Sama.-Pva- sanoi:Ei jaksaisi mennä huomenna kouluun, lomavaihde jäi päälle. :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama.-Pva- sanoi:Ei jaksaisi mennä huomenna kouluun, lomavaihde jäi päälle. :jahas:
Vitunko väliä, mitä kenelläkin on kaulassa?mxm sanoi:Vitunko väliä, mitä kenelläkin on päässä. Helmiä en oo tosin itekään koskaan tajunnut, homojen juttuja tollaset.
voi olla tottakin. mä ainakin kyl mietttisin hyvin pitkään ennen kuin uskaltautuisin ulos jonku toisen kanssa, ettei sit tarvis alkaa selittelemään et hei tunteita vielä exää kohtaan. kun tietää miten paljon se vituttaa toista, kun saa tietää että ex/nykyinen heiluu vielä kuvioissa.Missukka sanoi:Tai sitten se puhui totta. Omituista, että aina syytetään jostain pelailusta tollaisessa tilanteessa. Mutta joka tapauksessa, ei ole kykeneväinen uuteen suhteeseen (eikä muuhunkaan) joten eti uusi nainen uusio.
Aidot helmethän on just kuuleja. Tulis kyllä rispektii multa, jos aidot helmet kaulassa väännät mavea. Puuhelmistä en osaa sitten sanoa...
Että kyllä sitä tekin osaatte, poijjat..
No, äkkiäkös mä tästä lähden liikenteeseen.
että se ei naurattanut yhtään :urjo:mxm sanoi:Itellä on salilla aina lippis päässä ja joskus ollut pipokin kun on lippis jäänyt kotiin, pipo pysyy päässä useimmiten myös salin ulkopuolella. Tää ei niinkään oo mikään trendijuttu vaan liittyy paskaan hiuslaatuun ja nuorena alkaneeseen hiustenlähtöön, vielä kun nyt kasvatan taas hiuksia niin ne näyttää vitun dorkalta, joten parempi vaan peittää koko hoito. Vitunko väliä, mitä kenelläkin on päässä. Helmiä en oo tosin itekään koskaan tajunnut, homojen juttuja tollaset.
[mod]Korjattu quote-tagi [.QUOTE]*lainattu teksti*[./QUOTE] (piste pois hakasulkujen sisältä. -JohnnyB[/mod]MerZi sanoi:Kylläpä se niin taitaa olla, et jos tosissaan oot jonkun kanssa ollut, tykännyt ja olisit oikeasti halunnut jakaa elämäsi hänen kanssaan, sitten yllättäen hän ilmoittaakin että ei kiitos (niinku Aylahin jutussa tais olla) ei oo heti helppoa vaan jatkaa etiäpäin.
Jos toisesta on todella tykännyt ja ajatellut että hän on se elämäni mies/nainen, mitä sitä voi muista tarjokkaista ajatella? Vertailla heitä siihen, kenestä välittää.. Tyhmäähän tämä on, mutta totta. Monesti vielä sellaisessa tilanteessa, että suhde on ns. "katkolla" = toinen ei ehkä edes halua jatkaa muttei saa sanottua sitä selvästi, toinen osapuoli vielä salaa elättelee toiveita yhteenpaluusta, samaan aikaan kun toisaalta tiedostaa sen mahdottomuuden. Ja kun tuonkin ajan voisi käyttää johonkin muuhun.
Jos ei hitto vie kiinnosta niin reilusti se on sanottava. Joskus nuorempana tyttönä seurustelin erään miehen kanssa (hänkin minua 4-5v vanhempi) ja hän teki juuri noin. Yllättäen kauniina alkukesän päivänä ilmoitti, että "ei tästä tule mitään kun on niin paljon muutakin tekemistä." Aha. Ei kai siinä oikein muuta voi ajatella. Olis sitten tehny jotain muutakin kun ollu mun luona kyllästymiseen asti. Tuo ero oli minulle onneksi helppo, kun tajusin, että eipähän siitä oikeasti olis mitään tullutkaan, tunteet oli liikaa kaveripohjalta. Ja kavereita/tuttuja ollaan vieläkin ja voin sanoa, että ONNEKSI en ollut hänen kanssaan sen pidempään, luoja mikä valittaja. Mieheksi...Että kyllä sitä tekin osaatte, poijjat..

Mulla oli eilen ihan sama olo.Helga sanoi:Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa quotata. Ei tiedä mistä kirjoittajan oma teksti alkaa ;) :piis:
EDIT: Myös, ne jotka sitten quottaa kilometritolkulla muiden tekstejä!
prkl!Akkeli sanoi:Ootko ikinä kelannu ainaisen pipon käytön ja hiustenlähdön yhteyttä. Kaveri käytti pipoa vuosikausia lähes 24/7. Ja tajus kuitenkin lopettaa kun hiukset alkoi harveta. Nyt kun ei oo enää yli puoleen vuoteen käyttäny pipoa päivät pitkät niin hiuksetkin on tuuheutunu ja päänahka kuulemma voi helvetisti paremmin.
Helga sanoi:Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa quotata. Ei tiedä mistä kirjoittajan oma teksti alkaa ;) :piis:
EDIT: Myös, ne jotka sitten quottaa kilometritolkulla muiden tekstejä!
sattuu sitä paremmissakin piireissä :lol2:uusio sanoi::curs: Mikä niissä tytöissä on, kun kivan illan jälkeen aamulla sitten pyytää tytön numeroa ja onnistuukin sen saamaan. Sitten kun illalla soittaa ja pyytää josko hän lähtisi ulos treffeille tjs tulee vastaukseks että en oikeen tiä ku pitää puhuu exän kanssa ja ehkä mennää takas yhtee ja sillee et sori vaakauheesti. .....