Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuuntelin tuossa musiikkia, eipä olis parempi kappale enää sattua, ¨

Kaija Koo: Aika jättää

Jäi paljon kauniita sanoja
jäi paljon rumempia tekoja

sun äänellä jäi soimaan uhkaus siitä
että yksin en selviä
jäi paljon
jäi kaikkea hyvää
se ruma tekee siitä vähemmän näkyvää

ehkä kuolen ikävään
mutten kuole siihen että tähän jään

alan ymmärtää, pian meistä aika jättää
ja että mä oon vapaa kun rakkaus häviää
nyt eteeni nään, on onnen kyyneleitä
siitä ettei sanat peitä
että teot teki kipeää

alan ymmärtää, rakkaus meidät jättää
avojaloin se pistää mut kävelemään
sateeseen, sieltä mut turvaan löytää
ja paljaat jalkani taas kengittää

nyt saatan
sut sydämestä pois viiltää
rakkaus vuoriakin siirtää
sun äänellä jäi soimaan lauseita siitä
kuinka meistä minä en osaa rakastaa

jos rakkaus ei pelkää
se sanoo suoraan
ja lähtee yön selkään
ei se jää sun nuoraan
kumpikohan tässä meistä
ei osaa rakastaa
onnen kyyneleet virtaa sillä joka on vapaa

se mitä sä teit ne oli kyyn eleitä
sydämessä käärmeitä, ei niitä mikään peitä

L0b0 sanoi:
Onhan näitä kaikenmaailman terapeutteja ym, joiden luo voi mennä asiasta keskustelemaan ja osa varsin päteviä! Eriasia lähteekö avokkis moiseen.

Jos ei, ni poikki vaan! Oot vielä nuori ja elämä edessä...Ei se maailma siihen kaadu. Erot on aina vaikeita ja kipeitä, mutta ei tän elämän ole tarkoituskaan olla helppoa.
19-vuotiaan tytön ei täytyisi joutua tilanteeseen, jossa täytyy edes harkita parisuhdeterapiassa käyntiä avo"miehen" alkoholiongelman takia. Mietihän tilannetta tästä 10 vuotta eteenpäin, olettaen, että ko. paskahousu on vielä itsekin nuori aikuinen. Vaikka avokki korjaisi tapansa vaikka jopa vuodeksi tai pariksi, ei se luultavastikaan estä sen sisäisen alkoholistin esiintulemista sitten myöhemmin aikuisena.

Vaihda paskahousu oikeaan mieheen.

Tomi sanoi:
19-vuotiaan tytön ei täytyisi joutua tilanteeseen, jossa täytyy edes harkita parisuhdeterapiassa käyntiä avo"miehen" alkoholiongelman takia. Mietihän tilannetta tästä 10 vuotta eteenpäin, olettaen, että ko. paskahousu on vielä itsekin nuori aikuinen. Vaikka avokki korjaisi tapansa vaikka jopa vuodeksi tai pariksi, ei se luultavastikaan estä sen sisäisen alkoholistin esiintulemista sitten myöhemmin aikuisena.

Vaihda paskahousu oikeaan mieheen.

Totta höpäjät!

Eikä kannata turhaan luoda ympärilleen Draamaa. Se vaan pahentaa tilannetta! Kun puheet ei riitä, on aika tarttua toimiin!

"Elämä on just niin hankalaa, kuin siitä itse tekee" Eli irrotahan kumivene rakkauden laiturista ja ota uudet tuulet purjeisiin!

Samaa mieltä edellisten kanssa. Yksi asia mikä mua kummastuttaa, on se että miksi niin moni nainen ihastuu näihin alkoholistirenttuihin ja takertuu sitten heihin kiinni? Onko syynä jännityksen haku?

Ilecules sanoi:
Samaa mieltä edellisten kanssa. Yksi asia mikä mua kummastuttaa, on se että miksi niin moni nainen ihastuu näihin alkoholistirenttuihin ja takertuu sitten heihin kiinni? Onko syynä jännityksen haku?
Kiltti nainen itsekeskeisen kusipäisen alkoholisti-akanhakkaajapaskiaisen kanssa on vaan niitä ihmiskunnan suuria arvoituksia. En usko, että saamme koskaan kysymykseen vastausta. "Se osaa olla niin ihana" ei ole vastaus mihinkään, sillä niitäkin miehiä löytyy, jotka osaavat olla "niin ihania", ilman että tytön tarvitsisi vastapainoksi sietää niitä ikäviä tapoja, kuten alkoholismia, huorittelua, hakkaamista... Surullista mutta totta.

