Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu kun vituttaa nuo pari akkaa täällä duunissa. Ne ei oo jumalauta saanut taas juuri mitään aikaseen. Juostaan vaan saatana tupakalla ja lässytetään paskaa, hommia olisi vaikka miten paljon. Onneksi alkaa viikon loma, muuten mä läiskisin jonkun seinille perkele. No pääseehän nämä sitten ensiviikolla sluibaamaan ylitöihin, voi vittu että vituttaa saatanasti. :curs: :curs: :curs:

hamara sanoi:
Jos haluat puhua hänen kanssaan eron selväksi, ota ihmeessä yhteyttä ja ehdota hänelle puhumista. Et tässä vaiheessa enää menetä mitään. Helppoa se puhuminen ei todennäköiseti ole, mutta toivottavasti saatte asiat selviksi, eihän niitä voi aukikaan jättää. Pitäisihän aikuisten ihmisten pystyä keskustelemaan asiat selviksi. Jaksamista sinulle!
joo, otin yhteyttä että mulla yhä tunteita, enkä halua lopettaa tätä juttua näin enkä ylipäätänsä ollenkaan. et ois hyvä jos keskustellaan. mitään vastausta ei ole tullut vielä. no mut ihan tää arvattavissa, että vittu mä voi edes tän ihmisen kanssa onnistua ylipääntänsä missään. hajoaa. :wall: :itku:
siis vitutus on niin paha, ettei kohta enää vituta. silmät päästä on itketty kohta puolet päivästä :(

tulihan se vastaus. ei ole tunteita mua kohtaan ja tuntuu vaikealta sen takia yrittää uudestaan mut voidaan me jutella jos haluan. haluanko? en tiedä enää. onko järkeä?? auts. rinta auki, sydän ulos palasina, paskaojaan poljettuna. :( :itku: mä kun oikeasti luulin et tää olis erilainen, mut ei se voi olla syynä että jos en saa joka kerta. ei sen takia voida ihmistä jättää!!! eihän?!!? noh, mun tapauksessa voidaan ilm. mutta normaalisti. merkitseekö se niin paljon? kivaa kevättä vain kaikille.

Aylah sanoi:
joo, otin yhteyttä että mulla yhä tunteita, enkä halua lopettaa tätä juttua näin enkä ylipäätänsä ollenkaan. et ois hyvä jos keskustellaan. mitään vastausta ei ole tullut vielä. no mut ihan tää arvattavissa, että vittu mä voi edes tän ihmisen kanssa onnistua ylipääntänsä missään. hajoaa. :wall: :itku:
siis vitutus on niin paha, ettei kohta enää vituta. silmät päästä on itketty kohta puolet päivästä :(

Tiedän että tämä ei nyt lohduta, mut päivä kerrallaan eteenpäin! Toistahan ei valitettavasti voi pakottaa mihinkään, vaikka omat tunteet sanoisivat toista. Surut on surtava ja sitten eteenpäin!

Lapsellisesti tämä mies kyllä nyt suhtautuu tähän asiaan, toivotaan että hän aikuistuu ja puhuu sun kanssa tämän asian selväksi. Toivottavasti sulla on joku hyvä ystävä jolle voit asiasta puhua! Jaksamista!

Proteos sanoi:
Nämä on aina ikäviä hetkiä, mutta ei auta muu kuin koittaa kestää.

Tekstiviestit yms. sähköpostit on kyllä yksiä kirottuja viestimiä mitä tulee ihmissuhteiden setvimiseen.
totta. tää tyttö hiljeni nyt ihan täysin. oksetta, itkettää, hajottaa, kaipaa. ei seurustelu ole kyl sen arvoista et kestäis kaiken tän, alkaa vähän tuntua siltä.

hamara: on onneksi kavereita joille puhua. on yksi yhteinenki kaveri, jolle olen jo ladannut kaiken mahd. mitä jätkä on tehnyt ja sanonut. myös sen kylmä lahna jutun.. jooh, kaipa tää tästä. en vain olisi uskonut et tällaista tulee. vähän pääsi yllättämään kun ehti jo luulla et jätkä on tosissaan. et on vähän pelle olo kun uskoi taas johonki omaan typerään unelmaan. :(

