Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei nyt oikeasti vituta mutta tietynlainen ärtymys heräsi kun tuhannes samansävyinen postaus (eri ihmisiltä) eräällä alustalta osui silmään missä taas kaunis nainen, selkeällä ylipainolla valitteli että syö päivässä puolikkaan leivän ja käy 4x koirien kanssa 10km lenkin joka päivä ja harrastaa x-x kertaa viikossa liikuntaa ja diipadaapa.

Siis itseänikin ärsyttää miten etenkin näillä helteillä nesteet heittää ihan kohtuuttomia painomuutoksia, mutta jotenkin se että postauksessa on jotain väärin jos väitetyn aktiivimäärän kanssa väitetyllä puolikkaalla leivällä paino vaan nousee.

Mulla on kuukausien dataa siitä että oma aineenvaihdunta on sysipaska ja alan keräämään painoa heti kun syön yli 2100 kcal/vuorokausi. Vituttaa kyllä ja tuntuu epäreilulta, mutta en silti lähde väittämään että elän lasilla vettä ja nuolaisen tuorekurkkua 2 kertaa päivässä ja paino nousee vaikka juoksen 200km työmatkat.

Hei keksin kyllä oikeankin vitutuksen. Vanhalta vuokralaiselta jäi 3500€ ulosottoon mulle vuokria, siitä on nyt muutama vuosi. 0 euroa saanut ulosoton kautta ja soittelin tänään sinne että onko mulla kaikki kunnossa mun osalta niin sanoi että joo täällä näyttää ihan hyvältä mutta perijöitä on useampi sivu tässä että... et ole kyllä mitään saamassa useampaan vuoteen mutta tä on voimassa sen 15 vuotta eli... No... joo... Voihan se aina olla et jotain saisit mutta...

Vittu että vituttaa. Minä kyllä jouduin maksamaan tuon 3500 taloyhtiölle, jouduin maksamaan oikeuskulut, jouduin maksaa ulosottotoimiston maksut... toinen vitun loinen elelee pikavipistä toiseen ja lusmuilee 15 vuotta veronmaksajien rahoilla ja pikavipeillä eikä mitään aikomustakaan maksaa penniäkään pois.

Huoh, mutta periaatteesta en luovu ja vedän ton koko 15 vuotta joka vuosi uuden puhelun tuonne ja tarkistan että olen jonossa.

Back
Ylös Bottom