Tiedän todella tuon tunteen! Ja otan osaa! Me käytiin tuo kaikki läpi avokin kans joskus pari vuotta sitten. :( Siitä onneksi selvittiin!
Mut tuo on kyl tositositosi hirveää! Etkö pääse miehen mukaan, kun hän lähtee ryyppäämään? Vai etkö edes halua? On tosi ikävää, kun toinen lähtee juhlimaan ja toinen jää kotiin! :( Minä nimittäin olen kans sellainen, joka ei alkoholista välitä tippaakaan ja on mieluiten ilman. :thumbs:
Avokki onneksi ymmärsi lopulta, että mikä on tärkeintä elämässä. En yksinkertaisesti voi elää sellaisen kanssa, joka ryyppäilee! Siitä seuraa aina vaan pahaa mieltä. :itku: Mietin pari vuotta sitten jopa tulevaisuutta: mies ryyppää viikonlopusta toiseen ja minä olen lasten kanssa kotona. Tuollaista elämää en tahdo omille lapsilleni! En tosiaankaan. Enkä tietysti itsellenikään.
Luuletko, että miehesi pettää sinua näillä ikävillä reissuillaan? (anteeksi, että kysyn näin suoraan) Ja kun mainitsit, että et voi edes ystävällesi puhua tästä, niin eikö sulla oikeasti ole ketään, kenen kanssa puhua? Joku saman kokenut? Tai edes suunnilleen saman? Tai sit joku, joka on kans sellainen, et viihtyy ennemmin ilman alkoholia? Sinua helpottais varmasti saada puhua jonkun kanssa! Puhuminen ei välttämättä ole kovin helppoa ja joku saattaisi luulla, että onpa sulla huono mies/suhde, mut yleensä ihmiset kyllä ymmärtää, et asialla ei ole leikkimistä ja todella moni joutuu sen valitettavasti kokemaan. Eli puhu edes jollekin. Tuntuu, että puhuminen miehesi kanssa ei juuri nyt auta! Valitettavasti.
Ja muistan, kuinka oma mieskin yritti "lepytellä" krapula-aamuina. "Seuraavana launantaina mennään elokuviin/sukulaisten luo/sinne ja tänne ja ollaan ehdottomasti selvinpäin. Ja niin varmaan. :jahas: Turha lupailla kuuta taivaalta, kun se ei kuitenkaan onnistu. :curs:
Voimia sinulle, tarvitset niitä!