Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällä hetkellä vituttaa kaikki :( Väsyttää, vaikka olen nukkunut hyvin. Ruokahalu ei ole mitenkään paras mahdollinen. Treenifiilis on hukassa. Avokilla on flunssa, joka ihan satavarmasti iskee minuunkin. Töissä on tylsää. Kypsyttää, harmittaa, tympäisee. :wall: ja :(

Juu, sitähän se taas on, kevätväsymystä/"masennusta". Tästä olen kärsinyt aikuisiällä joka kevät niin pitkälle, kuin jaksan muistaa. Ei ole vakavaa, ja menee pian ohi - mutta eipä tuon tietäminen tätä tämänhetkistä olotilaa yhtään sen hunajaisemmaksi tee... :(

Ilecules sanoi:
Luet tenttiin, bileitä tulee ja menee. Ei kai sitä keskellä viikkoa ole pakko lähteä viihteelle.

joo sitähän tässä on duunailtu...tytöt kyllä petty nyt pahasti... :(

Andree sanoi:
Sattuipas(taas kerran) salilla aika huvittava tapaus...
En ollu ennen nähnyt kyseistä tyyppiä, reeniä oli kuitenkin mitä ilmeisemmin takana muutamia kuukausia...
Tottakai päällä piti olla tosi kiree hihaton, hiukset letillä yhdistettynä vielä tero-tietokonenero laseihin, ja huom:ko.tyyppi oli siis miespuolinen...:D :lol2:
Katselin siinä kun mies väänsi reeniä hirvee pahis ilme päällä, ja samalla opin ihan uuden liikkeen...
Kympin käsipainot käteen ja vipareita tekemään, tosin itse olen tottunut nostamaan painot noin hartioiden tasolle, kun kyseinen kaveri teki liikkeestä oman version ja nosti käsiä ehkä puoleen siitä minne ne kuuluisi nostaa...:lol2:

meillä käy yksi tyyppi joka vipareita tehdessään puolestaan nostaa ne kutosen käsipainot korkealle päänsä yläpuolelle...kun mä näin sen eka kerran mä kelailin että yrittääkö toi lähtee lentoon kun ei nuo nyt vipareitakaan oo...

Asten sanoi:
Juuri eilen todistin kun eräs daami puhui samalla kännykkään kun teki sarjaansa pelkällä pakalla.

:jahas:
Kova eukko, ite en saa missään liikkeessä aikakaan lisäpainoja enää painopakan päälle ladottua.

Siis mitä liikettä teki koko pakalla?

mikäköhän tänään vituttais...ehkä se kun porukat koulussa kattoo ja nauraa kun mä jalkatreenin jälkeen kävelen tuskaisesti rappusia alas...paskiaiset :rolleyes:

Hape sanoi:
vittusaatana!! :curs: :curs: :curs: tarkoitus oli(si) muuttaa kaverin kanssa kesäksi töihin jyväskylään..hakemuksia on lähetelty ja soiteltu työpaikkoihin.luonnollisesti kesätyöpaikat täytetään vasta n. reilun kuukauden päästä jolloin ilmoittaavat mikäli saan paikan.nyt kuitenkin isä tarjosi kesäksi töitä omasta firmastaan..hauska juttu tässä on se, etten enää kerkee hommata töitä kotipaikaltani mikäli en jyväskylään töihin pääse.ja varsin selväksi porukat teki että kesää en kotona sitten jouten makaa..eli nyt jos jätän väliin ton faijan työtarjouksen eikä jkl:stä duunia irtoo..oon kusessa...PERKELE! :wall: Kokemuksena toi kesä jyväskyläs olisi tosi upea..mut jos se ei toteudu niin voi sitä pään aukomisen määrää mitä kotona saa kestää sitten jos ei töitä irtoo..oon iha neuvoton :wall:

No eikö se faijasi voi oikeasti kuukautta odottaa? Että saat sen päätöksen Jyväskylän paikasta?

Heti kun selvis viikonlopun parin päivän sopanotosta :hyper: iski helvetillinen kurkkukipu ja kuume :curs: Meneehän se pääsiäinen kipeenäkin prkl, kuka sitä olis salilla halunnu käydäkkään saati tehdä jotain muuta :wall:

Nyt pännii mun onneton muisti. Lähin n. 13.30 Pakkiksen kauppaan. En ollut sielä aiemmin käynyt joten katoin ensin kaupan sivuilta osotteen. Kadun nimen sain väänettyä päähäni, mutta huomasin unohtaneeni sen Kamppiin päästyäni. Ilmansuunnista ei ollut hajua joten lähdin oikealle vasemman sijaan. Muistin jotenkin kartan ulkoa ja en löytänyt millään oikean muotoista risteystä. Sitten jostain mieleen juolahti, että Pakkiksen täytyy olla Fredrikin kadulla ja kysyin tietä vastaantulevalta naiselta. Nainen ohjasi mut oikeale tielle ja lähdin kävelemään Fredrikinkadun Tennispalatsin puoleiseen päähän. Sen jälkeen lähdin kävelemään toiseen päähän ja kävelin Uudenmaankadun risteykseen asti. Tässä kohtaa ajattelin, että ei tainut olla Fredrikin kadulla, oiskohan se ollut Albertin katu... Al... mikäs se nyt oli? Aleksanterin katu? Ei helvetti unohdin sen heti. No käännyin tästä VASEMMALLE vaikka oikealla olisi ollut Albertin katu :wall: . Lähdin kävelemään Annan katua pitkin Kampin asemalle ja äiti soitti. Muistin taas Albertin kadun ja äiti neuvoi mut lopulta perille. Nälkä oli ihan törkee ja kyrsi pikkasen, kun huomasin kävelleeni siitä ohi monta kertaa. Nälän takia joudun ostamaan yhen patukan ja nyt mä haistelen tätä paperia vieläkin, koska tää haisee niin hyvälle :lol2: .

