Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei ole mulle laitellut painoja mutta joillekin on laittanut kiekkoo lisää, hihat palas kun menis paikat jonkun apinan takia. Isoon ääneen huutelee ja neuvoo kaikkia, saattaa salin toiselta puolelta kuulua mölähdys että nyt menee hyvin tai jotain negatiivisempaa. Huumorillahan tollanen on otettava mutta oltava varuillaan ettei livauta tankoon ylimääräsiä :)

Muutto maanantaina ulkomaille ja kiinnostus järjestää asiat täällä on nollassa. Muutto on mieleen, mutta tää saatanan säätäminen vituttaa. Varmaan jää jotain oleellista tekemättä :angry:

Tove sanoi:
Työharjoittelu. 38 tuntia palkatonta duunia kuusi viikkoa. Oon niin onnellinen et voisin paskantaa. Jos lauantaina ei ois vappu niin mä injektoisin ruiskullisen ilmaa suoneen ja kuolisin. Ehkä vitutusta lisää hieman liian vähäinen yöuni.

njoo...ite kurssilla jonka pituus on 6,5kk , teoriaosuus oli joku kk:n ja loput työharjottelua...ilmaseksi, tai no saahan siitä ylläpitökorvauksen 8e/p.

Mun eilinen keskustelu yhden Jyväskyläläisen liikuntatieteilijän kanssa oli avartava. Koulutushaara oli liikuntafysiologia ja oma laji hiihto. Tietämys kehonrakennuksesta tällä pohjalla tietty 100%.

Pari aika mielenkiintoista väitettä tytöltä tuli.

1. Ihminen ei voi laskea ihonalaista rasvaa alle 10%.
2. Rasvapihtien käyttö edellyttää akateemisen koulutuksen.

Pakkista lukiessani olen saanut sellaisen kuvan, että ihonalaista rasvaa voi laskea alle 10% ja rasvapihtien käyttöön ei välttämättä tarvita akateemista koulutusta... TAI sitten täällä valehdellaan ankarasti ;)

Luonnollisesti olin väitteistä erimieltä, en mä mitään perusteluja asialle juurikaan saanut, kommentteja vaan, että en tiedä mistään mitään :) Ehkä se tyttö otti hepulit, kun kaveri tituleerasi häntä "kuperkeikka-maisteriksi".

Dragon sanoi:
Mun eilinen keskustelu yhden Jyväskyläläisen liikuntatieteilijän kanssa oli avartava. Koulutushaara oli liikuntafysiologia ja oma laji hiihto. Tietämys kehonrakennuksesta tällä pohjalla tietty 100%.

Pari aika mielenkiintoista väitettä tytöltä tuli.

1. Ihminen ei voi laskea ihonalaista rasvaa alle 10%.
2. Rasvapihtien käyttö edellyttää akateemisen koulutuksen.
Kai annoit kunnon litsarin naamalle? :curs:

Tomi sanoi:
Kai annoit kunnon litsarin naamalle? :curs:

Enhän minä nyt naisia lyö.

Mut alistettiin vakuuttavilla: "Sä et tiedä mitään" -perusteluilla. Lähdin sisälle tanssimaan ja pitämään hauskaa - annoin besserwisserin tehdä sitä omaa juttuaan.

Jesss, sitku mä valmistun joskus 10 vuoden sisään filosofian maisteriks ni osaan käyttää rasvapihtejä. Helpottava tieto...

Habanlimppu sanoi:
Näin hiljakkoin nuoren kaverin tekevän hauista alataljassa selällään maaten. Käyhän se niinkin mutta pisti naurattamaan. :thumbs:
mitäs hauskaa siinä on?ite oon tehny kyseistä liikettä penkillä,mutta sama asia. kris dim tekee hauiskääntöä alataljassa istuen ja kaverilla on kädet melko hyvää luokkaa...
don't knock it before you've tried it!

Siinä kyseisessä taljassa on tommosta suoritusta hankalan näköistä tehä istuinosan lyhyyden takia. Ekaa kertaa kyseisen tyylin näin. Liekö miten yleinen muualla päin?
Tekniikkana varmaan toimiva mutta tossa laitteessa hankalan näköistä hommaa.

Vituttaa nuo alakerran naapurit.