Aylah sanoi:
hamara: on onneksi kavereita joille puhua. on yksi yhteinenki kaveri, jolle olen jo ladannut kaiken mahd. mitä jätkä on tehnyt ja sanonut. myös sen kylmä lahna jutun.. jooh, kaipa tää tästä. en vain olisi uskonut et tällaista tulee. vähän pääsi yllättämään kun ehti jo luulla et jätkä on tosissaan. et on vähän pelle olo kun uskoi taas johonki omaan typerään unelmaan. :(

Tiedän, toi sattuu niin saatanasti, kun itse kuvittelet että kaikki on hyvin, suunnittelet tulevaisuutta ja toinen haluaakin ihan muuta. Kyllä se ajan kanssa helpottaa ja hyvät ystävät olivat ainakin mun pelastukseni! Mikään ei voita sitä, että hyvä ystävä jaksaa kuunnella! Sellaisista ystävistä kannattaa pitää kiinni! Ei muuta kuin pää pystyyn ja iloisempaa tulevaisuutta!

Tjaah, kaiffari oli saanu lapun et oli päässy kesäks töihin tehtaalle, missä oltiin viimekesäki. Meikän ovesta ei oo kolahtanu ku sanomalehti. VIIITTTUUUUU, pitääkö tosiaan kittuuttaa ens lukuvuosi pelkällä opintotuella. Ei tuu kesää saatana... :curs:

Wituttaa ihan törkeesti salilla soiva paskahumppa, yritä siinä sit käskee rautaa kun taustalla soi joku *itun iskelmä prkl :curs: :curs:

Voi vittu saatana!!!

Kävin työharjoitteluhaastattelussa TYKSissä. Matkustan pyynnöstä Joensuusta 600 km saatana yhteen työhaastatteluun ja mikä on tulos? "En voi palkata biologia kun minulla on VELVOLLISUUS palkata terveyden biotieteen opiskelijoita... yhy yhy..."

VITTUAKO PYYTÄÄ MUA SINNE EDES HAASTATTELUUN JOS JOS ETUKÄTEEN TIETÄÄ ETTEI AIO PALKATA? :curs:

VITTUAKO PYYTÄÄ MUA SINNE EDES HAASTATTELUUN JOS JOS ETUKÄTEEN TIETÄÄ ETTEI AIO PALKATA? :curs:[/QUOTE]

toivottavasti sanoit ton niille ääliöillekin....

Aylah sanoi:
tulihan se vastaus. ei ole tunteita mua kohtaan ja tuntuu vaikealta sen takia yrittää uudestaan mut voidaan me jutella jos haluan. haluanko? en tiedä enää. onko järkeä?? auts. rinta auki, sydän ulos palasina, paskaojaan poljettuna. mä kun oikeasti luulin et tää olis erilainen, mut ei se voi olla syynä että jos en saa joka kerta. ei sen takia voida ihmistä jättää!!! eihän?!!? noh, mun tapauksessa voidaan ilm. mutta normaalisti. merkitseekö se niin paljon? kivaa kevättä vain kaikille.
En jaksa uskoa homman kaatuneen pelkästään siihen, että tulitko sä aina vai et. Yleensä tuntuu vaan käyvän niin, että toiselta lopahtaa kiinnostus ja se siitä. Tunteilleen ei voi mitään, mutta asiat voi tietysti hoitaa fiksusti loppuun asti siitä huolimatta. Eroon johtaneet todelliset syyt on tietty aina hyvä saada selville, koska muuten ne jäävät helposti kummittelemaan takaraivoon (naisilta en ole todellisia syitä läheskään aina saanut).

On hyvä tiedostaa myös omien tekemisten mahdolliset vaikutukset eroon ja kenties oppia niistä. Mä voin esimerkiksi sanoa omasta vastaavasta tilanteestani, että vika oli loppujen lopuksi enemmän minussa kuin silloisessa tyttökaverissani (vaikka heti eron jälkeen kaikki vika tuntui olevan tytössä). Ajoitus ei ollut paras mahdollinen enkä osannut mukautua tilanteeseen... jatkossa kenties osaan.

Itsestä on kuitenkin turha hakemalla hakea vikoja, koska niitä riittää kaikissa. Pärjäile.

