Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Integrandi sanoi:
Taidat kuitenkin asua heidän nurkissaan? Eikohan se ole sitä elättämistä...vai maksatko heille vuokraa?

En maksa vuokraa, ja ruokakin on ilmaista, mutta muihin menoihin ei rahaa ihan hirveästi heru, joten vituttaahan se, no onhan se 230e/kk parempi kuin ei mitään, mutta kyllähän sitä mielellään ottais sen täyden päivärahan.

Vanek sanoi:
En maksa vuokraa, ja ruokakin on ilmaista, mutta muihin menoihin ei rahaa ihan hirveästi heru, joten vituttaahan se, no onhan se 230e/kk parempi kuin ei mitään, mutta kyllähän sitä mielellään ottais sen täyden päivärahan.

Hmm...460€/kk. Itselläni kuluu tuo summa kevyesti vuokraan+ruokaan kuukaudessa, joten etkohan aika omillesi jää kun vanhempiesi luona lusmuat (tai siis tuon 230 tietysti plussalle).

Integrandi sanoi:
Hmm...460€/kk. Itselläni kuluu tuo summa kevyesti vuokraan+ruokaan kuukaudessa, joten etkohan aika omillesi jää kun vanhempiesi luona lusmuat (tai siis tuon 230 tietysti plussalle).

Totta. Ja mikäs kiire sieltä vanhempien nurkista on poiskaan, jos noin muuten on hyvät välit jne.
Mutta silti, käsittämättömiä on noin eri pykälät, jotka olettavat hyvätuloistenkin vanhempien elättävän täysi-ikäisiä (siis joo, ruokaa saa, JOS saa). Ja eikös muuten ole laskettu niinkin, että kotona asumattomatkin opiskelijat sais n.100e kuussa vanhemmiltaan (eli tässä tapauksessa tuet riittäis hyvin)? ***tu mä mitään saa.
Sorry :offtopic:

Vanek sanoi:

Vituttaa tyhjästä kitisijät, jos meinaat ettet saa tarpeeks rahaa nii muutappa omaan kämppään ja maksa se 300-400 ecee vuokraa ja osta ne omat ruuat 100-175 riippuen siitä kuinka nuuka on. Prkle... Ei jää opiskelijalla mitään käteen tuesta, joillaki sentään 230 ecee.

-edit- Niinno vuokra tietenki vaihtelee paikkakunnittain laajemmallaki ku tuolla nimenomaisella satasen skaalalla.

Raskolnikov sanoi:
Vituttaa tyhjästä kitisijät, jos meinaat ettet saa tarpeeks rahaa nii muutappa omaan kämppään ja maksa se 300-400 ecee vuokraa ja osta ne omat ruuat 100-175 riippuen siitä kuinka nuuka on. Prkle... Ei jää opiskelijalla mitään käteen tuesta, joillaki sentään 230 ecee.

-edit- Niinno vuokra tietenki vaihtelee paikkakunnittain laajemmallaki ku tuolla nimenomaisella satasen skaalalla.

Vituttaa ihmiset jotka tulevat suurinpiirtein kertomaan, mikä saa vituttaa ja mikä ei. Ja kuten sanoin parempi se 230 oiroakin kuin ei mitään. Ja juuri siksi en kotoa pois muutakkaan ennen kuin olen töissä, jotta rahaa jäisi muuhunkin kuin ruokaan ja vuokraan. :piis:

Vanek sanoi:
Vituttaa ihmiset jotka tulevat suurinpiirtein kertomaan, mikä saa vituttaa ja mikä ei. Ja kuten sanoin parempi se 230 oiroakin kuin ei mitään. Ja juuri siksi en kotoa pois muutakkaan ennen kuin olen töissä, jotta rahaa jäisi muuhunkin kuin ruokaan ja vuokraan. :piis:

Samaa ihmettelin itsekkin. Olisin itsekkin avautunut, jos jotain porukoilla asuvaa olis vituttanut, ettei saa ilmaista rahaa. Kyllä sitä kuitenkin saa vähän vituttuu jos ei saa ansaita työllään, vaikka mieli tekis. Mun mielestä ahneus ei ole pahasta, jos rahan eteen on valmis tekemään töitä.