Pitävät hirveetä meula ja mekkalaa ja kaikki hullut ja juopot juoksentelee mun parvekkeen alla. Asun siis kaks kerroksisessa rivarissa -> en voi enää kuivata pyykkiä parvekkeella, tuulettaa petivaatteita tms. kun koko ajan nousee parvekkeen alta helvetillinen sätkän kiuru. :curs: :curs: Niin kauan kun sainkin rauhassa elää ja olla, no se kaikki loppui tasan tämän viikon torstaina kun nuo uudet suosikkinaapurit muutti tohon lattian alle...

Habanlimppu sanoi:
Näin hiljakkoin nuoren kaverin tekevän hauista alataljassa selällään maaten. Käyhän se niinkin mutta pisti naurattamaan. :thumbs:

Muistan että jossakin lehdessä tai kirjassa Savolaisen Make suositteli kokeilemaan kyseistä liikettä. Olen pari kertaa itsekin kokeillut ja ihan oiva liikehän tuo on.

En jaksa pistää lisää offtopiccia vappu threadiin niin pistän tänne.
Olin (selvänä) n. tunnin ns. teinihelvetissä eli puistoalue täynnä känniääliöitä.
Oli verisuonet poksahtaa kun aina välillä kuului:
1: Vittu täällä on teinejä vittu, mä lähen meneen.

ja myöhemmin
1: Vittu mä oon kännissä, vittu.

Ei se mitään, kuuluu nuoruuteen, mutta
Olin parin kaverin kanssa n. 24.00 "luukkuhesellä" ja siinä oli joku minun kokoinen äijä, vähän vanhempi (kännissä) ja äijä selitti jotain minulle että sen kaveri tarvitseee apua ja se halusi minut mukaan. sanoin että ei huvita mennä minnekään, ja se sanoi että blaa blaa ja sää olet hyvä jätkä. Sitten kääntyi laihemman kaverini puoleen ja repäisi paidasta ja sanoi että sä tulet mukaan. Kaveri oli peloissaan ja olisi tehnyt mitä äijä sanoi. Sanoin siihen vain että hei, anna mun kaverin olla, ja siinä vaiheessa kaveri lähti juoksemaan. Siihen jäi sitten minä ja se äijä ja pian lähti äijäkin.Ego buustaustahan tosta(äijä ei uskaltanut mulle tehdä mitään) sai mutta enimmäkseen jäi vituttamaan tuollaiset säälittävät jätkät.Prkl vanhempana näen jotain tuollaista niin :whip: :whip:
:curs:

Olitpa Jaki rohkea... :rolleyes: Pakkotoiston "vuoden pyhimys"-award suoraan Jakille mun mielestä. :love:

Minäkin kävin tähtitorninmäellä, mikä nyt on jo virhe sinäänsä, mutta kun jäi viime vuonna käymättä niin ajattelin, että pitäähän se katsastaa jos meno olisi vaikka parantunut, eihän se ollut.

No anyway, oltiin siinä kaverin kanssa lähdössä pois ko. paikasta, kun siihen eteen ilmaantui viisi tai kuusi kappaletta jotain sankareita aloitteleman keskustelua meidän kanssa.
No, tilanteen luonteen arvasi heti, tappeluahan ne kerjäsivät, mieluiten sellaista, jossa voimasuhteet olisi heidän puolellaan noin 2 vs 6.

Nämä sankarithan eivät tienneet, että meidän selkämme takana sattui olemaan pari-kolme meidän kaveriamme, kaikki omalla mittapuullani iso-kokoisia.

Kun minä ja vieressäni ollut kaveri lähdimme perääntymään "huomaamattomasti", päätti sankari joukkion "pomo" potkaista jalat kaverini alta ja muut siinä aukomaan turpaansa mulle entistä äänekkäämmin.
Tässä vaiheessa takanamme olleet kaverimme huomasivat tilanteen ja kuten varmaan arvaatte, niin kyllä taisi sankari joukkio tehdä uusia nopeus-ennätyksiä pinkoessaan pakoon, kun voimasuhteet olivat tasoittuneet.

Piti avautua, koska tälläinen "joukolla yhden/kahden -kimppuun" homma
vituttaa aina yhtä paljon. :curs:

Ainakin sai taas ihan uutta motivaatiota treeniin.

