Mä olin kyllä varmaan ihan hyvää salikomediaa pari ekaa kuukautta kun alotin treenaamisen viime syyskuussa: Kiertelin vaan laitteista toiseen, tein sarjan yhdessä ja siirryin seuraavaan ja vähän ajan päästä saatoin taas palata ko. laitteelle tekemään sarjan. Jalkoja ei tietysti huvittanut treenata "kun onhan ne muutenkin jo vahvat" ja vipunostot tehtiin suorilla käsillä. Sitten mulla oli pari ekaa viikkoa pakkomielle saada 60 kg penkistä ylös ja kun se ei mennyt niin muut treenaajat joutu vaivautumaan nostamaan painot rinnalta ja tämä tapahtui todellakin useasti ja mua kyllä nolotti. Hauisliikkeetkin tein monesti fuskaamalla, eikä siitä jäänyt kun ikävä tunne käsivarsiin ja siitä luultavasti johtuu, että mulla on edelleen vaikeuksia hauiskäännön tekniikassa, kun ei mikään tunnu toimivan. Älyttömintä oli kuitenkin varmaan se, että alussa kävin salilla melkein joka päivä treenaamassa hauista ja rintaa, varsinkin kun nirsouttani tapani mukaan jätin koulussa syömisen aina väliin.
No, siitä krediittiä kuitenkin itselle, että tajusin lopettaa tuon typeryyden. Nyttemmin kehitys on ollut itseä hämmästyttävää.
Mitä itse olen nähnyt, niin joku aika sitten salilla kävi iäkkäämpi mieshenkilö tuulipuku päällä ja kun se istu, sen housut laski niin alas, että perse näkyi kokonaan. Noh, mitäs muutakaan tämä mies sitten alkoi tekemään, eikä oikeastaan muuta lopulta tehnytkään, kuin alataljaa, jossa istutaan selkä muuhun saliin päin. Mua itseäni se ei pahemmin häirinnyt, enkä viitsinyt alkaa huomauttelemaankaan, mutta kun salille sitten tuli jotain nuorta naispuolista sakkia, niin myötähäpeää kyllä hiukan tunsin...
Suoraansanottuna ikävintä mitä voi tapahtua salilla on se, kun eräs tietty ryhmä keski-ikää lähenteleviä naisia ilmestyy paikalle juoruamaan ja istumaan kaikissa laitteissa ja päivittelemään, miten ei jaksa tehdä mitään kun on kaikki paikat jäykät. Kun sitten jotain tehdään, niin sitä tehdään todella pienillä painoilla, "ettei vaan lihakset kasvaisi, kun se on niin rumaa ja hirvityksenkauhistus...".