Tosta et miks nainen ihastuu juoppoon ja renttuun jne: jos jätkä on ihan alkoholisoitunu ja sen näkee jo tavatessa ni ei kai siinä niin ihastukaan mut jos pääseekin käymään niin et ihastuu ensin ja vasta myöhemmin saa selville sen toisen puolen. Eli tavallaan on ihastunu eri tyyppiin kun mitä se oikeesti on. En oikeen jaksa uskoo et kukaan sillä mitään jännitystä hakee. Itelle on ainaki ollu paljon tarjolla ihan kivannäkösiäkin juoppoja mut ei sellanen viehätä. Mutta oon myös vähän aikaa deittaillu sellasen jätkän kans joka kans myöhemmin paljastu aika viinaan meneväks. Se juttu on jo onneks ohi mut en oo kyl vieläkään unohtanu sitä puolta johon siinä ihastuin :) Äiti aina muistuttaa mua et pitää ajoissa lähtee käveleen jos mies kohtelee kaltoin. Harvemmin tilanne jatkossa paranee :(

voi vittu vittu vittu! nyt tää exä laitttoi takas viestin, että on krapulassa eikä lähde kauas eli mun luo, kun kysyin koska nähdään. tänään piti tavata ja puhua rauhassa. vittu, mä lähden kuunteleen sen krapulatilitystä. vittu. :curs: :curs:

Angelica-82 sanoi:
Eli tavallaan on ihastunu eri tyyppiin kun mitä se oikeesti on. En oikeen jaksa uskoo et kukaan sillä mitään jännitystä hakee. Itelle on ainaki ollu paljon tarjolla ihan kivannäkösiäkin juoppoja mut ei sellanen viehätä.

Okei, ton vielä ymmärtääkin.
Mutta sitä en käsitä miten jotkut pystyvät huijaamaan itseään, näiden renttujen kanssa.
Suhteita tyyliin, että mies on hakannut ja huoritellut jo useamman vuoden, välillä on mukavaa ja sitten taas sama toiminta jatkuu.

Miksi jäädään roikkumaan suhteeseen, joka ei anna itselle mitään muuta kuin murhetta?
Ihmiset niin huonosti muuttuvat.
Ei parisuhde mitään hyväntekeväisyyttä ole, että täytyy toista kestää ja säälistä roikkua toisessa(ajattelutapa, että puoliso menee huonommaksi, jos jätän sen).

Jos haluaa alkoholistia holhota, niin menee sitten sinne alkoholisti parantolaan töihin.

Allekirjoitan tuon maken tekstin täysin!

Siis voi elämä millasia ukkoja mimmit (Aylah ja MerZi) jaksaa katella! Maailma on miehiä pullollaan, kenenkään ei tarvitse tollasta paskaa sietää, jos ei halua. Tsemppiä kuitenkin.

MerZi sanoi:
Kuuntelin tuossa musiikkia, eipä olis parempi kappale enää sattua, ¨

Kaija Koo: Aika jättää

Jäi paljon kauniita sanoja
jäi paljon rumempia tekoja

sun äänellä jäi soimaan uhkaus siitä
että yksin en selviä
jäi paljon
jäi kaikkea hyvää
se ruma tekee siitä vähemmän näkyvää

ehkä kuolen ikävään
mutten kuole siihen että tähän jään

nyt eteeni nään, on onnen kyyneleitä
siitä ettei sanat peitä
että teot teki kipeää

alan ymmärtää, rakkaus meidät jättää
avojaloin se pistää mut kävelemään
sateeseen, sieltä mut turvaan löytää
ja paljaat jalkani taas kengittää

nyt saatan
sut sydämestä pois viiltää
rakkaus vuoriakin siirtää
sun äänellä jäi soimaan lauseita siitä
kuinka meistä minä en osaa rakastaa

jos rakkaus ei pelkää
se sanoo suoraan
ja lähtee yön selkään
ei se jää sun nuoraan
kumpikohan tässä meistä
ei osaa rakastaa
onnen kyyneleet virtaa sillä joka on vapaa

se mitä sä teit ne oli kyyn eleitä
sydämessä käärmeitä, ei niitä mikään peitä

inhoon noita suomalaisia kappaleita.ne on monesti niin saatanan mollivoittoisia.ollaan synkkää kansaa,hymyilykin on kielletty ;)