Vituiksihan se vappu vähän meni vaik kuinka yritti. Kalja kyllä maistui ja ruokaakin riitti mut porukka sit rupes riitelemään keskenään ja puolet lähti kotiin ja puolet baariin. Saatana kun ihmiset voi olla lapsellisia viel 25-vuotiainakin, ihan älytöntä.
Sitten ilta huipentui siihen kun yritettiin saada pizzaa kaupungilla. Ekassa paikassa päästiin tiskille ja kun oltiin tilaamassa niin selvis ettei Visa Electron käy:prkl: Sit kun haettiin rahaa ja kun yritettiin uudestaan niin jonossa oli varmaan 30 ihmistä, se siitä pizzasta. Kotiin vaan ja nukkumaan. Piknikistä ei tuu tänään mitään kun on lunta maassa, perkele tätä säätä.
Rupeen paistamaan possupihviä, jospa tää päivä ei vastustais niin pahasti.

Mä olin kyllä varmaan ihan hyvää salikomediaa pari ekaa kuukautta kun alotin treenaamisen viime syyskuussa: Kiertelin vaan laitteista toiseen, tein sarjan yhdessä ja siirryin seuraavaan ja vähän ajan päästä saatoin taas palata ko. laitteelle tekemään sarjan. Jalkoja ei tietysti huvittanut treenata "kun onhan ne muutenkin jo vahvat" ja vipunostot tehtiin suorilla käsillä. Sitten mulla oli pari ekaa viikkoa pakkomielle saada 60 kg penkistä ylös ja kun se ei mennyt niin muut treenaajat joutu vaivautumaan nostamaan painot rinnalta ja tämä tapahtui todellakin useasti ja mua kyllä nolotti. Hauisliikkeetkin tein monesti fuskaamalla, eikä siitä jäänyt kun ikävä tunne käsivarsiin ja siitä luultavasti johtuu, että mulla on edelleen vaikeuksia hauiskäännön tekniikassa, kun ei mikään tunnu toimivan. Älyttömintä oli kuitenkin varmaan se, että alussa kävin salilla melkein joka päivä treenaamassa hauista ja rintaa, varsinkin kun nirsouttani tapani mukaan jätin koulussa syömisen aina väliin.

No, siitä krediittiä kuitenkin itselle, että tajusin lopettaa tuon typeryyden. Nyttemmin kehitys on ollut itseä hämmästyttävää.

Mitä itse olen nähnyt, niin joku aika sitten salilla kävi iäkkäämpi mieshenkilö tuulipuku päällä ja kun se istu, sen housut laski niin alas, että perse näkyi kokonaan. Noh, mitäs muutakaan tämä mies sitten alkoi tekemään, eikä oikeastaan muuta lopulta tehnytkään, kuin alataljaa, jossa istutaan selkä muuhun saliin päin. Mua itseäni se ei pahemmin häirinnyt, enkä viitsinyt alkaa huomauttelemaankaan, mutta kun salille sitten tuli jotain nuorta naispuolista sakkia, niin myötähäpeää kyllä hiukan tunsin...

Suoraansanottuna ikävintä mitä voi tapahtua salilla on se, kun eräs tietty ryhmä keski-ikää lähenteleviä naisia ilmestyy paikalle juoruamaan ja istumaan kaikissa laitteissa ja päivittelemään, miten ei jaksa tehdä mitään kun on kaikki paikat jäykät. Kun sitten jotain tehdään, niin sitä tehdään todella pienillä painoilla, "ettei vaan lihakset kasvaisi, kun se on niin rumaa ja hirvityksenkauhistus...". :zzzz:

En nyt tiedä onko tämä niin hauskaa, mutta aika erikoista...

Tänään salille tuli mies ja nainen, kohtalaisen juntin näköisiä. Tämä nainen, ei mitenkään hyväkuntoisen näköinen, souteli siinä aluksi viitisen minuuttia soutulaitteella, jonka jälkeen alkoi venyttelemään jalkoja/käsiä/kaikkea mitä voi. Venyttelyä jatkui ja jatkui, ja ajattelin että siinähän lämmitellään hyvin. Muttaku se ei sitte tehnykkään mitään muuta koko salilla! Nooh, sain ainakin uusia venytysliikkeitä tietooni, oli varmaan opiskellu jonku venytellen kuntoon -kirjan ulkoa. Joka laite penkistä alataljaan sai uuden käyttötavan venytyslaitteena.

Back
Ylös Bottom