Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Törmäsin eilen yhteen tosi mukavaan ja kivannäköiseen tyttöseen. Tuskin enää koskaan tavataan, pikku tuiskeessa kun unohtui pyytää pöhelinnumero ja sillattis.

:(

vituttaa katella sen yhden kuvia ja kuunnella yhteistä musaa, jolla merkitystä. ainakin mulle :itku: ei edes uuden asunnon katsastaminen piristänyt kuin hetkeksi. kaveritkin vain toteaa, etä paska juttu, mut elämä on- tyyliin. "susta tulee vahvempi jne".. herään aamuisin puoli viiden aikaan ja itku alkaa melkein saman tien. saisi edes nukutuksi kunnolla, ni vois paremmin. ja voishan sitä syödäkin, mutta ei tee mieli enää mitään. viimeksi perjantaina olen syönyt tomaattikeittoa. voisin vain nukkua jos ajatuksiltaan sais unta. tajuaispa se virheensä ja soittaisi.. uskaltaisinpa mä soittaa sille, ja tehdä itestä pelle oikein kunnolla. ja kaiken tämän lisäksi viisaudenhammasleikkaushaava vieläkin kipeä vaik torstaina leikattiin. vituttaa sekin, kun puoli naamaa turvoksissa. :( :itku:

Aylah: täällä toinen kohtalotoveri... enkä ees sano et "tiiän miltä susta tuntuu" ja kyllä se siitä ajan kanssa" kun noita kommentteja kiinnostaa kuulla ihan v**sti tässä tilanteessa. Tuntuu et tää oli jotain ainutlaatuista eikä kellään voi olla samaa tilannetta eikä tuntuu yhtä pahalta, mut kai se on uskottava että ei se oo helppoo kaikilla muillakaan.

Korpinurmi sanoi:
Aylah: täällä toinen kohtalotoveri... enkä ees sano et "tiiän miltä susta tuntuu" ja kyllä se siitä ajan kanssa" kun noita kommentteja kiinnostaa kuulla ihan v**sti tässä tilanteessa. Tuntuu et tää oli jotain ainutlaatuista eikä kellään voi olla samaa tilannetta eikä tuntuu yhtä pahalta, mut kai se on uskottava että ei se oo helppoo kaikilla muillakaan.
jeah. tuntuu niin uskomattomalta, että kaikki muka vois olla hetkellä ohi. sen käytöksen perusteella sillä on tunteita mua kohtaan. tai sit on hyvää teeskentelyä ollut, mut vaikea uskoa. kaikkien niiden keskustelujen ja tekojen jälkeen en vain voi käsittää että näin kävi. kun molemmat puhuttiin muutama viikko sitten, että nyt on kaikki se mitä on halunnut. seurustelukumppani, opiskelupaikka, työpaikka, oma asunto, terveys siis perusettiä ei mitään ylimääräistä jota hakis hakemalla. nyt sit ei ole tunteita mua kohtaan?! siis what?! se on kehunut mua maasta taivaaseen meidän yhteiselle ystävälle, ja nyt sit kaikki loppuu kuin seinään. :itku:

Aylah sanoi:
jeah. tuntuu niin uskomattomalta, että kaikki muka vois olla hetkellä ohi. sen käytöksen perusteella sillä on tunteita mua kohtaan. tai sit on hyvää teeskentelyä ollut, mut vaikea uskoa. kaikkien niiden keskustelujen ja tekojen jälkeen en vain voi käsittää että näin kävi. kun molemmat puhuttiin muutama viikko sitten, että nyt on kaikki se mitä on halunnut. seurustelukumppani, opiskelupaikka, työpaikka, oma asunto, terveys siis perusettiä ei mitään ylimääräistä jota hakis hakemalla. nyt sit ei ole tunteita mua kohtaan?! siis what?! se on kehunut mua maasta taivaaseen meidän yhteiselle ystävälle, ja nyt sit kaikki loppuu kuin seinään.

Ja aivan sama tilanne! muutama viikko sitten vielä juteltiin tulevasta kesästä miten hauskaa aikaa tulee olemaan kun päästään mökkeilemään jne.. ja sitten parin päivän päästä siitä kuin salama kirkkaalta taivaalta "ei riitä enää tunteet, eikä johdu sinusta vaan täysin omista tunteista". Mitä helvettii ne haluaa!?! Alkaa usko mennä pikkuhiljaa. Sen oon kerenny oppii tässä elämässä et mistään ei voi olla varma, varsinkin kun on kyse naisista... oppis vaan ymmärtämään et mitä heidän päässä liikkuu. Ja puhuisivat niistä tunteista eikä täräyttäisi tuollaista pommia ihan odottamatta... :(

Korpinurmi sanoi:
Ja aivan sama tilanne! muutama viikko sitten vielä juteltiin tulevasta kesästä miten hauskaa aikaa tulee olemaan kun päästään mökkeilemään jne.. ja sitten parin päivän päästä siitä kuin salama kirkkaalta taivaalta "ei riitä enää tunteet, eikä johdu sinusta vaan täysin omista tunteista". Mitä helvettii ne haluaa!?! Alkaa usko mennä pikkuhiljaa. Sen oon kerenny oppii tässä elämässä et mistään ei voi olla varma, varsinkin kun on kyse naisista... oppis vaan ymmärtämään et mitä heidän päässä liikkuu. Ja puhuisivat niistä tunteista eikä täräyttäisi tuollaista pommia ihan odottamatta... :(
samaa vois sanoa miehistä, ettei voi tod. luottaa ja sitten kun luottaa, tapahtuu just kuin mulle ettei toisella ole enää tunteita. :(

Integrandi sanoi:
Miten tossa voi oikeasti onnistua? Sanoitteko vain eron eron hetkellä että "soitellaan" ja myöhemmin tajuttiin numeron unohtuneen?

no itseasiassa hävitin sen eukon loppupelien aikana :rolleyes:

Syy: liikaa :kippis1:

Erkkikään ei ota selvää mitä naisten päässä välistä liikkuu.

