Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

goodolmob sanoi:
Jätetyn itsesääli, ei saaaatana; voisi pikkuhiljaa loppua tämä rypeminen. :(
Toi on kyllä tosi... pitäisi vaan ajatella itsekseen että "vitut mulla asiat mitään huonosti ole" ja miettiä kuinka huonosti asiat voisivat olla (tai mitä hyvää omassa elämässä on tällä hetkellä). Perkele. Voisi tosiaan käyttää aikaa paremminkin kuin ongelmien surkutteluun.

Vituttaa ihmiset jotka ei jumalauta osaa tervehtiä.
Käsittämätöntä, että viikottain törmää esim.virastoissa asioidessa kyseiseen juttuun!
Onko se niin helvetin vaikeata avata sitä lärviä edes sen verran, että terve sanoisi! Kaikista eniten vituttaa ihmiset jotka vain tuijottaa kuin idiootit, kun tervehdit ennen asiasi esittämistä. Monesti tulee fiilis, että voisi kävellä saman tien ulos. Sama juttu puhelimessa. Soitat jollekin ihmiselle ja aluksi kerrot nimesi ja tervehdit jääden odottamaan vastausta...vaan ei saatana ku pitää olla kuin mykkä paska!

Luulisi tervehtimisen olevan jokaisella selkärangassa. Vai olenko vaan niin vanhanaikainen, että kuvittelen olevan kohteliasta tervehtiä edes jollakin eleellä.

inflames sanoi:
Vituttaa ihmiset jotka ei jumalauta osaa tervehtiä.
Käsittämätöntä, että viikottain törmää esim.virastoissa asioidessa kyseiseen juttuun!
Onko se niin helvetin vaikeata avata sitä lärviä edes sen verran, että terve sanoisi! Kaikista eniten vituttaa ihmiset jotka vain tuijottaa kuin idiootit, kun tervehdit ennen asiasi esittämistä. Monesti tulee fiilis, että voisi kävellä saman tien ulos. Sama juttu puhelimessa. Soitat jollekin ihmiselle ja aluksi kerrot nimesi ja tervehdit jääden odottamaan vastausta...vaan ei saatana ku pitää olla kuin mykkä paska!

Luulisi tervehtimisen olevan jokaisella selkärangassa. Vai olenko vaan niin vanhanaikainen, että kuvittelen olevan kohteliasta tervehtiä edes jollakin eleellä.
jep, olen huomannut saman. just esim. kun soittaa jollekin ja sanoo, että minäpä tässä terve. on syvä hiljaisuus toisessa päässä. ja varsinkin kun jotain virallisia asiapuheluita soittelee, niin ei mitään tervehdyksiä voi tulla kun ite toivottelee hyvät päivät jne. viddu. sitä vois tervehtiä ihan vaikka kohteliaisuudesta. mut ei väkisin. :curs: :curs:

Olipa hieno päivän aloitus. Lähdin aamulenkille ja kummastelin outoa hajua rappukäytävässä... Joku vitun saatanan mulkku känniääliö oli laatannut rappukäytävään. Hyi saatanan perkeleen vittu, että kiitos vaan!

Olipa hieno päivän aloitus. Lähdin aamulenkille ja kummastelin outoa hajua rappukäytävässä... Joku vitun saatanan mulkku känniääliö oli laatannut grilliruokansa rappukäytävään. Hyi saatanan perkeleen vittu, että kiitos vaan kauniin päivän pilaamisesta!

Voi vittu kun ottaa aivoon kun olin saanu sähköpostia yhdeltä opettajalta, koskien viime keväistä ryhmätyötä... Idiootti ryhmätoverini ei sitten ollut viitsinyt hoitaa omaa osuuttaan (jaoimme työn osiin), ja se pitää palauttaa perjantaihin mennessä... Vittu soikoon!

Tänään vituttaa taas kaikki! Työ ja elämä yleensäkin! Mun otsassa taitaa lukea Kohdeltava mahdollisimman huonosti! Vittu!

Vittu jee!!
Maanantaina piti mennä töihin, sitä tässä jo on odoteltukin. Tänään sitten pamahti postiluukusta kirje:
"Olemme siirtäneet työsuhteesi alkamisajankohtaa (täysin mielivaltaisesti ja aivan vain tuottaaksemme sinulle mitä suurinta vitutusta) 2 viikolla"

Onnea vitutukseesi, toivottaen henkilöstöhallinnon iloiset veijarit.