Trillian sanoi:
Vituttaa kun puolen vuoden taistelun jälkeen on samassa henkisessä jamassa yhä. Elämää miehen jälkeen -mikä **tun elämä?? :itku:
Ja entistä rankemmin vituttaa että tapasin oikein mukavan ja ihanan miehen joka multa taitaa mennä ohi koska mua vituttaa että mä olen osittain kiinni vielä edellisessä! Siis mies ei mene multa ohi koska olen henkisesti kiinni exässä, vaan siksi että mua vituttaa! :wall:

Onneksi sentään pääsee painimaan tänään.

Mulla on tuollainen tilanne, mutta päinvastoin. Olen se iihhana mies, joka huomasi naisen olevan ajatuksiltaan vielä ex-maailmassa. Joo, mutta mitä väliä, olen vaihtamassa paikkakuntaa piakkoin ja naisiahan maailmassa riittää. Jätä sinäkin se menneisyys jo rauhaan. Nyt on nyt.

Duunipaikan palkka-asiat. Mä oon ollut töissä monta vuotta ja kouluttanut itseäni sinä sivussa, ja nyt uusi työntekijä ilman mitään koulutusta saakin sitten saman palkan ens vuonna (siis syksystä ->) kun mä palkankorotuksen saatuani. Mitä hemmettiä?!?!? :curs: :curs:

noh, ei tää nyt niinkään vituta, ahdistaa lähinnä, kun ei taas tiedä mitä vittua sitä haluais tulevaisuudessa tehdä, opiskelin vuoden alaa josta luulin että kiinnostais, mut ei kiinnostanutkaan, nyt opiskellut kohta vuoden alaa, joka kiinnostais kyllä, mutta kun tietää että ois resursseja kouluttautua vaativampaankin ja ennen kaikkea työtilanteeltaan parempaan ammattiin.. noh, onneks inttiin paluu edessä, ja vielä vajaa vuosi jäljellä, eli kerkee miettimään kuitenkin, vaan ei hirveesti tekis mieli enää heittää aikaa hukkaan ja opiskella vähän miljoonasta eri tutkinnosta...

Ugh, olen avautunut..

Tähtityttö sanoi:
Duunipaikan palkka-asiat. Mä oon ollut töissä monta vuotta ja kouluttanut itseäni sinä sivussa, ja nyt uusi työntekijä ilman mitään koulutusta saakin sitten saman palkan ens vuonna (siis syksystä ->) kun mä palkankorotuksen saatuani. Mitä hemmettiä?!?!? :curs: :curs:

Johto tajusi, että ne on maksanut aikasemmin surkeaa palkkaa eikä ne enää kehdanneet jatkaa sitä, niin ne palkankorotuksella nosti sun palkkatason "omasta mielestään hyväksyttävään minimiin" ja antavat tietty tämän saman minimin myös uudelle työntekijälle. Logiikkaa tästä ei saa kaivettua kirveelläkään, se on yritysmaailmaa tuo.

Joku vitun runkkari nisti murtautunut autoon viime yönä. Onneksi tohon autoon vielä sai osakaskon, eli jotain positiivista tässäkin tapauksessa.

Piti sitten ottaa lomapäivä tämän takia, meni 6 tuntia kun tein rikosilmoituksen ja sain asiat selvitettyä vakuutusyhtiön kanssa.
Vittu kuka pahvipää varastaa autosta mm. käytetyt öljyt, käytetyn prätkän akun, rikkinäisiä polttimoita, ja kaiken huippuna autosoitin joka on on ns. jenkkimalli. Toimii ihan vitun hyvin suomessa.
Prätkän (uudet) kulutusosatkin oli viety, niilläkin tekee ihan vitusti kun ne käy just tasan yhteen pyörämalliin joita on suomessa enää muutama.
Paras kuitenkin oli rikkinäinen digikamera, mahtaa vituttaa. Toivottavasti varas saa puukosta kun yrittää myydä sitä jollekkin mannelle.

Mixu sanoi:
Johto tajusi, että ne on maksanut aikasemmin surkeaa palkkaa eikä ne enää kehdanneet jatkaa sitä, niin ne palkankorotuksella nosti sun palkkatason "omasta mielestään hyväksyttävään minimiin" ja antavat tietty tämän saman minimin myös uudelle työntekijälle. Logiikkaa tästä ei saa kaivettua kirveelläkään, se on yritysmaailmaa tuo.

