Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Dragon sanoi:
Mun eilinen keskustelu yhden Jyväskyläläisen liikuntatieteilijän kanssa oli avartava. Koulutushaara oli liikuntafysiologia ja oma laji hiihto. Tietämys kehonrakennuksesta tällä pohjalla tietty 100%.

Pari aika mielenkiintoista väitettä tytöltä tuli.

1. Ihminen ei voi laskea ihonalaista rasvaa alle 10%.
2. Rasvapihtien käyttö edellyttää akateemisen koulutuksen.

Pakkista lukiessani olen saanut sellaisen kuvan, että ihonalaista rasvaa voi laskea alle 10% ja rasvapihtien käyttöön ei välttämättä tarvita akateemista koulutusta... TAI sitten täällä valehdellaan ankarasti ;)

Luonnollisesti olin väitteistä erimieltä, en mä mitään perusteluja asialle juurikaan saanut, kommentteja vaan, että en tiedä mistään mitään :) Ehkä se tyttö otti hepulit, kun kaveri tituleerasi häntä "kuperkeikka-maisteriksi".

Jepjep, joku ollut vissiin vähän kännissä. Ei pitäis perus liikuntafysiologian opiskelijan kuitenkaan ihan pihalla olla näistä oman alansa asioista. Vai ootkohan itse kännissä ymmärtänyt vähän väärin?

Ainiin tuo kuperkeikkamaisteri-titteli on varattu kyllä nimenomaan meille liikuntapedagogiikan opiskelijoille, että siinä meni vähän mettään kaveri. Liikuntafysiologian opiskelijat tiedä mitään kuperkeikoista :curs:

PekkaSS sanoi:
vipunostot tehtiin suorilla käsillä.

:itku:

Ite teen ja olen aina tehnyt ne suorilla käsillä. Kui ne sitten pitää tehdä?

Yks jätkä täälläpäin on aika hupaisa näky. Se menee salille 1,5 litran pullo täynnä Massaa, nostaa penkiltä hikisesti 30kg ja hörppää aina välillä massaa.
Ja sitten on vuorossa kaikkien laitteiden läpikäynti, ja aina välissä hörpätään Massaa. Olen sitä kehitystä sivusta seurannut niin kyllä kaikki äijät siellä on repeämäisillään :D Mutta ei kukaan ole seppä syntyessään. Nyt se poika nostaa jo 40kg penkiltä, tosin pyytää minut aina varmistamaan ja kysyy "haluutko massaa tästä kasvaa lihakset ihan homona" :david: .

Kun salivastaava/Fitness guru tulee joka päivä imurilla heilumaan salille.Ja imuria tulee vaikka sarja olisi kesken .Eikä siinä kysellä treenareilta .En viitsi kysisen henkilön nimeä laittaa tähän ,haista imuri.Jos tunnistat itsesi :hyper:

Mä näin yhden sankarin tekevän leukoja semmosessa masinaassa missä se kone auttaa (keventää) toistoja kun seisoo niitten rautojen päällä. Siinähän ei oo mitään kummosta, ihan hyvä laite se on mutta tämä tapaus sito itteensä lisäpainoa 20kg lätkän verran ja kun ei jaksanu tehä liikettä ylös asti niin lisäs jeesausta siihen koneeseen! Sen jälkeen alko sujua niin hyvin että ukko tempo varmaan reilusti toistakymmentä toistoa mennentullen...

Fuck to shit & fucking hell.... vapun kunniaksi mun Nishikin pyörä nyysittiin vaikka oli niin hyvin jemmattu piiloon ja oli lukossa... toivottavasti varas ajaa sillä ja se leikkaa ketarit kiinni tai jotain ja tyyppi lentää tangon yli pää edellä hevosen perseeseen tai jotain... Noh nyt pitää hommata jostain joku kunnon vanha mummopyörä...ei sitte vituta niin paljon jos sekin satutaan pöllimään. Vappu rox..ja vitut

Lilboi sanoi:
:itku:

Ite teen ja olen aina tehnyt ne suorilla käsillä. Kui ne sitten pitää tehdä?

Mitä olen salilla nähnyt ja kirjoista lukenut, niin ko. liike tehdään kädet hieman koukussa. Vain itseni olen nähnyt tekevän kädet suorina. Eikä siinä mitään, muttakun tämä "vipunosto"(sivulle siis) kuului niihin ainukaisiin liikkeisiin, joita tein.

Hyvä tietysti, että tiedät paremmin ja päteminenkin on ihan hauskaa. Onhan sulla tuo VIP-statuskin.

alussa viparit onkin hyvä tehdä suorilla käsillä että oppii liikeradan kunnolla, sitten kun se on opittu niin pikkasen käsiä koukkuun, ottaa se kädet suoranakin todella hyvin. ennemmin kädet suorana entä kädet koukussa kauheella heijjaamisella, kädet suorana liikkeessä on vaikea huijjata kun liikealoitetaan ja lopetetaan tuohon reisien ulkosyrjään eikä viedä sinne reisien etuosaan mistä se heijjaaminen yleensä alkaa. toki silloin kun tehdään kädet koukussakin niin voi tehdä tuosta sivulta ettei niitä painoja vie sinne etureisien "päälle" vaan aina kun lasketaan niin painot tulee aivan sivulle, itse teen aina niin silloin kun seisaaltaan satun liikkeen tekeen.