Ihmiskunnan suurin mysteeri: nainen.

"Women. Can't live with them, can't live without them".

Integrandi sanoi:
Pitää maksaa kelalle yhden kuukauden opintotuki takaisin korkoineen

10 000 x :itku:

Mulla sama kohtalo, mutta KOLME kuukautta! Oma vikahan tämä on, mutta vituttaa silti.

Helga sanoi:
Mulla sama kohtalo, mutta KOLME kuukautta! Oma vikahan tämä on, mutta vituttaa silti.

Nää vituttaa aina ihan sairaasti. Jouduin maksamaan kolme vuotta sitten koko vuoden tuet takaisin (9 kk). Vitutuksen määrää en voi kuvailla. Tosin älysin maksaa sen ennen kuin kelan karhukirje tuli joten sain sentään pitää noi kuukaudet tulevaisuuteen.

Flunssa vaivaa.. Prkl! :curs:

Meillä käy semmoinen keski ikäinen mies ihan vahva kaveri, ja kerran satuin samaan aikaan kun olivat kaverinsa kanssa tekemässä maastavetoa ja hetken siinä katseltuani niin äkkäsin että kavereilla oli jonkin asteinen kilpailu meneillään kuinka monta vetoa saa tehtyä 150kg yhellä hengityksellä..Hauskaa katseltavaa kun nuppi punasena vääntivät menemään.En sitten tiedä onko tämä yleistä happi harjoittelua noin niinkuin yleensä?

Kultakutri sanoi:
Useasti olen nähnyt erään keski-ikäisen naisen salilla jossa käyn treenaamassa silloin tällöin. Hän tulee sinne tanssimaan flamenkoa. Ja hän tykkää tanssia maastavetolavalla. Aerobicsalissa on ilmeisesti tunti just menossa tai hän muuten vaan tykkää siinä tanssia. Tilanne on erittäin koominen muiden treenaajien mielestä. Naisella soi se musiikki ilmeisesti päässään koska voi tanssia NRJ:n purkkapopista välittämättä. Katse hänellä on niin kohtalokas ja keskittynyt ettei kukaan kehtaa mennä väliin kysymään milloin saisi tehdä oman sarjan. Hänellä on ihan kunnon flamenkohame ja kengät mukanaan eikä hän sen tanssimisen lisäksi mitään muuta siellä tee. Ainutlaatuista?

:rock: :lol2: Ei helvetti... Mut kärrättäisiin varmaan aika nopeaan suljetulle jos mä puolestani alkaisin taivuttelemaan kuviteltua tanssiparia salilla :lol2:

Ei toi nainen ihan terve ole, jos on kerran puvun ja flamengokengätkin ostanut ja tulee silti punttisalille tanssimaan. Mikähän niissä tanssiharjoittelupaikoissa on vikana? On varmaan polkenut lattian rikki niillä kengillään.

Kuvailen ekan aineen tulosta muutamalla sanalla: VITUN YTL PASKIAISET, MITÄ VITUN AIHEITA NE OLI JUMALAUTA!?!?!?! Niin ja tosiaan sit kuvailen yhellä sanalla sitä ite tulosta: VITTU!!!!!!!!!

Toisen aineen aiheet oli sentää jopa ihan mukavat. Jos ei yli 80p. nii huudan kyl leipää nii vitusti. :curs:

Integrandi sanoi:
Nää vituttaa aina ihan sairaasti. Jouduin maksamaan kolme vuotta sitten koko vuoden tuet takaisin (9 kk). Vitutuksen määrää en voi kuvailla. Tosin älysin maksaa sen ennen kuin kelan karhukirje tuli joten sain sentään pitää noi kuukaudet tulevaisuuteen.

uskon vitutuksen määrää sillä itelle rapsahti kanssa tässä kuukausi sitten kans kelalta opintotuentakaisinmaksukirje. :curs: vajaat 1300 euroa pitäisi takaisin maksaa.. NOT! mä tein valituksen siitä ja toivon mukaan en joudu sitä maksamaan. kun kuulemma ne rahat jotka on tienattu ennen opiskelujen alkua ei pitäisi vaikuttaa opintotuen takaisin maksuun, jos pystyy osoittamaan että rahat saatu takaisin ennen opiskelujen aloittamista. ja mulla näin on. jos sen maksun joutuu suorittamaan, ni oikeasti sit viduttaa ja kela on sit :david: x 100. kannattaa todellakin opiskella!

Joo, tee Aylah se valitus. Tuskin joudut makselemaan. Eikös siinä tullut teille se ohje miten valitetaan? En tarkemmin kyllä tiedä tuosta, kun olen vähän muissa hommissa, mutta veikkaisin ettei tartte maksella. Lähettäkää kaikki mahdolliset dokumentit sinne, niin osaavat kattoo oikein. Prööt, mikä selitys. t: kelantäti

Back
Ylös Bottom