Proteos sanoi:
En jaksa uskoa homman kaatuneen pelkästään siihen, että tulitko sä aina vai et. Yleensä tuntuu vaan käyvän niin, että toiselta lopahtaa kiinnostus ja se siitä. Tunteilleen ei voi mitään, mutta asiat voi tietysti hoitaa fiksusti loppuun asti siitä huolimatta. Eroon johtaneet todelliset syyt on tietty aina hyvä saada selville, koska muuten ne jäävät helposti kummittelemaan takaraivoon (naisilta en ole todellisia syitä läheskään aina saanut).

On hyvä tiedostaa myös omien tekemisten mahdolliset vaikutukset eroon ja kenties oppia niistä. Mä voin esimerkiksi sanoa omasta vastaavasta tilanteestani, että vika oli loppujen lopuksi enemmän minussa kuin silloisessa tyttökaverissani (vaikka heti eron jälkeen kaikki vika tuntui olevan tytössä). Ajoitus ei ollut paras mahdollinen enkä osannut mukautua tilanteeseen... jatkossa kenties osaan.

Itsestä on kuitenkin turha hakemalla hakea vikoja, koska niitä riittää kaikissa. Pärjäile.

joo, en väitä että olisin ollut täydellinen. en ollut räväkkä, en jaksanut aina nauraa en tehnyt sitä enkä tätä. olen vakava ja rauhallinen. en juo, enkä polta. en juokse munan perässä baarissa. yritän toimia niin että ajattelen miltä toisesta tuntuu jne = kynnysmatto. en kehitellyt aktiviiteettiä, enkä myöskään tiskannut joka kerta kun menin hänen luokseen ja astiat olivat kaikki likaisena. ja pelkäsin koko ajan että se pettää mua. kaipa sekin omalla tavallaan vaikutti suhteeseen, mut kerran petetty.. (on varmaan aina petetty).

mut sen verran kunnioitusta oisin halunnut että kasvotusten asian olisi sanonut, eikä mesen kautta. raukkamaista. en voi muuta sanoa. jos niitä tunteita ei alunperin ole ollutkaan kun hän näin sanoo ettei sitä ihastusta ole tullut vieläkään, koska aloitettiin varovaisesti, miksi ihmeessä antaa toiselle ihmiselle toivoa että tästä suhteesta tulee jotain. vois laittaa heti poikki jos alunperin ei ole tuntenut mua kohtaan mitään. sitä on vain vaikea uskoa niiden viestien "kiitos, että kerroit tuosta kaikesta. ei pelota, vaan lisää tunteita sua kohtaan.." ja keskustelun pohjalta, joita käytiin. kun ite tää sai kokea sen että exä ilmoitti seurustelevansa jo olevansa vakavissaan. luulis ettei haluis satuttaa toista sit samalla tavalla, mut ilm. kaikkea ei voi vaatia. vituttaa vain niiiiin paljon!!

Useasti olen nähnyt erään keski-ikäisen naisen salilla jossa käyn treenaamassa silloin tällöin. Hän tulee sinne tanssimaan flamenkoa. Ja hän tykkää tanssia maastavetolavalla. Aerobicsalissa on ilmeisesti tunti just menossa tai hän muuten vaan tykkää siinä tanssia. Tilanne on erittäin koominen muiden treenaajien mielestä. Naisella soi se musiikki ilmeisesti päässään koska voi tanssia NRJ:n purkkapopista välittämättä. Katse hänellä on niin kohtalokas ja keskittynyt ettei kukaan kehtaa mennä väliin kysymään milloin saisi tehdä oman sarjan. Hänellä on ihan kunnon flamenkohame ja kengät mukanaan eikä hän sen tanssimisen lisäksi mitään muuta siellä tee. Ainutlaatuista?

Kävelin kaverilta kotiin.. Luulin, että ne on selvillä yms, mutta polttaakin jotain paskaa. Kaiken lisäksi käyttäydyin kuin vitun typerä ääliö paskiainen. Voisi ehkä mennä nukkumaan... Nettiki pätkii... Helvetti, että osaa olla ääliö..

Vituttaa kyllä Ahosen Jannen puolesta. Mahto aika vähä sattua toi ku se tuli tasaselle alas aika suhteellisen korkeelta. Hypyn pituus 240m, mutta kaatu iskien häntäluunsa aika saatanan kovaa mäkeen. Olis muuten varmaa lentäny 243m-245m jos ois loppuun asti vieny.

