elasto
Mode
Eli vietät siis salilla aikaa viisi tuntia? Vai oletko kenties joku ohjaaja?Hannis sanoi:Treeni kestää vähintään viisi tuntia ja kokoajan hauista. Omin silmin olen nähnyt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli vietät siis salilla aikaa viisi tuntia? Vai oletko kenties joku ohjaaja?Hannis sanoi:Treeni kestää vähintään viisi tuntia ja kokoajan hauista. Omin silmin olen nähnyt!
Enhän mä ole muuta väittänytkään. Kunhan mainitsin.Salomaa sanoi:Tämmöset jutut on yleensä aika nopeesti pääteltävissä.
Onko tuon kesken treenin tupakanpolttamisen vaikutuksesta muuten mitään tieteellistä faktaa? Olen huomannut että monet bodarit (kuten Ruhl) vetää röökiä ainakin vapaa-ajallaan. Hapenotto ehkä kärsii, mutta eihän röökiä kesken sarjan vedetä?Integrandi sanoi:Tormasin muutamaan hemmoon salilla, jotka kävi vetämässä pikaiset sauhut ulkona palautustauolla. Ei jumalauta :itku:
Mitä sitten, selittihän Ari Kortetjärvi(aikoinaan huippu voimanostaja) että hän saattaa esim maastaveto sarjan välissä juoda kahvit ja poltella tupakin(bodaus lehdessä kertoi ja tämä siis hänen aktiivi aikoinaan). Näin miestä baarissa ja sanoin että mitä nää nuihin lehtiin tommosta kusetat että etkai nää tosissaan niitä sanonu, niin kyllä se sanoi että kyllä hän niin tekeeIntegrandi sanoi:Tormasin muutamaan hemmoon salilla, jotka kävi vetämässä pikaiset sauhut ulkona palautustauolla. Ei jumalauta :itku:
. Ei kuitenkaan kannata ottaa junioreiden mallia siitä.
?Tästä sulle ansaittukotka sanoi:Laitetaan tänne salikomediaa osastolle aikanaan tapahtunut juttu. Olin tekemässä käsipainotelineen toisessa päässä jotakin liikettä kun noin kolmen metrin päässä istuva blondi sanoo: "Hei poika, tuo nuo x painot minulle!"
Ajattelin että mitä ihmettä?
Blondi: "Niin toisitko nuo x painot minulle."
Sanoin että en tuo ja jatkoin treenejä. Tästä tuolle naiselle ansaittu![]()
Mitenkä joku jaksaa noita painoja nostella jos ei kerran jaksa itse niitä hakea? En ymmärrä tämmöisiä ihmisiä olenkaan, pistää suututtamaan joka kerta kun tuota ajattelee. Voiko enää enempää olla?
jeremias sanoi:
kotka sanoi:Laitetaan tänne salikomediaa osastolle aikanaan tapahtunut juttu. Olin tekemässä käsipainotelineen toisessa päässä jotakin liikettä kun noin kolmen metrin päässä istuva blondi sanoo: "Hei poika, tuo nuo x painot minulle!"
Ajattelin että mitä ihmettä?
Blondi: "Niin toisitko nuo x painot minulle."
Sanoin että en tuo ja jatkoin treenejä. Tästä tuolle naiselle ansaittu![]()
Mitenkä joku jaksaa noita painoja nostella jos ei kerran jaksa itse niitä hakea? En ymmärrä tämmöisiä ihmisiä olenkaan, pistää suututtamaan joka kerta kun tuota ajattelee. Voiko enää enempää olla?
jeremias sanoi:VITUTTAA Niin paljon että huimaa.....
jeremias sanoi:Mua VITUTTAA niin ankarasti etten saa edes nukuttua:
Kolmisen vuotta sitten olin villi ja vapaa poikamies.
Minulla oli erään naikkosen kanssa jossain välissä sellaista
vakipano juttua=Sillon tällöin paneskeltiin Baari iltojen jälkeen....
Eli kyseessä oli pelkkä HOITO! ämmä on sellainen lehmä
ettei tosiaankaan kiinnostanut/kiinnostaisi mikään vakavampi....
Hän kertoi minulle käyttävänsä ehkäisy piikkiä....Joten
eipä tullut käytettyä kortsua.....Tyhmää :(
Tämän jälkeen olen tavannut nykyisen vaimoni.
Noin vuosi sitten lasten valvoja otti yhteyttä
ja vaati minua isyystestiin......
Ylläri olen 2v pojan isä......
Elatus maksut sitten näyttää rävähtävän kahdelta vuodelta.....Takautuvasti
siihen asti että lapsi täyttää 18v
VITUTTAA Niin paljon että huimaa.....
'jeremias sanoi:Mua VITUTTAA niin ankarasti etten saa edes nukuttua:
...
VITUTTAA Niin paljon että huimaa.....
Vaikka olikin aloite, tuollaista ylimielistä käyttäytymistä ei kannata palkita. Myönnettäköön etten ole kokeillut mitään "Haeppas tyttö mulle kahvia" itsekään, mutta tuskin on kokeilemisen arvoista.XXL sanoi:Tästä sulle ansaittu![]()
Siis blondi (kaunis?) hakee sinuun kontaktia tollaisella keksityllä pikkukysymyksellä joka voisi johtaa keskusteluun, treffeihin, ehkä seksiin ja toi on sun vastaus. Kyllä tollaiset vinkit pitäisi jo tuossa iässä osata käyttää...
elasto sanoi:Eli vietät siis salilla aikaa viisi tuntia? Vai oletko kenties joku ohjaaja?
p240 sanoi:Vituttaa ku vauva oksensi tänään suoraan mun suuhun kun leikittiin lentokonetta.
XXL sanoi:Tästä sulle ansaittu![]()
Siis blondi (kaunis?) hakee sinuun kontaktia tollaisella keksityllä pikkukysymyksellä joka voisi johtaa keskusteluun, treffeihin, ehkä seksiin ja toi on sun vastaus. Kyllä tollaiset vinkit pitäisi jo tuossa iässä osata käyttää...