Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Radio cityn mainokse on välil vähä liiankin hauskoja, meinas mennä tänää viparisarja iha pielee ku kajareista kuulu karhealla rekkamiesäänellä " Mitä yhteistä on Radio cityllä ja pääsiäisellä?? Molemmissa on MUNAA !!! "
Onneks ei ollu pena menos , ois jääny rinnalle iha salee :D

Heheh asennetreenivaatteet kunniaan. Ehdottomasti pahin tapaus oli kerran eräs , ilmeisesti tyhjien kalja- tms. pullojen keräämisellä ja palauttamisella itsensä elättävä, keski-ikäinen mieshenkilö salilla missä itsekin käyn.

Eräät metallipuolen pojat olivat kännipäissään (leikillään, ilmeisesti minä olin ollut paikalla näkemässäkin mutta olin niin tuhannen jurrissa että en muista yhtään mitään) uhanneet pieksää kyseisen herrasmiehen, ja hänhän oli sitten suunnistanut salille että jospa sitä sen verran saisi habaa punttiin että uskaltaisi vaikka pistää vastaankin.

Siellähän hän sitten tekikin tiukkaa treeniä, ts. vain pari sarjaa ojentajia taljassa... Mutta asusteet oli kyllä kaiken huippu. Erittäin paksu talvinen toppapuku ja karvalakki! Kenties hän uskoo siihen että treeni tehoaa kun sitä tehdessä tulee hiki. :lol2: :lol2: :lol2:

Dragon sanoi:
Ei ihan salikomediaa mutta kuitenkin treenaamiseen liittyvää:

Käväisin Joensuun keskustassa Anttilan talossa olevassa luontaistuoteliikkeessä tarkoituksena ostaa jne.
Lohharin tarina muistuttaa hieman mun ostosreissua erääseen oululaiseen liikkeeseen (noh, nimettäköön kauppa vaikka Lisäravinneplaneetaksi :D ) muistaakseni kesällä 2002. Menin ostamaan halpisheraa n.5kg ja sanoin näin myyjälle. Nooh, hän rupesi tuputtamaan mulle hyllyllä ollutta kuulemma oikein jenkkilästä tuotua 100% wheyprotua, maku oli pina colada ja kuulemma niin mahottoman hyvvee. Otin purkin käteen ja tsekkasin tuoteselosteen. Jauhossa oli muistaakseni hyvin pitkälti samat ravintoarvot kuin suomalaisessa halpisherassa, mutta hinta paljon korkeampi. Ensin sanoin "Tässähän on paljon vähemmän, kuin 100% proteiinia, miten tää muka on 100% heraa?" ja koetin sanoa "Niimmutku mää oisin sitä halpisheraa vaan ny ostanu...", vaankun ei, tyyppi vaan sitkeesti tuputti mulle jauhoa, jota EN ollut kauppaansa tullut ostamaan. :rolleyes:

Loppu hyvin kaikki hyvin, koska pienen vänkäämisen jälkeen sain ihan kohtuuhintaan viisi pussia haluamaani halpisheraa. :)

Vaikka kate olisi tuotteessa X parempi, niin AINA on parempi myydä asiakkaalle tuotetta Y, jos asiakas sitä haluaa. Lisäksi olen sitä mieltä, että pätevä myyjä ottaa ensin mahdollisimman tarkasti selvää asiakkaan tarpeista ja millainen asiakas on kyseessä, ennenkuin kovin pontevasti myy yhtään mitään. Kun perustiedot on saatu, myydään asiakkaalle toki niin paljon hänelle sopivia tuotteita, kuin asiakkaan rahatilanne vain mitenkään kestää. :D

Salikomediaa tai sitten ehkä ei, niin tällaista oli erään jannun hauiskääntösuoritustekniikka Oulun Urheilutalon salilla tässä erään kerran:
1) käteen n.30kg käsipaino
2) leveä haara-asento jaloille
3) toinen käsi selän taakse vaahtomuovia puristamaan
4) heijataan käsipaino rinnan tasolle ja heijataan se takaisin aloitusasentoon kropan painoa kunnolla hyödyntäen.

Muuten tuommoinen suoritustekniikka voisi huvittaa, mutta ko jannulla on suht paksusti lihasta olkavarsissa, joten vissiin sitten tietää mitä tekee ja tekee sen tarkoituksella. Näkyi tekevän myös ojentajapunnerruksia taljassa samassa reenissä tiukasti, mutta siistillä tekniikalla.

