Missukka sanoi:Joo, tee Aylah se valitus. Tuskin joudut makselemaan. Eikös siinä tullut teille se ohje miten valitetaan? En tarkemmin kyllä tiedä tuosta, kun olen vähän muissa hommissa, mutta veikkaisin ettei tartte maksella. Lähettäkää kaikki mahdolliset dokumentit sinne, niin osaavat kattoo oikein. Prööt, mikä selitys. t: kelantäti
jep, mä olen tehnyt sen valituksen jo, ja vastausta odotellaan. toivon todellakin ettei tän kevään aikana köydytä ylimääräistä 1300 egee. pistin kaikki mahdolliset palkkakuitit ja olisin antanut tiliotteetkin mutta eivät halunneet. todistus koulun alkamisesta jne. kaikki mahd. paperit laitoin ja valituksen tosiaankin tein koska mun mielestä on väärin rangaista jos aloittaa opiskelun syksyllä ja sit on alkuvuoden elokuuhun asti tiennannut rahaa, ja sen takia joutuis sit muka jotain maksamaan takaisin. ei kyl mun mielestä reilua.
Jotenkin tietty voisi yrittää järkeistää tätä toimintaa, hirveästi tulee meillekkin turhaa työtä, tarkistetaan vaan, että jaahas, nyt opiskelut aloitettu elokuussa, eli ei ole liikaa makseltu ja plääplää... Ei tosta kannata vetää herneitä nenään, byrokratia se vaan on... Ja voi olla että joudut jonkin aikaa sitä vastausta odottelemaan. Noita nimittäin tulee tosi paljon nyt... mutta elä huoli, mikäli asiat ovat niinkuin sanot, et joudu mitään takaisin makselee. (tämä pätee muihinkin joilta samoin perustein peritään vuoden 2003 opintotukia takas...)
:jahas:
:curs: