Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sinttu sanoi:
Niin kai se pitäis lähtee ostoksille..Oikein vituttaa kun aamusin valoa rupee tunkemaan joka paikasta, vaikka mulla on sälekaihtimet ja suht paksu/valoa päästämätön verho edessä..Ei auta itku markkinoilla:)

Miten ketään voi vituttaa se, että on valoisaa ja aurinko paistaa! Mä nyt harvoin nykyään nukunkaan niin pitkään et aurinko ehtii kunnolla edes paistamamaan, mutta on silti huomattavan paljon kivempi herätä, kun valoa tulvii sisälle. :) Mut mä olenkin ehta kesäihminen. :rock:

Niinä aamuina kun on harmaata ja sataa vettä, tekisi mieli vain käpertyä syvemmälle peiton alle ja jatkaa unia. Jos puolestaan ulkona on valoisaa ja aurinkoista, tekee mieli lähteä lenkille haistelemaan kevätilmaa. Jos aamulla on mukava sää, on kiva kävellä lyhyt työmatka nautiskellen lintujen liverryksestä. Mä oon aina paljon paremmalla tuulella jos on kaunis sää, kaikki luistaa paljon paremmin.

Mua ei tänään vituta mikään. :haart:

VilleO sanoi:
Noh ei tuollainen iloinen peipon tai pajulinnun laulu vielä häiritse, mutta annas olla kun tuo kesä tulee niin mun ikkunan alle saapuu fasaanikukko haareminsa kera. Ja vittu kun se rääkäisee, niin ekana ei tule mieleen sana "laulu". En oo viimeiseen pariin vuoteen tarvinnut herätyskelloa, kun se automaattinen herätys tulee siitä ulkoa kuuden aikoihin.

Jos kesällä innostun bulkkaamaan, niin fasaanipaisti saattaa hyvinkin päätyä ruokalistalle.

Ollankohan me naapureita?? ;)

Helga sanoi:
Ollankohan me naapureita?? ;)

Paljon mahdollista, tosin häikäilemätön fasaaniterrorismi on saattanut levitä laajemmallekin alueelle.

Mua terrorisoi muuten toinenkin lintu. Sänkyni on sijoittunut sillä tavalla, että nukun korva ihan ikkunanjuuressa. Jokin aika sitten aloin ihmettelemään kummallista kopkop-ääntä, joka sattui varsinkin - yllätysyllätys - aamuisin. Ääni tuli siitä ihan ikkunanjuuresta ja oli melko kova ja ärsyttävä, varsinkin kun sitä rupesi kelaamaan. Kuitenkin ainakun avasin sälekaihtimet, niin ääni loppui. Loppujen lopuksi näin, että se oli talitiainen joka kävi hakkaamassa nokallaan tiivistettä, joka on talojen elementtilaattojen välissä. Se varmaan koitti saada siitä irti jonkin sortin pesänrakennus tarvikkeita tai ravinteita? On kyllä uskomaton eläintarha meidän pihapiirissä, vaikka asuu turussa ihan perus
asuntoalueella. Iltaisin ja aamuisin kun lähtee autolla, saa lähes poikkeuksetta väistellä rusakkoja ja kissoja. Harvinaisen pälli eläin se rusakkokin, juoksee vain siinä auton valokeilassa, eikä tajua kääntyä sivuun. Aina täytyy sammuttaa valot, ennen kuin se tajuaa vaihtaa suuntaa johonkin pusikkoon...

Väsyttää aivan helvatasti..hyvä että pysyn edes pystyssä..
Pirkka-tonnikala maistuu ihan perseelle!!!! :curs:

edit..Nyt ketuttaa vielä enemmän kun tajusin että joillain ihmisillä saattaa asiat olla vähän huonommin kuin pahalta maistuva tonnikala..Olen itsekäs itsekäs itsekäs! :(

VilleO sanoi:
. Harvinaisen pälli eläin se rusakkokin, juoksee vain siinä auton valokeilassa, eikä tajua kääntyä sivuun. Aina täytyy sammuttaa valot, ennen kuin se tajuaa vaihtaa suuntaa johonkin pusikkoon...
jep jäniksillä ja rusakoilla on tapana juostessaan etsiä kovaa alustaa jalkojensa alle..ja luonnollisesti kova tie on hyvä juoksualusta..eivät tajua hypätä pehmeeseen ojaan.tossa tilanteessa vaan tuuppaat jänöjussia kevyesti auton puskurilla niin saat hyvän paistin :thumbs: varo kuitenkin ettei puskuri halkee :hyper:

Nyt vitsittää.. :( Aamulla heräsin mielettömän väsyneenä, viruttelin lämpimässä sängyssä ihan liian pitkään ja tuli luonnollisesti hirvee kiire töihin. En ehtiny laittaa edes kunnollisia eväitä ja olin nääntyä monta kertaa päivän aikana. Kahdeksan tuntia ei meinannut kulua millään, kun ennen puolta päivää alkoi tuntua siltä, että tulen kipeeksi! Eikä tuo oo mihinkään muuttunut. Ja mä kun meinasin lähteä töiden jälkeen pitkälle lenkille aurinkoiseen kevätilmaan! :itku: Tosin eipä tuota näy aurinkoakaan missään.

