Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mxm sanoi:
Vitunko väliä, mitä kenelläkin on päässä. Helmiä en oo tosin itekään koskaan tajunnut, homojen juttuja tollaset.
Vitunko väliä, mitä kenelläkin on kaulassa?

Missukka sanoi:
Tai sitten se puhui totta. Omituista, että aina syytetään jostain pelailusta tollaisessa tilanteessa. Mutta joka tapauksessa, ei ole kykeneväinen uuteen suhteeseen (eikä muuhunkaan) joten eti uusi nainen uusio.
voi olla tottakin. mä ainakin kyl mietttisin hyvin pitkään ennen kuin uskaltautuisin ulos jonku toisen kanssa, ettei sit tarvis alkaa selittelemään et hei tunteita vielä exää kohtaan. kun tietää miten paljon se vituttaa toista, kun saa tietää että ex/nykyinen heiluu vielä kuvioissa.

onhan mua jo pyydetty ulos, mut kun ei nappaa, niin olen suoraan sanonut oman tilanteeni heti ennen kuin olen luvannut toiselle että okei. kun en halua sit lähteä kokeilemaan, kun tiedän ettei siitä tulis sit mitään. vituttaa itseäni vain tää tilanne nyt, että kuukauden päästä katsotaan tilannetta uudestaan. mut ei kuulemma tarvi jäädä häntä odottamaan jos siltä tuntuu, et voin tapailla muitakin ilm. tästä pääteltynä hän tekee siis samaa :itku: eli nai puoli kaupunkia läpi :jahas: et taitaa olla parempi vain laittaa kokonaan poikki, kun en mä sit sen kanssa pysty uudelleen yrittämään jos tiedän että sillä on ollut jotain säätöä muiden naisten kanssa, vaikka sanoi hoitavansa oman elämänsä kuntoon (työ, koulu, prätkä, salikäynnit jne..) mut kaipa tohon vielä pari säätöä mahtuu kuvioihin.

ja sit jos tapaisinkin jonku joka veis yllättäen maton jalkojen alta ja ihastuisin täysin, ei mun tunteet exää kohtaan silti voi kadota vain muutamassa viikossa. sit olisin ns. kahden tulen välissä että kumman ottaisi. ja sekös vasta vituttaisi, eikä lopputulos olisi kellekään hyvä. vittu et on vaikeaa taas. :wall: :curs:

:offtopic: Aidot helmethän on just kuuleja. Tulis kyllä rispektii multa, jos aidot helmet kaulassa väännät mavea. Puuhelmistä en osaa sitten sanoa...

PS. Sisätiloissa ei olla lakki päässä.

Kylläpä se niin taitaa olla, et jos tosissaan oot jonkun kanssa ollut, tykännyt ja olisit oikeasti halunnut jakaa elämäsi hänen kanssaan, sitten yllättäen hän ilmoittaakin että ei kiitos (niinku Aylahin jutussa tais olla) ei oo heti helppoa vaan jatkaa etiäpäin.

Jos toisesta on todella tykännyt ja ajatellut että hän on se elämäni mies/nainen, mitä sitä voi muista tarjokkaista ajatella? Vertailla heitä siihen, kenestä välittää.. Tyhmäähän tämä on, mutta totta. Monesti vielä sellaisessa tilanteessa, että suhde on ns. "katkolla" = toinen ei ehkä edes halua jatkaa muttei saa sanottua sitä selvästi, toinen osapuoli vielä salaa elättelee toiveita yhteenpaluusta, samaan aikaan kun toisaalta tiedostaa sen mahdottomuuden. Ja kun tuonkin ajan voisi käyttää johonkin muuhun.

Jos ei hitto vie kiinnosta niin reilusti se on sanottava. Joskus nuorempana tyttönä seurustelin erään miehen kanssa (hänkin minua 4-5v vanhempi) ja hän teki juuri noin. Yllättäen kauniina alkukesän päivänä ilmoitti, että "ei tästä tule mitään kun on niin paljon muutakin tekemistä." Aha. Ei kai siinä oikein muuta voi ajatella. Olis sitten tehny jotain muutakin kun ollu mun luona kyllästymiseen asti. Tuo ero oli minulle onneksi helppo, kun tajusin, että eipähän siitä oikeasti olis mitään tullutkaan, tunteet oli liikaa kaveripohjalta. Ja kavereita/tuttuja ollaan vieläkin ja voin sanoa, että ONNEKSI en ollut hänen kanssaan sen pidempään, luoja mikä valittaja. Mieheksi... :) Että kyllä sitä tekin osaatte, poijjat..

Ai niin, mikä tänään vituttaa.. Se, että nukuin näin kauniina päivänä yli kahteentoista. En oo malttanut syödä vielä mitään, hampaatkin pesemättä ja mä roikun pakkiksessa! :) No, äkkiäkös mä tästä lähden liikenteeseen.