Taas huomaa että kesä alkaa pikkuhiljaa lähestyä ja en oo saanu taaskaan mitään aikaan. Reenit on jääny..ei saatana oo oikeestaan ikinä reenannu 3kk pidempään putkeen, sitten taas ollaan sama aika tauolla ja kumminkin hirveä hinku päästä edes normaaleihin mittoihin. pitäs ottaa tosissaan itteä niskasta ku monta vuotta jo menty näin. :(
Tietää miten asiat pitäis tehä mutta ei niin ei...jos kasvas pelkällä pakkiksen lukemisella ni oisin jo kohtuumitoissa :)
Tänä kesänäkään ei tartte pahemmin t-paitoja käytellä, pitkähihasta päälle...aina kun on treenannu vähä "pitempään" niin huomannu että mieli muuttuu täysin ja intoa löytyy, vaatekokoa saa isontaa ja elämä maistuu, sitte se vaan tyssää ja mieli on maassa.
Pitäs lyyä veto jonkun kanssa päälle ja nousta täältä saatanan pohjamudasta... :evil:

milkboy sanoi:
Taas huomaa että kesä alkaa pikkuhiljaa lähestyä ja en oo saanu taaskaan mitään aikaan. Reenit on jääny..ei saatana oo oikeestaan ikinä reenannu 3kk pidempään putkeen, sitten taas ollaan sama aika tauolla ja kumminkin hirveä hinku päästä edes normaaleihin mittoihin. pitäs ottaa tosissaan itteä niskasta ku monta vuotta jo menty näin. :(
Tietää miten asiat pitäis tehä mutta ei niin ei...jos kasvas pelkällä pakkiksen lukemisella ni oisin jo kohtuumitoissa :)
Tänä kesänäkään ei tartte pahemmin t-paitoja käytellä, pitkähihasta päälle...aina kun on treenannu vähä "pitempään" niin huomannu että mieli muuttuu täysin ja intoa löytyy, vaatekokoa saa isontaa ja elämä maistuu, sitte se vaan tyssää ja mieli on maassa.
Pitäs lyyä veto jonkun kanssa päälle ja nousta täältä saatanan pohjamudasta... :evil:

Vau. Itsellä vähän samanlainen meininki treenaamisen kanssa ja muutenkin ei oikeen jaksaisi mitään tehdä, tyttöystävä jätti eikä oikeen elämä maistu miltään enää. Ennen sitä innostui pikkuasioista nyt kaikki on vain "ihan sama"

Mutta kuitenkin tuo postisi sai jonkun motivaation aikaseksi, täytyy taas nousta täältä saatann pohjamudasta ja pistää elämää taas parempaan kondikseen. :thumbs:

goodolmob sanoi:
Vau. Itsellä vähän samanlainen meininki treenaamisen kanssa ja muutenkin ei oikeen jaksaisi mitään tehdä, tyttöystävä jätti eikä oikeen elämä maistu miltään enää. Ennen sitä innostui pikkuasioista nyt kaikki on vain "ihan sama"

Mutta kuitenkin tuo postisi sai jonkun motivaation aikaseksi, täytyy taas nousta täältä saatann pohjamudasta ja pistää elämää taas parempaan kondikseen. :thumbs:

Noniin,sillalailla :thumbs: Itellä ollu tuo suunnaton väsymyski vaivana ja heti ku on tullut valoa enemmän tuonne ulos ni on alkanu virkoamaan pikkuhiljaa.
Pitää tosiaan lopettaa tämä voivottelu ja ruveta hommiin, toivottavasti ei taas keksi jotain tekosyitä itelle miksei reenais.. :evil:
Se vaikuttaa varmasti muihinki ku itteen kun ei treenaa, välillä on tosiaan tuo "ihan-sama" meininki ja sitku on nostellu jonkin aikaa niin se on yhtä hymyä koko ukko, viime kesä meni mallikkaasti, tein pari reissua ja olin lähes koko muun ajan neljän seinän sisällä :rolleyes: ei huvittanu tehä mitään eikä mennä minnekään...

Back
Ylös Bottom