Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tomi sanoi:
Kaverilta pöllittiin samana yönä Bemarista kalliit aluvanteet ja 225:t matalaprofiilirenkaat. Oli auto nostettu kolmen tunkin ja kiven päälle. :jahas:
Mikähän "hymiö" tähän sopis, :jahas: vai :eek: : Ne lukkomutterit maksoi sitten liikaa ?! Auto maksaa paljon, vanteet maksaa paljon ja renkaat paljon, sitten iskee piheys eikä viitsi satsata muutamaa lanttia lisää lukkomuttereihin ?!

Tikari sanoi:
Mikähän "hymiö" tähän sopis, :jahas: vai :eek: : Ne lukkomutterit maksoi sitten liikaa ?! Auto maksaa paljon, vanteet maksaa paljon ja renkaat paljon, sitten iskee piheys eikä viitsi satsata muutamaa lanttia lisää lukkomuttereihin ?!

:jahas:

Luuletko oikeasti, että ne lukkomutterit estää sen vanteiden/renkaiden pöllimisen? Kyllähän ne voivat hommaa hidastaa, mutta mitään 100% turvaa ne eivät kyllä anna

Kyöpeli sanoi:
:jahas:
Luuletko oikeasti, että ne lukkomutterit estää sen vanteiden/renkaiden pöllimisen? Kyllähän ne voivat hommaa hidastaa, mutta mitään 100% turvaa ne eivät kyllä anna
Juu ei ne 100 varmat olekaan, mutta senverran hidastimet ainakin että homma saattaa jäädä kesken... Neljän lukkomutterin "murtamiseen" menee kuitenkin suhteellinen aika. Kiinnijäämisen riski saattaa saada pöllijän toisiin aatoksiin ja jättää kokeilemattakin... Äh, ei olisi taas pitänyt sekaantua. Sorry.

eläin sanoi:
voi harmi... pyörästä puhkes kumi, ku olin menos muijalle. Myöhästyin ekoilta treffeiltä tunnin ja muija ei uskon, et pyöräst puhkes kumi. Sano vaa kylmäst et eti itelles uus nainen... No ei muuta ku naisten kaatoo.
Mikset soittanut ja ilmoittanut myöhästymisestä? Kyllähän sitä odottamattomia esteitä voi kaikille tulla mutta tietty se tuntuu oudolta jos sovitaan jotain eikä sitten kaveria kuulukaan... olisin kyllä luullut muijan ymmärtävän tilanteen.

Joku ihmeen kuumeeton flunssa/ylirasitus paalla,treenitaukoa jo 2 viikkoo,jumalauta etta on taas vuosikymmenen alennustila paalla!Ja naissa puolalaisissa nappiksissa ei oo erasta kirjainta!

Salin jälkeen saunassa jotkut kummeli-äijät.
(3. äijä saapuu saunaan)
1.äijä: No, onko mitään vitsiä?
3: On. Jos Hawaiilainen ja karhunpoika menisi naimisiin, mikä olisi häälaulu?
1: Olisko karhunpoikaa sairastaa?
3: Joo hahaa :lol2:
1: :lol2:
2: ????
1 ja 3: etkö tajunnut, karhunpoika sairastaa.
2: mmmmhhmmm?
1: Ei ole kovin pitkät piuhat :D
(lähden saunasta WTF meininki päällä)
(näen aijät pukukopissa)
2: Entiä, mutta nyt alkoi pyörimään
1 ja 3: No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan
Minä: WTF
{miettikää}
(Minä mopolla)
Minä: Karhunpoika sai _________ rastaa :eek:
Aivan :eek:

jaki_ sanoi:
(3. äijä saapuu saunaan)
1,3: etkö tajunnut, karhunpoika sairastaa.
2: mmmmhhmmm
(näen aijät pukukopissa)
1,3: No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan
(Minä mopolla)

1. Meikä luki tän
2. Karhunpoika sai rastaa
102,1. Mopo???????????????
30281. Meikä: :david: WTF :david:

Erkki-setä sanoi:
En nyt tiedä onko tämä niin hauskaa, mutta aika erikoista...