:wall:

hamara sanoi:
Mun otsassa taitaa lukea Kohdeltava mahdollisimman huonosti! Vittu!
mulla on varmaan kans sit sama leima otsassa :( tänään terapeutti sanoi, että mun varmaan kantsis alkaa syömään masennuslääkkeitä, kun mun psyykkinen tila alkaa oikeasti olla siinä tilassa, ettei enää keskustelut auta niin paljoa. "olisi hyvä yhdistää lääkehoito ja terapia." :jahas: "kun niitä vastoinkäymisiä sulla on tällä hetkellä vähän liikaa." no kiva että muutkin alkavat sen huomata :rolleyes: ite vain mietin, miten nuoren ihmisen elämä voi olla näin vaikeaa? eikö tässä pitäisi olla onnensa kukkuloissa, kun on fyysinen terveys ainakin tallella, työpaikkoja 2 kpl, valmistuminen ammattiin syksyllä, rahaa ja muutama hyvä ystävä... ulkona paistaa aurinko ja on lämmintä, mut mun tekee vain mieli itkeä paha oloa pois :itku: en mä mitään masennuslääkkeitä halua alkaa syömään, kun en usko että niistä loppupeleissä on mitään hyötyä.
lääkeriippuvuus tähän vielä lisää, ni johan pomppaa :thumbs: :wall:

ai niin, ja joudun mä maksamaan kelalle takaisin vajaat 450egee, kun opintotukia on nostettu muutama vuosi sitten liikaa. että kiitos yhteiskunta taas opiskelijan tukemisesta, että mitäs tienasit liikaa :jahas: :( :curs: :curs:

Aylah sanoi:
mulla on varmaan kans sit sama leima otsassa :( ...
Luin jossain vaiheessa tuolta "Elämänne rankin kokemus"-threadista kirjoituksesi ja täytyy sanoa, että et ole kovin helpolla päässyt. Eli täällä on ainakin yksi, joka toivoo, että sinulla alkaa pian taas elämä hymyillä ja masennus helpottaa... :)
Voimia ja tsemppiä!

Aylah sanoi:
mulla on varmaan kans sit sama leima otsassa :( tänään terapeutti sanoi, että mun varmaan kantsis alkaa syömään masennuslääkkeitä, kun mun psyykkinen tila alkaa oikeasti olla siinä tilassa, ettei enää keskustelut auta niin paljoa. "olisi hyvä yhdistää lääkehoito ja terapia." :jahas: "kun niitä vastoinkäymisiä sulla on tällä hetkellä vähän liikaa." no kiva että muutkin alkavat sen huomata :rolleyes: ite vain mietin, miten nuoren ihmisen elämä voi olla näin vaikeaa? eikö tässä pitäisi olla onnensa kukkuloissa, kun on fyysinen terveys ainakin tallella, työpaikkoja 2 kpl, valmistuminen ammattiin syksyllä, rahaa ja muutama hyvä ystävä... ulkona paistaa aurinko ja on lämmintä, mut mun tekee vain mieli itkeä paha oloa pois :itku: en mä mitään masennuslääkkeitä halua alkaa syömään, kun en usko että niistä loppupeleissä on mitään hyötyä.
lääkeriippuvuus tähän vielä lisää, ni johan pomppaa :thumbs: :wall:
Voi luoja, mistä noita saatanan terapeutteja sikiää? Ei todellakaan ollut kovin kannustavasti sanottu. "Sulla on kuule liikaa ongelmia, have a Prozac and smile!". Lääkärihän ne lääkkeet määrää, ja mä ymmärsin ettei toi terapeutti edes ole psykiatri. Mitä jos vaihtaisit terapeuttia/psykiatria? Voihan olla ettei terapia tuota haluttua tulosta senkin takia jos ei käy henkilökemiat yksiin terapeutin kanssa? Ja tietysti ymmärrän jos lisävitutusta ja mielenharmia aiheuttaa se työharjoittelu josta aiemmin kirjoitit. Muistan nimittäin että mua itteäni vaivas sellanen yleinen synkkyys ja tympäännys kun olin perushoidon harjoittelujaksolla. Pimeä keskitalvi, paskanhajua aamusta iltaan, kaltoin kohdeltuja vanhuksia ja kusipäisiä hoitajia -mitä muuta voisi toivoa? :rolleyes:
Tsemppiä.

