Dragon sanoi:Mun eilinen keskustelu yhden Jyväskyläläisen liikuntatieteilijän kanssa oli avartava. Koulutushaara oli liikuntafysiologia ja oma laji hiihto. Tietämys kehonrakennuksesta tällä pohjalla tietty 100%.
Pari aika mielenkiintoista väitettä tytöltä tuli.
1. Ihminen ei voi laskea ihonalaista rasvaa alle 10%.
2. Rasvapihtien käyttö edellyttää akateemisen koulutuksen.
Pakkista lukiessani olen saanut sellaisen kuvan, että ihonalaista rasvaa voi laskea alle 10% ja rasvapihtien käyttöön ei välttämättä tarvita akateemista koulutusta... TAI sitten täällä valehdellaan ankarasti ;)
Luonnollisesti olin väitteistä erimieltä, en mä mitään perusteluja asialle juurikaan saanut, kommentteja vaan, että en tiedä mistään mitäänEhkä se tyttö otti hepulit, kun kaveri tituleerasi häntä "kuperkeikka-maisteriksi".
Jepjep, joku ollut vissiin vähän kännissä. Ei pitäis perus liikuntafysiologian opiskelijan kuitenkaan ihan pihalla olla näistä oman alansa asioista. Vai ootkohan itse kännissä ymmärtänyt vähän väärin?
Ainiin tuo kuperkeikkamaisteri-titteli on varattu kyllä nimenomaan meille liikuntapedagogiikan opiskelijoille, että siinä meni vähän mettään kaveri. Liikuntafysiologian opiskelijat tiedä mitään kuperkeikoista :curs:
Ehkä se tyttö otti hepulit, kun kaveri tituleerasi häntä "kuperkeikka-maisteriksi".
.