Tänään salille tuli mies ja nainen, kohtalaisen juntin näköisiä. Tämä nainen, ei mitenkään hyväkuntoisen näköinen, souteli siinä aluksi viitisen minuuttia soutulaitteella, jonka jälkeen alkoi venyttelemään jalkoja/käsiä/kaikkea mitä voi. Venyttelyä jatkui ja jatkui, ja ajattelin että siinähän lämmitellään hyvin. Muttaku se ei sitte tehnykkään mitään muuta koko salilla! Nooh, sain ainakin uusia venytysliikkeitä tietooni, oli varmaan opiskellu jonku venytellen kuntoon -kirjan ulkoa. Joka laite penkistä alataljaan sai uuden käyttötavan venytyslaitteena.

Eihän tuossa nyt ole mitään hauskaa/erikoista. Kyllä se tekisi kaikille vähänkin treenaaville hyvä pitää kunnollinen lihashuoltopäivä kerran viikkoon ja venytella 45-60 minuuttia.

jaki_ sanoi:
(3. äijä saapuu saunaan)
1 ja 3: etkö tajunnut, karhunpoika sairastaa.
2: mmmmhhmmm?
(näen aijät pukukopissa)
1 ja 3: No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan
{miettikää}
(Minä mopolla)

Hmm, ettei vain ollut "jamaikalainen ja karhunpoika". Silloin tuo olisi jo hauska :)

cuscus sanoi:
Hmm, ettei vain ollut "jamaikalainen ja karhunpoika". Silloin tuo olisi jo hauska :)

Tuota mäkin mietin, Hawajista ei tuu heti rastoja mieleen mut Jamaikasta kyllä.

Vitsit ne vain paranee, kun niitä ryhdytään analysoimaan syvällisesti. Varsinkin tuollaiset jo alunperin äärimmäisen hauskat tapaukset. :D

Sepsis sanoi:
Vitsit ne vain paranee, kun niitä ryhdytään analysoimaan syvällisesti. Varsinkin tuollaiset jo alunperin äärimmäisen hauskat tapaukset. :D

Parasta tässä vitsissä on ns. tahaton komiikka, eli kertojan ja naurajan totaalinen tietämättymyys maailman menosta/ihmisistä ja paikoista.

osku sanoi:
Joku ihmeen kuumeeton flunssa/ylirasitus paalla,treenitaukoa jo 2 viikkoo,jumalauta etta on taas vuosikymmenen alennustila paalla!Ja naissa puolalaisissa nappiksissa ei oo erasta kirjainta!
Mulla on saman typpinen tauti ja ensi viikolla Mpkk:n pääsykokeet, jossa pitäisi juosta cooper. Parantumisen merkkejä ei juuri ole.

Näppis sentään toimii.

No nyt kyllä yksi salien sankari tunnistaa itsensä..

Oltiin koko perheen voimalla salilla. Minä ja mieheni punttisalin puolella ja vajaa 4-vuotias muksu lasten tunnilla. Lasten tunnin loputtua nappula tuli siihen salin puolelle odottelemaan että saadaan treenit loppuun (ja oli siis koko ajan valvonnan alla ja sarjoja oli jäljellä ehkä 1 tai 2). Aikansa katseli mukula kahden korston tekemisiä ja viimeinen sarja minkä toinen näistä hepuista teke oli aika tiukka. Ähinää, puhinaa, ärinää ja murinaa. Muksun naamasta näki että vähän kauhistutti ja hämmästytti, ei mitään hätää kumminkaan. Sarjan jälkeen heppu vielä naureskeli muksulle että pelästyikö.. No kotimatkalla muksu sitten tivasi kovasti, että oliks se niin vihanen se setä kun se oli niin vahva. Iskä älä sinä ala niin vahvaksi..

Kuinka ollakkaan seuraavalla viikolla odoteltiin lasten tunnin alkua jumppasalissa ja samainen ähinä ja puhina alkoi kuulua punttisalin puolelta. Muksu ovelle kattomaan ja kohta huutaa: "äiskä, tuu kattomaan se sama setä on täällä taas!!". Ja äänen sävynä hurja innostus.

Heti kohta tulee lehti missä on tämän saman setän kuvia. No ne on muksu laittanu sinitarralle oman huoneen seinälle ja esittelee aina kaikille vieraille miten vahva mies on (ja todella ihailevaan sävyyn). Samaa kauppaakin käytetään tämän setän kanssa ja silloin tällöin aina joudutaan tekemään ylimääräisiä kierroksia kaupassa ettei muksu äkkäisi idoliaan ja kailottaisi sitä kaikelle kansalle..