Aylah sanoi:
terapeutti sanoi, että mun varmaan kantsis alkaa syömään masennuslääkkeitä.... miten nuoren ihmisen elämä voi olla näin vaikeaa? eikö tässä pitäisi olla onnensa kukkuloissa, kun on fyysinen terveys ainakin tallella, työpaikkoja 2 kpl, valmistuminen ammattiin syksyllä, rahaa ja muutama hyvä ystävä... mut mun tekee vain mieli itkeä paha oloa pois...

Suosittelisin samaa kuin Tove vaihda terapeuttia. Sinun mielipiteelläkin pitää olla väliä ei niitä lääkkeitä vaan voi määrätä jos sinä et niitä halua.

Sitä minäkin olen monesti miettinyt että miksi tän elämän pitää olla näin vaikeeta. Muutenkin tuntuu välillä ihan samanlaiselta että vaikka päällisin puolin kaikki asiat on hyvin niin miksi silti tuntuu välillä niin saatanan pahalta ja tekee vaan mieli käpertyä johonkin pimeään ja itkeä, eikänähdä ketään.

Päivä kerraallan eteenpäi ja jaksamista sinulle!

se terapeutti on psykologi ja kunnallinen eli tk:ssa on töissä. ei ole varaa lähteä yksityiselle kuiteskaan, eikä tästä kaupungista niitä aikojakaan yksityisiltä saada. liian paljon ongelmaisia. :rolleyes: se ei voi niitä lääkkeitä määrätä, mut sanoi että omalääkäri vois määrätä jotain masennuslääkettä, että olis terapia sit tehokkaampaa. mä en oikein usko noihin pillereihin, kun sit on aivot muuten koomas kun niitä vetelee. että kyllä varmaan saa sen onnellisen olon niillä pillereillä aikaan, mutta onko se sit sellaista oikeata onnellisuutta. tuskin..

olin mäkin vähän yllättynyt tosta ehdotuksesta, mut sanoin miettiväni asiaa. kyllä mä sen tiedän itekin, että jossain vaiheessa voi tulla se täydellinen romahdus, että joku aamu sitä jääkin sit vuoteeseen eikä jaksa nousta. sit voi olla kusisemmat paikat, kun silloin ei huvita enää mikään. nyt vain yritän ton työharjoittelun, muuton ja tietty treenin :) takia ponnistella etiäpäin ja onhan tässä aina jotain pientä mikä piristää, mutta sitten ne suuremmat ja pahemmat asiat vain ajaa ylitse. ei toi lääkejuttu niinkään vituta, lähinnä vain masentaa entisestään, että oikeasti onko mun tilanne nyt mennyt sellaiseksi jo että nappia naamaan. :jahas:

sais edes ton parisuhdekuvion nyt ohitse jollain tapaa, ni ei tarvis sitä miettiä sit että jatketaanko vai ei.. et vois tehdä toiselle selväksi jos ei halua jatkaa, eikä antaa mitään kuukauden armon aikaa. itepä sitä taas on tiensä valinnut, että ei käy valittaminen. mut eipä sillä jätkällä ole tajua, että tällaisten ongelmien kanssa taistelen joka päivä. yritin kertoa, etten mä jaksa joka vitun päivä hymyillä kuin naantalin aurinko eikä vika ole siinä ihmisessä yhtään. kun exä olikin ainoa asia joka auttoi mua jaksamaan etiäpäin.

työharjoittelusta vielä.. kyllähän se vituttaa kun kukaan ei ohjaa ja olo on niin ulkopuolinen. mut onneksi asukkaat on nyt jotenki tuttuja, et alan selvitä niiden kanssa yksin, mut vähän tukea opiskelijalle kiitos, mut enpä mä ala niille hoitajille tilittämään mun tilannetta. ja onneksi tän vk:n jälkeen enää kolme viikkoa. jotain positiivista sentään :)

Aylah sanoi:
ei toi lääkejuttu niinkään vituta, lähinnä vain masentaa entisestään, että oikeasti onko mun tilanne nyt mennyt sellaiseksi jo että nappia naamaan. :jahas:

Mun mielestä tohon lääkehommaan esiintyy yleisesti aikamoista ylireagointia ja kauhistelua. Itse olen aikoinaan pari vuoden mittaista jaksoa "vetänyt nappia naamaan" ja mulla on pelkkää hyvää sanottavaa napeista. Nämä uudet masennuslääkkeet eivät aiheuta riippuvuutta. Nehän eivät ole tietenkään mitään parantavia taikanappeja, vaan korjaavat aivojen aineenvaihduntaa otollisemmaksi sille, että alat ajatella positiivisempia asioita, parannat itse oman masennuksesi. Kukaan tai mikään muu ei sitä oikeastaan voikaan tehdä. Auttaa tietysti, jos on ymmärtävä ihminen kuuntelemassa.