Eilen salilla yritin tehdä tiukkaa SJMV-sarjaa, kun aloin sitten tyhmyyttäni kuuntelemaan, että mitäs hittoa tuolta radiosta kuuluu... "Libido, libidoo..." hoettiin kertosäkeessä ja kuulosti kovasti kasaribändiltä. Kuka tunnistaa? :D

No, pakko siinä oli lopettaa sarja kesken, kun rupes hihityttämään, myös treenikaveria.. Että mitä tästä opimme: ei unohdeta sitä mp3-soitinta kotiin ;)

iivili sanoi:
Salikomediaa tai sitten ehkä ei, niin tällaista oli erään jannun hauiskääntösuoritustekniikka Oulun Urheilutalon salilla tässä erään kerran:
1) käteen n.30kg käsipaino
2) leveä haara-asento jaloille
3) toinen käsi selän taakse vaahtomuovia puristamaan
4) heijataan käsipaino rinnan tasolle ja heijataan se takaisin aloitusasentoon kropan painoa kunnolla hyödyntäen.

Muuten tuommoinen suoritustekniikka voisi huvittaa, mutta ko jannulla on suht paksusti lihasta olkavarsissa, joten vissiin sitten tietää mitä tekee ja tekee sen tarkoituksella. Näkyi tekevän myös ojentajapunnerruksia taljassa samassa reenissä tiukasti, mutta siistillä tekniikalla.
Puhutko kenties siitä mustasta kaverista, joka on aika ripped ja jolla on punaiset reenikamppeet?

MerZille ja muille alkoholistien kanssa oleville jaksamista.

Itse viikonloppuna mietin asioita ja sanoin tyttöystävälle, että se on nyt sillä tavalla, että viina tai minä. Ja olen ihan tosissani. Siinä sitten puhuttiin juttuja koko ilta ja lopputuloksena avokki sanoi, että nyt hän muuttuu (yeah, right :rolleyes: ). Sanoin katsovani nyt viikon ajan tilannetta. Taisi olla niin peloissaan eron mahdollisuudesta, että koko pääsiäisen oli juomatta eikä edes maininnut koko alkoholia.
No ei tämä viikonloppu ollut se koetinkivi vielä. Tyttöystävä kun on tällä hetkellä työtön, niin sillä välin kun olen töissä niin sehän pääsee rauhassa lähikauppaan ostamaan 12-päkin tms kun en ole paikalla "vahtimassa". Viime aikoina melkein kaikki sen rahat on menneet pelkkään viinaan. Pahimmassa tapauksessa on siltä tullut töihin soitto, että se on nyt jossain keskustassa umpihumalassa eikä tiedä missä on, sitten pitäisi lähteä kesken työpäivän ja mennä etsimään se jostain ennenkuin kävelee bussin alle taikka sammuu johonkin kadulle :( Selitä siinä sitten pomolle mikä niin kiireinen asia on että pitää kesken kokouksen lähteä...

Muille vielä neuvoa kokemuksen syvällä rintaäänellä. Jos alkaa elämään alkoholistin kanssa niin yleensä tilanne kehittyy vuosien varrella koko ajan pahemmaksi. Niin on käynyt oikeastaan kaikille ongelmakäyttäjille ketkä tunnen. Kannattaa harkita sitä eroa aikaisessa vaiheessa eikä yrittää muuttaa toista. Se onnistuu erittäin harvoin jos koskaan.

Dreamer, tuohan on ihan älytöntä... Jos minun tilanne kuulosti pahalta niin kyllä sinunkin! Tuo mun ukko sentään on käyttänyt alkoholia vain viikonloppuisin, silloin tosin koko viikon edestä. :( Mä olen hänelle sanottavani sanonut tältä erää ja kovastihan tuo on kertonut miettineensä asioita. Kyllä normaalijärkisen, aikuisen ihmisen tulisi osata laittaa asioita tärkeysjärjestykseen.

Mutta mikä tänään vituttaa? Ettei tässä elämä menisi turhan helpoksi, sain työnantajalta puhelun. Tarjosivat jo "sovitun", viisi päivää viikossa työn sijaan pätkätöitä, päivä siellä, toinen täällä! Ei tule onnistumaan.. No, kylläpä mä torstaina lupasin töihin mennä, mutta kyllä tässä pitäis vähän jatkosta ruveta tietämään varmemman päälle. Miten lie, yrittävätkö vaan nuorta, uutta työntekijää saada tanssimaan pillinsä mukaan. Vituttaa, että hylkäsin varteenotettavan työtarjouksen tuon työpaikan takia, sillä mielestäni homma oli sovittu... Tää tyttö taitaa pakata kimpsunsa ja kampsunsa, vaihtaa maisemaa... Tsekkaan lähialueiden työpaikat ja painun salille. Illalla hakemuksia vetämään ja siitä se lähtee, toivotaan! :rolleyes:

Parempaa päivänjatkoa kaikille, armaat pakkislaiset! :haart:

Vituttaa kun pitäisi kohta ruveta valintakokeisiin lukemaan eikä millään saa lähdettyä kirjastolle kun tästä kotona lukemisestakaan ei meinaa tulla oikein mitään.