Ilecules sanoi:
Yksi asia mikä mua kummastuttaa, on se että miksi niin moni nainen ihastuu näihin alkoholistirenttuihin ja takertuu sitten heihin kiinni?
muuan tyttö valitsi myöskin poikaystävää. ensimmäinen vaihtoehto oli kohta valmis dippi otaniemestä. omat autot ja asunnot jo löytyi. treffeillä oli kokannu ruokaa yms.

seuraava vaihtoehto oli juuri varastotyöstä työttömäksi jäänyt alkoholisti. ei vaivautunut aina treffeille koska viina maistui paremmalta.

eipä kauaa tarvinnut valita, ensimmäinen oli kuulemma liian poikaystävätyyppiä, mut toisella pojalla oli pahan pojan ilme. :hyper: :lol2: :curs:

e. nyt tytön vanhemmat elättävät molemmat. luulen että tuossa valinnassa on se takana, että ollaan totuttu saamaan kaikki liian helpolla. ei tarvitse itse huolehtia laskuista, koska isi maksaa. näin ei paljon haittaa myöskään vaikka "unelmien poikamieskään" ei kävisi töissä, ts. ei tarvitse valita menestyvää koska selusta on turvattu.

total13 sanoi:
LOL! tommosiahan ne parikymppiset mimmit monasti on... :D

sä et nyt vaan ymmärtänyt tyhmänä jätkänä kun sun henkinen kehitys ei ole samalla tasolla.(muijathan on kuulema muutaman vuoden edellä teini-iästä lähtien :rolleyes: )

itse yritän vastaavissa tilanteissa aina muistaa kertoa elämän perusasioita, ja sitten toivottaa iskänsä rahoilla elävän pikkulumpun matkoihinsa. jos saa mimmin itkemään, niin aina parempi. ei sillä kavereita saa, mutta kivaa on. ;)

monesti nainen alkaa vasta olemaan hyvis kuosis kun on 25 v ja siitä ylöspäin.parikymmpiset on sellasia tiukkapipoisia ja muutenkin tolkuttoman vaativia.ykski muija joka oli aika nuori,sanoi että hän on henkisesti paaaaljon kypsempi kun ajatellaan hänen ikäänsä.paljastu sitten ihan tolkuttomaksi kiukuttelijaksi jne.tää muija monesti käytti sanontaa aikuisten oikeesti... ihan perheestä koko sanonta.

nevahood sanoi:
muuan tyttö valitsi myöskin poikaystävää. ensimmäinen vaihtoehto oli kohta valmis dippi otaniemestä. omat autot ja asunnot jo löytyi. treffeillä oli kokannu ruokaa yms.

seuraava vaihtoehto oli juuri varastotyöstä työttömäksi jäänyt alkoholisti. ei vaivautunut aina treffeille koska viina maistui paremmalta.

eipä kauaa tarvinnut valita, ensimmäinen oli kuulemma liian poikaystävätyyppiä, mut toisella pojalla oli pahan pojan ilme. :hyper: :lol2: :curs:

e. nyt tytön vanhemmat elättävät molemmat. luulen että tuossa valinnassa on se takana, että ollaan totuttu saamaan kaikki liian helpolla. ei tarvitse itse huolehtia laskuista, koska isi maksaa. näin ei paljon haittaa myöskään vaikka "unelmien poikamieskään" ei kävisi töissä, ts. ei tarvitse valita menestyvää koska selusta on turvattu.

