Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Missukka sanoi:
Joo, tee Aylah se valitus. Tuskin joudut makselemaan. Eikös siinä tullut teille se ohje miten valitetaan? En tarkemmin kyllä tiedä tuosta, kun olen vähän muissa hommissa, mutta veikkaisin ettei tartte maksella. Lähettäkää kaikki mahdolliset dokumentit sinne, niin osaavat kattoo oikein. Prööt, mikä selitys. t: kelantäti

jep, mä olen tehnyt sen valituksen jo, ja vastausta odotellaan. toivon todellakin ettei tän kevään aikana köydytä ylimääräistä 1300 egee. pistin kaikki mahdolliset palkkakuitit ja olisin antanut tiliotteetkin mutta eivät halunneet. todistus koulun alkamisesta jne. kaikki mahd. paperit laitoin ja valituksen tosiaankin tein koska mun mielestä on väärin rangaista jos aloittaa opiskelun syksyllä ja sit on alkuvuoden elokuuhun asti tiennannut rahaa, ja sen takia joutuis sit muka jotain maksamaan takaisin. ei kyl mun mielestä reilua.

Aylah sanoi:
jep, mä olen tehnyt sen valituksen jo, ja vastausta odotellaan. toivon todellakin ettei tän kevään aikana köydytä ylimääräistä 1300 egee. pistin kaikki mahdolliset palkkakuitit ja olisin antanut tiliotteetkin mutta eivät halunneet. todistus koulun alkamisesta jne. kaikki mahd. paperit laitoin ja valituksen tosiaankin tein koska mun mielestä on väärin rangaista jos aloittaa opiskelun syksyllä ja sit on alkuvuoden elokuuhun asti tiennannut rahaa, ja sen takia joutuis sit muka jotain maksamaan takaisin. ei kyl mun mielestä reilua.

Siis tuohan on vain ehdotus, tuo takaisin maksaminen. Kelalla kun katsotaan kalenterivuosittain nuo opintotuet. Tuo sama rumba on joka vuosi, ja voin kyllä vannoa ettet ole ainoa jolle tuo on tullut. :) Jotenkin tietty voisi yrittää järkeistää tätä toimintaa, hirveästi tulee meillekkin turhaa työtä, tarkistetaan vaan, että jaahas, nyt opiskelut aloitettu elokuussa, eli ei ole liikaa makseltu ja plääplää... Ei tosta kannata vetää herneitä nenään, byrokratia se vaan on... Ja voi olla että joudut jonkin aikaa sitä vastausta odottelemaan. Noita nimittäin tulee tosi paljon nyt... mutta elä huoli, mikäli asiat ovat niinkuin sanot, et joudu mitään takaisin makselee. (tämä pätee muihinkin joilta samoin perustein peritään vuoden 2003 opintotukia takas...)

Toi o ihan jokapäivästä KELAA, ei niitä tarvi maksaa jos ne työt loppu ennen opiskelujen alottamista... Tuttu juttu. Mut sais ny vittu niitä TÖITÄ... AAARGGHH

Hah, pääsen jatkamaan omaan vitutukseen, ku vieläki vituttaa. Piti sitten herätä näin lomapäivänä soittamaan klo 8 kirotulle tehtaalle josko sinne pääsis töihin. Mutta EIPÄ tunnu kelpaavan, vitun mulkvistit perkele.

Nyt alkoi vituttamaan tuo IMO:n käyttö keskustelupalstoilla. Jos jotain kirjoittaa, niin kai sen kaikki käsittää, että se on oma mielipide. Jos kertoo jonkun toisen mielipiteen, niin ilmoittaa sen sitten.

Saarijärvellä on aina salikomedia parhaimmillaan kun eräs Anton viettää aikaansa siellä. Oman treenin jälkeen pitää vielä jäädä jututtaa muita ja kokeilla toisten painoja että jaksaako nostaa. Antonin erikoisuutena on epäpuhdas rinnalleveto kysymättä toiselta sarjojen välissä että voiko kokeilla tähän riittää melkein mikä tanko vaan mikä on jäänyt lattialle. jos ei tule rinnalle niin sitten kokeillaan maastavetona.
Muutenkin aikaa tuntuu menevän treenin jälkeiseen tuttujen häiritsemiseen vähintään tunti.

Salmisen Simo sanoi:
Saarijärvellä on aina salikomedia parhaimmillaan kun...
entisellä nuorisotalon salilla oli aina komediaa kerrakseen kun teinipojat ravasivat eestaas pihassa tupakalla ja yrittämässä penkkienkkaa, jos ei noussut niin seuraavan tupakan jälkeen voisi nousta... samoin jo aiemmin tässä threadissa mainitsemani räkätapaus (vinopenkissä nenästä lenti kunnon toukka peiliin, teinitytöt katsoivat ikkunan takana) erään Van Dammen suorittamana. :lol2:

harmi että tuo mahtava sali piti tuhota. :itku: onneksi siellä on nyt parempikin sali (ja ei, en tarkoita uimahallia).

Corleone sanoi:
Nyt alkoi vituttamaan tuo IMO:n käyttö keskustelupalstoilla. Jos jotain kirjoittaa, niin kai sen kaikki käsittää, että se on oma mielipide. Jos kertoo jonkun toisen mielipiteen, niin ilmoittaa sen sitten.

joo se on hassu kun tuota IMO:a pitää työntää joka viestiin :lol2:

Corleone sanoi:

IMO LOOOOOOL :lol2:

T: Dragon

;)

Puhut asiaa Corleone

Jos laittaisi vaikka ICO, se olisi In Corleone's Opinion. Näin ollen kaikki voisimme sanoa toistemme mielipiteitä, koska omat mielipiteet tunnetusti kiinnostaa vain itseä. :david: :jahas:

Wituttaa kun tuli otettua viikonloppuna kaks päivää soppaa ja nyt on olo taas niin helvetin vehnänen... :david: ehkä loppuviikosta salille... :curs:

Nää alkaa vuosien kuluessa ottaan kaikki aivoon: WTF IMO U should STFU, LOL :jahas:

Tuli qmetta hiukan kun sain tartunnan tutulta.