Niin, paitsi että mä itse pyysin palkankorotusta, ja sain sen kuulemma ansaitusti. Samalla mun vastuualue kasvaa, mikä on kivaa sinänsä, koska tykkään vastuusta. Mun mielestä pitäis vaan olla jotkut reiluussäännöt. Ei sitä viittis huonossa hengessä panostaa työhönsä...

Ai niin, heitin tänään kännykänkin sitten sementtiin kun tulin treeneistä ja venasin dösää. Ei helvetissä, kun puoltoista vuotta oon onnistunu pitämään sen ehjänä ja sitten, suoraan SEMENTTIIN! Onneks ei hajonnu kokonaan, vaan kuori särös ylhäältä ja sen voi (kai) vaihtaa jos jaksaa, mutta salettiin siihen tuli joku hiusmurtuma jonnekin sisälle, ja kohta se ei toimi enää.. :curs:

Naiset vituttaa taas... tai siis se sama nainen mikä on vituttanu lähes koko kevään. Tulossa Thaimaasta takasin torstaina ja nyt tänään sain pitkästä aikaa(n. 4 viikkoon) ekan spostin... ei mitään puhetta siitä, että nähtäiskö, totes vaan että pitää tulla sit hakee kamat joku päivä... :curs:

Itsellä viä ihan tunteet solmussa ton naisen kanssa... taas ollaan sit ihan paskana... :itku:

Voi saatanan saatana...tuli sitten spoilattua hyvässä vauhdissa ollut dieetti. Hirveä morkkis päällä. Vedin kilon pitsan (noh, eihän se oikeestaan ollut kuin 980 grammaa) ja huuhdoin sen alas pullollisella viiniä.

älkääpä kaverit lähteko kauppaan vatsa kurnien ylipuhuva kaveri mukana...

Jaahas, nykyään ottaa päähän tää pakkis. Vielä jonkin aikaa sitten oli mukava tulla sivulle lukemaan, nykyään täällä vaan jengi puhuu paskaa kaikista asioista ja ollaan niin IMO tai MUTU tai jotain asenteella vastailemassa.
Ei paljoa ole asiallisia juttuja täällä ollut. Onneksi enää pari kuukautta vippeyttä jäljellä.
Harmi, että taso laskee. Vielä vuosi sitten viihdyin täällä joka päivä :(

blackie sanoi:
Joku vitun runkkari nisti murtautunut autoon viime yönä. Onneksi tohon autoon vielä sai osakaskon, eli jotain positiivista tässäkin tapauksessa.
Kaverilta pöllittiin samana yönä Bemarista kalliit aluvanteet ja 225:t matalaprofiilirenkaat. Oli auto nostettu kolmen tunkin ja kiven päälle. :jahas:

voi harmi... pyörästä puhkes kumi, ku olin menos muijalle. Myöhästyin ekoilta treffeiltä tunnin ja muija ei uskon, et pyöräst puhkes kumi. Sano vaa kylmäst et eti itelles uus nainen... No ei muuta ku naisten kaatoo.

eläin sanoi:
voi harmi... pyörästä puhkes kumi, ku olin menos muijalle. Myöhästyin ekoilta treffeiltä tunnin ja muija ei uskon, et pyöräst puhkes kumi. Sano vaa kylmäst et eti itelles uus nainen... No ei muuta ku naisten kaatoo.

Ai saakeli, otan osaa. Kylhän toi "pyörästä puhkes kumi" kuulostaa vähän keksityltä, mutta minkäs teet? No, eiköhän silti fiksu mimmi ois ymmärtäny... Vaikka toisaalta ekat treffit (ja jos vielä oli ennestään tuntematon nainen kyseessä) niin ohan se sit vähän eri juttu. Ilmeisesti ei ollu mahkuja soittaa ja ilmottaa myöhästymisestä?

eläin sanoi:
Joskus ylä-asteella kun piti palauttaa joku äikän työ, niin meillä oli kotona oikeasti printteri rikki. Opettajalle sitä selittelin ja se tokas, että edellisellä tunnillakin joltain oppilaalta oli just eräpäivän iltana mennyt printteri rikki. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom