Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vihattu sanoi:
Vituttaa muutenkin kaikki, etenkin oma elämäntilanne, kaikki on suhteellisen hyvin paitsi suhteessa ongelmia jotka heijastuvat sitten kaikkialle ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu. Muutenkin elämänasenteeni on perseellään. Harkitsen tässä psykiatrille menemistä masennuksen ja uniongelmien takia. Jos mikään ei auta niin viime ratkaisu on elämän lopettaminen, se on käynyt mielessä puolen vuoden ajan useammankin kerran..

Kuulostaa tutulta. Tosin masentuneisuus alkaa pikku hiljaa helpottamaan, kun menee päivä kerrallaan. Hyvät ystävät ja harrastukset on pitäneet järjissään ja kiinni tässä maailmassa. Tosin huonoja päiviäkin vielä on, ja silloin ei mene lujaa.

Oikeasti puhu jonkun kanssa, jos ystäville et pysty tai he eivät osaa auttaa tai pelkkä kuuntelu ei riitä, niin puhu ammattiauttajalle! Oman elämän lopettaminen ei koskaan ole vain sinun asia! Se koskettaa niin montaa muutakin ihmistä ja järkyttää muiden elämää! Valitettavasti asiasta on kokemusta, kun veli lähti varoittamatta.

Jaksamista ja aurinkoisempaa tulevaisuutta! Muista että et ole täällä yksin!

Vitun muijat ei niitä saatanoita voi ymmärtää :curs: Ne osaa nostaa tot vitutusta välillä armottomasti! (mutta ilmankaan ei voi elää)

Viikonloput vituttaa. Yksinään kun nykyisin asustelee niin sitä toivoo vain jo perjantaina että olisipa jo maanantai ja pääsisi töihin... Pakko vaan dokata kun ei ole muutakaan tekemistä. :urjo:

Saatanan ruma lesbo kyttää mua aina spinningissä. Ahdistaa ja vituttaa. Joka perkeleen kerta se rykäsee itttensä mun viereiseen pyörään ja viettää tunnin kytäten mua.
Vittu Suomessa tarvita eri saleja naisille ja miehille. Täällä tarvitaan eri salit kyttääjäpervoille ja normaaleille ihmisille.

Eräänä kauniina päivänä eräs nuori kaveri nosteli penkkiä salilla. Jätkä lastasi 80kg rautaa tankoon ja lukot päihin. Kun hän yritti nostaa sitä, niin tietysti se jäi rinnalle, juuri kun olin menossa apuun hän pääsi kiemurtelemaan tangon alta pois.
Eikä tuossa vielä mitään, mutta tämän jälkeen jätkä otti lukot pois ja yritti uudelleen ja taas jäi rinnalle. Painot kolisi mukavasti lattialle. :lol2: Tämän jälkeen kaveri pisti 50kg painoa tankoon ja jatkoi kylmän viileästi penkkaustaan. :rock:

Ei voi ainakaan yrityksen puutteesta poikaa syyttää.

Perkele! Meidän salimme yläkerrassa asuu joku ei syntyperäinen suomalainen jota harmittaa se että joku saa itsestään irti jotain muutakin kuin valtionrahojen nostoa ja makaamista. Joten se kyttää meitä salin käyttäjiä ja aina kun salilta kuuluu joku kolaus niin se tulee paasamaan sinne että se häiritsee sitä. Nytkin kun olin aamutreenillä niin jo oli paasaamassa. Alkaa mennä hermo tuohon kyttääjään. Kohta ei varmaan saa sen takia käydä salilla kuin 12-12.30 ettei sen päivä mene pilalle. Vittu jos tuon takia joutuu noita aamutreenejä muuttamaan myöhemmäksi niin sitten vasta alkaa kuulua melua sieltä salilta. Kun nyt olen pyrkinyt mahdollisimman hiljaa treenaamaan, mutta jatkossa voi olla että en käytä kyykyssäkään enää telineitä kun lasken painot alas selästä :curs:

Tuli taasen hiukka :david: olo, tein penkkiä pyramidina ja ennen sitä viimosta nostoa joka tais olla jotain 90 pyysin yhtä heppua vähän kattoo että josko se sit jää rinnalle kun tuli joku outo kipu ojentajaan. Heppu katto niitä painoja ja totes että kyllä ton verran ny pitää yksinkin jaksaa ja jatko matkaa suihkuun.... No menihän se yksinkin...

Eilen kun tulin kotiin illalla, niin kotona ootti pikku ylläri. Kummitätini lapsen(serkkuni) 1v3kk kehitys oli normaalia 1 vuoteen asti, mutta siitä eteenpäin ei kehitystä ollut tapahtunut normaalisti. No nyt tilannetta oli tutkittu ja asia on saatu selville. Kummilta oli tullut tekstari mutsille eilen illalla, serkullani on todettu joku hermostoa rappeuttava sairaus(tai joku tollanen), ennuste on että ennen 3 ikävuotta serkkuni ei enää puhu eikä liiku ja ei tule elämään yli 10 vuotiaaksi :( Vittu että elämä osaa olla joskus niin syvältä ja epäoikeudenmukaista. :curs:

Sain eilen kuulla, että sairastan ruston rappeuma-tautia. Joutuu heittämään lopulliset hyvästit isoille painoille ja vakavalle massatreenille. :curs:

Naiset vitutta ja vituttaakin ihan huolella. Viime yönä yksi tapaus soitteli koko yön vaikka ilmoitin (jälleen) sille baarissa mun tilanteeni ja ettei meidän välillä tule olemaan mitään. Ilmaantui sitten josku 04.30 mun oven taaksekin ja pakkohan se oli sisälle päästää. Sitten kilttinä miehenä kuuntelen sitä tarinaa toista tuntia... hohhoijaa.

Kiteytettynä... vituttaa se että sellaiset naiset joista todella pidän, onnistun aina ryssimään jotenkin tai sitten niitä ahdistaa muuten vaan joku... Vastaavasti naiset jotka tykästyy muhun ei voisi vähempää kiinnostaa allekirjoittanutta.

vision sanoi:
Heppu katto niitä painoja ja totes että kyllä ton verran ny pitää yksinkin jaksaa ja jatko matkaa suihkuun

:david: x 1000000 , mutta hieno homma, että nousi kuitenkin :)

vision sanoi:
Tuli taasen hiukka :david: olo, tein penkkiä pyramidina ja ennen sitä viimosta nostoa joka tais olla jotain 90 pyysin yhtä heppua vähän kattoo että josko se sit jää rinnalle kun tuli joku outo kipu ojentajaan. Heppu katto niitä painoja ja totes että kyllä ton verran ny pitää yksinkin jaksaa ja jatko matkaa suihkuun.... No menihän se yksinkin...

On se kumma ku nuo :david: ei tajua, että olipa rautaa minkäverran tahansa, viimenen jää aina rinnalle jos loppuun saakka tehään. Prkl!

Paska loppukevät koulussa, helvetisti kursseja ja niistä suurin osa perseestä. Yleinen väsymys ja vitutus päällä jo jonkin aikaa ja treenikin tökkii parilla osa-alueella. Niin ja sitten tietenkin ihmissuhteet...mitkä ihmissuhteet :wall: . Lisäksi elämä on epäreilua, niin helvetin epäreilua :curs: .

Itse itseäni lainaten:

juu sanoi:
VOI VITTU KUN VITUTTAA VITTU!!!!

Taas kipeänä! On se saatana kumma kun ei voi olla edes paria viikkoa terveenä putkeen kun jo pukkaa joku vitun korkea kuume päälle!

Saatana 50000 x :curs:

Edit. Ja saatana vielä lomilla tietenkin. Ihan kuin viimeksikin

Nyt vielä lisäksi on lähdettävä takaisin parin tunnin päästä.... :curs:

Ahvena sanoi:
On se kumma ku nuo :david: ei tajua, että olipa rautaa minkäverran tahansa, viimenen jää aina rinnalle jos loppuun saakka tehään. Prkl!

Argh... Ette tajua sitten positiivisesta psyykkauksesta mitään, kaikki pitää olla niiiiiiin vakavaa ja EI-hauskaa.

Proteos sanoi:
Viime yönä yksi tapaus soitteli koko yön vaikka ilmoitin (jälleen) sille baarissa mun tilanteeni ja ettei meidän välillä tule olemaan mitään. Ilmaantui sitten josku 04.30 mun oven taaksekin ja pakkohan se oli sisälle päästää. Sitten kilttinä miehenä kuuntelen sitä tarinaa toista tuntia... hohhoijaa.
Vässykkä! :lol2:

Back
Ylös Bottom