En avannut lomalla kirjoja kertaakaan ja nyt pitäs tehä kaikki läksyt kerralla. Sääressä taitaa olla joku tulehdus, särkee vietävästi, varsinkin kävellessä. Pääsiäisenä oli kaikki halpissalit kiinni, joten jouduin maksaa törkeesti päästäkseni treenaamaan. Rahan menoa on muutenkin tiedossa ja se kouraisee tällaisen kitupiikin sisintä. Ärsyttää kauppojen naurettavat loma-aukiolloajat. Kesä saisi tulla nopeammin, on ärsyttävää käydä aamulenkillä hiestä märkä toppatakki päällä.

Joskus 90-luvun alkupuolella kävin Töölön Kisahallissa vääntämässä. Siellähän on niitä "loosheja", joissa on kunkinlaiset härvelit ja vapaat painot kussakin, ja siellä kävi sitten säännöllisesti joku äijä joka haisi aina kalalle. Siis KALALLE. Ja AINA. Ja kalanhaju sitten tietty levisi aina kulloiseenkin looshiin.

Tämä viesti on kyllä siinä mielessä :offtopic: että se ei naurattanut yhtään :urjo:

mxm sanoi:
Itellä on salilla aina lippis päässä ja joskus ollut pipokin kun on lippis jäänyt kotiin, pipo pysyy päässä useimmiten myös salin ulkopuolella. Tää ei niinkään oo mikään trendijuttu vaan liittyy paskaan hiuslaatuun ja nuorena alkaneeseen hiustenlähtöön, vielä kun nyt kasvatan taas hiuksia niin ne näyttää vitun dorkalta, joten parempi vaan peittää koko hoito. Vitunko väliä, mitä kenelläkin on päässä. Helmiä en oo tosin itekään koskaan tajunnut, homojen juttuja tollaset.

Ootko ikinä kelannu ainaisen pipon käytön ja hiustenlähdön yhteyttä. Kaveri käytti pipoa vuosikausia lähes 24/7. Ja tajus kuitenkin lopettaa kun hiukset alkoi harveta. Nyt kun ei oo enää yli puoleen vuoteen käyttäny pipoa päivät pitkät niin hiuksetkin on tuuheutunu ja päänahka kuulemma voi helvetisti paremmin.

MerZi sanoi:
Kylläpä se niin taitaa olla, et jos tosissaan oot jonkun kanssa ollut, tykännyt ja olisit oikeasti halunnut jakaa elämäsi hänen kanssaan, sitten yllättäen hän ilmoittaakin että ei kiitos (niinku Aylahin jutussa tais olla) ei oo heti helppoa vaan jatkaa etiäpäin.

Jos toisesta on todella tykännyt ja ajatellut että hän on se elämäni mies/nainen, mitä sitä voi muista tarjokkaista ajatella? Vertailla heitä siihen, kenestä välittää.. Tyhmäähän tämä on, mutta totta. Monesti vielä sellaisessa tilanteessa, että suhde on ns. "katkolla" = toinen ei ehkä edes halua jatkaa muttei saa sanottua sitä selvästi, toinen osapuoli vielä salaa elättelee toiveita yhteenpaluusta, samaan aikaan kun toisaalta tiedostaa sen mahdottomuuden. Ja kun tuonkin ajan voisi käyttää johonkin muuhun.

Jos ei hitto vie kiinnosta niin reilusti se on sanottava. Joskus nuorempana tyttönä seurustelin erään miehen kanssa (hänkin minua 4-5v vanhempi) ja hän teki juuri noin. Yllättäen kauniina alkukesän päivänä ilmoitti, että "ei tästä tule mitään kun on niin paljon muutakin tekemistä." Aha. Ei kai siinä oikein muuta voi ajatella. Olis sitten tehny jotain muutakin kun ollu mun luona kyllästymiseen asti. Tuo ero oli minulle onneksi helppo, kun tajusin, että eipähän siitä oikeasti olis mitään tullutkaan, tunteet oli liikaa kaveripohjalta. Ja kavereita/tuttuja ollaan vieläkin ja voin sanoa, että ONNEKSI en ollut hänen kanssaan sen pidempään, luoja mikä valittaja. Mieheksi... :) Että kyllä sitä tekin osaatte, poijjat..
[mod]Korjattu quote-tagi [.QUOTE]*lainattu teksti*[./QUOTE] (piste pois hakasulkujen sisältä. -JohnnyB[/mod]

jep, aivan toi on totta kuin vain totta voi olla. parasta oli kuiteski se, että "mä en tiedä mitä haluan nyt elämältäni. ja mä tiedän että ite vihaan tällaisia tuuliviiri-ihmisiä, jotka ei tiedä mitä haluavat, mut nyt mä satun olemaan myös sellainen.." plaa plaa plaa.. no, löytyyhän niitä selityksiä joka lähtöön. harmi vain ettei tunteita voi laittaa vain offiksi. mut ei auta kuin jatkaa eteenpäin. toi juttu kyllä loppuu, tuskin tulee jatkumaan. kun kuukauskin pitäisi odottaa, että koska herra ottaa yhteyttä ja sit saa tapailla muitakin vaik sanoi järjestävänsä oman elämän kuntoon, varmaan siihen mahtuu myös muita naisia kuin vain minä :itku: . ja mä todellakaan ole sellainen ihminen, että uutta heti kehiin. ei kuulosta tod. hyvältä, mut hei, elämä on :jahas: parasta on kai lähteä salille vetämään kunnon treeni, että saa purkaa vihansa siellä :rock:

Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa quotata. Ei tiedä mistä kirjoittajan oma teksti alkaa ;) :piis:

EDIT: Myös, ne jotka sitten quottaa kilometritolkulla muiden tekstejä!

Helga sanoi:
Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa quotata. Ei tiedä mistä kirjoittajan oma teksti alkaa ;) :piis:

Mulla oli eilen ihan sama olo. :) prkl!

Vituttaa edelleen toi nainen tuolla toisella puolen maailmaa... Ei vieläkään kunnon selitystä miksi tunteet sammuneet, puhuu jostain ihme defenssi mekanismista ja ei anna minkäänlaista mahdollisuutta selvittää asioita. Nyt se vielä tosiaan kadotti puhelimensa ja ei aio hankkia uutta ennen Suomeen tuola, niin asioita voi selvittää vain ja ainoastaan spostin avulla... mikä ei kyllä tämmöseen tilanteeseen toimi yhtään. No, onneks se tulee takasi jo reilun kuukauden päästä... Itse olen ihan paskana asian suhteen, tosin vähän olen onnistunut jo ns. pääsemään yli, itse kuitenkin elättelen vielä toivoa että tunteita vielä sitten minua kohtaan olisi... tosin liikaa ei pidä toivoa, sillon vaan sattuu liikaa. :wall:

Ainii juu, vielä kaiken hyvän päälle viime viikolla kuoli lähisukulainenki... kaikki paska samaan aikaan. tosin vanhempi ihminen jo ja pois meno tapahtui rauhallisesti nukkuessa, mutta silti... :itku:

Akkeli sanoi:
Ootko ikinä kelannu ainaisen pipon käytön ja hiustenlähdön yhteyttä. Kaveri käytti pipoa vuosikausia lähes 24/7. Ja tajus kuitenkin lopettaa kun hiukset alkoi harveta. Nyt kun ei oo enää yli puoleen vuoteen käyttäny pipoa päivät pitkät niin hiuksetkin on tuuheutunu ja päänahka kuulemma voi helvetisti paremmin.

Tää mun pipoinnostus on aika uus ja käytän pipoa varmaan tuohon kesähelteillä asti, silloin hiuksen on jo tarpeeksi pitkät, että ne saa laitettua jotenkin järkevästi. Kyllähän se päänahka kärsii mukavasti kun varsinkin lämpimällä ilmalla pipoa pitää jatkuvasti päässä, vaan tuota lämmintä ilmaa ei näillä leveysasteilla liikaa ole...

Helga sanoi:

sori elämä suuremmat virheet :rolleyes: sattuu sitä paremmissakin piireissä :lol2:

uusio sanoi:
:curs: Mikä niissä tytöissä on, kun kivan illan jälkeen aamulla sitten pyytää tytön numeroa ja onnistuukin sen saamaan. Sitten kun illalla soittaa ja pyytää josko hän lähtisi ulos treffeille tjs tulee vastaukseks että en oikeen tiä ku pitää puhuu exän kanssa ja ehkä mennää takas yhtee ja sillee et sori vaakauheesti. .....

Kävi melko samanlainen juttu itellekin vloppuna. Vittu, mutta toi vituttaa ihan saatanasti. Varsinkin, kun aloite tulee toiselta puolelta ja ollaan niin saatanan kiinnostuneita ja sitten...

Vituttaa ku ei saa kertoa muille mikä vituttaa.

[mod]Tahallaan provosoivat viestit poistetaan ja/tai käyttäjä bannataan. Kitinä poistamisesta aiheuttaa bannin. Tervetuloa takaisin viikon päästä. T:Sumu[/mod]

Vituttaa muuten nuo taloyhtiön amisviikset jotka rassaa tojotaa keskellä yötä pihamaalla ja yrittävät vääntää monoradiosta nupit kaakkoon.

Tänään oltiin serkun ja Bloon kanssa salilla. Siinä sitten serkkupoika otti maastaveto 165 kg:lla. Ekalla toistolla kuului ihan älytön rusaus serkun takapäästä, naurettiin. Otti vielä toisen toiston ja sama homma, kolmannella tuli vielä karmeempi raapasu. Painot putos ja serkku kaatu maahan nauramaan. Onneks ei ollu porukkaa siinä 10 m säteellä Bloota ja Kisskiss:ä lukuunottamatta.

Back
Ylös Bottom