-> MerZi suuntaa sohvalle mököttämään. :zzzz:

Voi että MerZi, ei mua se vituta että arska paistaa ja valoisuus lisääntyy, vaan se, että mä en saa nukuttua valoisassa! Mä vaan vaadin sen tietyn pimeyden että uni tulee..Ihminenhän piristyy aamulla kun alkaa taas olla valoisampaa, mä oon vaan vähän liian herkkä sille valolle..Too bad, muuten mä olen kyllä täysi KEVÄTihminen :hyper: !!
(Viittasin siis edelliselle sivulle kirjoittamaasi..)

VilleO sanoi:
Harvinaisen pälli eläin se rusakkokin, juoksee vain siinä auton valokeilassa, eikä tajua kääntyä sivuun. Aina täytyy sammuttaa valot, ennen kuin se tajuaa vaihtaa suuntaa johonkin pusikkoon...

Hape sanoi:
jep jäniksillä ja rusakoilla on tapana juostessaan etsiä kovaa alustaa jalkojensa alle..ja luonnollisesti kova tie on hyvä juoksualusta..eivät tajua hypätä pehmeeseen ojaan...

[nus]Taitaa kuitenkin se syy olla siinä ettei eläin hyppää sinne mitä se ei nää. Ja kun autonvalot valaisee sen tien muttei penkkoja niin eläin ei nää ojaa, eikä siiskään sinne osaa pompata vasta kun autonvalot sammuttaa. Porojen kanssa monta kertaa todistettu. Valot pois ja tyyttyä. [/nus]

jaki_ sanoi:
Vitun jääkiekko vittu mä haluun viikottaisen annokseni kakkosnelosta :curs:
Kuka jääkiekkoa edes kattoo :curs:

Täältä löytyy ainakin yksi, mutta vitutus on tällä hetkellä aika maksimaalinen :curs: Vittu opetelkaa saatanan mulkut laittamaan se helvetin perkeleen kiekko kunnolla pois sieltä omalta alueelta, vittu!!!
Ei voi muuta sanoa kuin, kirottua ratsuni ontuu!!!!

Vanek sanoi:
Täältä löytyy ainakin yksi, mutta vitutus on tällä hetkellä aika maksimaalinen :curs: Vittu opetelkaa saatanan mulkut laittamaan se helvetin perkeleen kiekko kunnolla pois sieltä omalta alueelta, vittu!!!

Älä vittu muuta sano saatana. Vittu mä haluisin teurastaa sen vitun HOMO Levosen saatanan hintti vittu, ei anna kärpille vittu mistään penaltti saatana ja sitte ku nää yhet vitun tissiposket kaatuu ni johan vittu ollaan jakamassa kymppejä voi vitun,vitun,vitun VITTU saatana!!!!!!!!!!!!!!! :wall:

jaki_ sanoi:
Vitun jääkiekko vittu mä haluun viikottaisen annokseni kakkosnelosta :curs:
Kuka jääkiekkoa edes kattoo :curs:
Itseäni alkaa kanssa vituttamaan suunnattomasti noi jääkiekkopelit! Ja kun sitte kaikki tulee selittää kun oli niin vitun jännä peli eilen :curs:

Vanek sanoi:

:kärpät: ;)

Taas sataa tuota vitun räntää taivaan täydeltä. Kiva taas mennä fillarilla huomenna kouluun. Voi perkele!! Lätkäkin vituttaa kun sitä pukkaa tv:stä joka toinen saatanan ilta. Nnnaarrgghhh!! Kesätyöpaikastakaan ei ole vielä varmuutta. Tenttisuma alkaa ens viikolla, ei jaksa millään... Onneksi salilla sentään kulkee hyvin. Muuten tässä sirpaloituisi pää ihan täysin.

Wittu kun kusi jo luvatut kesätyöt, persaukisena ei paljo käydä salilla ja ostella protskuja saati tehdä mitään muutakaan järkevää :curs:

Nyt pomppas! Kävin tossa joku aika sitte verikokeissa ja tuloksia soitellessa lääkäri kertoi maksa-arvojen olevan koholla. Äiti sitten kävi lekurin luona ja tiedusteli mahdollisia syitä kohonneisiin arvoihin. Noh, arvauskeskuksen sisätautien erikoislääkäri sitten keksi, että käyttämässäni proteiinijauhossa ( xl-protein) voi hyvinkin olla rippeitä anabolisista steroideista. :worship:

goodolmob sanoi:
Jätetyn itsesääli, ei saaaatana; voisi pikkuhiljaa loppua tämä rypeminen. :(
niinpä. :( :itku: mutta onneksi muuttaminen vie ajatuksia edes joskus muualle mulla ainakin. :)

Back
Ylös Bottom