Eli herra bodari.. sulla on jo nyt ihailija.. Osku kohta 4-v..

Eilen oli salilla kaksi huvittavaa mustaa miestä.
Miehistä pienemmän oli pakko mennä näyttämään miten pystypunnerrusta tehdään kun kaveri oli tehnyt intensiivisesti sarjoja 20kg käsipainoilla. Mies otti kympit ja veti hurjaa tahtia ja sitten ei tehty enään mitään muuta kuin istuttu ja kävelty ympäri salia banaanit kainaloissa. Repesin pahasti kun kävin juomassa vessassa, ulos tultuani tämä tyyppi käveli perässäni ja murisi.:D Oli varmaan kova olo kun tyyppi oli jotain 2 metrinen ja minä jotain 1,76. :rolleyes:

Isompi mies sitten (jonkin verran päälle kaksi metriä ja varmaan alle 80 kiloinen) teki penkkiä innoissaan 65:llä. Ei siinnä mitään, ei ottanut liian isoja painoja ainakaan ja teki hyvin sarjansa (vaikka suoritustekniikka olikin mitä oli) mutta häiritsi kun tämä aina huuteli jotain tyyliin "I don't need this shit" jne. kovaan ääneen. Sitten kun joku aika vahvan oloinen mies oli saanut raskaat vinopenkin sarjansa tehtyä ja meni tekemään ristitaljassa ojentajia hyvällä tekniikalla rauhallisesti jollain 30 kilolla niin tämä musta mies nauroi ihan tosissaan samalla kun istui penkin päällä ihastelemassa hauiksiaan.

Isomman miehen hauikset ainakin erottuivat hyvin ja näytti mies melko hyväkuntoiselta. Hän sitten tuli näyttämään minulle miten niitä hauiksia tehdään scott-penkissä. Minulla oli 20 lätkät tangossa joilla itse saan tehtyä pari hikistä sarjaa. Mies yrittää saada tangon ylös pari kertaa huonolla menestyksellä. Minä olin varmistamassa kaverille vinopenkkiä käsipainoilla ja ihme kyllä kaveri sai sarjan loppuun (ehkä muutama toisto jäi). Mies sitten nousi seisomaan, tempaisi tangon ylös ja istui sitten scottiin tekemään hauiksia 3-4 sentin liikeradalla. Siinnä vaiheessa salilla oli kyllä niin hilpeä tunnelma että. :D
Mies meni sitten tekemään hauista istuvilteen ja sekin muistutti enemmän kulmasoutua:) Ja välillä heitti taas jotain miten ei tarvitse sitä treenausta ollenkaan.
Ja kaikenaikaa toinen mies istui ja elvisteli ympäri salia.

Olin varmaan itsekkin aika näky kun maanantaina olin sairaana salilla ja pyörryin kun menin mavesarjan jälkeen juomaan. :D

training_day sanoi:
Pari päivää sitten tuli nähtyä kyllä melkoinen :david:

En ollut ko. kaveria salilla ennen nähnyt, mutta väkisinkin kiinnitti huomion, että tyypillä oli "hieman" yksipuolinen treeni.
Tämä sankari nimittäin teki 6 eri liikettä hauiksille (3 sarjaa jokaista) ja sitten yhden 3xsetin ylätaljaa. Siinähän se treeni olikin. Sai ainakin suuret ja tärkeät hauislihakset riittävästi rasitusta...

Hmm..Ittellä on ainakin joskus niin, että aika ei yksinkertaisesti riitä tekemään täyspainoista treeniä. Parempi silloin tehdä tuo 6 sarjaa vaikka sitten hauista, (mikä ei sinänsä oo yhtään huono homma), kuin ei mitään.

osku sanoi:
Ja naissa puolalaisissa nappiksissa ei oo erasta kirjainta!

Mulla on sama ongelma. Asiaa nopeuttaa ja auttaa kun koppaat ä:n tekstistä cotrol+c:llä ja sitten tarvittaessa runkkailet sitä control+v:llä tekstin sekaan.

Back
Ylös Bottom