollinen lihashuoltopäivä kerran viikkoon ja venytella 45-60 minuuttia.
Tampio sanoi:Eikö kannattaisi käydä (pätevällä)lääkärillä?
Oletpas sinä ahdasmielinen.Erkki-setä sanoi:Ehkäpä, mutta eikös sen venyttelyn olisi voinut jossain muuallakin tehdä?
olo!Noh lihasmuisti korjannee asian melko pian kun alat reenaileen eli aika nopsaan varmaan saat painon takasi :thumbs:Örkki sanoi:Vittu nyt täytyy avautua!!
Murtuneen reiden takia paino tippunu 11kg. Saatana, kun tekis mieli treenaa! Helvetti, kun ei pysty edes autoa ajamaan. Kiva käkkiä neljän seinän sisällä, meinaa pää hajota! Onneks kaverit on muistanu käydä aktiivisesti! Saa nähdä, milloin voi heittää noi fucking kyynärsauvat vittuun?!
Örkki sanoi:Murtuneen reiden takia paino tippunu 11kg. Saatana, kun tekis mieli treenaa! Helvetti, kun ei pysty edes autoa ajamaan. Kiva käkkiä neljän seinän sisällä, meinaa pää hajota! Onneks kaverit on muistanu käydä aktiivisesti! Saa nähdä, milloin voi heittää noi fucking kyynärsauvat vittuun?!
Kaksi viikkoa sairaana. :wall: Pakko välillä yrittää päästä kun tuntuu terveemmältä olo. Mutta joo, sairastuu vaan uudelleen jos ei tervehdy ensin kunnolla.Dragon sanoi:Fiksua treenata kipeänä. :down:
Erkki-setä sanoi:Ehkäpä, mutta eikös sen venyttelyn olisi voinut jossain muuallakin tehdä?