PS: Kirjottaessa typotin niin paljon, että tosta ei saa välttämättä selvää.

Polvi perkele!

Yleislääkärin diagnoosi oli ruhje ja neljä päivää saikkua.
No,hiihdeltiin sitten rinkka selässä ja eilen aamupäivällä suksia jalkaan laittaessani polveen sattui aivan pirusti.
Ensi viikolla uudestaan lekuriin,saavat lähettää vaikka Tilkkaan jatkotutkimuksiin

Ei salia,ei Krav Magaa... :wall:

Ei tapahtunut salilla mutta kuitenkin liityy treenaamiseen:
Eli viime viikonloppuna olin käymässä Keskisen kyläkaupassa ja siellä oli urheilu osastolla käsipainoja näytillä niin eikö eräs selvästi salilla käynnyt mutta hieman kerrospukeutumista sekä kävyt kainalossa oleva kaveri vetäissyt hauistreenin niillä. Jotkut 15kg hanttelit näkyivät olevan ja niin keskityneesti teki treeniä että varmaan seuraavaksi meni sovituskoppiin vetämään posetuksia:)

Viimeksi muokattu:
Timba79 sanoi:
No eikö se faijasi voi oikeasti kuukautta odottaa? Että saat sen päätöksen Jyväskylän paikasta?
niinhän sitä luulis..mut ei ne voi sitä paikkaa mulle varalla pitää kuulema..se on iha yleises haussa,eli heti seuraava normaali reipas työnhakija sen saa mikäli kysyy...mut ilmoitti vaan ensin mulle et olis töitä tarjol..

EI JUMALAUTA SAATANA. Vitun poliisit saatana.

Olipas mukava herätys aamu yhdeksältä. Pari poliisisetää koputteli oven takana. Menin aukasemaan ja vähän kyllä hämmästelin, että mitähän sitä on tullut tehtyä. Poliisisetä se pyytää ajokorttia, minä siihen naureskellen, että no siinähän hommassa kesti enkä ollut uskoa korviani.

Homman nimihän on se, että sain kolme ylinopeussakkoa vuoden 2002 lopussa. Yhdet sakot sain päin punasia ajamisesta joskus kesällä 2003.
Viime keväänä tuli lappu, että kirjoitappa syitä miksi kortti ei lähtis kuivumaan. No minä kirjoitin.

Nyt, saatana maaliskuussa 2005 tulee perkeleen koppalakki hakemaan korttia poies. Miten vitussa voi kestää melkeen 2 vuotta ennenkuin saavat päätöksensä tehtyä. Parasta tässä hommassa on kuitenkin ajokiellon pituus. Sehän kätevästi kuun alusta muuttui siten, että nykyään myönnetään pidempiä ajokieltoja. Huumori loppu kyllä heti ku koppalakki ilmoitti ajokiellon pituudeksi 2 kuukautta. :rock: Aaaahhaahahaaa.

Näin se lähti päivä hyvin käyntiin.

Fat Rat sanoi:
Parasta tässä hommassa on kuitenkin ajokiellon pituus. Sehän kätevästi kuun alusta muuttui siten, että nykyään myönnetään pidempiä ajokieltoja. Huumori loppu kyllä heti ku koppalakki ilmoitti ajokiellon pituudeksi 2 kuukautta.

Uuden ohjeistuksen ei pitäisi vaikuttaa saamaasi ajokiellon määrään. Jos laki vaihtuu tuomitsemisen ja tekohetken välillä, sovelletaan Suomessa sitä lakia joka on tekijän kannalta edullisempi.

Toisaalta, tässä on kyseessä vain hallinnollinen päätös, mutta olettaisin saman periaatteen pätevän siinäkin.

Olisin mennyt ampumaan mutta radoilla oli joku vanhojen partojen ratapäivät joten ei sinne perkele sopinut mennä mitään treeniä tekemään... perkele sentään että on vaikeaa harrastaa ampumista...

Mitä ideaa on vittu laittaa palstalla signatureen 400 x 600 pixeliä iso kuva jostain akasta saatana!

Ei onneksi sentään Pakkotoistolla... mutta muilla palstoilla..... Siis kuvat akoista on ihan kivoja, mutta ei nyt jumalauta siguun.....

Tapahtui erään savossa sijaitsevan salin pukkarissa. Olin itse vetäissyt juuri kinttutreenit ja poistuin tärisevin jaloin pukuhuoneen puolella. Samaa aikaa pukkariin saapui arviolta noin 18v. hieman ylipainoinen ja finninaamainen kundi. Kaveri vetäisi kassista Pakkotoiston hupparin päälle, jonka jälkeen valehtelematta puoli kouraa kofeiini tabletteja huiviin. Tämän satsin huuhteli alas sheikkerillä joka oli lähes täynnä jotain juomasekoitusta.
Kysäisin hieman hymyillen, että eikös palutusjuoma kannata ottaa treenin jälkeen? Kaveri totesi tylysti, että V**** sulle kuuluu:) Kiristi hieman Pakkishupparia ja poistui salin puolelle. Ihan pikkuisen hymyilytti tuon episodin jälkeen.

Seuraavana joku 18v jantteri tulee kirjottaan tänne, että samalla kun nautti ennen treeniä jotain training loaderia, niin joku "vanha pieru" tuli ivalliseen sävyyn vittuileen jotain palautusjuomasta :D
"No sanoin, että v***t se sulle kuulu" "kaikkia ne vanhat parrut tuleeki selittään"

Back
Ylös Bottom