Ens maanantaiksi pitäs vääntää muutama sivu analyysiä Ukkolan pakinoista ja samana päivänä suhteellisen vittumainen tentti, tänään pääsiäisloman viimenen päivä. Mitään en oo tehny, sivuakaan en oo lukenu. Vitutan itseäni, tai jotain sellasta.

Vittu ihmisen pitää olla tyhmä ku hankkii itelleen näin saatanasti kursseja! No mitä voi odottaa ku yrittää suorittaa kahden vuoden opinnot vuodessa, idiootti. Huomenna olis tentti, joka pitäis sitte vetäistä päivän lukemisella kirkkaasti läpi. Ja samaan putkeen heti seuraavaki, eikä treenaamaan ehdi koskaa!

VittukunVituttaa parintonnin autonpaskat. kesähommia varten semmonen fordinpaska piti ostaa ja ei jumalaut jatkuvasti konepelti auki saa olla. seuraava auto mikä mulle tulee ei alle 20 000e maksa. se on varma.

Pakkis on ollut aina mun paras psykiatri joten täältä tulee!

Voi daami ku meni ohi elämäni rakkaus. Miehiä on menny ja tullu, joku pysyny pitempäänkin, mutta huomasin tässä, että oon vaan yks, jota oon aina rakastanu ja voi perse tätä tunteiden määrää. En oo nähny sitä miestä moneen moneen vuoteen mutta voi helvetti ku kaipaan sitä! Olin sillon niin idiootti pentu nulikka, Annie 17 v, joka ei tajunnu mitään. Pilasin niin kaiken. Mä en osannu edes käyttäytyä.Se oli maailman komein mies,maailman kiltein,maailman ihanin ja voi sitä intohimon määrää! En oo koskaan ikinä halunnu ketään niin paljon.Kukaa ei voi ikinä sytyttää mua niin lujaa. Yritin soittaa, ja tonkia sen numerot sen muuta, ei koko äijästä mitää hiiskausta. NYt vituttaa niin lujaa. Olisinpa tavannut hänet joskus myöhemmin. Pahinta on se, että tiedän ettei se välitä musta yhtään ni mitään,tiedän, että sil on jo oma rakas. Mummu kysyi multa viikonloppuna, että ootkos kuullu siitä miehestä mitään, mä ku olisin toivonu että sä rakastaisit sitä. Sit mä tajusin että voi vittu, niinhän mä oon kokoajan tehnytkin. Mä kokoajan tunnen sen tunteen, kun suudeltiin jonku järven rannalla olevan laiturin kopperon seinää vasten. Puristin sitä farkkutakin kauluksesta enkä oo koskaan ollu ni onnellinen. Muistan sen kylmät huulet.Muistan sen kesän tuulen, joka puhalsi lävitsemme kun rakasteltiin uimakopissa,lintsasin saksan tunteja.Tekisin ihan mitä vaan, IHAN MITÄ VAAN, että saisin vielä yrittää. En viiti kuitenkaan tunkeilla ja sekoittaa toisen elämää ja onnea. Nyt joka ilta tippa silmässä odotan, että se vois tuntea vielä samoin. Vitun idiootti, tuu takas... Sinä vain, joka sait rakkauden syttymään, sinä vain,olet aina ainoain...

Elkää kulkeko onnenne ohi. Pysähtykää. :itku:

Vituiksihan on vähän nyt menny, oikeestaan kaikki mitä voi mennä. Viikonloppu oli jo ihan paska ja tänää taas vaihteeksi on selkä jumissa. Ja autoki on paska ja hommia ei saa ikinä tehtyä.

Annie Stark sanoi:
Voi daami ku meni ohi elämäni rakkaus.
on vaan yks, jota oon aina rakastanu ja voi perse tätä tunteiden määrää. :itku:

Voi Annie... :haart: Tulin ihan surulliseks itsekin kun luin ton. Enpä tiedä, mitä itse tekisin tossa tilanteessa. Tunkeutuako toisen uuteen elämään vai ei, vain kertoakseen omista tunteistaan, en tiedä. Mä varmaan olisin niin moraaliton ja yrittäisin. Olispahan ainakin tilaisuus kertoa mitä tuntee ja eikö sitä sanota, että rakkauden eteen pitää taistella. Eiköhän tuo mies olisi paras sanomaan ainakin sen, jos sinun läsnäolo ei enää häntä vuosien jälkeen kiinnosta. Sä siis yritit ottaa miehestä selvää, etkä löytänyt mitään yhteystietoja? Voi p*ska. :( Olis kai sitä nyt voinut jutella tai tavata, edes todetakseen nykyisen tilanteen. Mistä sitä koskaan tietää. Toisaalta, mä ajattelen aina että "antaa menneiden olla". On tää vaikeeta. Enkä mä taida olla tällä hetkellä yhtään mikään neuvomaan ketään näissä parisuhde-asioissa.

Back
Ylös Bottom