Alkoihan niitä vähemmän asiallisia postauksiakin tulla.. Tai sanotaanko, suorasukaisia.

Mut ei se mitä. Mä oon vaan sitä mieltä, et on helppo tehdä tollaisia yleistyksiä, "parikymppiset mimmit on niiiiin tiukkapipoja ja ja.." Mut koska nää on kuitenkin todella yksilöllisiä juttuja, ei kukaan voi mua tuntematta tietää yhtään mitään mun kypsyydestä tai siitä, mitä olen kokenut ja nähnyt.. Kylläpä se elämä opettaa kun nuorena aloittaa, se nyt on selvää. Kylläpä mä uskon oman minuuteni tunnistaneeni ja löytäneeni jo joitakin vuosia sitten, ei oo paljon maailmankatsomus muuttunut. Tai tottakai koko ajan saa lisää perspektiiviä asioihin, joitakin alkaa ehkä katsomaan eri näkökulmista ja niin pois päin. Mut perusluonteeltani minä olen vain minä, aina ollut urheiluhommissa mukana, aiemmin vähän enemmän kilpailumielessä kuin nyt. Lajikin on vaihtunut, mutta uudet tavoitteet on asetettu ja niitä kohti kuljetaan kovaa vauhtia. Se on varmaa, että minun elämään ei viinanjuonti kuulu oleellisena osana, joten avo voi ihan suoraan unohtaa minut ja meidän kivan pikku elämän jos sama tahti jatkuu.
Onhan se hyvä nähdä nämä elämän kääntöpuoletkin ajoissa, ymmärtää sitten myös ajoissa alkaa ohjailla itseään oikeeseen suuntaan. Mitään ei oo vielä menetetty, nuori kun oon, kuluneet kaks vuotta ovat myös antaneet mulle paljon, tiedä sit mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tässä on joka tapauksessa suuria elämänmuutoksia edessä, joten aika avoimin mielin mä jaksan suhtautua. Kaikesta huolimatta. Kokemukset on niitä jotka opettaa ihmistä. Mä oon aina joutunut oppimaan kaiken ns. kantapään kautta ennenkun ymmärrän, ihan joka asian. Niin se oli tässäkin.
Mä en kuitenkaan oikein ole sitä ihmistyyppiä joka jää murehtimaan menneitä vaan pyrky eteenpäin on kova, kävi mitä kävi. Totta kai suru ja masennus kalvaa mieltä tällaisten tapahtumien yhteydessä, mut ei kai näin keväällä voi alkaa masentelemaan! Aurinko paistaa minunkin risupesääni.
Huomenna mä herään parempaan alkavaan viikkoon, käyn aamulenkillä ja alan syömään hyvin! Tää kaikki sotku on vienyt mun muuten niin säntillisen urheilijaelämän (muun elämän ohessa) vähän raiteiltaan. Nautiskelen aamupuurosta pitkän kaavan mukaan, katson kaikki mahdolliset elokuvat jossa The Rock esiintyy ja kyllähän se Vin Dieselkin menee..

Seuraavaks nään ihania päiväunia (edellämainituista? ;)) Il Divon soidessa hiljaa taustalla, jonka jälkeen lähden vetäisemään sellaset sikatreenit etten ikinä oo tehnytkään! :curs: Eikä enää vituta tippaakaan! (Paitsi ehkä vähän..)
Miltä kuulostaa?
roskilde muuten, radio suomi-pop sai kyytiä noine kaija koineen ja jortsu marjarantoineen. "Voi viddu kun elämä on niin helvetin perseestä, vedän itteni hirteen ja kuolen kituen.. Toivon pääseväni taivaaseen että edes jossain olisi joskus hyvä olla ja sitä rataa silkkaa paskanjauhantaa..." Sen sijaan vaihdoin tilalle Timppa Rautiaista, Rammsteinia ym. mukavaa.