sitten ämmät valittaa että kun ei kunnollista suomalaista miestä löydy mistään.ihan paskapuhetta.löytyyhän niitä kun ne ei sitten vain kelpaa.sitten ipitetään jossain deittipalstalla että koitan täältä löytää seuraa kun ei baarista kertakaikkiaan löydy muuta kuin humalaisia,no löytyyhän sieltä selvempiäkin mutta kun ei anneta tilaisuutta tutustua.koitetaan jutella niin eukko kattoo tympeesti ja kääntää selkänsä.sitten kuitenkin vuodatetaan jossain palsoilla kun ei tahdo sitä kunnollista kumppania löytyä :david: :david: tsiisus mitä toimintaa! 100000 x :david: huvittavia on joskus noi deitti-ilmoitukset kun niis lukee melkein joka ilmoituksessa että: käyn baareis mut tykkään myös rauhallisista koti-illoista.olen luotettava (katoo parin mailin jälkeen ja ei siitä enää kuulu sen enempää).

roskilde sanoi:
monesti nainen alkaa vasta olemaan hyvis kuosis kun on 25 v ja siitä ylöspäin.parikymmpiset on sellasia tiukkapipoisia ja muutenkin tolkuttoman vaativia.ykski muija joka oli aika nuori,sanoi että hän on henkisesti paaaaljon kypsempi kun ajatellaan hänen ikäänsä.paljastu sitten ihan tolkuttomaksi kiukuttelijaksi jne.tää muija monesti käytti sanontaa aikuisten oikeesti... ihan perheestä koko sanonta.

Kypsät (=yleensä vanhemmat) naiset rox.

nevahood sanoi:

anteeksi uteliaisuuteni, mutta oletko sinä se diplomi-insinööri? ;) :)

Ilecules sanoi:
anteeksi uteliaisuuteni, mutta oletko sinä se diplomi-insinööri? ;) :)

:D Ajattelin ihan samaa.

Ja niin, jotta pysyisin edes hiukan aiheessa, minua vituttaa kevään tulo ja kuinka aurinko paljastaa kaikki paikat, joihin imuri ei ole koskenut sitten viime Elokuun.

ei, en liity ko. tapaukseen millään tavalla. seurailen vain sivusta.. ;)

olihan tällä tapauksen tytöllä tosiaan toinenkin syy dumpata tämä dippi, nimittäin selkäkarvat.

eikö juma**uta ole helpompi sheivata selkäkarvat vaikka joka aamu kuin parantaa alkoholisti, käyttää tämä etes peruskoulusta läpi + koulututtaa jokin ammatti sille? :D

saman tytön aiempi vastaavanlainen "jätkä" petti häntä, muutti jenkkeihin ilmottamatta asiasta ja muistoksi jätti sukupuolitaudin. eikö tuossa vaiheessa alkaisi raksuttamaan..

topiciin ja aiheeseen käy kuin muna suuhun vielä tämä.. nämä samat tytöt eivät voi itse kantaa myöskään vastuuta mistään tekemisistään. vika on aina muissa. jos yhden illan suhteen jälkeen saa sukupuolitaudin, on vika partnerissa, eikä esim. siinä ettei kondomia käytetty. (toki ymmärrän että vika on tällöin toisessa jos vaikka seurustellessa pettää)

tarkennukseksi. tapauksen tyttö on siis päältä 20 jo, eli mistään keskivertopissiksestä ei ole kyse, tämähän siinä vituttaa. pitäisi olla aikuinen, mutta eletään kuin lapset.

ps. "vittu te kaikki jätkät ootte paskoiii, kaikki samanlaisiii!11"

roskilde sanoi:
sitten ämmät valittaa että kun ei kunnollista suomalaista miestä löydy mistään.ihan paskapuhetta.löytyyhän niitä kun ne ei sitten vain kelpaa.......

Totta toikin mut vituttaa kyl baaris ja muuallakin sit nää kunnolliset miehet, jotka oikein jeesustelee kuinka raittiita ovat ja arvostavat naisia ja eivät harrasta yhdenillanjuttuja ja ties mitä. Oikeen mainospuheen saa kuulla. Pahimmat tapaukset on ollu kunnon moralisteja ja liian vakavamielisiä. Mua ei ainakaan kiinnosta tutustua ihmiseen, joka vaan saarnaa pahaa muista ja mielistelee mua.
Mut en mä kyllä mitää renttuakaan ota, joten pitkä sinkkuelämä tiedossa :kippis1: :(

Niin, siis vituttaa että yleistetään noita nainen ottaa aina rentun -juttuja.
Ja mikä kaikki lasketaan rentuks...Siihenkin on monia mielipiteitä.

Back
Ylös Bottom