Muutama päivä sitten oli pari nuorempaa kuntoilijaa salilla. Kummallakin oli 1,5 litran pullot kokista treenijuomana. Sitä sitten hörpittiin koko ajan ja yhteen ääneen ihmeteltiin "Miten tällä ei lähde jano?" ja "Kauhee tunne koko ajan vatsassa. Oliskohan se tää kokis? Tuntuu että tulee yrjö."

Vapusta en jaksa mitään sanoo, mutta selkä ollu kohta 3kk niin paskana että ei voi ollenkaan sitä reenata ja sattuu muutenki iha vi***na :curs:
Tietenkään lääkärissäkään eivät osanneet mitään sanoa eikä röntgenkuvassa...

Kultakutri sanoi:
Muutama päivä sitten oli pari nuorempaa kuntoilijaa salilla. Kummallakin oli 1,5 litran pullot kokista treenijuomana. Sitä sitten hörpittiin koko ajan ja yhteen ääneen ihmeteltiin "Miten tällä ei lähde jano?" ja "Kauhee tunne koko ajan vatsassa. Oliskohan se tää kokis? Tuntuu että tulee yrjö."

Dragon sanoi:
Paljon mahdollista sen mun 1,5 litran light-kokiksen jälkeen.

Busted :D

Vituttaapi idiootit.

Tuolla "Viteoita"- threadissa on linkki leffanpätkään, missä nuori kaveri sytyttää drinkin palamaan ja vetäisee sen naamaansa. Paloainetta kuitenkin menee vähän suun ohi ja kaverin naama syttyy tuleen.

Toinen tapaus kotimainen - kaikki varmaan luki / kuuli uutisista että 30v helsinkiläöinen putosi 7 metriä sillalta junaradalle, kun hän leikki akrobaattia vapun juhlan kunniaksi kaiteen päällä.

Toisella kaverilla (en tiedä miten kävi) voisi hyvinkin olla iso paloarpi lopun elämää naamassa, toinen taas ei välttämättä kävele enää koskaan. Oliko sitten sen arvoista? Varmaan itseäkin naurattaa sitten, ku lääkäri toteaa, että "näytät sitten Freddy Kruegerilta lopun ikääsi, Jóse."

Känniääliö ilmoittautuu. kahtena päivänä putkeen kitattu myrkkyä ja eilen palellutin itseni ansiokkaasti ollessani "piknikillä". Hienoa. Tänään pistän ruumiini kärsimään synneistään. Tippaakaan en lipsu päivän treeneistä ja jos sydäri tulee niin se on vain oikein mulle.
Mä olen tästä päivästä lähien absolutisti enkä juo enää koskaan viinaa. Itse asiassa oon harkinnu absolutismia jo pitkään... No, tästä se lähtee. Menis tää kuukausi äkkiä, ei jaksais olla työharjoittelussa.. Tällä hekellä mä vihaan itseäni saaanan paljon ja haluan vain kuolla.

Vituttaa kun puolen vuoden taistelun jälkeen on samassa henkisessä jamassa yhä. Elämää miehen jälkeen -mikä **tun elämä?? :itku:
Ja entistä rankemmin vituttaa että tapasin oikein mukavan ja ihanan miehen joka multa taitaa mennä ohi koska mua vituttaa että mä olen osittain kiinni vielä edellisessä! Siis mies ei mene multa ohi koska olen henkisesti kiinni exässä, vaan siksi että mua vituttaa! :wall:

Onneksi sentään pääsee painimaan tänään.

Sori, en luokittele itseäni keski-ikäiseksi, jokinorsuksi tai pukeudu liian tiukkoihin vaatteisiin salilla, joten tais nyt olla joku muu kyseessä... :hyper:

Vituttaa noi helvetin perkeleen tupo(paperiliiton)neuvottelut, kun ei pääse töihin sen takia, paikka on siis jo varma, mutta työn alkamis ajankohta on epäselvä. Ja sekin vituttaa etten saa kuin puolikasta päivärahaa kelalta, koska vanhemmillani on yhteen lasketut tulot yli 1700e/kk, eikä he todellakaan mulle mitään rahaa ole antamassa, saatana. Kelassa luullaan että vanhemmat elättävät täysi ikäistä, työtöntä ihmistä, ei vittu :curs:

Vanek sanoi:
Vituttaa noi helvetin perkeleen tupo(paperiliiton)neuvottelut, kun ei pääse töihin sen takia, paikka on siis jo varma, mutta työn alkamis ajankohta on epäselvä. Ja sekin vituttaa etten saa kuin puolikasta päivärahaa kelalta, koska vanhemmillani on yhteen lasketut tulot yli 1700e/kk, eikä he todellakaan mulle mitään rahaa ole antamassa, saatana. Kelassa luullaan että vanhemmat elättävät täysi ikäistä, työtöntä ihmistä, ei vittu :curs:

Taidat kuitenkin asua heidän nurkissaan? Eikohan se ole sitä elättämistä...vai maksatko heille vuokraa?

Back
Ylös Bottom