Goatsilla sanoi:
Mun mielestä tohon lääkehommaan esiintyy yleisesti aikamoista ylireagointia ja kauhistelua. Itse olen aikoinaan pari vuoden mittaista jaksoa "vetänyt nappia naamaan" ja mulla on pelkkää hyvää sanottavaa napeista. Nämä uudet masennuslääkkeet eivät aiheuta riippuvuutta. Nehän eivät ole tietenkään mitään parantavia taikanappeja, vaan korjaavat aivojen aineenvaihduntaa otollisemmaksi sille, että alat ajatella positiivisempia asioita, parannat itse oman masennuksesi. Kukaan tai mikään muu ei sitä oikeastaan voikaan tehdä. Auttaa tietysti, jos on ymmärtävä ihminen kuuntelemassa.
lopetitko sitten ihan tosta noin vain tablettien syömisen vai vähitellen? ehkä mua eniten pelottaa noissa se että jää koukkuun niihin ja mitä kaikkea siitä voi sit seurata. ja sit just se, että jos ne eivät autakaan ajattelemaan positiivisesti.. tai vetää ihan zombieksi?

Aylah sanoi:
lopetitko sitten ihan tosta noin vain tablettien syömisen vai vähitellen? ehkä mua eniten pelottaa noissa se että jää koukkuun niihin ja mitä kaikkea siitä voi sit seurata. ja sit just se, että jos ne eivät autakaan ajattelemaan positiivisesti.. tai vetää ihan zombieksi?

Ensimmäisellä kerralla taisi olla niin, että otin normaalisti yhden tabun päivässä, sitten jonkun aikaa yhden joka toinen päivä. Toisella kertaa lopetin muistaakseni ihan kerrasta. Minulle ainakaan ei tullut minkäänlaista riippuvuutta, ja se muutos mitä lääkkeet edesauttavat aivojen aineenvaihdunnassa, jäi ihan pysyväksi tilaksi. Omalla ajattelulla on tietysti suurin vaikutus siihen. Ainahan voi ottaa uuden jakson, kuten minä, jos joku negatiivinen kierre johtaa taas entiseen tilaan. Zombieksi ei ssri-lääkkeillä pitäisi päästä, rauhoittavat on sitten sitä varten.

kevätflunssa iskemässä, ylikunto kolkuttelee ovella ja niska on niin paskana ettei treenistä tule mitään. ai niin, ja koulukaan ei jaksais vähempää kiinnostaa. kylläpä vituttaakin.

Joo. Muija laittoi vaatemallistoa valmiiksi allekirjoittaneen urhealla avustuksella ja kannustuksella yötä päivää yli kaksi viikkoa.

Sitten tulee näyttelyjärjestäjiltä päivää ennen avajaisia puhelimitse ilmoitus tyyliin: "Ei mahdu sun mallisto meidän näyttelyyn".

Ihan helvetin hienoa. :curs: Tuossa se sitten on itkenyt koko illan ja oon yrittänyt parhaan mukaan lohduttaa. Potuttaa myös se, että toinen on lykännyt valmistumistaankin nimenomaan tämän takia. TOOSI KIVAA kun ei ole töitä tiedossa, ei näyttelyitä, ei mitään kiitosta siitä, että on vääntänyt tosissaan yhteensä kahdeksan pitkää vuotta alalla töitä viikonloput, kesälomat ja pahimmillaan yöt ennen deadlinejä eri paikkoihin. Voi vittu.

Mieli tekis aloittaa uus threadi ja polkee ne P*+"#=äät julkihäpeän suohon.

Onneksi olkoon, Muotoilun Vuosi 2005! :rolleyes: :david: :curs:

Back
Ylös Bottom