Yksi tyttö ei jaksa vastata mihinkään mun yhteydenottoon vaikka nähdessä hymyilee taas kuin hangon keksi ja kyttää baarissakin mun tekemisiä kuin perkele. Hitto kun tietäisi mitä sen päässä liikkuu, tuskin tosin tietää itsekään.

Vituttaa yleensäkin kun naisia alkaa "ahdistamaan". Kavereiden kanssa on tarinoitu pajon tosta aiheesta. Ahistaa.. ahistaa.. on se nyt yks perkele.

Olo on apaattinen ja muutenkin kohtuu epätodellinen tulevaisuuden suhteen. Vittu. Saa nähdä mihin tässä vielä päätyykään.

Proteos sanoi:
Yksi tyttö ei jaksa vastata mihinkään mun yhteydenottoon vaikka nähdessä hymyilee taas kuin hangon keksi ja kyttää baarissakin mun tekemisiä kuin perkele.

Ota selvää ja kysy suoraan että "vittuako virnuilet?" Jos se haluaa sun kanssa tutustua niin kyllä se silloin sen sulle kertoo. Jos sitä ei kiinnosta muutakuin hymyillä kohteliaisuudesta niin kertoo se senkin. Kysymällä saa selvyyden asiaan eikä vituta enää läheskään niin paljoa :thumbs:

ironchef sanoi:
Ota selvää ja kysy suoraan että "vittuako virnuilet?" Jos se haluaa sun kanssa tutustua niin kyllä se silloin sen sulle kertoo. Jos sitä ei kiinnosta muutakuin hymyillä kohteliaisuudesta niin kertoo se senkin. Kysymällä saa selvyyden asiaan eikä vituta enää läheskään niin paljoa :thumbs:
Heh... kunpa asia olisikin tolla pihvi. Mutta kun ongelma tapaus on tutustunut muhun jo, lähemminkin noin 3 kuukauden ajan viime syksynä ja siksi tilanne on mielenkiintoinen. Dumppasi mut ja on antanu niin outoa feedbäkkiä viime aikoina ettei tosikaan. Joskus halusi olla vaan kaveri ei mitään muuta ja sitten toisena päivänä selittelee että "ei se tarkoita että jos mä en tule juttelemaan etten mä haluaisi jutella sun kanssa". Välillä taas koko ero on käännetty mun viaksi ikäänkuin mä olisin laittanut poikki.

Mun yhteydenotot ei ole ollu mitään painostavia vaan olen kirjoittanut muunmuassa sähköpostia. Meillä ei ollut mitään riitaa vaan tytsy halusi olla itekseen, koska oli kuulemma seurustellut lähes koko ajan 16-vuotiaasta asti. Ymmärrettävää toki.

Voin vain sanoa, että jos mä dumppaan jonkun niin ei mua vittuakaan kiinnosta mitä se baarissa touhuaa yms., koska mua ei todellakaan kiinnosta. Mutta kun otetaan huomioon naisen logiikka niin koita siinä sitten taas tietää mitä tarkoitetaan milläkin.

Lusikkansa soppaan heittää tytön kaverit omilla mielenkiintoisilla näkemyksillään, mutta luulen että ne vaan koijaa apinaa.

Tyttö ei vaan taida oikein tietää itekään mitä haluaa ja mä olen täysin motissa tän asian suhteen.

Naapurit. Meillä kuulemma paiskotaan ovia ja pompitaan säännöllisesti klo 22:n jälkeen. Jaa mä kun luulin, että 4-v tyttöni on nukkumassa ja vaimo yötöissä, mutta mitäpä minä nyt tietäisin, kai nyt naapurit asian paremmin tietää.:rolleyes: :curs:

Oikeesti älä oo sen exän kanssa missään tekemisissä. Odota, että se alkaa käyttäytyä normaalisti ja sitten voitte vaikka olla kavereita, jos kiinnostaa. Mun exexexä oli just tollanen. Sanoin sille, että en halua kuulla siitä mitään ennen kuin se on saanu omat ongelmansa selvitettyä. Ei tavattu tai puhuttu noin puoleen vuoteen. Sen jälkeen ollaan satunnaisesti vaihdeltu kuulumisia ja tavattu joku pari kertaa, eikä tunnu ollenkaan ihmeelliseltä. Exexälle sanoin, että voi ottaa yhteyttä, kun on päässyt musta yli. Ei olla oltu missään yhteydessä sen jälkeen.

Mun exälle sanoin, että olen valmis kokeileman uudestaan, jos se on 100% varma, että haluaa olla mun kanssa. Mikäli ei ole 100%:n varma, niin en halua kuulla siitä mitään. Kavereita voidaan olla, mutta vasta sitten, kun kumpikin on päässyt toisesta kokonaan yli. Nyt ei olla oltu missään yhteydessä pariin viikkoon.

Jos te törmäätte helposti baareissa, niin keksi vaikka jotain muuta tekemistä. Käytä vaikka viikonloput treenaamiseen ja lepäämiseen. Turha sun sieltä baareista on mitään naisseuraa etsiä, jos et ole vielä päässyt exästäs yli. Et kuitenkaan ole valmis mihinkään uuteen. Varmasti sulle löytyy parempaa tekemistä, kuin baareissa juoksentelu, koska veikkaisin, että sulle ainoa syy miksi baareissa lopulta juokset on naiset...

Back
Ylös Bottom