se terapeutti on psykologi ja kunnallinen eli tk:ssa on töissä. ei ole varaa lähteä yksityiselle kuiteskaan, eikä tästä kaupungista niitä aikojakaan yksityisiltä saada. liian paljon ongelmaisia.

se ei voi niitä lääkkeitä määrätä, mut sanoi että omalääkäri vois määrätä jotain masennuslääkettä, että olis terapia sit tehokkaampaa. mä en oikein usko noihin pillereihin, kun sit on aivot muuten koomas kun niitä vetelee. että kyllä varmaan saa sen onnellisen olon niillä pillereillä aikaan, mutta onko se sit sellaista oikeata onnellisuutta. tuskin..
olin mäkin vähän yllättynyt tosta ehdotuksesta, mut sanoin miettiväni asiaa. kyllä mä sen tiedän itekin, että jossain vaiheessa voi tulla se täydellinen romahdus, että joku aamu sitä jääkin sit vuoteeseen eikä jaksa nousta. sit voi olla kusisemmat paikat, kun silloin ei huvita enää mikään. nyt vain yritän ton työharjoittelun, muuton ja tietty treenin

takia ponnistella etiäpäin ja onhan tässä aina jotain pientä mikä piristää, mutta sitten ne suuremmat ja pahemmat asiat vain ajaa ylitse. ei toi lääkejuttu niinkään vituta, lähinnä vain masentaa entisestään, että oikeasti onko mun tilanne nyt mennyt sellaiseksi jo että nappia naamaan. :jahas:
sais edes ton parisuhdekuvion nyt ohitse jollain tapaa, ni ei tarvis sitä miettiä sit että jatketaanko vai ei.. et vois tehdä toiselle selväksi jos ei halua jatkaa, eikä antaa mitään kuukauden armon aikaa. itepä sitä taas on tiensä valinnut, että ei käy valittaminen. mut eipä sillä jätkällä ole tajua, että tällaisten ongelmien kanssa taistelen joka päivä. yritin kertoa, etten mä jaksa joka vitun päivä hymyillä kuin naantalin aurinko eikä vika ole siinä ihmisessä yhtään. kun exä olikin ainoa asia joka auttoi mua jaksamaan etiäpäin.
työharjoittelusta vielä.. kyllähän se vituttaa kun kukaan ei ohjaa ja olo on niin ulkopuolinen. mut onneksi asukkaat on nyt jotenki tuttuja, et alan selvitä niiden kanssa yksin, mut vähän tukea opiskelijalle kiitos, mut enpä mä ala niille hoitajille tilittämään mun tilannetta. ja onneksi tän vk:n jälkeen enää kolme viikkoa. jotain positiivista sentään